Horizn Studios Reviews 

651
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 99 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the durable design and quality materials of their luggage, noting how well these products hold up over years of frequent trips. Consumer feedback showcases the exceptional customer care team, with people explaining that replacement parts like handles and wheels are delivered swiftly at zero extra cost. Some reviewers were not happy with product defects such as broken zippers, cracked shells, or water leaks experienced during travel. A few individuals also experienced frustrating return processes and felt that specific warranty requests were unfortunately dismissed by customer support.

What people talk about most

Product

Reviewers mention positive feedback about product, highlighting durable build quality, practical designs, and... See more

Customer service

Consumers find customer service to be positive, frequently praising the fast and helpful support team for... See more

Quality

Reviewers highlight ambiguous aspects of quality, as opinions on the brand's durability are sharply divided.... See more

Service

Customers had positive experiences with service, frequently highlighting the swift and free replacement of... See more

Staff

Users describe positive interactions with staff, frequently highlighting the exceptional and polite support... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I've been using my suitcase intensively for 4 years now, and it has genuinely held up beautifully: the design, materials, and functionality are really top-notch! What really impressed me, though, w... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Bought myself a backpack a year ago, which has physically deteriorated somewhat. I sent some pics to horizn, and they responded quickly, were friendly and helpful, and sent out a replacement under war... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I’ve had Model M cabin trolley for 9 years and it has served me perfectly all this time. Recently one of the rubber handles began to show some cracks, so I got in touch with the cst service and they q... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I had an issue with my H5 Essential and couldn’t find my order details, but HS support was incredibly quick over email. Anne from the customer support team sorted it out fast and made the whole proces... See more

Company replied


Company details

  1. Bags and Luggage Store
  2. also in
  3. Bag Shop
  4. Fashion Accessories Store
  5. Luggage Store

Written by the company

We develop sustainable solutions for the future of travel. Championing innovation and the use of responsible materials, we design luggage, backpacks, and accessories for your travels to be seamless and even more exciting. #LetsGoFurther


Contact info

4.7

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

651 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 84% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.7

All reviews

(651)

214 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Looks great, but fails on durability and support

I purchased the Horizn Model M suitcase. At first, I was very happy with it. The design is beautiful and because it was a significant investment, I always treated it with great care. I only used it as carry-on luggage, never checked it in and never subjected it to any rough handling. That is why I was so surprised to discover cracks on both sides of the hard shell during a recent trip.

I contacted Horizn’s customer service expecting support, but their response was extremely disappointing. Without inspecting the suitcase, they claimed the damage could only have been caused by misuse or heavy impact. They refused to investigate further, to check whether the suitcase could be repaired, or to properly assess the situation. When I pointed out the lifetime warranty they advertise on their website, I was told that this type of damage was not covered.

The only “solution” they offered was a discount code. This did not feel genuine or fair, especially considering the premium price of the product and the promised life time support.

For luggage in this price range, I expected not only better durability but also much better service. I therefore cannot recommend Horizn to anyone who values quality, reliability or professional customer support.

13 September 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Hi Edwin,
we are very sorry to read about your experience.
A crack in the hard shell does not occur on its own, but is almost always the result of external impact such as pressure, a fall, or a strong hit. Our products are regularly tested far beyond industry standards to ensure they withstand all normal travel conditions, but no luggage – regardless of brand, age, or price – is unbreakable.

Based on the photos you provided, we were able to clearly assess the damage. For cases like this, it is not necessary to physically inspect the suitcase. We also explained several times that once the polycarbonate shell is cracked, it cannot be repaired.

When you purchased your case in 2017, a lifetime warranty was not yet in place; this was only introduced in 2023. And even under today’s conditions, lifetime warranty does not mean that absolutely any type of damage is covered. Like all other manufacturers, we exclude damages that are caused by external impact rather than by a defect in materials or production.

As a gesture of goodwill, we offered you a 40% discount on the original price of a new suitcase of your choice. This is of course entirely optional, but we believe it is a fair and generous offer.

Your suitcase is now eight years old, and you paid less than €250 for it at the time. The damage you described is not covered by the warranty. Against this background, it is not reasonable to expect a free replacement.

We understand that you had hoped for a different outcome, but please know that we apply our warranty conditions fairly and consistently to all customers.

We wish you all the best.

Rated 5 out of 5 stars

Their support is always helpful and…

Their support is always helpful and have solved all my warranty issues that I have had. I truly recommend them and their products are also stunning 🤩

12 September 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you Martin!

Rated 1 out of 5 stars

Just awful

Just awful. Do not shop with them.
Placed an order 3.5 weeks back as a present. They did not send it. I have had to send over 10 emails chasing it. They still have not sent it to me. They still have my money. Absolutely no customer service or support. Absolutely shocking experience.

11 September 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Dear Bin,

We are very sorry to read your review and to hear how frustrating this experience has been for you. We fully understand your disappointment.

As you know from our email exchange, your order was handed over to UPS promptly. Unfortunately, several pieces of information were missing for the delivery, which we had to submit afterwards. This caused unexpected delays on the side of UPS.

The latest update we received today, 17 September, is that the address change has been accepted and your parcel is currently at the UPS warehouse in Leeds.

We realise how inconvenient this is, especially since the order was meant as a gift, and we regret that our limited team capacity – due to illness – meant that we could not support you faster.

Rated 5 out of 5 stars

A client for life!

