Babyshop.com  Reviews 

4,781
•
TrustScore 2 out of 5

1.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 90 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Consumers often pointed out that customer service representatives were completely unresponsive, leaving people waiting many weeks for any reply. Buyers also struggled with severe delivery delays, tracking problems, and unexpected high import fees charged upon arrival. The minority of people were satisfied with the fast international shipping and competitive pricing offered by the store. A few buyers mentioned receiving their complete orders nicely packaged within just a few days without any trouble. These loyal customers noted smooth transactions and praised the wide selection of children clothing available on the platform.

What people talk about most

Order

Users describe negative interactions with order processes, frequently highlighting the lack of confirmation... See more

Product

Reviewers highlight ambiguous aspects of product, with many customers expressing satisfaction regarding the... See more

Delivery service

People report ambiguous experiences with delivery service, as some customers praise fast, reliable shipping... See more

Customer service

Customers had negative experiences with customer service, reporting that emails and requests for assistance... See more

Response time

Reviewers mention negative feedback about response time, frequently highlighting that emails are ignored or... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

They have a good selection of kids clothing and I've been a long time loyal customer. Orders are delivered reliably and on time. But beware of their return shipping policy - they charge EUR 20 fo... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

The clothing is great. However, the front page offers a national flag and implies it has UK postal options. It offered free postage for a large order. I went ahead. Only after I received a note from U... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Placed my order, tracking number working, received the parcel and it was wrong. Guess they mixed up and sent me someone elses' order, but it was meant to be a gift so we are left empty handed. Possibl... See more

Rated 2 out of 5 stars

Crap return costs. 250kr for shoes that don't fit my daughter that costs 80kr to return. I won't be shopping there again. So dumb.


Company details

  1. Children's Clothing Store
  2. also in
  3. Baby Store

Written by the company

Our goal is to inspire customers by offering a first-class shopping experience with a mix of well-known, local and international brands. For support you can contact our dedicated customer service team anytime.


Contact info

1.8

Poor

TrustScore 2 out of 5

5K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 63% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.8

All reviews

(4,781)

303 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

No order confirmation but payment received

I ordered a bicycle for my grandson.
When I made the payment, I received an error message saying that it had not gone through and that therefore no order had been placed. Nevertheless, the amount of €140 was debited from my account. I have not yet received an order confirmation.
I contacted support and received a reply with a ticket number. No response since then.
After reading all the bad reviews, I no longer need the order, but I would of course like my money back.

3 November 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Virginie,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to hear that you have not received your order confirmation.

We are able to confirm that the order has gone through and will be shipped out shortly. A copy of the order confirmation has been sent to you via email.

Please do not hesitate to reach out to us again, if there is anything else we can assist you with.

Have a nice day.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Where is the zero star option?

Where is the zero star option?

Been waiting for a MONTH to get a refund because the website didn't function and placed and paid my order 5 times. Sent 4 packages back and still waiting for the more than 400 euros of refund... I did get a refund of 9 euros... Don't know which idiot is responsible for the refunds?
And don't answer me that you can't find an email with my name in it... I sent 10 of them!

Was thinking of calling the costumer service today, but based on the reviews here and since I live in Belgium I could spare me the costs of calling...

Very dissapointed in this webshop, one advice: buy somewhere else!

4 October 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Dorien,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are sorry about your experience.

You have 4 orders with us and 3 of these have been returned and refunded. You were charged return fees on two of the orders and an admin fee on one order since it was uncollected. However, since you did not mean to place 4 orders with the same thing, the fees has been reimbursed as a courtesy.

Please be aware that our phone lines have been closed for over 1 year due to lack of capacity. We are working to improve our availability and appreciate your understanding. You can reach our Customer Service on support@babyshop.com.

Let us know if you have any further questions and we'll be happy to help.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Worst experience after years of loyalty

f I could give zero stars, I would.
I’ve been a loyal customer of Babyshop for the last four years, but my most recent experience has been the worst by far. I returned two of the three items from my latest order, and even though the return was received almost two weeks ago, I’m still waiting for my refund.

It is now impossible to reach customer service. Previously, you could call between 10:00–12:00 Monday to Friday, but now no one answers. I have also sent two emails and have not received any reply.

This will likely be my last purchase with Babyshop. The service has changed dramatically for the worse, and it’s disappointing to see a company that once valued its customers treat them this way.

Ps reply to your response. I have already emailed you twice and still got no response although you say you will reply in 40business hours.

1 October 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Anastasia,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to hear about your experience. We kindly ask you to get back to us with your order number so that we can assist you further with your return/refund.

