Banner for The Shutter Store

The Shutter Store Reviews 

3,664
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 117 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. People frequently praise the knowledgeable staff for providing personalized assistance with measurements and double-checking every single detail before production begins. Buyers note that the ordering platform is exceptionally easy to use, and they genuinely appreciate the solid construction and perfect fit of the items. Some reviewers were not happy with communication issues, mentioning long wait times on the phone, repetitive automated messages, and difficulties understanding representatives. A few individuals also experienced frustrating delivery delays and extended waiting periods when expecting their new home orders to safely and finally arrive.

What people talk about most

Product

Customers had mixed feelings regarding the product quality, with many reviewers praising the beautiful... See more

Order

Users describe satisfaction with order processes, frequently highlighting the easy-to-use website and helpful... See more

Customer service

Reviewers highlight positive aspects of customer service, frequently praising knowledgeable and friendly... See more

Staff

Customers consistently note positive experiences with staff, frequently highlighting the knowledgeable,... See more

User experience

People report positive experiences with user experience, highlighting the ordering platform as very easy to... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

The personal attention by Cinthia was essential in being able to walk through the website and order the necessary sizes and features I needed. Not sure I would have been able to do it correctly w... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

So far this has been a positive experience. My window trim was difficult to measure (wood profile) but consultant Bernice made the task workable. I am so excited for delivery day and hopeful for inst... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

There is no better place to buy shutters. EXTREMELY polite and helpful people that take care of you like family. Helpful before and after the sale and are happy to answer any questions you might have... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

All my questions answered. Someone responded to an email question a whole lot sooner than anticipated and then when ordering also assisted to help make sure what I needed was provided.

Company replied


Company details

  1. Window Treatment Store

About The Shutter Store

Written by the company

Established back in 2009 in Las Vegas, Nevada, The Shutter Store stands as a leading provider of top-quality DIY shutters. We’re all about bringing more style and functionality to America’s living spaces, without breaking the bank.

Crafted with precision and care, our shutters are made from premium materials – including top-quality American-made hardwoods and vinyl shutters – guaranteeing style, durability, and the jealous eyes of the neighbors.

What sets us apart is our dedication to providing personalized solutions for each and every customer. Our made-to-measure shutters let you tailor the design to your unique style and tastes, guaranteeing a perfect fit every time.

At The Shutter Store, we believe in making your shutter journey simple. Our team of knowledgeable specialists is always ready to help, offering expertise ranging from design advice to measure and install guidance. And with our user-friendly website, exploring our diverse range of shutters, getting an instant quote, and placing your order couldn’t be simpler.

As pioneers in the industry, we continuously innovate and adapt to meet the evolving needs of our customers. Ready to experience the perfect blend of style, quality, and personalized service with The Shutter Store? We've earned the trust of 1000s of customers throughout the USA by delivering transparency, quality, and affordability. Hopefully, we’ll soon count you among those numbers.

Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

4K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(3,664)

113 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

Excellent service, coupled with great pricing. I'm a returning customer and will continue to be. I cannot rate them high enough!!

29 July 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you Rick for this review!

We appreciate your continued business, and look forward to working with you again.

The Shutter Store Team

Rated 5 out of 5 stars

The website is easy to use

The website is easy to use, so we kept coming back. The customer service rep was helpful and patient with me and my questions.

18 July 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you Albert for your review.

Please be sure to keep us in mind for any future projects!

The Shutter Store Team

Rated 1 out of 5 stars

Accusatory, late, and unremarkable shutters

Terrible experience. We emailed customer support for estimated time as it was past 2 weeks, customer support said they had not yet shipped. Turns out the order came next day after the email, on my garage with no notification and in front of the gate to my complex. Called customer support and was accused that shipping info went to my email, all my emails and spam had been checked nonstop. Made me late to work, risked being stolen or damaged, and accusatory. Gave the smallest discount possible and shutters squeak most of the time that we open and close.

I would encourage anyone to go to another company that doesn't accuse their customers and instead insists on helping.

11 June 2025
Unprompted review
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Update: August 5th

Hello Abigail,

We've made several attempts to reach you with no success. Do know we are here for you and are happy to discuss your shutter order. From the notes, I show we processed a refund of $200 for the trouble of your shutters arriving without prior notice. As a small business, negative reviews impact us greatly. Please do reach out as we'd love to discuss your experience and grow.

Respectfully,
The Shutter Store Team
__________________________________________________________
Thank you for taking the time to share your review.

We genuinely appreciate your feedback, as we’re always looking for ways to improve our service.

Regarding your delivery, I can confirm that your order shipped from our facility in California. Given your proximity to that location, the independent shipping carrier took the initiative to deliver the order without prior notification—something that, while not aligned with our standard process, does occasionally occur. We’ve already addressed this with the carrier, as we understand how important communication is during the delivery process.