Bought these suitcases almost 4 year ago and they are still intact. I tell myself everytime I travel that it's been such a great investment. I only wish the Medium check in wasn't as slim as it gets full before I reach 23kg but that might have been updated since then.
I recently had to engage with the company again after my compression pad broke and they have been absolutely amazing, offering to replace it right away thanks to the warranty and the whole thing took 2 emails and less than 48hrs. For sure a client for life! Actually just bought a backpack for my partner :)

9 September 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Hi Fama,
thank you for getting back to us and for sharing your detailed review 🙏 We are delighted to hear that your luggage has served you well for almost four years and that our Customer Care Team could support you so quickly with your compression pad replacement.

It is great to know that you see your Horizn luggage as a long-term investment and that you even chose a backpack for your partner. We truly appreciate your trust and look forward to accompanying you on many more journeys ahead!

If you ever need anything, you can always reach us via our contact form 💙

Rated 5 out of 5 stars

Great quality and service

I have had a suitcase for 9 years, and it is still classy and great quality. On a recent flight, the airline damaged the case. Horizn Studios were prompt and extremely helpful in organising a repair for me - all under their unsurpassed guarantee.

26 August 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you for your kind feedback, Seamus!

Rated 5 out of 5 stars

I had a broken wheel and they replied…

I had a broken wheel and they replied to my email right away . They are going to send me two wheels right away,I couldn’t have asked for a better response.

Patricia Grierson UK

4 August 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you so much for your feedback, dear Patricia. Let us know if you need any further support :)

Rated 5 out of 5 stars

Good luggage, Poor Service

Update!
Seems like they did email, it just went to Junk,

Definitely a 5* service, the luggage as I said I am happy about!

Good luggage, poor service, I wrote to them last weekend about a battery issue, yet to hear back.

The reason for a 2, is that service is more important than the product, which I am happy about.

26 July 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Hi Kulpreet, thank you for updating your review.
We're glad our response finally reached you and we could help.
Happy Travels!

Rated 5 out of 5 stars

Great CUSTOMER service

Great CUSTOMER service. Never see nothing like this.
Amazing feedback time and also great focus on the soluction.
Congratulations

14 July 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you were so happy with our service.

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service!

Very pleased with how quickly my enquiry regarding my damaged backpack was dealt with and how easy horizn made the process for me! I would give 10 points, but have to take one off just for the quality of the backpack itself, which I think shouldn't have carried away any damage after less than two years of usage. But very happy with service and the products otherwise!

12 July 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you for your feedback! We're glad you were happy with our service – sorry to hear your backpack got damaged so soon. We're constantly working on improving our products, so your input is much appreciated!

Rated 5 out of 5 stars

Customer satisfaction over penny pinching

Great bags, great warranty. Missed the warranty period by a few days on my bags smart battery, but they still honored it and replaced the battery at no charge. Other brands would have opted to save a few bucks by enforcing the warranty to the letter, was thrilled to hear that horizn has a human approach to customer service instead.

11 July 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you so much for your kind words! We're really happy to hear that our customer-first approach made a difference for you. Enjoy travelling with your Horizn gear – and we’ll be here if you ever need us again!

Rated 5 out of 5 stars

luggage for a lifetime, customer service better than my bank!

I encountered an issue with a suitcase that has accompanied me around the world for over five years. Customer service responded promptly and, as the item could not be repaired, offered a replacement without hesitation. I was thoroughly impressed by their efficiency and commitment to quality. Horizn Studios truly delivers luggage built to last a lifetime.

2 July 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you very much for the kind feedback. We're happy you're travelling with Horizn Studios again.

Rated 5 out of 5 stars

Outstanding service

I needed to get my handle changed in my cabin trolley. The service team responded very quickly and friendly. They offered me 2 options: either send in my trolley or get the spare parts an exchange it my self.
I took the latter one. The spare arrived after 3 days incl. an easy to read instruction manual for the exchange.

Although my cabin trolley was bought before offering the lifetime warranty, I was not charged for it.

Thank you Horizon. Outstanding service!

7 June 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you for your positive feedback, Felix! We're glad to read that the repair worked out smoothly and that your suitcase is ready to travel with you again. All the best :)

Rated 5 out of 5 stars

Perfect customer service

Quick, efficient, friendly

19 June 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

That's what we were aiming for :) Thank you very much for the feedback, Ollie!

Rated 5 out of 5 stars

Great product

Great product, very stylish and excellent customer service from Sasha!

4 June 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you so much for your feedback, dear Sanwar!

Rated 1 out of 5 stars

Avoid this company

Awful company. Beware, they aggressively try to REMOVE negative reviews.
Customer service is completely unhelpful, if you run into an issue, don't expect any useful support.

27 July 2024
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Hi Matteo,
We noticed that you’ve shared this same comment across various platforms, which we find surprising given the lack of context. We’d genuinely like to understand what went wrong.

We could not find any recent contact from you with our Customer Care Team – the only record we have dates back to 2023, and at the time, we responded promptly and worked towards a fair solution. We’re therefore unsure which experience your comment refers to.

We are always open to feedback – even critical – as long as it is specific and constructive. However, broad and damaging claims without any context or indication of the actual problem are difficult to address and do not help us or other customers.

If there’s something unresolved that you’d like to discuss, we would still be happy to help. You can reach us via our contact form here:
👉 https://horizn-studios.com/pages/contact-form

Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service

The handle of my cabin luggage bought a few years ago broke. The customer service found the date of purchase (hence guarantee ) and provided spare parts free of charge for replacement that was super easy.
Will definitely consider to buy my next luggage given both quality AND level of service .

22 May 2025
Unprompted review
Horizn Studios logo

Reply from Horizn Studios

Thank you so much for the kind review, Georgia! We were happy to help!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look