Please be aware that our phone lines have been closed for over 1 year due to lack of capacity. We are working to improve our availability and appreciate your understanding. You can reach our Customer Service on support@babyshop.com.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service in a business

Worst customer service in a business, I haven’t seen anything worst than this , even a scammer call center is better handling, ordered a big order and still haven’t received it every time I call them no answer of they answer with we will raise complaint and no action taken by them so yeah it’s a big scam

24 October 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Ahmad,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry about your experience and would very much like to look into this matter. However, we are not able to find an order or email with your name. We kindly ask you to double check that your order was placed with Babyshop.com and to get back to us with your order number if this is the case.

Please be aware that our phone lines have been closed for over 1 year. You can reach our Customer Service on support@babyshop.com.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

they are big scammer be awar i have very very bad experience

This company Is Really bad They are not replying My messages they are not picking up my phone call,s because the shirt which i order is Small And i want big But They are not responding Me and at the first they said Ok we will exchange your Item But you need to pay 300 extra i am agree to give but after that They Are not Answering Me what type of company is This can some one please Do Something And try to solve out this matter this is the first and last time i have order From Babyshop And i will recomend to everyone please dont Buy anything from Here They are a big scammer… just want extra extra money After that they will not reply you

13 October 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Bilal,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to hear about your experience.

There are no orders or emails in our systems on your name. We kindly ask you to get back to us with your order number or the email address that you used when you placed the order and we will help you look into this matter.

Please be aware that our phone lines have been closed for over 1 year. You can reach our Customer Service on support@babyshop.com.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Pathetic delivery and customer service

Placed an order on 12th Oct with delivery date of 13th Oct for 4 items and 26th Oct for furniture item. Despite regular follow up today is 16th Oct and i still have no idea when my order will be delivered. The customer service is terrible and have no clue about when the items will be delivered. I will never buy from this brand ever again.

16 October 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Hassan,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to hear about your experience.

There are no orders or emails in our systems on your name. We kindly ask you to get back to us with your order number or the email address that you used when you placed the order and we will help you look into this matter.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

placed an order on October 13 and asked…

placed an order on October 13 and asked to cancel it right after receiving the shipping notification.
The company replied that cancellation was not possible — but later the same day they sent me another message saying that one of the items was out of stock.
I find it completely unfair that they refused to cancel the order while admitting that part of it couldn’t even be delivered.
Very disappointing customer service. I will not order from them again.
_______________________________
Thank you for your reply. However, your explanation still does not solve the main problem.

You informed me that one of the items in my order was out of stock — but you never specified which product is missing. I placed the order mainly because of that particular product, and only added the other items as accessories.

Therefore, it is completely unfair that:

You refused to cancel the order when I requested it, even after confirming that an item was unavailable.

You did not tell me which product is missing, so I cannot even know what I am paying for.

I kindly ask again to cancel this order without any administrative fee, as my cancellation request was made immediately after learning that the order could not be fulfilled as placed.

I hope you will review this case and improve transparency toward your customers.

13 October 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Irit,

Thank you for taking the time to leave us a review.

An order can only be cancelled within 1 hour after it has been placed. Your order was placed on the 10th of October and you contacted us on the 13th of October when the order had already been shipped from our warehouse.

If you do not which to receive this order due to the high customs fees, you are able to refuse the package upon delivery. However, please note that we reserve the right to charge an administrative fee of 90 USD.

When there are only a few items left in stock and several customers place an order at the same time, the product may unfortunately sell out. The system only detects this once the order has been processed and shipped, at which point the product is automatically removed. Therefore the email was sent to you after the order had been shipped and not before.

We apologize for the inconvenience.

Please feel free to contact our Customer Service if you have any further questions.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Terrible store - never again

This is honestly one of the worst stores we’ve ever dealt with. Prices are outrageously high and their customer support is practically non-existent. Getting a refund requires hours spent chasing them, if they ever bother to process it. Many products arrive damaged or incomplete.
To make things worse, in our last purchase we bought a gift for a baby’s 1st birthday party and ended up completely embarrassed when the present was opened in front of everyone because three pieces were missing! We basically gave away garbage since it’s completely useless. It’s been weeks since we started emailing their customer service and they still haven’t replied.
Terrible quality, zero accountability and no respect for customers. We absolutely do not recommend this store.

Hi, please check the emails we sent you from the provided email address on oct 6 13:02, oct 9 14:37 and oct 15 13:51.

1 September 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Marta,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry about your experience and would very much like to look into this matter. We are, however, not able to find your order or email with the name you have provided.

We kindly ask you to get back to us with your order number or email address so that we can assist you further.

Updated answer: Thank you for getting back to us with your order number. We cannot see that you have any unanswered emails and your return was processed and refunded within the promised time without assistance from our Customer Service time.

