Red Roof Inn Reviews 

328
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 46 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Visitors frequently complained that the accommodations were extremely dirty, featuring stained bedsheets, broken fixtures, and very unpleasant odors in the hallways. Guests also pointed out severe problems with pests like roaches, along with a lack of proper maintenance and unclean bathrooms. Though some people mentioned that the staff was welcoming and the property locations were convenient for travel. Travelers occasionally experienced helpful service from specific employees and appreciated the budget-friendly amenities provided in some rooms. Consumers also noted that certain updated rooms offered a comfortable environment despite the widespread negative issues.

What people talk about most

Facilities

Reviewers mention negative feedback about facilities, noting that rooms are exceptionally dated and plagued... See more

Location

People report ambiguous experiences with location, frequently noting that convenience and proximity to nearby... See more

Staff

Reviewers highlight mixed experiences with the staff, as some consumers praised the team for being amazing,... See more

Quality

Consumers find quality to be deeply disappointing, with reviewers consistently reporting unhygienic... See more

Product

Users describe negative interactions with product, noting that after trying to use the television, they found... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

I booked through Hopper and the Inn at Dublin, OH, appeared clean and the rate was good. Location was good as well. However, after being ready for bed, I pulled the sheets back at the foot of the bed... See more

Rated 2 out of 5 stars

I got a room 10/19/2025 at the Red Roof Inn in Brandon Fl 33619 and the room was dirty had to clean the floor myself and no toilet paper they were actually out. There were drywall pieces all around th... See more

Rated 2 out of 5 stars

I recently under went spinal surgery and due to the weather conditions in Boston I booked at the Red Roof Kissimmee..WHAT A BIG MISTAKE!!, this hotel.. is a flop house for long term tenants with d... See more

Rated 1 out of 5 stars

Red roof in Augusta ga. Room had roaches crawling in shower took a video showed rhe rude night manager and she refuse to return my money for that day being I had to go get another room from a differen... See more


Company details

  1. Hotel
  2. also in
  3. Travel Agency

Information provided by various external sources

Find cheap, comfortable hotels and motels under the Red Roof Inn banner at discount rates. Make online reservations at RedRoof.com and get discount travel and Red Hot hotel deals or let us help you plan your trip.


Contact info

1.7

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

328 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.7

All reviews

(328)

44 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Dishonorable and Non-Responsive

This is not a review for a specific location. It is a general review of just how badly downhill this once proud chain has gone since the Trueman family opened it decades ago.

From 1973 through 1994 Red Roof Inns were spit and polish. Top notch rooms at a fairly reasonable price. Morgan Stanley bought them out in 1994. They sold the chain to Accor in 1999. It has slowly gone down a sewer ever since. I'm not sure who owns it these days, but whoever they are, they're awful.

Some locations are nice. Some are hovels. Check that, most are hovels these days. Corporate office is useless. They run some, franchise most others. I believe inconsistent is the best word I can use.

My reason for posting this today is most recently my reward points, which I've saved over the past few years and have used many, many times were not honored in my recent attempts to secure a reservation without having to pay. They weren't gifts, I earned them. I never had a problem in the past. Not once ever. For the fun of it, I changed locations, I changed dates, tried weekdays, future bookings, nada. I forwarded written concerns only for their response to be an inane "apologizes but we cannot assist with booking information through email." Booking information? I asked a simple question. Answer me!

I don't have a good feeling about any of this and as a result, I decided to cash out through their shop and requested online Visa Cards at a fraction of the value they would've had for overnight stays. Let's see if I get them. Whether or not they honor this, I'll still probably file carbon copy complaints with several Attorney General's offices in a few states.

30 May 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

In a three day span my door key was…

In a three day span my door key was TURNED OFF forcing me to go to the front desk TWICE for NEW CARDS! But when i went to the desk each time NOBODY WAS THERE for a very LONG TIME. At one point a man entered the lobby from outside. He roamed around the lobby- it made me AFRAID FOR MY SAFETY! The person at the front desk eventually came back offering NO EXCUSES OR APOLOGY. When I called down finally asking for her name it felt like she gave me a FAKE NAME. She hesitated saying JESSE…. I asked for a last name and she stuttered saying HENRY. I am so disgusted with the RR INN I will NEVER STAY HERE AGAIN! Upon entering the room it was very DAMP… sheets and towels too. The furniture and decor is antiquated but it was the DAMPNESS that was so off putting! Thank you. ZM

30 May 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This was one of the worst customer…

This was one of the worst customer service experiences I have ever encountered, and the condition of this property is completely unacceptable.

I stayed at Red Roof Inn in Jessup, MD because it was closer to my job during my transition into a new residence. I also chose this location because they advertise accommodations for one pet and it was convenient for my work situation. Unfortunately, the treatment I received and the conditions of this hotel were beyond disappointing.

The first negative interaction happened on Saturday, May 16, 2026, when the front desk agent literally tossed my room key and ID across the counter instead of respectfully handing them to me. I found that behavior rude, dismissive, and disrespectful.

Then on Saturday, May 23, 2026, between approximately 12 PM and 4 PM, I encountered another extremely unpleasant interaction with a front desk agent who displayed biased behavior, poor communication skills, and a complete lack of professionalism or compassion. I explained my work hours and the reason I was arriving later to settle my stay. Other staff members throughout the week had accommodated and assisted me professionally many times before without issue.

There was also a temporary discrepancy involving my bank card. My bank representative informed me that I either needed to wait up to an hour for resolution or go to my local bank to retrieve cash and my card. The front desk agent was fully aware that I was actively trying to resolve the issue and make payment for my room — a room I had been paying for consistently during my stay.

