SkinSpaceUK Reviews 

893
•
TrustScore 3 out of 5

3.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 93 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers frequently mention that the local team members are exceptionally friendly, welcoming, and professional, always ensuring that clients feel completely relaxed during every visit. People also appreciate how technicians carefully adjust procedures and communicate openly to guarantee a pleasant, personalized experience throughout their scheduled appointments. However, some customers also noted major frustrations regarding missing refunds for prepaid packages and persistent difficulties communicating with the support team. Reviewers expressed deep disappointment over unreturned payments, unexpected closures, and a noticeable lack of assistance when trying to resolve these urgent administrative issues.

What people talk about most

Staff

Clients share positive opinions on staff, frequently describing the therapists as friendly, professional, and... See more

Service

Users describe ambiguous interactions with service as some reviewers report friendly, professional staff and... See more

Refund

Reviewers highlight negative aspects of refund procedures, expressing deep frustration over ignored emails,... See more

Payment

Consumers find payment to be deeply frustrating due to widespread issues with upfront charges for services... See more

Customer service

Customers consistently note negative experiences with customer service, highlighting months of silence,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Staff at both Reading site and London site good. Have been flexible with appointments even last minute

Rated 5 out of 5 stars

Dee was fantastic as always! Super friendly, chatty, makes you feel at ease, checks in re pain levels to make sure it's not too uncomfortable and also does a thorough job. Been having laser hair with... See more

Rated 5 out of 5 stars

I had a great experience with Edite at SKINSPACEUK. She was professional, friendly and made me feel completely comfortable throughout the laser hair removal session. Everything was clearly explained,... See more

Rated 5 out of 5 stars

Dee was absolutely wonderful today! She was honest, engaging and fun to do the session with. I didn't realise time had gone by so quickly. She kept checking and adjusting her technique to help. Sam... See more


3.0

Average

TrustScore 3 out of 5

893 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 11% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.0

All reviews

(893)

88 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Impossible to book appointment and finish your course! Avoid!!

I bought a course of 6 laser treatments in January. Each treatment is meant to be done every 2-4 weeks, but I’ve encountered so many issues with my appointments. My last schedule was cancelled on the day and I was informed the next slot available is in 2 months time. Twice this has happened to me now. Clearly they are overstretched and presumably inundated with groupon appointments, but they should prioritise existing clients. All they seem to care about is upselling courses. Once they have your money you’ll struggle to get treatment.

Sorry, how can you operate like this? I wish I never bothered with this salon

11 April 2025
Unprompted review
SkinSpaceUK logo

Reply from SkinSpaceUK

Dear Ella,
We are sorry to hear about your experience with us. Please can we ask that you email support@skinspaceuk.com where a member of the team will reach out and discuss this in more detail.
Many Thanks,
SKINSPACEUK

Rated 5 out of 5 stars

Hello! I would like to share my opinion about the salon. I will start with the reception which has professional, nice and smiling customer service. Now I will move on to the treatments. I recommend Mr

Hello! I would like to share my opinion about the salon. I will start with the reception which has professional, nice and smiling customer service. Now I will move on to the treatments. I recommend Mrs. Halina. Professional and precise in performing treatments. Taking care of every detail!!

25 April 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I have been trying to book an…

I have been trying to book an appointment for over a month, no ones replies. I want a refund for my remaining sessions asap so i can go elswhere as the service isnt what it should be. I ended up with severe burn marks aswell from last sessions. No one picks up on any of the numbers shown on the website.

1 March 2025
Unprompted review
SkinSpaceUK logo

Reply from SkinSpaceUK

Dear HC,
We are sorry to hear about your experience with us. Please can we ask that you email support@skinspaceuk.com where a member of the team will reach out and discuss this in more detail.
Many Thanks,
SKINSPACEUK

Rated 1 out of 5 stars

Unprofessional and Damaging.

I have had over 18 sessions of laser hair removal since 2023 and have only been treated with the correct laser setting for my last 2-3 sessions. All previous sessions were treatments on incorrect settings which were doing nothing for my hair but instead gave my cystic acne and further hair issues. I was shaving twice weekly and telling the staff in my sessions that I am concerned why the hair growth is far worse than it was when I started laser and it was not noticed. Everything was ‘hormonal’ to the staff treating me. I ended up taking consultations with dermatologists and taking prescribed medication for acne and my hormones yet there was no change in my cystic acne as the cause was not internal but actual the laser I was being treated with.

