xmartial.com Reviews 

582
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 104 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Consumers frequently praise the exceptionally durable materials, comfortable athletic fit, and wonderful variety of vibrant, fun designs available for martial arts training. Additionally, people consistently appreciate the highly responsive customer support team that readily assists with sizing questions, order modifications, and smooth product exchanges. Some people were dissatisfied with the delivery service, noting that shipping can take a significantly long time to arrive at remote international destinations. Buyers explained that orders occasionally take multiple weeks to reach them, which tests the patience of eager customers waiting for their new gear.

What people talk about most

Product

Clients share satisfaction on product, frequently highlighting the durable materials, comfortable fit, and... See more

Quality

Customers consistently note positive experiences with quality, highlighting that the gear is durable,... See more

Customer service

Reviewers highlight positive aspects of customer service, frequently praising the team for being extremely... See more

Order

People report positive experiences with order, frequently praising the fast shipping times and top-notch... See more

Delivery service

Users describe ambiguous interactions with delivery service, as reviewers are sharply divided regarding... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I bought the Grappler Rank BJJ and Accent Minimalist Rank BJJ rash guards and was very happy with the quality. They are an athletic fit. The material is thick, durable, and they feel very well made. I... See more

Rated 5 out of 5 stars

I am fairly new to grappling game but I love outfit options and have tried a few different brands, so far Xmartial is my favorite! If you are a small grappler like me, they DO have a great option for... See more

Rated 5 out of 5 stars

I have bought several rash guards, and recently, two pairs of spats, from them and they always fit super well and are super fun designs. If I ever needed an exchange or help with sizing, they were mor... See more

Rated 5 out of 5 stars

I started BJJ 2 years ago and was looking for some more exciting no gi clothing than all the black being worn at my gym. Xmartial have a great selection of colourful and fun gear. I ordered just one p... See more


Company details

  1. Activewear Store

Written by the company

XMARTIAL builds gear for combat athletes, by combat athletes. As longtime practitioners of BJJ, Muay Thai, and MMA, we’ve turned the mats into our laboratory, and our product into high-quality, stylish gear that everyone can wear with pride – without breaking the bank.


Contact info

4.7

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

582 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 33% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.7

All reviews

(582)

97 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Cosmic Harmony rash guard

I bought the Cosmic Harmony rash guard set for my son for Christmas. Really comfortable, good quality, great print! Size L adult fit as expected.

7 December 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

X martial…

I Heard about Xmartial watching popular youtubers. They have really cool designs and logos that are actually interesting and actually funny. Ordered a kit and am blown away by the feel and quality of the products. Above that I ordered the wrong size and they agreed to work it out where
where I don't have to pay shipping. Excellent customer service. Highly recommend. Will be doing more shopping there. They also run a lot of sales which is nice.

14 January 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

My son is 16 and trains in jiu-jitsu…

My son is 16 and trains in jiu-jitsu and kickboxing. We have tried many different rash guard brands and have found that we prefer XMartial over the rest. They wash very well, the fabric stays smooth, and they fit perfectly. I have found customer service to be easy to work with; they always respond promptly and professionally.

14 January 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Highly Recommend

My partner and I have ordered from XMartial several times and each time we are pleased with the amazing durable quality of their product. Not to mention, their customer support is excellent, their staff is always so personable and we will continue to be ordering from them in the future 🖤

1 January 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Rule 1&2: Looking good

I bought a custom rash guard and was a little skeptical at first but then it arrived. It was better than I could have hoped. The material is amazing and the opponents I smother will enjoy the softness of the material. The print is so awesome that my opponents might be so mesmerized that they don’t notice they are in an armbar. What I’m trying to say is that this rash guard is sure to take people’s breath away like an Ezekiel choke.

7 January 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

We love these rash guards!

We love these rash guards. The quality is top notch. My friend from our academy turned me on to these guys and he was right. They helped me size everything correctly and were right on the money. Communication with them is always professional and they are extremely helpful. We will be ordering more from them in the future for sure!

6 January 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

XMartial has great products

XMartial has great products! They last a long time and look great! I ordered rash guard shorts for my daughter and had to return them for a bigger size and the customer service was super helpful!

