Celeste D'or Curve Reviews 

4,238
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely terrible!! They WILL NOT refund!! Contacted them within the 4 days of the recommended 14 via their refund & return page, explained multiple reasons why bras don't fit/not suitable reques... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I saw the ads for the Invisible Strapless Push Up Bra and I thought a lot about buying it from an online shop or not because if they don't fit, you usually have trouble with returns and refunds. The b... See more

Rated 5 out of 5 stars

I was really apprehensive about ordering these as I’ve had many bad online purchase experiences from other companies in the past. However, this was a fantastic purchase and I am absolutely delighted w... See more

Rated 5 out of 5 stars

Purchased 2 of the support no underwire bras but purchased the wrong size. After communicating with Olivia about my size, she suggested to reorder the 2XL and try them. To keep the smaller ones, I fir... See more


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

4K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 82% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(4,238)

4,107 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I have had a terrible experience of…

I have had a terrible experience of trying to return 2 bras. It’s all by emails, it’s so slow. It has been going on for over 3 weeks and still haven’t received a return label despite them saying they’ve sent me one - but I cannot find it and clearly haven’t got one It’s such a lengthy process I’ve not experienced anything like it. I wouldn’t recommend it at all

2 October 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

We’re sorry to hear how frustrating your return experience has been, particularly after waiting several weeks and still being unable to locate the return label.

This certainly isn’t how we want the return process to feel. If you’ve checked your inbox and spam/junk folders and the label still hasn’t arrived, we’d like to look into what has happened and make sure the outstanding issue is properly addressed.

We’ve reached out through Trustpilot for further information so we can identify your order and review the full correspondence. Once we have those details, we’ll be able to look into this directly for you.

Rated 5 out of 5 stars

Received my two bras but unfortunately…too small

Received my two bras but unfortunately they did not fit . I requested an exchange and Olivia replied promptly, great customer service, something which is very foreign these days . Told too keep them and she will send a size up for me . No need too return the other bras . Wow 😮 Thanks Olivia for your service and quick reply. Best customer I hv had by far . Kind regards Dianne

28 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for your lovely review!

We’re so pleased Olivia was able to help when the original bras weren’t quite the right fit. It’s wonderful to hear that the replacement process was quick and easy for you and that you were happy with the service you received.

We really hope the new size is a perfect fit when it arrives. Thank you again for your kind words and for giving us the opportunity to get this right for you!

Rated 5 out of 5 stars

Easy company to deal withI ordered the bras as I'm sick of the…

I ordered the bras as I'm sick of the underwire and the strapes leaving marks on my shoulders.
My first order I had trouble wrong size but I contacted the company and Molly there helped me to re-order,
no return of the first lot I had ordered no payment on my end, which I thought was great.
The customer service was fantastic. Thanks again Molly

22 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review!

We’re delighted to hear that Molly was able to help when the sizing on your first order wasn’t quite right and make the replacement process easy for you.

Comfort is so important, especially when you’re looking to move away from underwires and straps that dig in, so we really hope your replacements give you the comfortable fit you were looking for.

Thank you again for your kind words and for choosing Celeste D’or Curve!

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service experience

The bras took weeks to arrive and when they did, they were ugly wide strapped and would hardly fit under anything unless it was the middle of winter. The 4 hook design is so hard to do up as well. I requested a refund the day after I received them and after a few days, received an email trying to coerce me into getting a different size or style. I wrote back immediately and said i just wanted the refund. another week goes by and then I receive an email saying it costs $19.95 to return and asking if I'm sure I just don't want to swap for something else, or get further discounts to take a credit. Once again, I write back that I just want the return and have still not received instructions to do this. That was 11 days ago. In the meantime, I have received 2 automated emails asking if I have had my query resolved and to reply or they will close it. i have replied both times and still no progress. I have also sent another follow up email telling them I am going to report them to CBS if I don't hear from them soon. Still nothing.

This seems to be a repeat pattern when trying to return with this company. I would advise everyone not to order with them.

