Läkare som inte borde ha licens
Gå inte in ensam i ett rum med Clarence Wallmofeldt utan att spela in samtalet. Jag har aldrig i mitt liv behandlats på ett så kränkande sätt av svensk sjukvårdspersonal. Indragen behandling utan medicinsk grund eller beaktande av utsättningssymptom var bara början. Personal där säger att han är den enda psykiatrikern i tjänst på enheten!
Om du också är drabbad: Anmäl honom till IVO och till Patientnämnden, och följ rådet jag fick från personal på psykiatriska akutmottagningen på S:t Görans sjukhus: "skriv egenremisser till andra mottagningar i Stockholm, skriv till dem allihop".








