Lavechic 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Saw a beautiful dress on line and purchased. What was sent nothing like it. It is such poor quality it is unwearable. I have sent pictures of the differences and told them they are dishonest. The only... See more

Rated 1 out of 5 stars

I contacted them to receive shopping information and they kept guaranteeing it was on its way. When it FINALLY arrived pieces of the dress were missing. I reached out to them and was told I would H... See more

Rated 1 out of 5 stars

Garments look totally different to the images on the website. Cheap material. Returned the items to the supplied address and just received the parcel back as provided return address in China does... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Dress was not anything like the photo, very cheap material and a different design. I'm now experiencing problems sending it back. I ordered another one by mistake and they say they've refunded that on... See more

Company replied

Company details

  1. Women's Clothing Store

Written by the company

Lavechic is an online fashion company founded in 2020. We offer a wide range of fashion-forward apparel that caters to women of all ages. Our product line is carefully curated to evoke a sense of adventure and wanderlust with a curated selection of clothing and accessories, we're your go-to for chic, travel-inspired style. Wear Your Shine-Endless Vacay Styles in One-Stop.


Contact info

Breach of guidelines

All reviews

(317)

237 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

ABSOLUTLEY TERRIBLE COMPANY..

ABSOLUTLEY TERRIBLE COMPANY... TOPK OVER A MONTH TO ARRIVE WHEN THEY SAID 5 TO 7 BUSINESS DAYS. GOT LOST IN TRSNSIT...SO DID 2ND TIME. WHEN I FINALLY GOT RHE CLOTHES WERE DIFFERENT TO WHAT WAS SHOWN ON PHOTO. TERRIBLE QUALITY BADLY MADE SEAMS ALL PUCKERED. DO NOT BUY FROM THIS CHINESE SWEATSHOP. TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. THIS OUGHT NOT BE ALLOWED. PLUS THEY SEND REPLIES TO SO MANY BAD TESTIMONIALS ON TEST PILOT ..MAKING IT SEEM THEY WILL PRIVATELY DO SOMETHING TO HELP..
THEY DO NOTHING I REPEAT NOTHING. NO REFUNDS NO SUPPORT. THEY KNOW THEIR CLOTHES AND OHOTOS ARE SCAM AND GET AWAY WITH IT..I REPEAT DONT BUY. PLUS THEY CHANGE THEIR NAME SELLING TGE SAME OLD BULLSHIT UNDER A DIFFERENT NAME MAKING IT SEEM THEY ARE BASED IN USA OR EUROPE. DONT BE FOOLED.

5 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We sincerely apologize for the longer wait of over a month. The two consecutive shipping errors were entirely our responsibility, and we deeply regret this. We also sincerely apologize for the significant discrepancy between the received item and our expectations, as well as the poor workmanship. Your criticism is very insightful, and we will immediately investigate the quality control process for this batch. If it is convenient for you, please contact customer service with specific details. We will carefully record them and strive to improve, so as not to disappoint your trust again.

Rated 1 out of 5 stars

Dress

I have ordered a dress from May 3rd for my birthday on the 17th of May. I paid $24 for express delivery to be able to receive it within a few days. My order did not come on time. I emailed them, and the reply I received was that the dress is still in production and not ready yet. On June 1st, I received my dress, which did not match the description that I ordered; there was no label, and the dress is not usable. I am so disappointed; Lavechic is a scammer. Please do not buy any product from this company. Poorly printed outside of the dress and inside was just a plain white, not the same print as outside like the photo on their website. The ruffles of the dress look terrible.

1 June 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We are so sorry to disappoint you! The birthday dress was supposed to be perfect, but the quality issue has dampened your spirits. Upon receiving your feedback, we have immediately removed this batch of products from our shelves and are investigating the factory. Please contact us after seeing your review; we will provide you with a satisfactory refund as compensation. Thank you for pointing this out; it makes us pay more attention to quality control. We apologize again and look forward to your reply.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered 2 items

I ordered 2 items, does not match description. I returned for a refund right away. after a while responded that they received items and will process refund after I emailed them to remind them of the return. After a month claims they never received it so a refund can't be give .... the biggest scam.

17 February 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We sincerely apologize for any inconvenience caused. Upon verification, the tracking information for your returned package is abnormal. We are currently contacting the courier company for manual verification to confirm whether the package has been signed for. We will contact you as soon as we have a definitive answer to keep you updated. We apologize for the inconvenience caused by this system malfunction; we have optimized the tracking process. Thank you for your patience and feedback. Please stay tuned for further notifications.

