VETiONX Reviews 

1,719
•
TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Although it was frustrating not being able to purchase this product for several months when my cat needed it, I'm changing my review to five stars, now that we have been using Derma-ionx for a month.... See more

Rated 3 out of 5 stars

Right now I'm on the fence, sorry ... Within the first 48 hours, the liquid elimination was reduced by Half! I was So happy: Then the backslide.... Maybe it was too late for him. He is still... See more

Rated 2 out of 5 stars

Already half way through our second bottle of four and see NO results. We have an eight year old English Sheepdog that in February 2017 got cataracts probably caused from diabetes. March 14th, he is... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

VETiONX speaks for itself. The customer service is great, the products are high quality and sure help. You need assistance, the staff is there for you. I rescued a Golden Retriever, who was in bad s... See more

Company details

  1. Pet Store
  2. also in
  3. Hobby Store

About VETiONX

Information provided by various external sources

View Over 2,000 More Reviews

VETiONX® features pet health care products that are safe and effective for all pets and animals. At VETiONX®, we believe in helping your pet restore natural balance. By providing valuable veterinarian insight and unique homeopathic solutions, we help pets around the world lead long, healthy lives, naturally.

Contact info

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.1

All reviews

(1,719)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Very pleased

Very pleased. My cat has severe dermititus. We haved tried everything to stop her red dry itchy skin. Steroid shots at the vet caused other terrible side effects so i searched... read the product info about vetionx along with other customer reviews and decided to try it. My cats skin is much better. Not completely healed yet but a lot better. I just add the dosage to her food and my super picky girl eates it . no problems. I will reorder. Along with a new grain free diet i hope to see her skin and fur pretty again soon. I think this has helped her so far and is so much better for her than injections.

17 August 2017
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

It really does not seem to be helping …

It really does not seem to be helping for 2 weeks now I've been using it

16 August 2017
Unprompted review
VETiONX logo

Reply from VETiONX

Since our products are homeopathic, it can take time to build up in the system before the body can begin responding, which is why we do encourage customers to try our products for at least 30 days. For some pets, it may take longer than two weeks. It can vary depending on how well their body absorbs homeopathic ingredients, how severe the symptoms are, if the product is being administered as directed. Derma-Ionx is first and foremost and internal homeopathic medicine, but it can be used topically for added relief, which is why we include the small spray bottle. You are welcome to contact our call center directly with any product or usage questions as we would be happy to assist you. We do hope that you continue to use the product and keep us posted on your progress.

Sincerely,
Vetionx Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

I have given my dog your medication and …

I have given my dog your medication and it has not alleviated his pain in his joints.

14 August 2017
Unprompted review
VETiONX logo

Reply from VETiONX

We do appreciate you taking the time to give us your feedback on how the product is working out so far. After reviewing your order information, we do show that this is a recent purchase. Since our products are homeopathic, it can take time to build up in the system before the body can begin responding, which is why we encourage customers to try our products for at least 30 days, with regular use. There is an option of a crisis dosing as well if the symptoms appear to be more severe. You are welcome to contact our call center directly with any product or usage questions as we would be happy to assist you. We do hope that you continue using the product for the recommended time and keep us updated on Buddy's progress.

Sincerely,
Vetionx Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Amazing

With the first dose, my 16 year old cat came down stairs for the first time in 2 weeks! All I can say is this stuff is absolutely amazing. Thank you VetIonx!!!!!

13 August 2017
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Did not work at all to help my dogs …disatisfied

Did not work at all to help my dogs itching priblem

11 August 2017
Unprompted review
VETiONX logo

Reply from VETiONX

After reviewing your order information, it appears that you are still within the first 30 days of trying our product. The timing for relief and overall results will vary with each pet. Since our products are homeopathic, it can take time to build up in the system before the body can begin responding effectively to the product, which is why we encourage customers to try our products for at least 30 days. Derma-Ionx is an internal medicine as well, but it can be used topically for added relief. Please feel free to contact our call center directly with any product or usage questions as we would be happy to assist you.

Sincerely,
Vetionx Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

The product that I bought did not help …

The product that I bought did not help my dog at all. It seemed to make no difference what so ever.

10 August 2017
Unprompted review
VETiONX logo

Reply from VETiONX

We do appreciate you taking the time to give us your feedback on our product. After reviewing your order information, we show that you have tried our product Derma-Ionx for skin care. While some customers find that this product works just by using it topically, it is intended for internal use for optimal results.

