Yeep! Reviews 

441
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 429 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Customers frequently struggled with crashing mobile applications, completely unresponsive locker doors, and missing parcels that vanished into the system without any tracking updates. Consumers expressed deep frustration over the complete lack of customer support and communication when attempting to resolve these difficult delivery problems. Some reviewers were happy with smooth locker installations, professional setup assistance, and efficient drop-off experiences provided locally. A few other people also felt that the platform delivered surprisingly quick results and worked very well for their everyday shipping needs. People occasionally mentioned that once everything connected properly, the process was quite simple and hassle-free.

What people talk about most

Delivery service

Customers had negative experiences with delivery service, reporting that packages frequently get stuck in... See more

Product

Customers consistently note negative experiences with product functionality, reporting that lockers... See more

Service

Users describe negative interactions with service, highlighting widespread frustration over lost parcels and... See more

User experience

Reviewers express mixed feelings regarding user experience, with some customers praising the quick collection... See more

Application

Consumers find application to be a source of deep frustration due to persistent crashing and freezing issues... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

Asked to send a trade in kindle pack.to Amazon via Yeep locker. No idea how to use them. Downloaded app. Managed to deposit parcel..eventually. Advised would get a receipt for deposit. Thzt neve... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Not sure why giving 1 star is an option to be honest. 1. Pin code doesn't work 2. QR code doesn't scan 3. Outsourced customer service who can literally do nothing to help 4. 24/7 available lock... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely dreadful service. The app is invasive, laggy, and barely functional. Half the time the lockers won't connect or open, and when they do, your package gets swallowed into the system with no r... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely useless! Found my nearest Yeep. Went to deposit a parcel. Followed instructions, and deposited my parcel in a locker. After closing the door, the system asked me if I wanted to change... See more

Company replied


Company details

  1. Logistics Service
  2. Delivery Service

Written by the company

Yeep! is a shared parcel locker network used by major delivery companies to offer a convenient alternative to home delivery. When you choose a locker delivery or return option, your carrier, such as DPD or UPS, manages your parcel, including shipping, tracking and notifications. Yeep! provides the locker infrastructure — a secure place for parcels to be collected or returned — and you collect or return your parcel using a 6 digit PIN or QR code at a time that suits you. Please note: Yeep! does not deliver parcels or manage shipments directly. If you need help with tracking, delays, or missing items, your carrier is usually best placed to assist. What makes Yeep! different is that we operate a carrier-neutral locker network used by multiple delivery companies. Our lockers are 100% battery- and solar-powered, designed for lower environmental impact, and our rapidly growing UK network is focused on making parcel collection and returns more flexible. In simple terms, the carrier delivers and manages the parcel, Yeep! provides the locker, and the customer collects or returns it. We’re proud to support a more flexible and sustainable way to send, collect and return parcels.


Contact info

1.5

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

441 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 70% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.5

All reviews

(441)

430 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Simply a waste of time

Simply a waste of time, the app just doesn't work. First tried it about a year ago for a UPS drop off and the app just crashes on opening. Tried again this week and same thing. Considering their App Store rating is 1 star with almost every review saying this, how it's not been fixed after all this time is baffling really. Overall seems I am lucky the app is so bad as parcel would probably have been lost anyway.

7 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Rory,

Thank you for your feedback. We are working closely with UPS as a priority to improve this process. If you contact UPS, they will be able to support you on the returns process. In the meantime, if you require any further assistance, please reach out to us on generalenquiries@yeeplockers.com and we will gladly help.

Regards,
YEEP! Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely shocking service

Absolutely shocking service. I’ve had two parcels in the space of a week go into a black hole. Contacted customer service and no one bothers to reply.

I’ve just posted another parcel and the locker again has just eaten it and said drop off cancelled. Can’t get the parcel out and tracking never updates.

How do I get my money back from these lost parcels

27 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Gemma,

Thank you for bringing this to our attention.

We have reached out to you via email and have requested a few further details to assist with our investigation.