Rated 1 out of 5 stars

Not providing refund

I have made a complaint via email, WhatsApp and reviews and Lavechic have apologized for their poor actions and not providing the refund ofc40% that they agreed to and have said they'd address this immediately. 1 week later I still haven't received a refund. Would never advise anyone to shop here as they take your money but don't refund it, and never get back to you when you contact them

1 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We sincerely apologize for keeping you waiting. Regarding the issue of the unfulfilled 40% refund, we are deeply ashamed. We are currently urgently verifying the processing records and financial statements from that time, and will contact you immediately once we have a definitive answer. We will never shirk our responsibility, and will provide you with a clear response regardless of the final verification results. Thank you for your criticism, which has prompted us to reflect. Please stay tuned for further updates.

Rated 1 out of 5 stars

Do Not Purchase

Purchased a jump suit from this company. The jump suit looked to be made of quality materials with structure and elegance.

What I got was polyester with silver sparkles and poor stitching.

Took the risk due to the company's promise for free and easy returns. There was not mention that I would be required to absorb the cost of shipping the garment back to China.

DO NOT PURCHASE.

Their marketing is fake, their returns are impossible. You'll waste your money.

The company’s response to this review is all words and no action. They’ve done nothing to make this situation right.

4 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We are very sorry that the product did not meet your expectations, and we sincerely apologize for the poor return experience. Regarding your feedback on the fabric discrepancy, poor workmanship, and return shipping costs, we have urgently investigated and optimized our after-sales process. Your criticism has deeply impressed upon us, and we will strictly control quality control and advertising descriptions to ensure information is truthful and transparent. We are improving our return policy and striving to reduce the burden on our customers. Thank you for your frank reminder; it has prompted us to improve. We apologize again and look forward to regaining your trust with better products and services in the future.

Rated 1 out of 5 stars

If I could give no stars I would.

If I could give no stars I would. I received my order and was absolutely shocked with the condition and quality. There are no tags or labels, and looks nothing like the advertised item. The fabric wasn't even as described. I asked for a full refund and they've given me another option which I just don't want. Any money returned will be a win. I hope they do otherwise further action will be taken.
This website is obviously a scam in its entirety.
Do not purchase from here.

19 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We are very sorry to have disappointed you! We deeply regret the issues you reported, such as the product lacking labels, discrepancies between the product image and description, and fabric differences. These were indeed oversights in our quality control and description. We are willing to provide you with a proper solution (including return, exchange, or compensation). Please contact us privately, and we will follow up and handle it as soon as possible. Your feedback is our motivation to improve. We apologize again and hope to make up for this mistake.

Rated 1 out of 5 stars

The quality is extremely poor

The quality is extremely poor, and the delivery took forever to arrive. What they show in their pictures is completely different from what you actually receive. The materials and overall quality are far below expectations, especially for the price they charge. Very disappointing experience — it honestly feels like a scam.

20 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We are extremely sorry for the terrible shopping experience! We take your feedback regarding quality, delivery time, and discrepancies between the product description and the actual product very seriously. We have investigated and urged improvements immediately. The mismatch between price and quality is indeed unacceptable. We will optimize our quality control and logistics to ensure what you see is what you get. We understand your disappointment. Please send us your order number via private message, and we will process your return, exchange, or compensation accordingly. Thank you for your feedback; it helps us grow, and we look forward to regaining your trust!

Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointed with my purchase…

Extremely disappointed with my purchase with lavechic!! Never ever will I buy through this company again... I brought a dress for my daughter for a wedding, first the item took over a month to come, then when it came , the fabric was not even worth $5 Australia, I paid $93 😑....
I just want to worn everyone else... then I asked to send back, they offered me a 40% discount on my next purchase... id never buy from them again!!
I said I want to send back. Its all at my expense and to china, once again , going to cost me a fortune just to send. Not happy.

15 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We are extremely sorry that your shopping experience was so unpleasant! We completely understand your disappointment at receiving a product that did not meet your expectations after waiting for so many months. Regarding our return policy, our intention was to minimize your losses, but it is clear that our handling of this situation did not meet your expectations, and we sincerely apologize. We will optimize our quality control and after-sales processes to ensure clearer commitments and more considerate service in the future. Thank you for your honest feedback; it motivates us to improve, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.

Rated 1 out of 5 stars

I have paid for my order in september…

I have paid for my order in september 2025,never received the order and didn’t get the refund
Please be careful when you order from this page

17 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We sincerely apologize for the unpleasant experience and thank you for allowing us to resolve this issue. To quickly verify your order details and properly handle your request, could you please provide your order number via private message? We will use this information to follow up and resolve the issue as soon as possible. We apologize again for any inconvenience caused and thank you for your cooperation and understanding!

