Deryan Reviews 

14,691
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 3,564 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers generally appreciate the great product quality, noting that items like strollers and pushchairs feel very sturdy and comfortable for children. Shoppers frequently mention that purchases arrive quickly and match their expectations when everything goes according to plan. However, some customers also noted serious difficulties with customer service responsiveness and getting helpful support from automated agents. A few other people also felt frustrated that delivery times were significantly delayed or that parcels arrived missing crucial parts. Many reviewers also experienced issues when trying to resolve damaged products or tracking down missing shipments.

What people talk about most

Product

Clients share ambiguous opinions on product quality and delivery, with many reviewers praising the compact... See more

Delivery service

Consumers find delivery service to be a mixed experience, with many reviewers highlighting exceptionally fast... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order fulfillment, as while some reviewers praised... See more

Quality

Reviewers mention positive feedback about quality, expressing great satisfaction with the high standards and... See more

Customer service

Customers had negative experiences with customer service, expressing deep frustration over unhelpful AI... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

I ordered a travel cot and a mat. I was surprised how quickly the delivery was - literally two days! However what surprised me even more was that the travel cot was not in the package yet the email sa... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The pushchair was lovely but the time and communication was terrible when trying to contact someone in getting any answers the long delay Thankyou for your reply appreciated these things happen

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Damaged part (sun cover had a big hole in it) was never replaced even though they said they would do it (after several days they finally replied by saying "sent the whole trolley back" even though we... See more

Rated 3 out of 5 stars

Product is great quality, happy with that. Was a hasle to get here. Shipping got my order wrong, then I had a hard time getting CS to help me out. The CS ai agent was not helpful, and I only got som... See more

Company replied


Company details

  1. Baby Store

About Deryan

Written by the company

Vindingrijke baby- en kinderproducten ontwikkelen om het dagelijkse leven voor ieder gezin een stuk makkelijker te maken, dat is al meer dan 20 jaar de missie van de DERYAN familie!

Deryan

Wij geloven in het optimaal benutten van de bijzondere tijd met je gezin. Wij willen laten zien dat de wereld ontdekken samen met je kindje niet moeilijk, maar juist fantastisch én praktisch is. Ga het avontuur aan met behulp van onze handige, unieke, zelfontworpen producten en creëer momenten samen om nooit te vergeten!

Al onze producten zijn 100% Dutch Design, wereldwijd gepatenteerd en worden in 120 landen verkocht. Gebruiksgemak staat bij ons hoog in het vaandel. Zo gaat het uit- en opvouwen van de campingbedjes razendsnel en zijn de producten door hun lichte gewicht eenvoudig mee te nemen. Ideaal voor op reis, een logeerpartij of gewoon bij jou in de achtertuin.

Discover Ontdek alle campingbedjes >

Contact info

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

15K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.3

All reviews

(14,691)

10,362 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

I'm giving 2 stars only because the…

I'm giving 2 stars only because the product itself is good quality and meets expectations. Unfortunately, the buying experience and service was deeply frustrating.

Shipping was delayed by nearly three weeks. A big reason for ordering with them is because of the fast shipping promise. Customer service repeatedly gave empty assurances that my order was being processed and even "ready for courier pickup", completely hiding a major warehouse move and backlog that was only admitted to weeks later. At the end no one even followed up to my last email ...

Hiding known delays and making false promises shows a serious lack of transparency and respect for customers. Great product, but much-less-than-great service and communication.

10 September 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

Hi Daniel,

Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. While we are glad to hear that the product itself meets your expectations, we are truly sorry for the frustrating experience you had with the shipping delay and our communication.

We completely understand your disappointment regarding the lack of transparency during our warehouse transition, as well as not receiving a follow-up to your previous message. This is certainly not the level of service and care we aim to provide, and we appreciate your honesty as it helps us improve.

Thank you again for sharing your experience.

Rated 1 out of 5 stars

I dont recieved my package.I dont…

I dont recieved my package.I dont recieved correct tracking number.I get diffirent and wrong information.My order is placed August 21 and until today oct 1.I dont recieve proper information regarding my package.Today i called postnord.no .My package was sentback.

