Bellezaofficial 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I think I make order from some other plant.. Last month 23rd march I buy portable 8tb ssd mobile storage...and still waiting for it...this site in Netherlands but they sale items from chaina....wha... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

They said they will reimburse me for the return, they ordered the payment but never confirmed it, it is sitting in my account as pending, they do not reply to my messages anymore. I am sorry I didn't... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

O/10. Received almost 3 weeks after I’ve ordered. What I ordered was not what was advertised on the website. Two completely different products. Customer service did not take my complaint seriously and... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

why doe you people not read truspilot befor you order this is pure scam dropshipping, the owner of this site is in dubai. and didn't learned from early experiance. if any on want to know yust google... See more

Company details

  1. General Store

Written by the company

Jouw leven leuker en makkelijker maken met grappige, unieke en inspirerende producten die je nog nooit hebt gezien en die niet in de winkels verkrijgbaar zijn. Dit is waar wij als Belleza onze missie van hebben gemaakt!


Contact info

All reviews

(827)

117 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Garbage

Warning to everyone and anyone. Do not order from this company the products are cheap Chinese made. Ordered a cardigan, awful quality.Materiel & Stitching has a lot to be desired- I’ve been stitched up more like buying from them!
Keep your money in your pockets and go somewhere else.

20 November 2023
Unprompted review
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Hey Simon,

Thank you for your feedback, although we are sorry to hear that you were not satisfied with your order. We apologize for the disappointment you experienced.

We always strive for quality and transparency with our products. We will certainly share your comments internally so that we can continue to improve our products and services.

If you have any further questions or comments, please do not hesitate to contact us. We would like to ensure a better experience in the future.

Again, we apologize for any inconveniences, and we appreciate your honest feedback.

Rated 1 out of 5 stars

don’t!!

very very bad experience, I got the same generated emails about my order. It also refused to not let me cancel my payment with Klarna. I couldn’t cancel it. Don’t do it, it’s a huge scam. they absolutely rip you off and lie to you!!

12 October 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Dont make my mistake

Dont make my mistake

1. Worst China quality
2. They send you wrong items, dont buy here and wont offer you a good return option.

20 June 2023
Unprompted review
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Dear,
Thank you for sharing your experience with us, and we apologize for the inconvenience you've faced.

We're genuinely sorry to hear that the product quality did not meet your expectations, and that you received the wrong items. This is not the standard of service we aim to provide, and we take your feedback seriously.

We understand the frustration you've experienced with the return process, and we'll work on improving our return options to make it more convenient for our customers.

Your feedback is invaluable in helping us make necessary improvements, and we appreciate your honesty. If you have any further concerns or if there's anything we can do to assist you, please don't hesitate to reach out to us.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Misleading customers about return policy

I purchased two different sizes of a low-back body on this website. The products not only did not fit, but they were of very poor quality and the design was so bad that no matter the size, the cups would never stay over my breast and would just be pulled on all sides by the rets of the body.

When I tried to return the products, I was simply told they qualify as 'hygiene products' and cannot be returned. I was offered only a 25% credit from my purchase value and could not use my 14 days 'thinking time'.

From this point of view the website is very unclear and misleading, as:
1. on the website itself, the top band always states ‘not good, money back’.
2. on the page of the product itself, the 'free return' and '30 days warranty' are mentioned both at the beginning of the page and the end of the page with no other details or flag that hygiene products are not covered.
3. The FAQ also does not mention the hygiene products, neither in the ‘Return’ section nor in the ‘Garanties’ one. Under both these sections it is said clearly ‘ not goed, money back’.
4. The only mention of the hygiene products not being covered is in the 'general terms and conditions' which the customer needs to separately access and read.
5. Even on the separate 'terms and conditions' page it is not made clear which products are hygiene products and which not. There are websites that sell lingerie and that accept returns, so it cannot be assumed by default that a body is a hygiene product.
6. although the product was faulty from a design/quality perspective, I could not use the warranty promoted on the website either

I expressed these complaints to the company also via email, but I got the exact same response with no direct feedback on the points I raised.

29 May 2023
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Hello Ana
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop en je ervaring met ons. We begrijpen je frustratie en willen graag opheldering verschaffen.

Onze excuses voor eventuele verwarring met betrekking tot ons retourbeleid en de vermeldingen op onze website. We waarderen je opmerkingen en zullen zeker kijken naar manieren om onze communicatie te verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Rated 1 out of 5 stars

They sell crap

No customer service. They sell crap.

16 March 2023
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Hello Johan
We are truly sorry to hear about your negative experience. We take customer feedback seriously, and we apologize for any inconvenience you may have encountered.

We are committed to providing high-quality products and excellent customer service, so it's disappointing to learn that you were not satisfied with your purchase. We would like to investigate further and resolve any issues you may have encountered.

Please provide us with more details about your order so that we can address your concerns promptly.

Rated 5 out of 5 stars

Prima kwaliteit en past perfect

27 March 2023
Unprompted review
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Dankjewel voor de fijne woorden 😊. Fijn om te lezen dat onze aandacht voor de klanten wordt gewaardeerd. Wij stoppen hier veel tijd in en het is goed te lezen dat dit gemerkt wordt.
Fijne avond voor nu en tot de volgende bestelling he 😍

Rated 5 out of 5 stars

Fast and correct delivery of a very useful product.