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy from this company

Do not buy from this company. I ordered a dress and it is too small. I emailed them 1 day after I received the dress (dress in its original condition with tags on it as I only tried it on for a couple of minutes). They sent a reply asking me to send them a proof via a picture of me in the dress. This is ridiculous and I have never heard of such a thing.

15 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

We are very sorry that you had this experience. We fully understand your confusion and dissatisfaction regarding the return request. We have urgently reviewed your order and will assign a specialist to contact you. Please send us your order number via private message. We will process your return and exchange properly according to the established procedures and optimize our after-sales communication mechanism to avoid similar misunderstandings. Thank you for your feedback. We will take action to make amends and look forward to regaining your trust!

Rated 1 out of 5 stars

Terrible

Terrible! An absolute scam!! $65 dollars later….🙂‍↕️😒

11 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear customer, we are so sorry for your terrible experience! Seeing that you spent $65 and felt like you were "scammed" makes us feel incredibly guilty. Your feedback is very important to us. To make amends as quickly as possible, please contact our customer service team at info@lavechic.com. We will immediately check your order, understand the details, and do our best to resolve your issue (such as returns, exchanges, or compensation).

We sincerely hope you can feel our commitment and look forward to hearing from you. We will demonstrate our determination to improve through our actions!

Rated 1 out of 5 stars

The clothes are a car crash

The clothes are a car crash. I’ve wasted £300 & I can’t even give these clothes away. The quality is an absolute joke…they come severely crumpled up & look like they are made by a blind 5 year old. Please do not waste your money. This scam is set up so u will only buy once cos once u receive you know you have been completely scammed. I hope I can save you the bother. I wish I did basic research before purchasing. I am putting order straight in the bin - I wouldn’t even wear it as rags

8 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear Customer,

We are deeply sorry that your experience with our clothing did not meet your expectations, and we fully understand your dissatisfaction. Your feedback is very important to us, and we will take full responsibility for the quality issue you encountered.

To resolve this matter as quickly as possible, please contact our customer service team: info@lavechic.com. We are committed to completely resolving your problem, whether it's replacing the item, a refund, or any other solution that satisfies you.

After receiving your email, we will reply within 24 hours and provide you with further assistance.

Rated 1 out of 5 stars

⭐☆☆☆☆

⭐☆☆☆☆

Very disappointing experience with Lavechic. The quality of the products is extremely poor and nothing like what is shown in the photos on the website. The sizing is inaccurate, the material feels cheap (mostly plastic), and the finishing is very low quality.

What is even more frustrating is the return policy. If you are not satisfied, you have to cover the return shipping costs yourself, which in my case was 45€. This makes returning low-quality items unreasonable and very inconvenient.

I would not recommend ordering from this website unless you are prepared to risk receiving products that look completely different from what is advertised and paying expensive return fees.

6 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear Customer:

Thank you for taking the time to share your feedback. We are deeply sorry to learn that you had a poor experience using Lavechic and apologize for any inconvenience this may have caused.

We fully understand your concerns about product quality and high return shipping costs. Your satisfaction is our top priority, and we hope to resolve your issue properly.

To better assist you in finding a suitable solution, please contact our customer service team directly at info@lavechic.com. We promise to resolve your issue as quickly as possible and will contact you within 24 hours of receiving your email to provide further assistance.

Rated 1 out of 5 stars

Awful products and service

Awful products and service. Sent me a dress totally different from what I have ordered, promised a refund to make me keep it and refund never came

6 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear customer, we sincerely apologize for the unpleasant shopping experience! We value your feedback and have immediately verified your order details.

To help you troubleshoot and resolve the issue more quickly and accurately, we kindly request that you send your order number and relevant information to our customer service email: info@lavechic.com. We will respond and resolve your issue within 24 hours of receiving your email.

Thank you for your patience and feedback. We will continue to improve our service quality and look forward to providing you with a better experience!

Rated 1 out of 5 stars

I really think Lavechic is a scam

I really think Lavechic is a scam, and the dress I received wasn't labeled, and it looks absolutely unwearable

The inside of the dress is all white and the fabric is a 100% synthetic.
The chest area is stretch,and definitely can not be worn without a bra.

Im a customer of SHEIN, and i wouldn't look at this dress twice.

I would love to send you a photograph of the dress I received, it’s absolutely appalling.