2 October 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

We’ve read your review and would like the opportunity to look into this properly, as the experience you’ve described does not reflect how our return process is intended to be handled.

At present, we’re unable to identify your order or customer service correspondence from the information provided in your Trustpilot review, so we don’t want to make assumptions about what has happened with your individual case.

Regarding the automated follow-up emails you mentioned, these are normally triggered by our system when it has not registered a response to our most recent email. If you had already replied, it may mean that your response was not received or correctly registered in our system.

We’ve requested further information through Trustpilot so we can locate your order, review the full correspondence and establish exactly where your return currently stands.

Rated 1 out of 5 stars

Do not waste your money!!

Do not waste your money!!! Absolutely horrendous customer service. Ordered two bras, they didn’t fit, so I contacted customer service who suggested another size with their ‘perfect fit guarantee’. I was a bit dubious so I checked their returns page and it stated very clearly that returns would be accepted within 30 days. As I had contacted them quickly after receiving my order I agreed to the exchange, as I knew I would still have time to return if the exchange was no good. The exchange arrived, and did not fit either. I once again, very quickly, submitted the online returns form. Didn’t get a response for over 5 days, chased them, finally got a response offering me an exchange. I replied to say I wanted to return for a refund. I’ve now been informed I can’t return because I’ve already used the ‘perfect for guarantee’. I believe they were intentionally slow to respond to my refund request so that I would go over 30 days since I ordered. I am reporting them to trading standards. I urge you not to waste your money.

1 October 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

We have reviewed the correspondence relating to your order and would like to clarify one important point raised in your review.

There was absolutely no intentional delay in responding to your return request in order to take you outside of a return period. We can see that there was a longer wait than usual for an initial response, and we also recognise that one of the subsequent replies did not properly address the fact that you had already tried the recommended replacement size.

Your request and subsequent messages have remained recorded in our system from the dates they were originally submitted, so the timing of our responses does not change when you first contacted us.

We also understand that your concern is not about receiving another replacement or discount, but that you want the return request you submitted to be addressed. Your correspondence has now been escalated for review so that the history of the original order, Perfect Fit Guarantee replacement and your return request can be considered together.

Rated 5 out of 5 stars

Advice given on replacement styles

I ordered a pack of 3 bras which werent a great fit. The company asked what I'd like to order in exchange. I asked for advice which they duly gave and sent the alternatives at no extra charge. Great customer service Emily!

1 October 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you for your wonderful feedback! We’re so pleased Emily was able to listen to what wasn’t working with the original fit, recommend some more suitable alternatives, and arrange everything for you at no additional charge.

We hope the new styles are a much better fit!

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic customer service

Fantastic customer service. I ordered the wrong size and they helped me figure out the best size for me and are sending new bra at no cost to me without sending original order back. Customer service like that is so rare these days

30 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted our team could help work out a better size for you and arrange a replacement without the hassle of returning your original order.

We really hope the new bra fits beautifully!

Rated 5 out of 5 stars

Fabulous Customer Service!

I ordered 2 bras that I love. I went to order 2 more and I goofed up the order. (wrong style) I reached out to the company and Molly replied with a request of photos and order number. Easy enough. However, I needed to have the tags, which I had already tossed before I realized I ordered the wrong style. A few back and forth emails later, they are correcting the order for me and not asking for the bras back. That, it top-notch customer service!

1 October 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for sharing your experience! We’re delighted Molly was able to help sort everything out, even after the tags had already been discarded.

We really appreciate your kind words about the service you received, and we hope you love the corrected order!

Rated 3 out of 5 stars

Exchange no refund

While the bras seem good quality, for me they were not the perfect fit. I decided to return them but made the mistake of giving it another go and asked for an exchange, this process was easy, BUT if you do take this option, be aware YOU ARE NOT ELIGIBLE FOR A REFUND. I dont think this is clear enough on their website. My advice go and have a proper bra fitting with a trained professional and use a company that will uphold your customer rights and give you a full refund.