If you which to make a claim on the damaged products from your other order, you are welcome to do so via the claims portal on the website.

Let us know if you have any further questions and we'll be happy to help.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Disgusting returns policy

Disgusting returns policy - £40 to return an item which you don't get back! Most customers don't look at returns policies before they buy on the basic assumption that it will be free to return or at the most be a nominal fee. Appalling. Now stuck with something that doesn't fit.

6 October 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Sam,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We appreciate your feedback regarding the return fee for the UK and will make sure it is forwarded to the responsible department.

Please feel free to contact our Customer Service if you have any questions.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer support

I really should’ve read the reviews here first……Bought a Stoy 14’ bike last week and got no confirmation email. A few days later, I got a email to tell me that the bike is on its way. Today I received the bike with defect but can’t make a return or complaint because the I don’t have the order number! And they don’t answer emails! Worst customer support ever!

25 September 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Yu Wang,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry that you have not received an order confirmation and that you are experiencing issues with assembling your bike.

We have sent you an email with your order confirmation and a guide on how to properly assemble the bicycle.

Please feel free to contact us again if you have any further questions.

Kind regards,
Babyshop

Rated 5 out of 5 stars

Positive experience

They sent me the product on time. They didn’t reply to my email at first but then they were professional and the school bag was amazing . Thanks

2 September 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Carla,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are please to see that you are happy with your order and the help you have received from our Customer Service team.

Please feel free to contact us again if you have any further questions and we'll be happy to help.

Have a lovely day!

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

BEWARE ALL CONSUMERS!

BEWARE ALL CONSUMERS!! The WORST SCAM! They STEAL your money. MY order, worth over £900 (that was paid for next day delivery) did not arrive until a month later. When I sent the order back, I received all confirmation emails saying they had processed the returns however still no refund. They ignore emails and don't answer the phone. I placed the order back in May and its now September and still no refund. I am going to have to take legal action and will use my media links to expose this company.

I ordered all the time from Alex and Alexa and never once had I an issue.

Order from another website.

4 September 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Customer,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to see that you have been experiencing issues with your order. If you have not received support from our Customer Service team, we kindly ask you get back to us with your order or ticket number so that we can assist you further.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely awful, avoid!!

I made my order 16th of august. Got the tracking code almost straigth away, and the estimated time for delivery was 3-5 days. But babyshop never delivered my order to the delivery company. It is now 31th of august and I have not heard a thing of my order. Customer service does not answer. I will never order from this place again.

10 August 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Ella,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry to see that you have not received your order yet. The order was shipped from our warehouse 19/8, however, there are unfortunately no updates in the tracking since the same day.

We have assisted you further via email.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Can’t order

Well… it’s been 5 days I’m trying to place an order, but I get stuck at delivery point and can’t move forward… sent an email 4 days ago and no response 😆 as if they didn’t want our money!

29 August 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Ophélie,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry that you are experiencing issues with ordering on the website.

Our Customer Service has replied to your email.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

THE Worst shopping experience ever!

The Worst shopping experience ever!

I purchased 2 orders half months ago,order numbers:277968 and 273659
I still haven’t received any of them, no shipping info, I sent them 3 emails and no one has responded!! I spent almost 250euros on this orders! Are they thieves??? Should I call the police???

PS: THEY DIDN'T give me any tracking number when they shipped! All the time is wasted!!! My address is fine! I NEED MY ORDERS!!! SENT THEM BACK TO ME!! GIVE ME THE NEW TRACKING NUMBERS!!!!!!

STILL NOW, NO REFUND! NOTHING!! THE ARE ABSOLUTELY THIEVES!!! GIVE ME MONEY!!

13 August 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Yue,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry that you have not received an order confirmations. We can confirm that both of your orders were shipped, however, according to the tracking information by UPS the address was incorrect and so the packages are now on their way back to our warehouse.

We have sent you an email with the tracking numbers.

Again we apologize for the inconvenience.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

1 star, should have read the reviews.

Should have read the reviews.
Shipping was delayed but after that the real issues started.
We bought a kids bike that turned up with defects. Tried to reach out, had to file a claim but could only do so when approving to agree to costs in advance. (?!?)
Also could not use the order number they gave us needed a different one. Also the claim form was a pain, attachments are mandatory but the form kept giving errors.
Have heard nothing back from them yet, not even after queries about the claim via email.
Do not recommend to but from here.

11 August 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Sabrina,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are very sorry that the bike you have received is defective. We will of course help you with a solution.

We are not able to find your order with your first and last name. Therefore we kindly ask you to get back to us with your order or case number so that we can assist you further.