It is unfortunate that what works well for one pet, may not work the same or at all for another. Many customers reported improvements after a full 30 days, with regular use. Of course timing for relief and overall results will vary with each pet, and that would be true with any medication or supplements. It does depend on how well their body absorbs homeopathic ingredients or how severe the symptoms are to start. We wish you all the best. Please feel free to contact our call center directly with any product or usage questions as we would be happy to assist you.

Sincerely,
Vetionx Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Do not waste your money on this

Do not waste your money on this. Our 17 year old cat had arthritis . We gave him this for over a month and he progressively got worse. Finally took him to the vet and got him real medicine. Hate I made him suffer for so long. Should have just took him to the doctor to begin with. If you love your pets just consult your vet if your pet is ill. We will see if their return policy is any good.

8 August 2017
Unprompted review
VETiONX logo

Reply from VETiONX

We do appreciate your feedback and are sorry to hear that Bo did not respond to our product, even with regular use as directed. We do show that you have contacted our call center to request an RMA (Return Merchandise Authorization) number. We have received your package and will be processing your refund shortly. We do hope that the medicine your vet has prescribed is what Bo needs to be able to get the comfort he deserves.

Sincerely,
Vetionx Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Needed an easy method of applying a …

Needed an easy method of applying a soothing lotion to my cat's skin through all the hair. This applicator is easy to use and with the lotion provided in the kit, it seems to provide temporary relief. The first three combings are having the desired effect. I will know for sure at the end of the treatment cycle if this is a permanent cure.Follow instructions and it works well.

8 August 2017
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great vitamins for my 19 year old dog

Great vitamins for my 19 year old dog. Ingredients are excellent safe and balanced. Customer service and swift delivery was on spot! Am now a faithful client! Dog likes the taste and is doing well

8 August 2017
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I came across your web site and thought …

I came across your web site and thought it might help my 19 year old cat.
So, I ordered it and started giving it to her . It has helped her quite a bit.
She's not jumping or running but she is able to walk without a lot of pain.
I thank you for your product.

7 August 2017
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This has been one of the MOST …

This has been one of the MOST horrifying experiences of my life!!! First, you send me what I did NOT order. Next, I had trouble at the post office trying to return the unused product. PLEASE refund my money, and take my contact info OFF your mailing list. Thanks, Dr. Pat Dugas

2 August 2017
Unprompted review
VETiONX logo

Reply from VETiONX

We are sorry to hear that you had such a terrible experience. After reviewing your order information, we do show that your package has been received and your refund is being processed. There is an automatic email that is sent once the refund has settled in our system. It still may take between 3-5 business days for the credit card company to receive and post the transaction to your account. Please feel free to contact our call center directly with any questions or concerns as we would be happy to assist you.

Sincerely,
Vetionx Customer Service Team

Rated 4 out of 5 stars

Runner restored!

We were very pleased to see our German Shorthair's better range of motion and decreased joint pain.

2 August 2017
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

MY CAT SEMS MORE RELAXED BUT STILL …

MY CAT SEMS MORE RELAXED BUT STILL PULLING OUT HER HAIR.

31 July 2017
Unprompted review
VETiONX logo

Reply from VETiONX

We do appreciate you taking the time to give us your feedback on our product Arthro-Ionx. It is unfortunate that your cat has not yer responded effectively to the product. It looks like this is a recent purchase. Typically, we encourage customers to give our products at least 30 days, with regular use, as timing for relief and results will vary with each pet. Our products are homeopathic and can take time to build up in the system before the body can begin responding. We do suggest a crisis dosing, which in your case would be 1/2 tsp twice daily. This can be done for up to a week or until symptoms begin improving. You are welcome to contact our call center directly with any product or usage questions as we would be happy to assist you.

Sincerely,
Vetionx Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

I was very skeptical of this product …

I was very skeptical of this product which I wanted to use to help alleviate the pain in the stiffness in my cat, Sophia's hips. I started giving her this liquid in her water along with a hip and joint treat. Within a week she was showing great results but I wasn't sure if it was the Vetronix or the treats. When I ran out of the Vetronix I did not replace it. I would say within two weeks she was showing symptoms of pain and stiffness again. I purchased three bottles got one for free. Began to give that to her in her water and within a week it was apparent that she was much more comfortable. And I have gotten my results. This will be part of her regime every day for the rest of her life.

28 July 2017
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look