Cheers,
Tanya

28 April 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear customer, we are deeply sorry for your unpleasant shopping experience! We fully understand your disappointment and dissatisfaction, as this is certainly not the brand image we want to convey.

Regarding your feedback about the dress lacking a tag, its poor fit, and your questions about the product, we take this very seriously and hope to communicate with you further regarding the details. If convenient, please send photos of the dress (including tag details) and a screenshot of your order to our customer service email: info@lavechic.com. We will arrange for an after-sales specialist to investigate as soon as possible.

Our after-sales team will provide you with a detailed and professional response within 24 hours, offering a targeted solution (such as returns, exchanges, or compensation). We also note that you mentioned your shopping experience with SHEIN. Each brand has different positioning, supply chain, and quality control standards. We respect your personal experience, but we also hope to have the opportunity to demonstrate our dedication to quality and service.

Thank you for your feedback; it is crucial to our growth. We look forward to proving the brand's value through our actions and hope to regain your trust!

Rated 1 out of 5 stars

Overly expensive and the fabric is…

Overly expensive and the fabric is shit. Its nothing like the one they show in the video and photos completely scam.

4 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear customer, we are very sorry that this purchase did not meet your expectations, and we fully understand your disappointment. Regarding your feedback on the price and fabric quality, as this involves specific order details, we need to further verify and compare the information. To gain a more objective and accurate understanding of the situation and resolve the issue properly, we sincerely invite you to send your order number and a photo of the item directly to our customer service email: info@lavechic.com. Our after-sales specialist will contact you within 24 hours of receiving your email and provide a satisfactory solution. Thank you for your feedback and supervision!

Rated 1 out of 5 stars

Please do not purchase from this…

Please do not purchase from this company. They do NOT honor their written return policy which provides that they will cover the return shipping if they send the wrong item. They have refused to provide a complete refund unless I personally cover the high expense of sending the item back. Alternatively, if I don’t want to send it back, they have offered me a 30% refund — on something I did not order and do not want. Customers should not have to cover for company mistakes. BUYER BEWARE!

4 May 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear customer, we are deeply sorry to see your review and sincerely apologize for the poor experience and inconvenience this shopping trip caused you.

Regarding your feedback on the return policy dispute and the serious anomaly of "receiving goods without ordering," due to the involvement of specific backend order data verification, we cannot currently make an accurate determination directly from the comments section. To clarify the facts as quickly as possible and provide you with a satisfactory explanation, please send relevant order screenshots and photos of the received goods to our customer service email: info@lavechic.com.

Our after-sales manager will urgently verify the situation within 24 hours. Regardless of the specific circumstances, we will handle your case responsibly and properly. We apologize again and thank you for your feedback!

Rated 5 out of 5 stars

Size and fabric

I took my dress in a size above my regular size, and it fit like a glove. The fabric is ok. I had really good communication with customer service.

30 April 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear customer, thank you so much for your 5-star review and for your positive feedback on our sizing advice, fabric quality, and customer service! We are delighted that your choice of one size up provides a comfortable fit. Our design does indeed allow for ample room in the cut, allowing you greater freedom of movement. Your satisfaction is our motivation, and we look forward to serving you again. Wishing you a happy life!

Rated 1 out of 5 stars

Unfortunately what they advertise & the…

Unfortunately what they advertise & the fit is definitely not fit their size guide. Let the buyer beware.. what you see is not what you get. Lesson learned

28 April 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to leave us a message. We sincerely apologize for the unpleasant experience caused by the significant discrepancy between the product size and the advertised description. Your feedback motivates us to improve, and we will definitely listen carefully and make improvements.

To make up for your unsatisfactory shopping experience, we hope to provide you with a solution. If it is convenient for you, please feel free to contact our customer service at any time. We will arrange the most suitable solution for you based on your specific situation.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience caused and hope you can give us another chance to improve.

Rated 1 out of 5 stars

Horrible quality and AI photos nothing…

Horrible quality and AI photos nothing like the dress I ordered
SCAM!

27 April 2026
Unprompted review
Lavechic logo

Reply from Lavechic

Dear Customer,

Thank you very much for your feedback. We sincerely apologize for the quality issues and the discrepancy between the product and your expectations.

Every item we ship undergoes basic quality control, but it's clear that this time we failed to meet your expectations and let you down. Regarding the difference between the photos and the actual product, we will also reflect on our display methods.

We value your shopping experience highly. Please contact us through customer service, and we will assign a dedicated person to follow up and resolve this issue for you, hoping to make up for this regret.

Thank you for your feedback; it motivates us to improve.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look