6 January 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great gear and great customer service

I've ordered several times rashguard / fight gear for myself and they've always been great and they last the longest so far. This time I ordered some gear for my girlfriend as a christmas gift, too bad they did not fit properly, but the very nice customer service helped out with a replacement.

6 January 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great customer service and products.

Hello! I am very satisfied with XMartial. They have great customer services and products. They asked me some questions about sizing, just to be sure before shipping my rashguard and shorts. I really appreciate that. I can feel they products are great quality and I will feel confident wearing them while training. I will order again some day! Thanks XMartial

5 January 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

In love with this store

I love this store, starting for the quality of the clothes comparing to another brands, rasguard are amazing and pants as well. Fast shipping and customer service are really nice, they ask you before send parcel to check mensurations in first orders, give you often promo codes. Really amazing !

2 January 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Amazing products

Amazing products. I bought a lot of products from them, rash guards for muay thai, bjj spats, mouthguard etc. and all the products are extremely valid.
I had some issues with the last purchase, because I ordered the wrong measure, but their customer support has been very good and fast in supporting me with the replacement. Very recommended.

20 December 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Buyer beware

Buyer beware! Great gear, but worst customer service ever. Never call you back. Packages are supposed to be sent out in a few days -- but make sure you allow for 2 months minimum for an order and you'll need to follow up constantly to ensure they actually ship it. Even then, they sent my order to a different state to someone I did not know. Then XMartial rep (Stacy) said it was a carrier error on the tracking number. Nope, not true. Had my name on it, but wrong address. XMartial then sent a new package to FedEx December 23 and XMartial now tells me it will be another 7 business days or more to get the package. Family member that came for Christmas will be back in Miami then. They did offer to pay for my shipping costs to send the package on and initially wanted me to send a receipt for that. The gift will be weeks late and it took a half dozen calls to make XMartial admit their mistake. We still do not have the package-- so not resolved as yet.

I am happy that XMartial replied to my post 12/26 because it reassures me that my feedback is sorely needed. I am very, very disappointed that XMartial still prefers to blame the customer and are not looking at what improvements could be made to their service and delivery.

There are 29 other customers on Trustpilot who mention shipping as a negative for your company, most while praising your products. There are dozens of complaints about customer service. Please listen to your customer feedback and get help in your logistics and customer service!

XMartial refers to my 2023 "late" order. That order was made November 19, but was not received by Christmas. The fault for late delivery was definitely with XMartial and the paper trail of when XMartial actually mailed the package was much, much later than their posted time frames. At the time, XMartial agreed they were at fault and said they were having some difficulties with a system. Now XMartial states it is my fault for not ordering before November 19.

I decided to order again this year, hoping this was a one time error and really liking the products. I should have read Trustpilot! My order this year was December 3 and was received days before Christmas. So again, the problem was not with my "late" order as XMartial states. The problem was the package was addressed to me, but sent by XMartial to a random address in Texas (no one I know) where it was received before Christmas. I live in Florida. At first, XMartial blamed the carrier, but FedEx showed they delivered to the address XMartial provided. Xmartial provided a second package to FedEx on the evening of December 23, after my contact to let them know of their error and to ask for expedited shipping. XMartial chose to send the package, according to their rep, "standard" ground shipping and stated they were not able to send faster from their Canada location. FYI Canada to US per FedEx web, FedEx International Next Flight: Delivery within 24 hours,
FedEx International First or FedEx International Priority: 1-3 business days, FedEx International Economy: 2–5 business days, FedEx International Ground: 2–7 business days. I am not the only customer to complain about XMartial shipping to a wrong address.

Rather than blaming the customer when XMartial makes errors, I hope Xmartial will take an honest look at their customer service and logistics and make improvements. Call backs are important. Saying you will call a customer in a couple of hours with a solution or that you will have a manager call who might be able to approve express mail and then not following through just isn't good customer service, especially when the customer has valid complaints. Own the errors and make it right. Don't blame the carrier or the customer for your mistakes and don't force them to contact you again and again to try to get your service errors fixed. As of this morning 12/27, the package has not arrived, but I did get a partial refund from XMartial (exact cost of FedEx overnight per chart) to allow me to ship express mail overnight to my relative who owns a jiu jitsu gym.