1 October 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry the replacement bras still weren’t the right fit for you.

Your original order was exchanged under our Perfect Fit Guarantee, and the replacement was the resolution provided for that order.

However, we do want to clarify that we don’t simply leave customers without support if their replacement still doesn’t work for them.

While a further replacement or full refund may not be available once the Perfect Fit Guarantee has been fulfilled, our team will always review the individual circumstances and, where possible, offer an alternative resolution to help.

We’d be happy to review your order again and make sure all available options have been discussed with you. Please reach out to our customer service team with your order number so we can look into this further.

Rated 5 out of 5 stars

Can’t complain

Can’t complain. I was on the cusp between medium and large, and turns out large didn’t quite work. Customer service responded with 2-3 days each time and I received my replacement size promptly. The bras are comfortable and supportive! Don’t love that they’re hand wash only, prefer easy care fabrics, but all in all I’ve had a good experience!

1 October 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for your lovely review! We’re really pleased we could help get the sizing sorted and that your replacements are now comfortable and supportive.

We also really appreciate your feedback regarding the hand-wash care instructions. Thank you for giving us a chance and sharing your experience!

Rated 5 out of 5 stars

Great fit..

Great fit... feels like a second skin.

1 October 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much! We love hearing that your bra feels like a second skin — comfortable, lightweight and a great fit. We really appreciate you sharing your experience!

Rated 1 out of 5 stars

Request for Refund Gets No Response

Similar to other reviews I received my order but the product did not fit. I completed the online form to request a refund and received an email back the following day suggesting a replacement.
I replied straight away requesting to proceed with a refund. This was over 2 weeks ago, I have followed up twice and I still have not received a response.

Order number - 101387

15 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

We’re very sorry for the delay and understand how frustrating it must have been not to receive a response to your return request.

Our team has already replied to you today regarding order #101387 with the available return and refund options, and we’re currently waiting for your response so we can proceed with your preferred resolution.

Please check your inbox, including your spam or junk folder, and reply to our latest email so we can get this resolved for you as soon as possible.

Rated 5 out of 5 stars

Love this bra!

Love this bra! Can’t tellyouhow long I have been searching for a bra that is comfortable yet supportive and this is it!

30 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted that after such a long search you’ve finally found a bra that gives you both the comfort and support you were looking for. We hope you continue to love it!

Rated 3 out of 5 stars

I really wanted to love these bras BUT

I really wanted to love these bras because they are genuinely very comfortable, but unfortunately the sizing process was frustrating.
I originally ordered two bras, and when the fit wasn’t right I contacted customer service. I provided my usual bra size, underbust and bust measurements, and explained the problem. Their team then recommended replacement bras in Medium, even though their own size chart would have put my measurements much larger.
The Mediums fixed the original issue with the loose straps and band, but created a different problem through the back and still weren’t wearable for me.
Customer service were polite throughout, but the Perfect Fit Guarantee only covered one replacement. I was then offered another two bras for an additional cost, followed by a 30% refund, which was eventually increased to 40%.
I accepted the 40% refund simply because the process had gone on long enough, but the end result is that I have still paid 60% of the purchase price and do not have a bra I can actually wear.
Three of the bras were only tried on and still had their tags attached, and I offered to return them.
So while the bras themselves are lovely and the staff were courteous, I was disappointed with how the Perfect Fit Guarantee worked in practice. For me, it did not result in a properly fitting bra, and I would be cautious about relying on the sizing advice alone.

3 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re glad you found the bras comfortable and our team helpful, but we completely understand your disappointment that we weren’t ultimately able to find the right fit for you.

Our Perfect Fit Guarantee provides one replacement per eligible order, and in your case our team used the measurements and fit feedback you provided to recommend a replacement intended to address the loose band and straps. We’re sorry that although this improved those areas, it created a different fit issue.

Once the replacement had been provided, our team continued working with you and offered additional resolutions, with the 40% partial refund ultimately being accepted.