Fast and correct delivery of a very practical product.

10 March 2023
Unprompted review
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Yeej 🎉 This makes us mega happy and gives us energy to try even harder in these busy times. Many thanks for your positivity and see you soon 😉👍

Rated 5 out of 5 stars

An Excellent Web Experience.

This site was easy to use and the prices amazing! They kept you in contact after your order and particularly for the free delivery. All correspondence was replied to promptly and very friendly.
When the items did not fit, they immediately ordered replacements. Customers should order 3 sizes up from their normal size. Probably because the sizes are based on Chinese people, not Europeans.

12 February 2023
Unprompted review
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Thank you so much for the nice message!!!

Rated 1 out of 5 stars

Order nothing from this company! Horrible customer service!!

I order a pillow in hope the claims of it helping with my neck issues would work. I received my pillow in a timely manner. I'm thinking...yay...well, I opened the packaging...and the pillow is the size of something a cat would use.
I contacted customer service and after going back and forth, we finally agreed to a measly 40%refund and I keep the pillow. They said 21 days for the refund(which I have not yet received). I have sent 5 more emails...they say it was processed. I have looked and looked on all my statements and there is no refund and they will not return my emails anymore.
If I could give them a negative star rating I would!
***update October 6,2023***
So after almost a year I get a reply to my complaint. With that much time having gone by, of course my financial institution won't do anything about this. Why is it that after supplying what was requested of me immediately upon request, do I, the consumer, still have to jump through hoops? I say no! Keep the money you must so desperately need. Just know that I will continue to not recommend thus company! After almost a year to get a reply is absolutely, unequivocally, horrible customer service! Shame on you! People have real medical issues looking for comfort and you're out there to steal their money for garbage products! Still unsatisfied!!

18 October 2022
Unprompted review
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Hello Lisa Rukosky
I'm sorry to hear about your frustrating experience with your pillow order and the lack of a satisfactory resolution. This situation is certainly not in line with the level of service we aim to provide to our customers.

It's disappointing to hear that you received a pillow that didn't meet your expectations in terms of size, and it's even more concerning that the refund process has not been completed as promised.

I recommend contacting your financial institution or payment provider to check if the refund has been processed on their end, as it may take some time to reflect in your statement.

If you continue to face difficulties in resolving this issue, consider reaching out to consumer protection agencies or filing a dispute with your payment provider to escalate the matter further. Your feedback is valuable, and we apologize for any inconvenience you've experienced. We will strive to improve our services and prevent such situations in the future.

Rated 5 out of 5 stars

One of the best watches I've seen in a…

One of the best watches I've seen in a while for the money. Great value for what you pay. Would 100 percent recommend.

4 November 2022
Unprompted review
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Thank you for your review. We're thrilled to hear that you are satisfied with your purchase and that you feel it offers great value for the price. It's wonderful to hear that you would recommend our product, and we hope you continue to enjoy it in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Warning

Warning! I orderna a leather bag and recived an imitation, a plastic. I payed 50 Euro (ordinary price was the double). The company want me to pay the shipping back…😡
Ps. In addition I also received a lot of fake messages from fake companies associated with deliver of my bag. Companies who said that they want to get in contact, that they want me to pay in advance bla bla blaaa. I wonder how they got to know that I recently ordered an item?!

26 October 2022
Unprompted review
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Hello Eva

I'm truly sorry to hear about the unfortunate experience you've had with your recent order. Receiving an imitation product when you expected a genuine leather bag is certainly not acceptable.

Regarding the return shipping cost, it's disappointing that they want you to cover it. This is something that should be addressed by the company, and I recommend reaching out to their customer service to discuss this further and express your concerns.

As for the fake messages from other companies, it's essential to be cautious and not engage with them. It's possible that your information was somehow shared or accessed by these third-party entities, but it's best to ignore such unsolicited messages and focus on resolving the issue with the original company from which you made the purchase.

If the situation with the company doesn't improve, you may want to consider disputing the charge with your payment provider or seeking guidance from consumer protection agencies in your region.

I hope you're able to resolve this matter to your satisfaction, and I apologize for any inconvenience you've experienced.

Rated 1 out of 5 stars

Scammers

Scammers , they sent the wrong product and they won’t help get the article that I ordered or give me the money back

1 October 2022
Rated 1 out of 5 stars

Can't trust them

I ordered an item that would take 3 days to deliver. I still hadn't received it after a month and a half. I read the agreement that I could cancel the purchase then. But they refused.

26 August 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Be ready to wait and wait some more

Ordered shoes exactly one month ago. I was assuming this is a Dutch store, the web site certainly makes no attempt telling you otherwise but it looks like they are shipping from Asia, suspect China.

Anyways... One month of waiting, still no shoes :(

25 April 2022
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Top services nice peolple

22 December 2021
Unprompted review
Bellezaofficial logo

Reply from Bellezaofficial

Hallo klant
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had a positive experience with our services and found our team to be friendly. If you ever need assistance in the future, feel free to reach out. We're here to help! 😊

Show reviews in all languages. (827 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look