Kind Regards,
YEEP! Team

Rated 1 out of 5 stars

The locker didn't open

Tried to use the one in the Galleries (Bristol) but kept getting a barcode error.
I spent 15 minutes trying to figure out a way to make the whole thing work (I had two barcodes, a QR code and a pin, with no clear instructions on which one to use or how, so it took me a while to test every option. The lockers also kept going back to sleep and waking them up takes a while). Didn't manage. After reading the other reviews, I am glad it didn't work, since apparently these lockers lose packages left and right. What a gem of a service 😅 never again.

4 September 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Irene,

Thank you for bringing this to our attention.

If you could please email generalenquiries@yeeplockers.com with further information including the date/time you attended the locker, we can investigate this further and resolve any issues found.

Kind Regards,
YEEP! Team

Rated 2 out of 5 stars

Yeep lockers need desperately tlc will be avoideding

I have mixed emotions with these lockers, have used them a few times and 2 out of 4 times parcels have got to the destination, 3rd Time Machine had its own mind and don’t open let alone tells you to shut the door when the door is shut and parcel inside, that time parcel went missing and today the same thing opened the locker and when shutting the door tells me to shut it when the item is in the locker and door is shut, so it gets canceled, now I have no parcel no proof, I did email customer services and they asked a few questions and that was it, i decided to go back a hr later and put in my code again for the locker doors to open and thank god on my 3rd attempt the door opened with my parcel, to be honest I will not be using yeep lockers again as had to many bad experience with them, to be honest I love a locker the best invention yet for us sellers but yeep lockers need some tlc as to many problems and ain’t just 1 faulty locker that’s 2 different lockers in different places and the same problems so sounds like there all like it, so I will be avoiding them for now.

4 September 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Dionne,

Thank you for bringing this to our attention, we appreciate your feedback.

Our team are always available to assist with any issues you may have and can be reached on generalenquiries@yeeplockers.com. Once we receive the additional information we have requested, we will further investigate the issues you have detailed above.

Kind Regards,
YEEP! Team

Rated 1 out of 5 stars

Would leave zero stars SCAM

Would leave zero stars. As like every other genuine review on here. SCAM SCAM SCAM! Used a vinted bar code to put £500 item in locker, despite asking for an email, no email confirmation was sent, no tracking, no reply, no customer service. Vinted has cancelled the order I have lost the item and £500. I will be escalating further. DO NOT USE. How these lockers are allowed to operate and affiliate with DPD and Vinted is beyond me. Absolutely disgusting.

1 September 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Sophie,

Thank you for bringing this to our attention.

We have reached out to you via email with a full response and the next steps required to progress the matter towards a resolution

Kind regards,
YEEP! Team

Rated 1 out of 5 stars

DONT GO NEAR THEM

DONT GO NEAR THEM. I had never used one and didn’t know how they work. I scanned my label and a door opened. I deposited the expensive parcel to be returned to the seller as they didn’t fit me. I waited but no more happened so I assumed this was correct and the tracking would be updated, no such luck. After a week of nothing I realised something was wrong so started to google this company and services. I now wish I had done more research. Yeep and DPD say they have no record of me depositing the parcel! These machines and companies are nothing but criminal stealing a parcel worth over £400. Do not go near them.

10 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Edd,

Thank you for bringing this to our attention.

Could you please reach out to generalenquiries@yeeplockers.com with further information including the locker number/location, your parcel tracking number and the date/time you attended the locker. Our team is always available to assist and can look into this further should you require any additional support.

Kind Regards,
YEEP! Team

Rated 5 out of 5 stars

This review is from a landlord

This review is from a landlord, not a user. Locker installed without any problems. Getting rent payments very quickly and without any hassle.

3 September 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Upinder,

Thank you for your review .. we are glad to hear you are happy working with us!

Kind Regards,
YEEP! Team

Rated 1 out of 5 stars

They say they have contacted me about…

They say they have contacted me about an issue but have not!

1 September 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Empress,

Thank you for bringing this to our attention.

We have reached out to you via email requesting further information and the next steps required to progress the matter towards a resolution.

Kind Regards,
YEEP! Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely useless app

Absolutely useless app. Don’t bother

2 September 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

HI KC,

Please email generalenquiries@yeeplockers.com with details of your experience, including any relevant parcel or locker information and the issue encountered, so our team can investigate further.

Kind Regards,
YEEP! Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible.