Have a nice day.

Kind regards,
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Lost package and no reply

Hello,
Ive tried to contact you several times with no answer. Three weeks ago we ordered a bicycle for our daughter. The package has been lost and never delivered- order nr.176283. Only the “Kurv” arrived and not the bicycle.
We have contacted Bring, they can’t locate the package and they said to contact you/the sender.

We promised our daughter a new bicycle for her birthday and she’s upset to wait for it. Can you send a new/replace it? As soon as possible.

30 July 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Hej Marie Louise,

Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme.

Ledsen att du fått vänta på ett svar. Tyvärr har Bring behövt undersöka vart paketet tagit vägen på deras teminaler och denna undersökning drog ut på tiden. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.

Vi har nu fått en uppdatering från dem och vår kundtjänst har återkommit till dig via email.

Tveka inte att höra av dig om du har ytterligare frågor.

Önskar dig en fortsatt fin dag!
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

No order confirmation!

I ordered two pairs of shoes for my children, but unfortunately need to exchange them due to wrong sizes, but I didn't receive an order confirmation, so I can't do it! I guess I'm stuck with them?!

I contacted customer service, but no answer in over a week. It's a pity such a reputable shop is providing such bad customer service...

8 August 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Paulina,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am sorry to hear that you experience issues with your return and that you did not yet received support.

We have emailed you the purchase details so that you can register the return.

Have a lovely day!
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Extremely Disappointed – STOY 14” Vintage Bicycle Tire Issue & Zero Support

I am writing out of sheer frustration. I purchased the STOY 14” Vintage Bicycle on 10th April 2025 for my son, and while the design of the bike is nice, the quality of the tires has been a complete disaster.
My son only rides this bike for 2 minutes a day (to and from preschool) and sometimes during weekends, yet the rear tire has worn out ridiculously fast. On top of that, I’ve had to fix FOUR punctures in the past two weeks. Four! For a child’s bike that is barely used. This is absolutely unacceptable.
What makes this even worse is the shocking lack of customer support. I raised a support ticket over a week ago—no response. I reached out on Instagram, finally got told I could apply for a claim, but then hit another wall because I can’t even find my order number on your website. So now I’m stuck in a deadlock: no support, no way to claim, and a completely unusable bike.
Meanwhile, my son is devastated because his bike keeps breaking down. It is incredibly disheartening to watch his disappointment while your support team ignores customers.
Frankly, this has been one of the worst purchase experiences I’ve had. The product quality is questionable, and your after-sales service is nonexistent.
Unless someone gets back to me immediately with a proper solution (and an alternative way to submit my claim since I cannot find the order number), I will have no choice but to escalate this matter further.I strongly urge your team to take responsibility and act without any further delays.

7 August 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Ravi,

Thank you for taking the time to leave a review.

I am sorry to hear that you experience issues with your item and that you did not yet received support.

I can however see that you found the order number and have filed the claim. Our customer service is looking in to this and have replied to your email to help you further.

Have a lovely day!
Babyshop

Rated 1 out of 5 stars

Broken website with no customer service

I have ordered things from babyshop several times, the experience was good until they started updating their website. This time I placed an order for an overall, the money was reserved by MobilePay but not actually paid and I didn’t get any order confirmation so I emailed them about it and placed another order just in case the item would run out of stock, I was hoping they’d release my payment in the meantime. However, the second attempt “failed” too. Then, I emailed them about it as well and asked for advice on what to do, and I didn’t dare to order anything else. For both of the orders, I didn’t receive any order confirmation, but a few days later it showed in my posti app that two parcels from babyshop were coming my way. I once again informed them the situation and asked for guidance, but it’s been a week and still no response from their customer service despite their promise was to reply within 72 hours. I’ve picked up one of the parcels, unfortunately I need to return it. However, I don’t have the order number to even register my return due to the missing order confirmation. The experience is just so confusing and unpleasant, I hope I can still get my money back. I guess many others also faced / are facing similar issues caused by their under construction website, there were other problems with the website too such as broken filters, mismatch prices and items, etc. If they decide to continue running business with a broken website, they should be ready to address any issue caused by it timely instead of leaving their customers hanging.

31 July 2025
Unprompted review
Babyshop.com  logo

Reply from Babyshop.com

Dear Stephanie,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are very sorry that you have been experiencing issues when shopping with us.

Due to a system change that took place at the beginning of the summer, there have unfortunately been some bugs on the website. As a result there's been a significant increase of inquiries, which unfortunately will affect the response time. We apologize for the inconvenience.

We kindly ask you to get back to us with your email address so that we can assist you further with this.

Kind regards,
Babyshop

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look