PSP PEUGEOT Reviews 

734
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I received the black and white salt and pepper shakers very quickly after ordering. The email communication was plentiful. The products are matte in appearance and of good quality. Very simple i... See more

Rated 5 out of 5 stars

Pardon not writing this review in French. I received an excellent service from PSP Peugeot, regarding a purchase I did nearly three years ago. The purchase was a salt mill, that broke and it se... See more

Rated 3 out of 5 stars

I purchased a small set of Salt and Pepper Mills in Feb 2024. I find the salt mill somewhat sticky to operate. And three month in the acrylic body of the item cracked. Although the mill still works... See more

Rated 3 out of 5 stars

I've amended my response now below. Original comment: The customer service team do not seem to respond to anything. I have waited for nearly 4 weeks for a response to a complaint and all i had was a... See more

Company replied

Company details

  1. Hobbies & Crafts

Information provided by various external sources

Since 1840, in the heart of Doubs in France, Peugeot designs and manufactures instruments for cooking and for the table. They combine tradition and technology,


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

734 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 92% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(734)

633 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I bought a Maestro pepper mill last…

I bought a Maestro pepper mill from BoTree farm Perthshire at a consumer show last year which has never worked well. I have gone back and forth between the retailer and Peugeot and neither will replace or repair the item even though it was sold on 10 years guarantee. I lost the receipt which was only a credit card amount but have a bank statement to prove the purchase. This is not accepted as proof of purchase from Peugeot even though it is the exact price of the mill. BoTree won't help. They say it is Peugeot's responsiblity. On Peugeot's website they don't say you have to have the receipt. I am really disappointed as it was a luxury pepper mill that doesn't work. They have offered 40% off a new one (why would I spend anymore?) but I just want a replacement or repair which they aren't offering. Awful service from both companies. How is this a guarantee? The pepper mill didn't work so why would I want to spend on a new one!!!! Clearly neither company cares about anything after point of sale. This reply from just reinforces they want to sell more products. I have reported them to Citizen's Advice Trading Standards. They say that a bank statement is proof of purchase and under the consumer rights act 2015 they are acting illegally as the product is not fit for purpose.

8 November 2025
Unprompted review
PSP PEUGEOT logo

Reply from PSP PEUGEOT

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience.
We are sincerely sorry to learn of your disappointment, especially as the Maestro pepper mill did not meet the expectations you had for a premium product.
We apologize for any inconvenience caused.

We understand your frustration regarding the warranty process. As clearly mentionned in our sales terms, to assess a warranty claim, proof of purchase is mandatory.

While a bank statement confirms a transaction, it unfortunately does not always provide the product details needed for warranty validation.

We regret that the solutions offered have not met your expectations. Our intention was to provide an alternative option despite the absence of the original receipt. We understand that this may be frustrating, particularly given your confidence in the long-term quality of our products.

Please accept our apologies for the inconvenience caused, and thank you for taking the time to share your feedback. It helps us improve both our products and our customer experience.

Please don't hesitate to reach out again should you need any further information. We would be happy to help.

Kind regards,

Céline.
The Peugeot Saveurs Team.

Rated 5 out of 5 stars

I received the black and white salt and…

I received the black and white salt and pepper shakers very quickly after ordering. The email communication was plentiful. The products are matte in appearance and of good quality. Very simple instructions given. I would order again from this company.

17 July 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Waiting for an urgent response to…

Waiting for an urgent response to emails and messages I have sent about my order with no reply or communication nothing at all I have told friends and family do not ever order from this company they are a complete scam and fraud people out of their money. I do not have the money to waste and to be ripped off by a company i thought could be trusted

13 July 2026
Unprompted review
PSP PEUGEOT logo

Reply from PSP PEUGEOT

Dear Rachel,
We are genuinely sorry that your order led to frustration and concern.
However, we would like to clarify a few important facts. You contacted us on July 14th, which is a public holiday in France. Despite this, your request was reviewed as soon as our offices reopened, and we responded the very next morning, processing the cancellation of your order immediately in accordance with your request.

For this reason, we are surprised by the statement that you received no reply or communication from us. Unfortunately, this does not accurately reflect the exchanges that took place nor the way we support and care for our customers at Peugeot Saveurs.

We fully understand your concern and your expectation of a prompt response regarding your order. However, describing our company as a "scam" or "fraud" does not correspond in any way to the reality of the situation, nor to the values and professionalism that guide our customer service every day.