I took a break for a few months from laser and my acne calmed down. When I went back to my sessions and explained AGAIN what has been happening, I was told there is definitely no issue with the laser treatments.

On one occasion when I mentioned how upsetting my skin and acne scars were in a laser removal session, I was offered a hydrafacial. A hydrafacial immediately after my laser treatment? I obviously said no.

I then went on to be treated by the incorrect laser setting for a further few sessions until the staff changed.

When the staff changed and I met with 2 different therapists. Both went and check my records and advised I was being treated on a different laser to the one that I should have been treated on. They finally corrected the laser settings and my hair growth has calmed down and I am no longer reacting to the treatments so badly.

However, I am not sure why my settings were changed? Why was I not notified they were being changed? Who asked them to change them?

The therapist who now treats me is amazing and offered me a big discount to buy a further 6 sessions. Whilst I am grateful to her, I will not be buying more sessions.

I will be expecting a refund for my sessions that have been wasted and damaging to my skin/hair and mental health over the past 2 years. Not to forget the amount of time I have spent trying to find a fix for my ‘skin condition’ when reality there I nothing wrong with my skin but rather the treatments themselves.

I have written emails to skinspaceUK and mentioned this situation on many occasions during my appointments, yet no one is providing an answer and the manager never seems to be around when I ask for her during my appointments.

It is so unprofessional that my personal treatment was changed and I was not made aware nor was this major mistake picked up on. I have been paying for a treatment that is not right for me and was never considered as right for me in my initial consultation. Yet now that I am being treated with the originally recommended laser/ setting, all is normal.


8 January 2025
Unprompted review
SkinSpaceUK logo

Reply from SkinSpaceUK

Dear Sheena,
We understand that your complaint has been resolved.
We look forward to seeing you back in clinic for your treatments.
Warm regards,
SKINSPACEUK

Rated 5 out of 5 stars

Had my patch test with Dee and she…

Had my patch test with Dee and she walked me through everything very thoroughly and was really friendly professional and warm. I trust her to carry out my treatments and am looking forward to the results!

8 March 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I was always really nervous having…

I was always really nervous having laser with darker skin tone but since having it done with D she makes me feel really comfortable. Highly recommend to anyone whose not has it done before

7 March 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

BEWARE

BEWARE of false and misleading information. Make sure you do thorough research and DO NOT rely on their word. I’ve just wasted £900 for ZERO results. Read ALL of the small print. The treatment is NOT guaranteed to work and the have a NO REFUND policy. This in itself proves they are not confident in their treatments.

See edit below.
Trustpilot System (Trustpilot Content Integrity)
7 Mar 2025, 16:32 GMT

Hi again,

We’re just following up about your review which was flagged for containing defamatory content.

The decision
Good news — we’ve assessed the content flagged by the business, and determined that it’s not defamatory. Therefore, we’ve put your review back online.

28 February 2025
Unprompted review
SkinSpaceUK logo

Reply from SkinSpaceUK

Dear Jill,
We are disappointed to see that you have left multiple reviews regarding your treatment experience. Up until the point where your circumstances changes and were unable to continue with treatment, our understanding - based on your feedback to our team - was that you were happy with your results.
As outlined in the complaint response, your treatment plan was fully explained, and you acknowledged our terms, including that results may vary and that we cannot guarantee specific outcomes. You received the majority of your treatments before your circumstances changed, at which point we did our best to accommodate your situation by allowing you to transfer remaining sessions to an alternative treatment.
We believe we have been fair in our handling of your concerns, including offering alternative treatments for the remainder of your course. There has been no breach of contract or misrepresentation.
If you have any further concerns, we encourage you to reach out to us directly so we can discuss them further.
Kind Regards,
SKINSPACEUK

Rated 5 out of 5 stars

Laser with Dee

I had a great laser session with Dee! She was professional, friendly, and made me feel completely at ease throughout the process. She explained everything clearly and ensured I was comfortable at all times. The session was efficient, and I’m really happy with the results so far. Highly recommend Dee for anyone considering laser treatment!
- Shivani

1 March 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

FALSE CLAIMS

Diabolical mis leading and blatantly open lies. DO NOT WASTE YOUR MONEY ON FAT FREEZING IT DOES NOT WORK. I've paid almost £900 and seen ZERO results.