15 September 2026
Rated 1 out of 5 stars

Order was very late and I requested a…

Order was very late and I requested a refund before it was shipped to be told I cannot cancel the order. I was asked to refuse the delivery which I did but I’m still waiting for a refund.

24 September 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

Hi Manjinder,

I have checked the shipping records for your order. There are two parcels, for the bicycle and helmet. The carrier records show that both were refused on 26 September, so you do not need to provide that information again. The latest records checked today show further sorting/customs movement, but do not yet confirm receipt at our warehouse.

I have recorded both parcel references, ending 03733 and 03734, for separate return checks. Your net order payment was £102.60 after the discount. That is the amount to reconcile if both items are received and approved; no refund has been confirmed yet. If they arrive separately, the received and approved items can be assessed separately.

I am sorry you have had to chase this after following our instructions.

Kind regards,
Yasmine | DERYAN

Rated 1 out of 5 stars

Faulty product delivered and charging…

Faulty product delivered and charging me for returns!

24 September 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

Dear Hayley,

I am very sorry to hear that your item arrived faulty, and I completely understand your frustration regarding return charges 🐘🧡

When an item is defective, you certainly should not have to pay for returning it. To help resolve this for you as quickly as possible, could you please reply to this message with a clear photo or short video showing the defect?

As soon as we receive your photo or video, we will assess the issue immediately and provide you with a suitable solution.

Rated 4 out of 5 stars

Would use again

Parcel was delivered in the specified time slot by a cheerful polite driver. Would have scored 5 stars but for the fact the packaging on both items delivered badly damaged

25 September 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

Dear Lyn,

Thank you for reaching out, and I am very sorry to hear that the packaging of your delivery arrived badly damaged.

To help you with this and report it properly, could you please check if the items inside are intact, and provide us with photos of:

* The outside of the packaging
* The shipping label clearly showing the barcode and address details
* The damage to the packaging and packaging material
* Any damage to the products inside (if applicable)

Once we receive these photos, we will be glad to look into this right away for you.

Rated 1 out of 5 stars

A month waiting for the delivery

A month waiting for the delivery, it never departed from the hub.
Answers generated with AI.
All refunded fortunately.
Products may be good or may not. I will never notice.

21 August 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

I am truly sorry to hear about your disappointing experience with the delivery, but I am glad to hear the refund was properly completed. If there is anything else we can do for you in the future, please feel free to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

Long shipping delay that obliged me to…

Long shipping delay that obliged me to buy something else, then they couldn’t cancel my order despite severals e-mails asking for it…

21 August 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

Dear Sophie,

I am truly sorry to hear about your experience and the frustration caused by the shipping delay and the difficulty with cancelling your order. 🐘🧡

Once an order is being processed by our warehouse or has already shipped, it can unfortunately no longer be cancelled. Looking into your order details (#ORDER13346208), the parcel has already been delivered.

If you would like to return the items, please let us know and we will gladly help you with the return process.

Rated 1 out of 5 stars

AVOID AVOID

Don't even want to give it one star. Purchased light weight stroller in March. Was very happy with it. Do not use this regularly as I'm a car person maybe once a week if even. The foam on the handle ripped and came away. Reached out and wanted refund. Sent it back, waiting ages for a report. Finally get one to be told buggy dirty and was sent pictures of the wheels. What a joke that had nothing to do with the ripped foam on the handle. I must of been expected to power wash it down like hell was i, i think they wanted to re sell my return. It is not been sent back to me with not even a mention of the foam been ripped or explanation on that. Buggies are for outdoor use, i live in Ireland it never stops raining like come on. AVOID AVOID i bought myself a zummi stroller in symths and it's 10 times better, wider seat and has button adjustments at the back for reclining as oppose to the stupid pull cord on the back of the deryan one that keeps slipping down. I will be seeking legal action on this matter. Was treated was poorly.

24 September 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I still havnt got what I order

I still havnt got what I order.
Not a professional company at all.
Didn’t tell me that my items were out of stock even when I already paid for them. I still havnt got my order.

20 August 2026
Rated 5 out of 5 stars

Product is good

20 August 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

Thank you so much for your positive feedback, we're so glad to hear that! Please let us know if you ever need any assistance in the future.