Should you have any further questions, we remain at your disposal and would be happy to assist you.

The Peugeot Saveurs Team

Rated 1 out of 5 stars

Bought a Line salt and pepper gift set…

Bought a Line salt and pepper gift set as a Christmas present.
Elegant and ideal for formal meals in a modern setting.
The pepper mill works fine but the salt mill adjustment is hardly effective. The coarsest grind setting produces mostly dust. Like normal table salt!
Peugeot responded to my criticism and asked for a photograph of the Rock Salt I was using and a video showing the grind I was complaining about. I also sent them a video of a medium/coarse grind with our everyday mill.
Peugeot responded telling me that the salt mill I have was performing as expected and could not approach the variety of grind sizes from my everyday mill which has a ceramic mechanism.
So there you have it from Peugeot themselves that their steel Salt grind mechanisms adjustment is inferior to many other common grinders on the market!
I would expect better from an apparently prestige company who trades on their history. Would never purchase again.

3 April 2026
Unprompted review
PSP PEUGEOT logo

Reply from PSP PEUGEOT

Dear Patrick,
Thank you for your detailed feedback.

Following your discussions with our team and the replacement of your mill, it appears the situation has now been resolved, and we are very pleased about that.

Customer satisfaction is paramount, and we thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Sincerely,

Rated 5 out of 5 stars

Pardon not writing this review in…

Pardon not writing this review in French. I received an excellent service from PSP Peugeot, regarding a purchase I did nearly three years ago.

The purchase was a salt mill, that broke and it seemed as if it had been faulty, since I bought.

PSP Peugeot in both France and Denmark, sent me another very quickly, and with a very kind way of handling this process all the way through.

If six, seven or eight stars were possibly in this review, I would gladly have given them to PSP Peugot 😃😃

20 February 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Hidden Fees

Upon review of my bank transactions, I discovered that over and beyond the $150+ purchase price I was charged a separate fee of $4.25. Upon communication with Rosemary in customer service, I was told that they could not see this transaction so I sent them a screenshot of the charge and she told me they would need to communicate with France. Now several days later I’m told they still can’t see this fee. I spent 40 minutes on hold with my bank and they told me that it was indeed a charge by Peugeot for a “foreign transaction fee”. The website referenced Peugeot USA and the shipment came from the US. and there was reference made to free shipping, but no reference made to any foreign transaction fees. I know $4.25 isn’t much but it’s the principle of this thing. I already paid over $150 for Salt and pepper mill.

12 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Order Rejected at Customs, No Response from Support

I ordered a product from their website and initially everything seemed fine. I received tracking information, but the parcel was later rejected at Stansted Airport. I believe this was due to an issue with the customs documentation. I have contacted the company multiple times to try to resolve this, but unfortunately I have received no response.

13 January 2026
Unprompted review
PSP PEUGEOT logo

Reply from PSP PEUGEOT

Dear Thomas,

We thank you for choosing our Peugeot range of products and for placing your trust in us.

I would like to inform you that your parcel was returned to us due to a customs issue. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.
We have processed a full refund for your order.

Should you need any further information or wish to discuss this matter, please do not hesitate to contact us. We will be happy to assist you.

Kind regards,

Céline
The Peugeot Saveurs Team

Rated 5 out of 5 stars

Good buying experience

I bought two oven trays on the official website and the experience was good, correct expedition time and package protected for transportation.

3 September 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Customer Service Does Not Reply

I have yet to receive a reply to my customer service email asking to start a return, which at this point was sent almost two weeks ago. The website said it would be 3-5 business days for a reply, and that came and went without a reply. I have never experienced such horrible customer service from a (supposedly) reputable company before.

22 August 2025
Unprompted review
PSP PEUGEOT logo

Reply from PSP PEUGEOT

Dear Sarah,

We thank you for contacting us and for bringing this matter to our attention. We are truly sorry to hear about your experience and the frustration it has caused. After reviewing our records, we were unable to locate any previous email or return request from you, which may explain why you did not receive a reply.

We would be glad to assist you with your return right away. Could you please kindly complete and send us a new return request form? Once received, we will process it without delay.

We sincerely apologize once again for the inconvenience and greatly appreciate your patience. Please rest assured that we are here to help and remain at your disposal should you need any further assistance.

Kind regards,

Céline.
The Peugeot Saveurs Team.