We also want to sincerely apologize if we came across as anything less than respectful or helpful during our recent conversation—that was never our intention. Our agreement with carriers includes the requirement to email tracking information directly to our customers once an order ships. It’s clear this did not happen in your case, and we’re truly sorry for that oversight.

We will be reaching out again shortly to follow up and ensure your order has met your expectations.

Thank you again for your business, and for helping us do better.

The Shutter Store Team

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointed

Windows came 2 weeks after estimated time. That is not what is concerning. What’s most concerning is that they are not to the size we put down in the form. They are a 1/2” smaller than requested. The craftsmanship is very poor looks like they were damaged and tried to fill will wood putty and pant over. There is lumps of paint on the shutter itself. The finished product was not full painted on the sides and shows bare wood when shutters are open. The hinges are not adjustable like the ones in the install video lastly the doors hinge placement are not the same on both sides so 1 door is higher than the other and rubs.

I hope this is just a review that goes to the store and not Google. Because if they can correct this I would be happy to leave a proper review but if they cannot I will be posting pictures on Google and the website so people can be aware.

14 June 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Update: August 5, 2025

Joshua, we've not heard from you and we wanted to check in and see how we can better assist. As a small business, negative reviews impact us greatly. Please do reach out as we'd love to discuss your experience and grow.

Respectfully,
The Shutter Store Team

_________

UPDATE:

Thank you again Joshua for this review. We want nothing more than to resolve this matter.
From our notes, I see we've made several attempts to reach you on 7/21, 7/22 and 7/24. Please know we are ready to tackle any and all issues at your convenience.

We look forward to working with you on this.

Respectfully,
The Shutter Store Team

______________________________________________________________________________________________
Thank you Joshua for your review.

I see a representative is currently working with you on resolving this matter. Rest assured if we made a mistake, we will be the first to hold our hands up and resolve immediately. From the notes in our system, it looks like we are waiting for confirmation from you on a detail. Regardless, we will follow up with you via phone first thing tomorrow morning. We look forward to getting this situation resolved.

The Shutter Store Team

Rated 5 out of 5 stars

Quick and Pilite

Service was exceptional. The Agent was knowledgeable and very polite. She knew exactly what I needed.

25 June 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you Alletha for reviewing us.

Please be sure to continue to spread the word about our services, this can't be kept a secret!

The Shutter Store Team

Rated 2 out of 5 stars

Damaged and remake was incorrect and no discount given!!

The shutters are beautiful! I ordered in May, received damaged shutters (ink spots and bent frame) in May. I paid over $1600 for this particular window. Received remake of damaged shutters and frame near the end of June. The frame was fine, but they sent me shutters that did not match my original order. I sent them an email over a week ago and asked for a discount because I don't want to wait any longer to install my shutters. No response :(

2 May 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

UPDATE:

Thank you again, Melissa, for your review.

I see that we resolved the matter on 7/21. We truly appreciate the opportunity to make this right.

Respectfully,
The Shutter Store Team
__________________________________________________________________________________________________
Thank you Melissa for your review.

I apologize for us dropping the ball! We will be calling you now. Rest assured we will get this resolved to your satisfaction, immediately. We value your business and want to ensure this shows are every step of the journey.

The Shutter Store Team

Rated 5 out of 5 stars

her patience

7 July 2025
Unprompted review
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you Frank for your review.

We believe in good old customer service, where customers come first!

The Shutter Store Team

Rated 5 out of 5 stars

Shutters for the whole house

I've bought over a dozen shutters now, a few at a time, as a DIY project. They have all been perfect. Very well packed. I haven't found so much as a nick or a scratch. The size I ordered is right on the numbers, ensuring a perfect fit. Some assembly required, but it is super easy. All my friends and family love the new updated look of my house.

12 July 2025
Unprompted review
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you Greg for this review.

We appreciate your trust, and please do keep us in mind for any future projects.

The Shutter Store Team

Rated 5 out of 5 stars

I used The Shutter Store for all the…

I used The Shutter Store for all the windows in my new home. The shutters arrived on time and in perfect condition. Assembly was a breeze. I did scratch one slat while installing and had to order a new slat. The Shutter Store staff were great to work with for that and I had my new part in a few days. Amazing!!

7 July 2025
Unprompted review
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you Jerod for your review.

Please be sure to spread the word about our services! We appreciate you.

The Shutter Store Team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service and beautiful shutter

We wanted a shutter in one of the hottest rooms in our house to stop some of the horrid heat from the recent heat waves and also to keep light pollution out of the room. We decided on an opening out slatted shutter.

From ordering to receiving the shutter it was a superb experience. My husband took measurements and we ordered the type we wanted.

We received a helpful order confirmation saying that before the order is sent for manufacturing that someone will phone us to make sure we measured up correctly and we ordered the right style for us.

Two days later we received a very helpful phone call and on my husband talking to the customer service representative, he realised there were a few things he hadn't accounted for and the order was amended. We were very impressed by the professional help and assistance we received.