Rated 5 out of 5 stars

Really happy with the up and go beach…

Really happy with the up and go beach tent. Used it for vacations on the beach for my little one. Opened up the side/‘windows’ for fresh wind and closed it up when the sun was shining on that side. Really easy to bring with you, def recommend

30 September 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Well done fantastic

Well done fantastic

20 August 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

Thank you so much for your kind words! If you ever need any assistance in the future, please feel free to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

Very very poor services and communication

Very very poor services and communication, even an email has been received that the item is delivered but have not received anything, this is a form of fraudulent. Just to extract money from people.
Regards
PAUL

20 August 2026
Rated 5 out of 5 stars
Deryan logo

Reply from Deryan

Thank you so much for your kind feedback! We are thrilled to hear that you are happy with your product and timely delivery. If you ever need anything else, please don't hesitate to reach out.

Rated 5 out of 5 stars

Good product

19 August 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

Thank you so much for your kind message! Please let us know if you ever need any assistance, we are always happy to help.

Rated 5 out of 5 stars

We received our high chair and bouncer…

We received our high chair and bouncer parcel in just 4 days in the North West UK. It was quick, and we were notified at every step of the delivery. The product was very well packed, and it was easy to assemble. So far, we have liked the product and its quality. Thanks!

22 September 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Order marked delivered without delivery

Still haven't received my order with not much explanation.

Update — 12 October 2026: I placed my order on 26 July. After a long delay (1.5months), DPD tracking marked all three parcels as delivered, but I never received any of them. I reported the missing parcels straight away aka the same day and submitted the requested non-receipt form. After weeks of chasing by email, I was asked for the form again, even though I’d already sent it. DERYAN responded quickly after I posted my one-star Trustpilot review, then confirmed they had found my original form and were reviewing my refund request, two weeks ago. There’s still no confirmed refund or timeline. I shouldn’t have had to keep chasing just to get this far. Disappointing delivery and customer service experience.

21 August 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

Hi Arwa,

I am so sorry to hear that you haven't received your order yet, and I completely understand how frustrating that must be! 🐘🧡

I looked up your order (#ORDER13336382) and see that it was shipped in three packages via DPD. According to DPD's tracking information, all parcels were marked as delivered:

* Tracking 05123001937678: Delivered on August 26
* Tracking 05123001937679: Delivered on August 26
* Tracking 05123001937680: Delivered on August 28

Could you please check whether the packages might have been received by neighbors, housemates, or left in a safe place around your home?

If the parcels are still nowhere to be found, we will gladly start an official investigation and claim with DPD for you. To do this, please complete and sign the Declaration of Non-Receipt (NOV) form via this link:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0774/0329/1986/files/2023-verklaring-van-niet-ontvangst_NL-EN.pdf?v=1788267187

Could you also let us know in advance which solution you would prefer once the claim is approved: a free replacement order or a full refund?

As soon as you send the completed form back to us, we will take care of the rest right away.

Rated 1 out of 5 stars

Avoid

Awful costumer support, never received the order. Had to file a dispute through Revolut 2 months after I ordered. Plenty of mails and anxiety. Avoid at any cost.

21 August 2026
Rated 5 out of 5 stars

Es ligero y estable

20 August 2026
Deryan logo

Reply from Deryan

¡Hola Laura! Muchas gracias por tu mensaje. Si tienes alguna duda o necesitas ayuda con algo más, aquí estamos para lo que necesites.

Un saludo cordial, Madelyn | DERYAN 🐘🧡

Rated 1 out of 5 stars

Terrible product and customer service

I bought a tent from them, which was advertised as a festival tent. It leaked significantly on first use after a short spell of moderate rainfall, ruining all of my gear.
The customer service team have refused to allow me to return it unless I can prove where the leaks are coming from via video.

Despite repeatedly informing them that I cannot replicate rainfall with a glass of water at the park (nor do I have the time to jump through hoops for them) they keep repeating themselves and refusing to allow me to simply return the product.

The issue is with the single skin design which leaks all around the perimiter so it will be impossible to show this anyway. All other tents at this price point are dual skin to avoid this. It is crazy to require a customer to try and recreate rainfall whilst similtaniously filming the inside of the tent.

30 September 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look