I have since researched this as I did not see results. It appears my BMI is too high for the treatment (34), but this was not discussed at any consultation. £900 wasted. The fact they hide the no guarantee and no refund policy in the mass of small print is now evidently self explanatory. Please, please do thorough research into this before signing up. I got a Groupon voucher for a trial session so assumed it was verified.

On top of this, the constant attempts at upselling is nauseating. I told them numerous times I was not in a financial position to have any further treatments and they knew I had got this 12week package on a finance plan, offered by them!!!

If you want any further information please email me direct.

Regarding this reply, false and misleading again, your staff obviously have a problem with telling the true story, on numerous occasions I said I was not seeing any results. I did have a facial and intended to use the remaining sessions for that but I was told I would need 12 sessions to see results so that would have been more money wasted. I also got the finance company to request PARTIAL refund but you refused that as well. I feel it is my moral duty to let other people know my situation and encourage them to fully research the process before parting with any money. My income is less than £1000 a month so I took a loan out for this treatment in the hope it would help my mental health if I lost some belly fat, it in fact made things a lot worse for me. As the late Queen said, recollections may vary!!

27 February 2025
Unprompted review
SkinSpaceUK logo

Reply from SkinSpaceUK

Dear Jill,
We are disappointed to see that you have left multiple reviews regarding your treatment experience. Up until the point where your circumstances changes and were unable to continue with treatment, our understanding - based on your feedback to our team - was that you were happy with your results.
As outlined in the complaint response, your treatment plan was fully explained, and you acknowledged our terms, including that results may vary and that we cannot guarantee specific outcomes. You received the majority of your treatments before your circumstances changed, at which point we did our best to accommodate your situation by allowing you to transfer remaining sessions to an alternative treatment.
We believe we have been fair in our handling of your concerns, including offering alternative treatments for the remainder of your course. There has been no breach of contract or misrepresentation.
If you have any further concerns, we encourage you to reach out to us directly so we can discuss them further.
Kind Regards,
SKINSPACEUK

Rated 1 out of 5 stars

Their laser treatment is not suited for…

Their laser treatment is not suited for melanin skin.

First session was horrendous and the support team was able to get that send back to me. The second session was better and gave me hope the treatment will work but it didn’t.

Just like before they wouldn’t treat the whole area, 5 days after the treatment I got ingrown hair that developed in to huge cysts. I exfoliate regularly especially if I used a normal razor to get that clean shave that is required for laser, I have tried witch hazel, tea tree and glycolic acid but nothing works.

They have stated laser does not cause the ingrown hair, however its is a by product of the ineffectiveness of the treatment, because none of the lasers hair is shedding as expected.
With my previous laser(laser clinic Westfield ) I saw 80% hair shedding with in 3 weeks and this was only after the first session. The hair did grow back with minimum ingrown hair and not a single one resulted in cysts.

I did my research and discovered laser can cause these cysts in people with coarse or curly hair, especially those with darker skin tones, the cause for the difference in my results is the different laser technology which using different wavelengths or cooling techniques which has reacted differently on your skin and hair.

The experience and results I’m getting are completely different from my previous experience with laser and my expectations have not been meet, I absolutely regret giving in to the pressure and buying additional session on the first day I came for my consultation.

They have not provided any solution and I’m still not convinced this treatment works for my skin. I will keep monitoring the process independently if no improvements are seen I will raise a formal complaint with a third party dispute

23 January 2025
Unprompted review
SkinSpaceUK logo

Reply from SkinSpaceUK

Dear Esther

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience has not met your expectations. Our team has been in touch with you regarding your concerns and has advised that the ingrown hairs you are experiencing are not a direct result of laser hair removal.

As previously discussed, laser hair removal is a gradual process, and two sessions alone will not be sufficient to achieve full results.

As stated in our consultation and from your discussions with the support team, we recommend a minimum of 12 sessions to effectively reduce hair growth in the treated area. Results can vary from person to person, and consistency is key to achieving the best outcome.

We understand that this may be frustrating, and we are happy to continue supporting you throughout your treatment journey. If you have any further concerns, please don’t hesitate to reach out to our team, and we will do our best to assist you.

Best Regards,
SKINSPACEUK

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look