My second experience after a complete fail a few months ago. Equally terrible. Phone can’t find locker after you have scanned parcel (twice, why?). No option to skip using app. Posting should be frictionless with the tech available now and this is the opposite. Avoid them if you can - I went to a shop much further away but an actual person.

30 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Kieron,

We’re sorry the drop-off process again felt more complicated than it should have and that you weren’t able to complete it using the locker.

Thank you for sharing your feedback. We’ll make sure your comments about the app and overall drop-off journey are passed on to the relevant team as we continue working to make the experience simpler and more reliable for our customers.

Warmly,
Yeep! Team

Rated 1 out of 5 stars

Just the most useless experience

Just the most useless experience. Avoid this awful company. I have no idea why UBS use them. There's app doesn't work, the lockers don't connect to the app. Failed to send

29 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi,

We’re sorry the process was more difficult than it should have been and that you weren’t able to complete your parcel journey.

Thank you for bringing this to our attention. We’ll make sure your feedback is shared with the relevant team as we continue working to improve the app and overall locker experience.

Warmly,
Yeep! Team

Rated 1 out of 5 stars

Awful. App crashes and I still have my parcel as can't drop it off.

Needed the app for UPS kindle trade-in to Amazon. Downloaded fine. Thats is the only thing that worked. Told me I was in Warsaw despite me never having been there and disnt find my UK location. Reboot. Try again. UK.. good. But..QR code didn't work (not sure from instructions if it was meant to to). Manually entered barcode. Didn't find it despite it being right. Rebooted and tried again. Managed to get it booked (took about 4 attempts as no explanation about pending/waiting) and it selected a yeep locker 10 miles away, despite me choosing the one half a mile away. Switch to the local locker. Fine.
Get there. App keeps crashing. Keep trying.. nope. it knows I'm there and then closes. Try several times. Crashes each time. So...I still have the parcel. I will have to go to a real person in a different drop off palce that I will need to drive to.
Yeep is awful and reading the reviews,are all known issues. Amazon and UPS need a better partner. Yeep is yeeping off my phone as quickly as possible.

29 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Kirsten,

We’re sorry the drop-off experience was so difficult and that you weren’t able to complete what should have been a simple process.

Thank you for taking the time to share the detail of your experience. We’ll make sure your feedback around the app and drop-off journey is passed on to the relevant team as we continue working to improve the service for our customers.

Warmly,
Yeep! Team

Rated 1 out of 5 stars

Avoid these lockers at all costs

Avoid these lockers at all costs. Deposited an expensive DPD return at location YEEP2585. Took my QR code and deposited. No receipt. Over a week later DPD have no note of the parcel. No receipt from the locker. Emailed customer service, No reply in a week. Noticeably the location now doesn’t now show as a DPD drop point. Avoid these lockers at all costs

17 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Mr Merrison,

We’re sorry you’ve been left without a clear update on your return, particularly after already trying to get support.

We’ve sent you a private request for a few additional details so we can identify your existing correspondence and check the available information for YEEP2585.

Warmly,
Yeep! Team

Rated 1 out of 5 stars

Very poor customer service

Very poor customer service

I had an issue with a DPD parcel that I deposited into a Yeep! locker. The locker accepted the parcel and confirmed the drop-off, but the parcel never properly registered in the system.

After contacting Yeep!, they eventually acknowledged that the locker had not synced correctly and told me they had scheduled a team to attend the locker and perform a synchronization, saying the parcel information should then update correctly.

The problem is the customer service has been extremely slow. They have been much quicker to respond publicly to reviews than to actually respond to my emails and deal with the issue directly. I have been left waiting for updates while my parcel remains unresolved.

To make matters worse, the Vinted order was automatically cancelled because the tracking never updated in time. Yeep! told me they would sort the locker issue, but I still haven’t received a proper update confirming that the problem has actually been fixed or telling me what has happened to my parcel.

I understand that technical issues can happen, but the lack of communication and urgency afterwards is unacceptable. If you’re using a Yeep! locker for an important parcel, keep your proof of drop-off and be prepared for potentially very slow customer support.

18 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hello,

Thank you for bringing this to our attention.

Our team is here to assist with any issues you may be experiencing. Please email generalenquiries@yeeplockers.com with your parcel and locker details, and we’ll investigate this further and help resolve the issue for you.

