InfoTrackGO Reviews 

2,346
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 321 reviews, reviewers had a great experience with this company. Consumers frequently highlight the exceptionally fast and efficient service, pointing out that requested documents and important reports arrive almost instantly in their inboxes. People also find the online platform very user-friendly and straightforward to navigate, making it a convenient way to obtain various certificates without unnecessary delays. However, some people mentioned that the pricing felt a bit high and occasionally more expensive than expected for specific reports. Reviewers also noted that locating the correct search keys or navigating particular website features could sometimes be a bit tricky and require extra patience.

What people talk about most

User experience

Reviewers highlight positive aspects of user experience, frequently praising the platform as very easy to... See more

Website

Customers had mixed experiences with website, as many reviewers found the online platform very user-friendly,... See more

Service

Users describe positive interactions with service, highlighting fast and efficient document delivery like... See more

Price

Customers consistently note ambiguous experiences with price, as several reviewers find the services fairly... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Once I had worked out that I couldn't include my lot number in the search, only the strata title number, the site worked well up until the review of the shopping cart. I correctly selected my lot from... See more

Rated 4 out of 5 stars

Took a little time to find what I was looking for, but once I ordered our drainage diagram, it was processed and arrived within the hour. An easier search function and it would have been 5 stars.

Rated 4 out of 5 stars

Tricky to find the right search key - several attempts had to be made to get a result other than "couldn't find any record of the property".

Rated 4 out of 5 stars

The information we requested was received in a very timely manner. We do find that some reports are more expensive than those accessible through ASIC.


Company details

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 36092724251

  1. Information Service

Written by the company

Make your big life decisions with the help of InfoTrackGO


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 73% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(2,346)

307 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

The report did not contain the name of the entity I was searching

When i downloaded the report, it did not contain the name of the company that I had searched so the report wasn't very good. I note that I did not sign in and wondered if that would make a difference. The report I was running was a property ownership report on a company. I like the idea of the product but in this instance, it wasn't a good experience.

30 September 2026
InfoTrackGO logo

Reply from InfoTrackGO

Hi there,

Thank you for this feedback on your order experience, I will pass this through to our development team for review.

Regards
InfoTrackGO Support

Rated 1 out of 5 stars

Reverse search for title in QLD by name

Asked for a reverse search for title search by name in QLD
Response came up as 0
This is untrue & incorrect
I knew about 2 properties & double checked this with another firm which confirmed my information
Total waste of money
Update : This firm has responded that they did supply me with a reply ,which claimed the person enquired about had NO tititles in their name This is factually untrue as the Q LL D Land Title Office has 2 current titles verified, which this firm failed to find
I was essentially checking if there were any others

3 October 2026
InfoTrackGO logo

Reply from InfoTrackGO

Hi there,

Looking into your order details, we can see the order search results as listed. Upon reattempting the order search with QLD Titles the search results came back the same stating "No Title records found matching selection." for the name that was entered for the order.

I will email you regarding the order search results and the details listed.

Regards
InfoTrackGO Support

Rated 1 out of 5 stars

I told the chat i needed a copy of a…

I told the chat i needed a copy of a transfer of land. It said i needed to order a copy of title first. I said i already had a copy of title and the transfer number that I could provide and I just wanted the transfer but it said I had to order another copy of title to get the copy of transfer because it had to look it up from the order number. So I ordered another copy of title for $53 and gave it the order number and it said I couldn’t order a copy of transfer because I had to be logged in on an account for it to get the details. It never said that at the start. Then I contact support who tells me i have to be a professional with an ABN to get a copy of the transfer and nothing they can do. What a joke. Stole my money and it’s public information. No refund offered. Do not recommend.

29 September 2026
InfoTrackGO logo

Reply from InfoTrackGO

Hi Felicity,

My apologies, when you emailed through to support@infotrackgo.com.au regarding your NSW Title search order search results and the process of attempting to obtain a 'dealing search' you had not mentioned that the 'AI ordering assistant' instructed you to process the title search in order to obtain a 'Transfer Dealing' listed on the title details search results.

As InfoTrackGO is not able to process dealing searches for 'Transfer Dealings' I have processed a refund for your order and emailed you regarding this update a few days ago.

I have also updated our development team regarding the instruction that the AI ordering assistant provided to you to prevent this issue occuring in the future.

Again I wish to apologise regarding our previous correspondence regarding your order as I did not understand the circumstances of your order process.

Regards
Cale
InfoTrackGO Support

Rated 1 out of 5 stars

Absolute scam

Absolute scam. Took my money and never produced a title search. Attempts to get help were ignored.

11 September 2026
Unprompted review
InfoTrackGO logo

Reply from InfoTrackGO

Hi Jessica,

I've investigated the order details as indicated in your TrustPilot review. Upon checking the order details we can see that there was an error with your order that was not listed in our system.
I apologise for this issue that was not caught automatically in our system, and we have processed a refund for your order as it wasn't able to be processed. I will update you via email.

Regards
InfoTrackGO Support

Rated 1 out of 5 stars

Don’t use this service

Don’t use this service. Paid for a sewer diagram after Sydney water could not provide it. Info track emailed saying unable to provide diagram and won’t refund me. Poor service and customer service. Very disappointed

13 September 2026
InfoTrackGO logo

Reply from InfoTrackGO

Hi there,

SydneyWater charge a seperate fee for each Sewer Service Diagram search processed on their records.
As such we are unable to process a refund for the search processed through our services.

Regards
InfoTrackGO Support

Rated 1 out of 5 stars

I was directed by a staff member over…

I was directed by a staff member over the phone to use the website after explaining what I required
I attended a search but unknowingly the search was only for current owners, I was wanting information on a historic property which I had told the staff member
Therefore I wasted $64 on something that was never going to give me an answer

18 September 2026
InfoTrackGO logo

Reply from InfoTrackGO

Hi Raye,

As the search was processed with direction from our helpdesk team, I have processed a refund for the order and emailed you regarding the order experience.

Regards
InfoTrackGO Support

Rated 1 out of 5 stars

The result of the search was NEGATIVE

The result of the search was NEGATIVE, but you charged me $48. This is a rip-off.

15 September 2026
InfoTrackGO logo

Reply from InfoTrackGO

Hi there,

Each search incurs a seperate fee from the relevent authority for the cost of processing the search with their records, this does not change if the search result is negative, as the fee is charged when processing the search. The authority (in this case Tasmanian Land Titles Office) charges this fee each time a search is placed for the cost of them processing the search in their records.

Regards
InfoTrackGO Support

Rated 1 out of 5 stars

junk

junk , promise the world , get the money and provide nothing

14 September 2026
InfoTrackGO logo

Reply from InfoTrackGO

Hi Bill,

Processing a Property Search By Owner Name searches the relevent states title registry records for a name listed on a title for a matching name that is entered for the order, if no matching records are found listed with the specific state title authority, then a "No Results Found" search result will be provided.

Regards
InfoTrackGO Support

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look