Shortly after the call we had an email confirmation of changes to sign off the order, which we authorised.

Our shutter arrived within a short time scale and was very well packaged.

My husband fitted it without difficulty, although initially it did bow out a tiny bit at the top when you shut it initially, which was soon rectified by a slight push for the magnets to hold and then it's a perfect shut. Update: Happily, after a month of it being fitted it no long bows out and shuts flush straight away. The actual slats close well, but we do have to gently push them a little for a complete wipeout of light. Due to the shutters opening out, we've put on white handles bought elsewhere (adhesive ones not screwed in) to help us open them, which assists us in ease of opening and they look nice.

Overall, I'm very impressed with the customer services and I love the shutters. We would definitely order from them again without hesitation.

4 July 2025
Unprompted review
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Lizzie, thank you very much for this review.

As you've experienced yourself, customer satisfaction is #1 priority for us, from beginning to end. We could not be more appreciative of your business.

The Shutter Store Team

Rated 5 out of 5 stars

Very patient and helpful…

Very patient and helpful after multiple failed attempts on my part. It was obvious they eagerly wanted to help me get it right and were there and available to assist me. Haven't gotten the shutters yet but expect them to fit and look great.

3 July 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you Dakota for your review!

We are with our customers every step of the way to ensure their success story. We appreciate you giving us the opportunity to assist.

The Shutter Store Team

Rated 4 out of 5 stars

My installer found the info

My installer found the info. on measuring for the shutters to be helpful, and all the follow-up emails were to the point and easily understood.

26 June 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you Linda for your review.

Is there anything we could have done differently to otherwise have secured a 5 star experience for you? We value your opinion.

The Shutter Store Team

Rated 5 out of 5 stars

The personal phone call to let me know…

The personal phone call to let me know the status of my order. It made me feel comfortable for ordering on-line.

23 June 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you Janet for this review!

Impeccable customer service is at the core of our operations. We value your trust.

The Shutter Store Team

Rated 1 out of 5 stars

False leadtime promise to get my order

I ordered and was told 4-6 weeks for delivery. The order didn’t arrive and when I checked I was then told 14-16 weeks. Why?

21 May 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Greg, we’re genuinely sorry to hear about your frustration and appreciate the opportunity to clarify.

The range you ordered is part of our custom-made product line, which clearly states a 14–16 week manufacturing lead time at the time the order is confirmed by you. We understand how important timely manufacturing lead time is, and we do our best to set clear expectations up front, both on our website and during the ordering process. At this time, we do not offer any shutter ranges with a 4–6 week turnaround, and we’re very sorry if there was any misunderstanding during communication, you can further check we provided the correct lead time as it is noted on the copy of the order electronically confirmed by you.

We appreciate you and sincerely hope you will reconsider your rating as it is not a clear reflection of the customer service you have been provided thus far. We value your business and thank you again for giving us the chance to address your concern.

Kind regards,
Lily
The Shutter Store

Rated 5 out of 5 stars

TIMELY responses..

TIMELY responses... professional and helpful...wonderful experience.

29 June 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you so much for your kind words, Laura!

We're thrilled to hear that you had a wonderful experience and that our team was able to support you in a timely and professional manner. Do keep us in mind for all your future shutter needs, we are here for you!

Kind regards,
Lily
The Shutter Store

Rated 5 out of 5 stars

These shutters are amazing!

These shutters were affordable and easy to install! The customer service is top notch! I will be ordering again from this vendor! You wont be disappointed!

25 June 2025
Unprompted review
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you so much for your wonderful feedback, Heather!

We're so glad to hear you found the shutters affordable and easy to install and that our customer service made a great impression. We truly appreciate your support and look forward to helping you with your next shutter order!

Kind regards,
Lily
The Shutter Store

Rated 5 out of 5 stars

Great service during ordering process

Everything has been smooth and easy through the ordering process. Now we're just waiting for our shutters to be manufactured and shipped to us.

23 June 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you for your kind words, Gary!

We're so glad to hear the ordering process was smooth and easy for you. Your custom shutters are in production, and we can’t wait for you to receive them. We’ll be sure to keep you updated as they move through manufacturing and get closer to shipping!

Kind regards,
Lily
The Shutter Store

Rated 5 out of 5 stars

Nice folks, good shutters, good prices

I've bought shutters from these folks before, and they were just as helpful this time as back then.
Pleasant, cheerful people who are patient with folks navigating the measurement requirements.
FYI - shutters make your bedroom a LOT darker than blinds! Really nice.
Moderately handy - I've had no trouble installing.

20 June 2025
The Shutter Store logo

Reply from The Shutter Store

Thank you so much for your kind words and for coming back to us, Robert!

We’re glad to hear our team was just as helpful this time around and that the measuring and installation process went smoothly for you. And yes, shutters really do make a big difference when it comes to darkening a room! Thank you for your continued support!

Kind regards,
Lily
The Shutter Store

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look