Rated 1 out of 5 stars

Awful returns from UK

Ordered a salt and pepper mill online. Needed to return one of the items to find I had to send it back to France. Ended up needing to pay postage equal to 30% of the value of the item! Felt completely ripped off, awful customer experience

4 July 2025
Unprompted review
PSP PEUGEOT logo

Reply from PSP PEUGEOT

Dear James,

We thank you for your feedback, and we're truly sorry to hear about your recent experience. We apologize for any inconvenience caused.

We completely understand how frustrating it must have been to pay high return shipping costs. However, please note that in cases like yours, we do provide prepaid return labels to simplify the process and avoid unexpected expenses for our customers.

It seems that you never contacted us to open a claim. If you haven’t already, please reach out to our customer support team so we can help resolve this and make things right.

In the meantime, we remain at your disposal should you need any further information or my remote assistance.

Kind regards,

Céline.
The Peugeot Saveurs Team.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible

Terrible. Salt and pepper mills sent. £290 for the pair. Salt mill faulty on arrival. Require us to send back. Replacement sent. Hit with £40 charge in duty to have item. €10 off next purchase as a “gesture of goodwill”. Avoid.

4 June 2025
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Acrylic Salt Mill

I purchased a small set of Salt and Pepper Mills in Feb 2024. I find the salt mill somewhat sticky to operate. And three month in the acrylic body of the item cracked. Although the mill still works it mars the look of the product . I would never purchase an acrylic mill from Peugeot again as the price point is high for a little shaker. I understand you only warrant the mechanism so I guess there is nothing I can do and the store will not replace as warranty is only good with manufacturer. I only rated this as a 3 star because the it still lworks.

28 May 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

A "quality" product missing a "quality" after sales.

The after sales service of Peugeot Saveurs is indeed as bad as described by previous reviewers.
I used their online warranty claim form some 4 weeks ago, got an acknowledgement and ticket number, but haven't heard from them since.

27 February 2025
Unprompted review
PSP PEUGEOT logo

Reply from PSP PEUGEOT

Dear Johannes,

Firstly we would like to apologize once again for our late response.
I inform you that we have suggested a procedure to solve your issue and remain at your disposal should you need any further information or any remote assistance.
Please let us know if the issue persists so that we propose quickly another solution to you.

Kind Regards,

Céline.
The Peugeot Saveurs Team.

Rated 3 out of 5 stars

Terrible customer service - amended review

I've amended my response now below. Original comment: The customer service team do not seem to respond to anything. I have waited for nearly 4 weeks for a response to a complaint and all i had was an automated response saying that if i followed it up to find out what had happened then i would go back to the back of the queue. Pretty unimpressive. Broken salt mill after less than 18 months. I don't think their manufacturing is very good...
Thank you for now responding to my complaints. Although i had to go on your FB page to get a response, i have now had one and it looks like you are going to put this right. Thank you.

24 February 2025
Unprompted review
PSP PEUGEOT logo

Reply from PSP PEUGEOT

Dear Tim,

I sincerely apologize for the delay in responding to your complaint. I understand how frustrating this must be, and I truly appreciate your patience.

We strive to provide the best possible service, and I regret that we did not meet your expectations in this instance.
I would like to inform you that we have processed a replacement order to send you a new salt mill. Additionally, please note that the mill should only be used with (dry) rock salt.

Once again, I apologize for the inconvenience and appreciate the opportunity to make this right.

Please feel free to reach out if you need any further information.

Kind regards,

Céline.
The Peugeot Saveurs Team.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible Customer Service

I forgot to add my discount code (for new customers) and asked them to apply it afterwards. I emailed several times in the last two months and they just do not respond.

9 December 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Horrible Customer Service

Customer service is horrible. They respond really late. I returned my faulty electric mill one month ago and still I’m waiting for an answer. Never got the refund. Never buy from them!

10 January 2025
Unprompted review
PSP PEUGEOT logo

Reply from PSP PEUGEOT

Dear Customer,

We apologize for the delay in our response.
I would like to inform you that your return package was lost in transit and has not yet been received at our premises.
Nevertheless, as agreed, we have processed the corresponding refund according to your instructions.

Please do not hesitate to reach out if you require any additional information or further assistance.

Kind regards,

Céline.
The Peugeot Saveurs Team.

Rated 1 out of 5 stars

Customer service is appalling

Customer service is appalling. They do not respond in a timely way and though they promised a refund for the faulty pepper mill it has not transpired. Shameful behaviour.

23 December 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look