Na enorme waterschade in onze woning…
Na enorme waterschade in onze woning waren wij op zoek naar een bedrijf voor het leggen van nieuwe vloer. Wij kwamen uit bij Visser Wonen en beter hadden wij het niet kunnen treffen. Het contact met Jeffrey was vanaf het begin al heel fijn en hij doet zo erg zijn best om mee te denken met mogelijkheden. Hij heeft enorme engelengeduld want het heeft 6 maanden geduurd voordat hij eindelijk de vloer kon leggen. En leggen dat hij en zijn partner deden! Binnen minder dan een anderhalve dag was de eerste verdieping + zolder klaar! Wat een tempo en wat een resultaat. In 1 woord WAUW! Ik kan echt een ieder Visser Wonen aanraden, tenminste.. als je een mooi vloertje + gezelligheid wilt.
Hartstikke bedankt mannen, voor echt alles. Jullie hebben een diepe indruk bij ons achtergelaten.
Jefren en Joy