We really appreciate your feedback regarding the sizing guidance and how the Perfect Fit Guarantee is communicated. Finding the right fit online can sometimes require balancing band fit, cup coverage and individual body shape, and your experience is valuable feedback for us as we continue to improve this process.

Rated 5 out of 5 stars

Skepticism turned around

I have to admit I was skeptical about the customer service because I originally had trouble submitting my return request. Turned out it was user error. The representative (Chloe) reached out to me and was incredibly kind and helped me find the right fit and did my exchanges for free. Didn’t even have to return the original order!!! So easy and I do have to say the bras are absolutely wonderful once you find the right fit!!!! Most comfortable support I have ever tried!!!

30 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for giving us the opportunity to turn your experience around! We’re delighted Chloe was able to help you find the right fit and make the replacement process straightforward.

Even better to hear that you’re loving the comfort and support of your new bras. Thank you for sharing your experience!

Rated 1 out of 5 stars

This company is an absolute scam

This company is an absolute scam. The bras I ordered did not fit. They offer a replacement perfect fit guarantee but this only allows you one swap with no guarantee that the swapped bras will fit. And then if they don't fit you are no longer allowed to return the bras for a refund. So you pay for something that will not fit you!
I opted to return the items but was charged a return fee of £9.95 - over a quarter the price of the bras themselves. They claimed this was because the return process was costly to them. I was told it would take up to 10 days to be sent/emailed a return label. Months later I still have 2 bras that don't fit and no return label but I've been charged nearly £10 to return them. You can buy the same bras from Temu for a fraction of the price and return them for free! Avoid this company!

30 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

We’re very sorry to read about your experience, particularly that you’ve been waiting so long for your return label. This is certainly not the level of service we want to provide, and we completely understand your frustration after having already arranged the return.

We’d really like the opportunity to look into what has happened with your return label and get this resolved for you as quickly as possible.

Unfortunately, we’re unable to identify your order from the information included in this review alone. Please contact our customer service team with your order number and mention this review so we can locate your case and investigate the outstanding return label as a priority.

We appreciate you bringing this to our attention and hope we can get this resolved for you promptly.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent Customer Service

Excellent Customer Service
The first set of bras did not fit properly. They offered an email exchange back and forth with a consultant to determine a better size and type of bra for me. They sent a new set for no extra cost and I was able to donate the others. I would 100% recommend!!

21 August 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for your lovely feedback and recommendation!

We’re so pleased our team could work with you to find a better size and style, and that you were able to donate the original bras to someone who can enjoy them.

We really appreciate you giving us the opportunity to find a better fit for you!

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

Great customer service. Very respectful and willing to help.

30 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for your kind words! We’re really pleased you felt supported and well looked after by our team. We truly appreciate you taking the time to leave us a review!

Rated 5 out of 5 stars

I'm so excited to get my new bras

I'm so excited to get my new bras. Chloe was so instrumental in helping me in a very expedient way. I feel like this company actually cares about women's comfort and making us feel our beautiful sexy selves. We need more companies like you

30 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for such a lovely review! We’re delighted Chloe was able to help you so quickly and make your experience a positive one.

We’re excited for you to receive your new bras and really hope you love the comfort and fit!

Rated 5 out of 5 stars

Execllent quality and fantastic customer support

The bra's are i ordered initially were too big, I sent an email requesting to exchange for a smaller size and I was taken care of promptly, and professionally. They even said I can keep the bras that didnt fit or donate (thank you so much! I did end up donating the bras that didnt fit to my local women's shelter). My new size arrived and the fit is perfect. The quality of the bra is excellent and is very comfortable. I am very happy with my order and with the customer service I received.

30 September 2026
Unprompted review
Celeste D'or Curve logo

Reply from Celeste D'or Curve

Thank you so much for sharing your experience! We’re delighted we could help you find the right size and that your new bras are now a perfect, comfortable fit.

It’s also wonderful to hear that the original bras were donated to your local women’s shelter. Thank you for passing them on to someone who can make use of them!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look