Potential customers- I stand by my recommendation that customers should allow 2 months for any delivery from this company and that they should follow up to ensure correct delivery. Read the other reviews about XMartial shipping before you order. Check for a tracking number within a week and validate the address! Again, their products are very good. I had hoped their shipping and service would catch up to those high standards, but it appears feedback from dozens of customers is not yet enough.

XMartial- Your 12/26 reply to my post makes your company look even worse. Makes me sad.

25 December 2024
Unprompted review
xmartial.com logo

Reply from xmartial.com

Hi Linda,

Thank you for your feedback. While we value all our customers, we feel it is necessary to address the pattern of behavior surrounding your orders over the past two years, as it impacts not only our business but also the fairness we strive to uphold for all customers.

In 2023, you placed a Christmas order for 5 items, despite being informed of potential holiday delivery delays. After the package arrived later than expected, you demanded a partial refund, threatening to leave a negative review and dispute the charge if we did not comply. Although the circumstances were beyond our control, our customer service team, in good faith, honored your request as a gesture of goodwill.

This year, in December 2024, you again placed a late holiday order, this time for 6 items. Once again, we informed you at the time of purchase that the package might not arrive by Christmas and even offered to cancel and refund your order upfront. You chose to proceed with the purchase. Despite this, you later demanded once again an order refund, citing dissatisfaction with the delivery timing and threatening to post a negative review, file chargebacks, and escalate the matter publicly. Once again, and against our policy, our team provided a partial refund.

While we always aim to resolve genuine customer concerns, it’s clear this pattern of ordering late during the busiest season, ignoring delivery warnings, and subsequently making refund demands under threat of negative reviews or chargebacks is not acceptable.

We pride ourselves on transparency and fairness, and we made every effort to communicate the holiday shipping situation clearly both years. Moving forward, we urge you and all customers to place orders earlier during peak seasons to avoid potential delays and unnecessary frustrations.

We have resolved this matter in good faith, but we must firmly state that we cannot accommodate further refund demands under similar circumstances. We are committed to providing excellent service to all customers while maintaining fairness and integrity in our policies.

Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

A one legitimately due to my buying experience

I am rating them a one legitimately due to the time it took to receive the actual purchases. It came from Thailand and took a month for me to receive. I could have ordered shorts from basically anywhere else, any site and received the items in two weeks maybe three tops. Just don’t expect the items you ordered to be delivered quickly. Customer service takes a while to process to orders once received. From my experience it took 12 days for them to process my order. I won’t be ordering from them again unless I don’t mind waiting a month for the product. The quality of the shirts i ordered was good but again, not substantially better than anywhere else and this was all about how long it takes them to figure out how to process it and ship it..

5 December 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Horrible shipping

Horrible shipping. I placed an order on December 7. Today, December 20th, I receive an email saying it has just gotten a tracking number and shipping label. They kept my cart open continually sending emails about more discounted stuff I could add in. I just wanted what I ordered and I wanted it by Christmas.

20 December 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Good product ruined by horrible shipping and customer service.

I ordered an in stock rashguard and shorts for my husband on Nov. 30. They delayed the shipment once to see if I wanted to add anything else to my order. Then I received an email on Dec. 5 asking to confirm sizing. The shipment allegedly made it to their carrier on Dec. 7. It is now Dec. 18 and still no tracking number. I have reached out multiple times and the response is the same. “Don’t worry, you will get it”. The auto emails state shipping takes about a week. Now I am requesting a refund. There is zero reason for shipping to take this long. And the audacity of delaying shipping to see if I want to purchase more is ridiculous and bad customer service. Their gear may look cool, but what’s the point if you don’t receive it. Do not shop here.

So, after finally receiving the items and being refunded for them, I’ve decided to update the review. The rashguard and shorts themselves are very good quality and fit nicely. If the overall shipping experience was better, I would order from here again. However, considering the aggravation, being told to keep my fingers crossed, I doubt I would order from them again.

29 November 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look