Kind Regards,
YEEP! Team

Rated 5 out of 5 stars

Easy to use

Easy to use, simple lockers but effective. Sent my sister a birthday present using these lockers via DPD and arrived safe and sound. No idea what the bad reviews are about! Seems to work fine

22 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Paul,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re pleased you found the lockers simple to use and that your parcel arrived safely.

Warmly,
Yeep! Team

Rated 1 out of 5 stars

No response after 3 weeks! Parcel still lost!

Originally Yeep were contacted on the 6th of August as they had an issue with a drop off locker and they had lost my parcel, after an initial response saying they would look into it I have now had nothing, no phone call, no emails nothing. Even when they make a mistake they still don’t seem to be able to help by rectifying it. My parcel is still lost and they have chosen to ignore me instead of deal with it.

3 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hello,

Thank you for bringing this to our attention

We have reached out to you via email requesting further information and the next steps required to progress the matter towards a resolution.

Kind Regards,
YEEP! Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely dreadful service

Absolutely dreadful service. The app is invasive, laggy, and barely functional. Half the time the lockers won't connect or open, and when they do, your package gets swallowed into the system with no receipt or tracking update. It basically feels like a black hole that steals your items. Avoid YEEP! lockers completely.

25 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Sebastian ,

We’re sorry the experience has been difficult and left you without the clear confirmation expected after using the locker.

We’ve sent you a private request for a few additional details so we can understand what happened, check any available locker information and see how we may be able to help from our side.

Warmly,
Yeep! Team

Rated 1 out of 5 stars

0 Stars!

If i could give this company 0 starts I would.

I tried to send off an item via Yeep. I followed all instructions and scanned the QR code followed by placing the item into the locker and closing it. I then saw the screen saying drop off cancelled despite my item still being inside of it. I tried to contact yeep however they have no customer service number which they clearly need after reading all of their negative reviews. I accepted my fate and went back home where i then contacted DPD and Vinted. Both were no help but something was telling me to go back to the locker. Despite not having the physical parcel I used the same QR code again and luckily the same door opened and i was able to take back the parcel and send it off using an actual shop. Horrible customer service and horrible communication between all partnering companies. If using vinted as either a buyer or seller please stay away from this company and DPD in general.

25 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Kaiya,

We’re sorry the drop-off experience left you without clear confirmation and unsure about the status of your parcel. We’re pleased you were ultimately able to retrieve it.

We’ve sent you a private request for a few additional details so we can identify the locker, review the available information from the time of your visit and raise anything that needs further attention with the relevant team.

Warmly,
Yeep! Team

Rated 1 out of 5 stars

Infuriating!!!!

Terrible service, UPS parcel delivered to locker but no QR or code to collect. Keep being passed from the seller to UPS to Yeep but no one seems to be able to give me the code!!! Infuriating and wasted a lot of time chasing.

25 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi Amy,

We’re sorry you’ve been left unable to access your parcel and understand how frustrating this must be.

While collection codes are normally generated and issued through the carrier’s system, we’ve sent you a private request for a few additional details so we can check the available locker information and see how we may be able to help from our side.

Warmly,
Yeep! Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely awful

Absolutely awful, sold item on Vinted got DPD Barcode to scan to access locker at YEEP.. and when scanned a smaller locker opened, I placed my item a golf driver ahead worth £200 in the locker. I then closed the locker and it gave me an option of small, medium and large. I was then confused as I just placed my item in one of the lockers that the barcode opened… I got no confirmation of my order, and now Vinted have cancelled the order refunded the buyer and I am left with out any confirmation of my parcel and no contact information from YEEP or Vinted, DPD need authorisation from Vinted but they are impossible to get hold of as it’s just robots sending me messages back… useless. Lost my £200 driver head, and no one wants to help

5 August 2026
Unprompted review
Yeep! logo

Reply from Yeep!

Hi,

We’re very sorry you’ve been left without a clear update on your parcel, and understand how frustrating this can be.

Please email us at generalenquiries@yeeplockers.com, quoting your Trustpilot name and including the locker location, approximate drop-off time and any Vinted, DPD or tracking references available. This will allow us to review the available locker information and see how we may be able to help from our side.

Warmly,
Yeep! Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look