Ascribei Reviews 

173
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I have been awaiting a response from Ascribei for over 6 months and their customer service is yet to respond to my backpack issue. I sent many many emails to the customer contact provided via their r... See more

Rated 1 out of 5 stars

Don’t be a mug and order anything from these guys. They didn’t send me what i ordered (advertised vacuum backpack, instead got inferior goods). Payment in USD, shipping updates said package on way fr... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I would give zero stars if I could! Rude scammers! Parcel never delivered, no help whatsoever! Sending me to local post office or to neighbour knowing that it was Yodel not Royal Mail who apparently l... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

If I could have given zero stars I would have. Vacuum backpack paid for but £5 cheqp backpack sent instead. When I contacted customer services, surprise surprise the backpack is no longer for sale.... See more

Company replied

Company details

  1. Clothing Store

Written by the company

Welcome to Ascribei! We offer products that you might like and use, such as homes, clothing, accessories, etc., all of which will appear in our stores!


Contact info

1.4

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

173 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.4

All reviews

(173)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Scam and fraudulent site

Scam and fraudulent site!
I ordered Airback Mat with built in vacuum system, but there were no vacuum system in delivered backpack. Also the rest of design, compartments and material did not match the pictures and videos in internet. I was waiting for the order about 2 month and only after reaching support they resent my order, however it appeared to be just a cheap copy without vacuum system. Ascribei offered 6$ compensation (I paid 80!). Never buy from this fraudulent site!

9 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

No customer service!

If I could have given zero stars I would have. Vacuum backpack paid for but £5 cheqp backpack sent instead. When I contacted customer services, surprise surprise the backpack is no longer for sale. Have never seen a penny back despite their staged messages on Trustpilot to get in touch. Nothing ever follows! Avoid at all costs!

23 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Absolute Bogus website

Absolute Bogus website. Items DO NOT come from the US or the UK and the address they give in Hartord,CT is no way a legit address. Its in the middle of a very Corporate area, i highly doubt there is a distribution building in the area

23 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Never received suitcase-backpack

Ordered a suitcase-backpack combo with vacuum capabilities for $80. Never received the Item. I believe they deliberately scammed me and stole the money. Do not do business with this company. They are a scam and not legitimate. They are fraudsters and thieves.

23 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Shame on me of not checking site…

Shame on me of not checking site review. Same thing happened to me they sent a normal
Back pack which cost me almost $80. Cheap material as well. They kept insisting they sent the correct item. Paypal wanted the link for the item but the site already had removed it. At least paypal let me open a case but only half the money i spent i received. Also, the seller refused to pay for return shipping even through it is there fault.

22 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Scam Company!!! Buyer Beware!!

Ordered a suitcase-backpack combo with vacuum capabilities for $80. They initially charged $93 but after questioning the charge, refunded $13. Item received weeks later was a cheap backpack that couldn't double as a suitcase nor had a vacuum capability. After questioning, they wanted me to send a photo and SKU. After obliging Ascreibi apologized for the inconvenience and offered $6 refund indicating they hope that would be satisfactory. I wanted to return the item but didn't receive any return instructions. I believe they deliberately scammed me and stole the money. Please do not do business with this company. They are a scam and not legitimate. They are fraudsters and thieves.

28 August 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Would appear to be a scam site

Would appear to be a scam site. Other feedback here would suggest the same. Ordered from a link on Instagram ads. Looked like a local Singapore distributor. Credit Card processed by a UK name company. Email and distribution link from China. Said delivery attempted 2 weeks after. No evidence of that. Emails go unanswered or reply with a link to a courier company, which they never respond and have no phone number. I paid for delivery insurance, yet they want to charge me for new delivery. Edamon™ - 3 in 1 Wireless Charger Stand Magnetic Folding Stand for Apple iPhones Headphones Watch × 2 $85USD just gone!

UPDATE: After 2 weeks of sometimes ridiculous emails received, today I received a refund to my credit card. Only 50% though. Even though at purchase I paid for Delivery Insurance. Nice little earner for these people. $60USD for nothing.

20 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

The cologne game after 5 weeks it was a…

The cologne game after 5 weeks it was a knock off it was a fake it had the name of the cologne on the box and the bottle but not the designer which was a clue and you spray it on and the smell went away within a minute Amber Oud AL Hamain highly pissed off and they want to give me $5 then $7 then $10 hell no I want all the money that I spent on my cologne back it'll never happen again false advertisements the commercial for it was the original cologne as soon as I opened up the box the label on the cologne bottle should have been gold plated this was paper and it was peeling off

20 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Do NOT shop here

Worst experience ever.
Delivery took about 5-6 weeks, and I recieved the wrong bag (should have been with a vacuum system).

I wrote to customer service and asked for a return label and they offered me a 6 USD refund if I kept the wrong bag.

Since this I have written 3 times asking for a return label and either a full refund or the correct item. They completely ignore me!

My best advise: Do NOT shop here!
See Patrick Browns review as well - completely same experience...

And by the way dear Michael, Senior Director of Customer Support. It doesn't help that you write inhere, when you and your support team still won't answer mails and try to solve the problem.

27 August 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Scammers! Avoid avoid!!

Scammers!! AVOID AVOID!!

Ordered vacuum enabled backpack and paid VIP P&P. After 2 months a completely different backpack arrived, worth a fraction of the 80+USD I paid. Customer services denied id been sent the wrong one and offered 6 & 8 USD respectively. Complete insult. You only have to read the reviews on TP to see that everyone who tried to purchase this item has been ripped off. If they can behave like this for one item why trust them with anything else.

Reported to PayPal who ended up being as useful as a chocolate fireguard!

Total scammers. Avoid avoid!!

22 August 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Backpack Scam

Review 19/08/2024

After 3 weeks of waiting, I did not receive what I have purchased.

