FashionTIY Reviews 

124
•
TrustScore 2 out of 5

2.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I bought,paid for a purchase. At first it appeared with shipping details, that’s when I went back and checked. Everything disappeared: shipping details and the site I found Fashionity on. When I email... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order on April 19, total was $36 (approx) my bank was charged $53.82 the same day. I still have not received my order and there is no record of my order on the site and no info on shipping... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I placed my order recently and havent received confirmation about it shipping but they took my money. I will report this too bbb. Scam Please stop lying like my order will be delivered when I have sc... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I placed a order on Match 19. The money that spent on this website isn’t worth the time you wait to receive the merchandise. I’ve contacted the chat CSR several times. Only to be told they have no inf... See more

Company replied

Company details

  1. Wholesale Market
  2. also in
  3. Clothing Wholesale Market Place
  4. Wholesaler

Written by the company

One stop wholesale sourcing various fashions from FashionTIY. Wholesale the latest high quality Clothing, Bags, beauty, jewelry, Accessories, Watches, Packaging, Displays, etc.


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

124 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.2

All reviews

(124)

3 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Most expensive crap I’ve seen.

Seriously the worst company from customer service to the products themselves. 100% satisfaction my butt! $1,500 worth of clothing that is completely see through, not the correct size AT ALL, and super cheap material for nothing. And to have the audacity to offer credits for TWO ITEMS? What a scam, stick to buying cheap crap like this on Wish.

28 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

All clothes have a detailed size chart so that customers can choose the right size according to the size chart.
We are a factory wholesale platform, and the price of products of the same quality has obvious advantages. But different prices correspond to different quality. If you have high requirements for quality, we suggest you choose products with higher prices on our platform.
If you have any questions, please contact us via Online Chat in the FashionTIY app.
Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

Horrible company

Horrible company. All the sizes are wrong. They basically ruined my new business. I have to refund my customers. I’m so upset. Their shoes are good though. Jewelry is hit or miss. One of their rings sliced my finger. They should not sell clothes at all. Very cheap see through material and I’m a large and barely fit in their 2X

28 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

All clothes have a detailed size chart so that customers can choose the right size according to the size chart.
We are a factory wholesale platform, and the price of products of the same quality has obvious advantages. But different prices correspond to different quality. If you have high requirements for quality, we suggest you choose products with higher prices on our platform.
If you have any questions, please contact us via Online Chat in the FashionTIY app.
Thank you.

Rated 2 out of 5 stars

Good products but not quite worth the frustration.

My first order with FashionTIY went well. Besides the month long wait, I was happy with my order. The second order I placed had been a mess. After 3wks, I received and order...of the wrong products. Nothing I ordered was in the box. It was as it they knew they were out of stock and just threw some other random cheap stuff in there anyway. I’ve been messaging them through their app since April 7 and was told I’d receive a refund...I’ve received $4.40. Seriously 😒 I spent $75.03 and I’m glad I didn’t spend more because who knows how much more I could’ve lost. They have some nice products and I wanted to order again but the time it takes to ship and resolve issues like this is ridiculous. I get that we’re in different time zones but it shouldn’t take weeks to resolve issues through a messenger app.

26 April 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Bad service

I ordered my inventory about a month ago , around the end of March I was supposed to receive it about two weeks ago and I paid for 7 to 15 day shipping I have no tracking number and have have no idea where my clothes are, I have contacted them multiple times and they keep telling me the same thing and not giving me an answer and also not giving me my money back for paying $169 for my clothes to be here within 7 to 15 day , and they need to update their site and stop allowing people to order clothes that are not in stock,

24 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.
According to your name, we did not find the corresponding order, please tell us your order number through Online Chat.
It should be noted that due to the recent surge in order volume, the processing time of some orders has been forced to be extended. The warehouse department is stepping up to optimize the processing process to ensure that all orders are shipped as soon as possible.
Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

i ordered since march 6 and still…

i ordered since march 6 and still haven’t received my order. The order has been divided into 3 packages. Package 1& 2 says shipped since march 23, but the tracking is not updated. Package 3 says preparing since 2 weeks now. Im losing business because i don’t have my inventory. At this point, im gonna find a new wholesaler. This is my last time ordering from fashiontiy

21 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.

We have notified the logistics center to check the order shipping records and will reply to you in the FashionTIY app via Online Chat as soon as possible.

It should be noted that the warehouse department has processed the refund for you because some products are temporarily out of stock and cannot be shipped. You can check the order details in the FashionTIY app.

Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

This company took 2 months to ship out…

This company took 2 months to ship out my items, and not all of them arrived. Didn’t refund me for the ones they had out of stock. I regret it so much. Scammers.

21 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the bad experience.

Affected by the recent surge in order volume, the processing time of some orders was forced to be extended. At present, the warehouse department is stepping up to optimize the processing process to ensure that all orders are shipped on time.

For any questions about the order, please contact us through Online Chat, the customer team will reply to you in time and help you solve all your problems.

Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

I have been waiting since April 5th for…

I have been waiting since April 5th for my order to be shipped and delivered. My business is losing sells due to this and i keep being told it will ship soon and now they put 20-45 days shipping on my app. I’m very disappointed this isn’t my first order and it never took this long

20 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.

The warehouse department reports that your order will be shipped within 24 hours, and you can track the order in the FashionTIY app.

Affected by the recent surge in order volume, the processing time of some orders has been forced to be extended, and the warehouse department is making comprehensive adjustments to optimize the processing process to transport all orders as soon as possible.

Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

This website is a scam and I am sure…

This website is a scam and I am sure the great reviews are from someone within the company just so they can keep their reviews up. DO NOT TRUST THEM !

20 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Thank you for your attention.
We cannot ask customers to make any reviews on us, just like you.
But we hope that you will make an objective review after actually purchasing our products, rather than making an irresponsible review based on guesswork.
If you have any questions, please contact us via Online Chat. The customer team will reply to you in time.
Thank you.

Rated 3 out of 5 stars

I placed an order on the 4th and it has…

I placed an order on the 4th and it has been ready to ship for days .. what’s the holdup I paid for priority and there is no update I have customers waiting for these orders ? This is inconvenient

20 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.
Affected by the recent surge in order volume, the processing time of some orders was forced to be extended. The warehouse department is stepping up processing to ensure that all orders are shipped as soon as possible.
Please contact us in the FashionTIY app via Online Chat. The customer team will help you urge the warehouse department to deliver the package to you faster.
Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

NEVER AGAIN!!

I'm upset that have to write a bad review because the items I actually did receive are really cute. I ordered March 17th and paid 114$ for priority shipping. Says that the items should be to me within 15days. Not only did it not come til late, progress wasn't made til I reached out to them informing them that I would be out the country soon and would like my things. I finally received it and its only half the order. I gave it one week just to see if it would come, it didn't. I finally decided to reach out only for them to basically say they won't have it in stock and I can just have a refund. I planned to open a boutique. And wanted to put models in those clothes. Now I'm out 500$ for a photo shoot I couldn't complete due to the fact that my clothes aren't here. I thank God I didn't spend the 5000 I intended on spending because I would be even more pissed than I am. Once I get my refund for missing items I'll just find another wholesale. I'm very disappointed.

18 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the bad experience.

As a factory wholesale platform, due to the large number of orders received every day, the inventory of all products is dynamically changed. For products that are temporarily out of stock and cannot be restored in a short time, the warehouse department will process refunds for customers to ensure that customers’ Benefits are not lost.

For the products that were not shipped in your order, the warehouse department has processed the refund for you. Sorry for the inconvenience caused to your business. As our thanks, the warehouse department has provided you with a new free cash coupon so that you can get more discounts on your new orders.

Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

They charged me for inventory that I…

They charged me for inventory that I did not receive. I order about $959.52 and I only received (1) or (0) of each size. I probably only got about $530 worth of inventory. Do not buy from them. They are scammers!! Also, I paid for fast shipping and my orders took forever to arrive. When they did, a lot of items that I paid for were not sent.

17 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.
The warehouse department reports that your second Shipment will be shipped next week. To help you avoid paying customs duties, the warehouse department divides the transportation into two shipments for you, which extends the transportation time of the order to a certain extent.
If you have any questions, please contact us in the FashionTIY app via Online Chat.
Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

I’ve been trying to get in contact with…

When it comes to refunds they will not return your money at all. They only offer cash coupons witch is false. All I’m asking is for my money back on something that you guys damaged on every single outfit !

13 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.

If the product is damaged or other quality problems, please contact us via Online Chat in the FashionTIY app and provide clear photos as evidence. After receiving your evidence, the warehouse department will process the refund for you. This is clearly stated in our after-sales service policy. Please don't worry.

Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

After writing a review about the…

After writing a review about the horrible experience I had using FashionTIY They responded saying they offered me a cash coupon to use towards my future orders for the inconvenience. Now when I tried ordering I realised that they were blatantly lying 🤦🏽‍♀️ I will never use this company againI wish there was an option to upload pictures because I would show screenshot proof 🙄and priority shipping is still double the the price for my items and standard shipping is the almost equivalent to the price of my items

13 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.