The backpack I ordered was supposed to have wheels and a handle to make it a hand luggage when needed, and most important, the main reason I purchased it, it was supposed to have an air suction device which is missing.

The backpack model I received in fact, does not seem to have the air suctioning pocket seen on the advert on Instagram and on Ascribei website page when I purchased it.

I repeatedly tried to flag the inconvenience to their support email address, to no avail. I got completely ignored for the last 20 days.

The absurdity is that their tracking system claims that my backpack hasn't even been delivered.

I am going to report everything to the authorities hoping that no other faithful customer will end up trusting this utter scam business.

Review 1/10/2024

Responding to Michael - Senior Director of Customer Support, on the 19/09/2024, who replied to my previous review (19/08/2024), I sent an email to the address provided, which is the same from which I have been systematically ignored. Please find below the body of my unanswered (surprise!) email:
--------------------------------
Dear Michael (Senior Director of Customer Support),

As per your request in replying to my TrustPilot negative review, here's my Order Number: 782S228145.

You will find several other emails with this order number as their Object, all duly ignored.

I have no trust this email will sort anything out, but will be happy to post its content on TrustPilot as a further confirmation of your wild business conduct.

Best regards,
Simone
-------------------------

19 August 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Airback Matt Black

I have ordered an Airback Matt Black based on the video demonstrating the vacuum system. I placed my order on 11th of July. The parcel arrived today morning (09.09.2024). I wish the long shipping time was the only problem. It’s a regular backpack without the vacuum system. I’m going to report it to Paypal even I don’t think that I can get my money back.

9 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Backpack scam

Following a facebook advertment I ordered a backpack with many features including a vacuum compartment. I paid through Paypal, waited a long time for shipping and received a simple backpack with few features and no vacuum compartment. Paypal referred me to the company. The company suggested I pay to ship the item to their Chinese warehouse at my own expence to get a refund. The company said that I received the item I ordered but offered 14USD compensation. Nothing short of a scam! Look at all the reviews complaining about the same thing. Pity I didn't read them first!!

Updated 20/09/2024:
Ascribei responded to my review suggesting I contact support. I sent the message below and copy their response.

"To tell the story again; I watched an advertisment video on facebook which showed the many functions of an Airback Backpack. Impressed and noting the substantial discount offered by Ascribei I clicked the option to shop now and ordered a grey version. What arrived was a standard grey backback. Ascribei support tells me that is what I ordered but it is not what I intended to order. I do not usually make mistakes when selecting and ordering items to purchase online. I was lead to believe that what I was ordering and paying for was the backpack I had just seen illustrated in the video. Nothing I read suggested otherwise. I received no formal receipt and the advertisment dissappeared from facebook so I am unable to provide any more evidence. I see from looking at the large number of one star reviews on trust pilot (27%) that most of those are written by people with the same story as mine; they ordered a Airback backpack as shown in the video and then received a different and inferior itrem. If you really want to put this matter right then I would be most grateful if you would send me the item your advertisment persuaded me to buy which is an Airback backpack. If this is a mistake, put it right at your own expense (you would be welcome to reclaim the 14USD part refund). If it is not a mistake then it is a scam.

Thank you

Their response:
"We deeply regret the dissatisfaction you have experienced.

We apologize for the inconvenience and have tried our best to resolve this matter.
Your feedback will certainly be reported to our manufacturers for future improvement.

Yours sincerely,
Customer Service Team"

11 August 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

They are a scam. Beware

They are a fraud!! They didn’t send me what i ordered (advertised vacuum backpack, instead they sent an Ordinary backpack) They sell through Facebook and their own site. Buyers beware

1 August 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Unreliable and irresponsible seller?

Think ten times if you can trust this shop before you buy anything!
I bought an Airback Matt Black bag, and was sent a wrong bag that looks alike/ duplicate. The seller also provided 2 different tracking numbers, one from USA, the other from China. And the real parcel came from China. It took 1 month plus for the shipping of the parcel to arrive.
Once I raised the issue to Ascribei, it offered me USD 30 to accept the bag.
The bag was bought via paypal. And paypal claims no responsibility for return of the item.

Update 4/10/24
As you can see Michael from Ascribei replied to all 1 star review. I did email him about my problem, but after weeks, there is no reply from him. Therefore, it's just a trick of Ascribei to show that it cares about customers, but IN REALITY, it's ALL BULLSH*T. What a shame.

15 July 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Fraud

Ordered a product and it never came. They claim it was resent back to them as the delivery could not be made. Complete fraud and not trustworthy at all.

5 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

Not a dependable site for purchase

I ordered the item on July15th and received the item on Sep2nd inspite of paying for the transport. After numerous follow ups, I received the wrong item. What I ordered and what I received are different.

2 September 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

ABSOLUTE SCAMMERS. AVOID BUYING FROM THEM

Scammers! Scammers! Scammers! They falsely advertise their vaccume enabled backpack, and sent me a completely different product. and Their customer service team offered me an insulting amount in refund in comparison to what I paid for the backpack. Don't buy anything from them, and always check company reviews.

26 July 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

They are scammers

They are scammers
Goods not received and won't reply messages
I regret ordering from them
The wrath of Most High shall be upon them

26 July 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

Rated 1 out of 5 stars

I ordered lashes more than 2 months ago…

I ordered lashes more than 2 months ago and till today I haven't received it. It's very disappointing and I would rather have my money back and not wait any longer for nothing.

4 July 2024
Unprompted review
Ascribei logo

Reply from Ascribei

Dear Valued Customer, We sincerely apologize for the trouble you've encountered. Kindly share your order details at support@ascribei.com, and we'll address this promptly.
Michael, Senior Director of Customer Support, www.ascribei.com

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look