The warehouse department has issued cash coupons for you, please check your account. And you have been listed as a priority customer, your new order will be processed and shipped with priority.

Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

Very dissapointed in the high shipping…

Very dissapointed in the high shipping fees and not many options to use regarding shipping methods should have standard shipping available too . The high shipping fees will make you lose alot of clients .

12 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

We are a factory wholesale platform. In order to ensure the fast and safe delivery of packages to customers, all orders will be delivered by commercial express delivery that can be tracked. All the freight you paid will be paid to the logistics provider.

However, due to your location in South Africa, the freight charges charged by international logistics providers are higher than European and American countries. If you have any questions, you can check with DHL or FedEx, or UPS.

For more questions, please contact us in the FashionTIY app via Online Chat. The customer team will reply to you in time.

Thanks for understanding.

Rated 1 out of 5 stars

NEVER ORDERING AGAIN😡......

Their shipping is terrible I ordered my inventory on February 4, 2021 paid the ridiculous cost of priority shipping and still have not received all of my items. They waited til they were shipping my items to tell me that over half of my order was out of stock😡 Then proceeded to say they would refund me my money which would of been over $300. I waited weeks and my money never went back on my account they kept saying “oh don’t worry we will handle it” never received any type of refund. They wasted my time and set me back. NEVER ORDERING AGAIN!!!

10 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.

The warehouse department has processed the refund of the out-of-stock product for you, please check your order details.

As our thanks, the warehouse department has issued a new free cash coupon for you to help you get more discounts on new orders.

Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

No response …

I’m a first time online customer with Fashion TIY. I downloaded the app, registered and made my first purchase with this company because honestly I loved their products and loved their prices even more 😍 I knew this was all too good to be true when I placed my order on the 31st of March and still haven’t heard anything back from them. I’ve tried messaging their customer services over and over again yet no response has been made. It would be helpful if they can update their services by keeping their customers fully aware of what’s happening with their order or atleast a confirmation message if any sort. Some instructions will also help with customers as it’s so easy to order and have your money taken out but no response from them at all 🥺 There is no communication whatsoever with this wholesaler either or the app or through their website. It’s a shame as I was really looking forward to using this company as a main supplier. I’m still waiting on my order and hoping their services will be updated some times soon.

8 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.
Please tell us your order number or account, and the customer team will reply to you in a timely manner in the FashionTIY app via Online Chat.
Due to the large number of customer inquiries received at the same time, all messages and emails will be replied to within 24 hours.
Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered over $600 worth of…

I ordered over $600 worth of merchandise on March 25th, still haven’t received no tracking number. When I message the vendor they just say the same thing. I have express shipping on my orders and still nothing. What’s the point of having express shipping and you don’t get your merchandise in time? Then want to charge a lot for the shipping cost. This is ridiculous. I ordered from different vendors since I’ve been waiting on my merchandise and I received all of my items within a week. This will be my last time ordering from them.

7 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.

The first shipment of your order has been delivered to the logistics center for transportation, and the tracking number will be updated within 48 hours.

Due to the recent surge in order volume, the order processing time has been forced to extend, which does make you wait a little longer. The warehouse department is stepping up processing to ensure that all orders are shipped as soon as possible.

Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

I have been waiting for my order since…

I have been waiting for my order since March 22. Status of my order has not changed since 7 days ago. It just says ex warehouse. What does that even mean. I'm so disappointed in the fact that they take so long to get your items to you.

7 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.

Your order has been delivered to the logistics center for transportation, and the package is expected to be delivered to you next week.

Due to the recent surge in order volume, the order processing time has been forced to extend, which does make you wait a little longer. The warehouse department is stepping up processing to ensure that all orders are shipped as soon as possible.

Thanks for understanding and waiting.

Rated 1 out of 5 stars

I placed a order on March 19. Not happy

I placed a order on Match 19. The money that spent on this website isn’t worth the time you wait to receive the merchandise. I’ve contacted the chat CSR several times. Only to be told they have no information on the delivery of my order. I will definitely give a bad review to all my fellow boutique owner friends who were waiting on reviews before ordering from this company.

7 April 2021
Unprompted review
FashionTIY logo

Reply from FashionTIY

Sorry for the inconvenience.

Your order has been delivered to the logistics center for transportation, and the package is expected to be delivered to you next week.

Due to the recent surge in order volume, the order processing time has been forced to extend, which does make you wait a little longer. The warehouse department is stepping up processing to ensure that all orders are shipped as soon as possible.

Thanks for understanding and waiting.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look