Instead of showing basic patience, professionalism, or customer service, the agent escalated the situation unnecessarily by calling the police to have me removed IN THE RAIN. I was humiliated and treated unfairly despite making every effort to handle the situation responsibly.

To make matters worse, the overall condition of this property is terrible. This location should honestly be condemned due to the presence of roaches and rodents, poor sanitation, lack of proper housekeeping, excessive noise, and the general unsafe and unpleasant environment. The non-smoking rooms also smell heavily of cigarettes and marijuana, which completely defeats the purpose of paying for a non-smoking room. Housekeeping was inconsistent, cleanliness standards were extremely poor, and the constant disturbances made it difficult to rest peacefully after work.

This experience was stressful, degrading, and completely unacceptable. Hospitality should involve professionalism, cleanliness, communication, and respect for paying guests. Sadly, this location failed in every area possible.

I would strongly caution others before staying at this Red Roof Inn location! What goes around, COMES AROUND. Good luck to that Redroof location management team!

22 May 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

RUDE Customer Service ~ NO ONE HOME

I attempted to cancel a reservation for the HENDERSONVILLE, NC location due to the RE agent I was driving to see ending up in the ER the day before. The property repeatedly hung up the phone or failed to answer. I had a somewhat rude exchange with the woman I spoke with who eventually cancelled my reservation.

I have not stayed at a RedRoof in several years, but will NOT book there ever again.

10 May 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Red Roof stay a night in HELL!!! WINCHESTER VIRGINIA...

I stayed at the Red Roof in Winchester Virginia 22602 for over a year.
This place is a dump. And I have numerous pictures and videos to show it. I mean in broad daylight Roaches the size of beetles will come out and run away with a piece of candy. The maintenance man is ( they call him that ) is a trash man. And I mean he does trash for 5 to 6 hours a day. No no no it not that much trash. He digs in the trash and piles the stuff all over the property. He has a run down van and camper in the parking lot. The van has been there for over a year. All the crack heads take turns living there. I ask the front desk if the could please move the junk camper to other side of parking lot. The rude and I mean rude as the devil 👿👿 front desk lady , says NO the people only stay there SOMETIMES!!! WHAT!! We went 3 days with no tv ( the last time ). BEFORE THAT WE WENT 6 MONTHE WITH NO TV SOUND!! The laundry room has robbed me numerous times and I put the (MAX PAYMENT IN EVERY TIME) only to be robbed every single time because it isn't gonna dry or wash something. And your will not get your money back. I mean the list is endless.
I have numerous videos and pictures of this place. I have been talking to my best friend who is a lawyer and trying to close this place down. It's truly truly a dump. If you stay here beware. You will loose lots and lots of money. I can show you where my Mom and Dad dropped thousands at this place. To only have 2 hours to leave for a window I wouldn't pay for because I did not break. Then MY WIFE,Cwent to work something out anyways and still these fools kick us out. KEEP THOUSANDS AND I MEAN THOUSANDS OF DOLLARS OF ARE STUFF AND STIILL CALL THE POLICE AND LIE AND SAY WE BROKE THE WINDOW WHEN WE DID NOT. NOT TO MENTION I WENT TO COPS MULTIPLE TIMES BEFORE THIS TO ONLY BE TOLD BY SHERIFFES THEY COULD NOT DO ANYTHING CAUSE ITS PRIVATE PROPERTY. BUT THE MANAGER CALLS SOME OF THESE COPS AND HE WILL GET SOME TO PUT CHARGES ON PEOPLE. AND HE IS CLEARLY CLEARLY LIEING AND HE DOESN'T GIVE A CARE. I STAYED IN THIS PLACE FOR OVER A YEAR STRAIGHT AND MY ONLY THINKS OF BEING THERE PAYING EVERY DAY AND STAYING QUIET AND NOT COMPLIANING ABOUT NOTHING TO BE STOLEN OF MY PROPERTY AND KICKED OUT AND TOLD I DID SOMETHING I DIDN'T.
I PROMISE YOU IF YOU STAY HERE YOU WILL LOSE. DON'T DON'T SAY NOTHING. STAY ONE NIGHT AND I MEAN ONLY IF YOU ARE REAL REAL POOR DO YOU STAY HERE. ANY PLACE AND I MEAN ANY PLACE IS BETTER THAN THIS.
ALL AND I TRIED HELPING THIS PLACE AT LEAST 6 TIMES ASKING FOR JOBS TO ASKING TO HELP. GHEY GOT NO HOUSEKEEPING AND NO MAINTENANCE TO NO FRONT DESK AFTER THE DEVIL LADY WHO IS RETIRED AND NEEDS TO STAY HER MEAN SELF HOME RETIRED.STEALING MONEY BECAUSE SHE IS THE ONLY ONE THAT SPEAKS CLEAR ENGLISH AND ONLY LIES FOR THEM. IF YOU ASK HER ANYTHING ITS YOUR FAULT. ME AND MY MOTHER GOT A INSIDE JOKE. SHE ALWAYS ASK ME IF THE NICE LADY IS WORKING AND WE BUST OUT LAUGHING. NICE AS A RATTLESNAKE!! OLD MISERABLE AND HATES HER JOB AT THAT DESK. BUT NIGHT SHIFT ISN'T GONNA HELP WITH NOTHING. KEEP US IN THE DARK ALL NIGHT TO BE ASK BY MANAGER WHERE HIS THOUSAND DOLLARS WAS FOR A WINDOW THAT THE HEAT BROKE. AND I EVEN CALLED AND PROVED THIS BUT HE REFUSED TO LOOK AT THE PAPER WORK I HAD. HE JUST KEEP SLIPPING ME A 1150 BILL FOR SOMETHING WE DIDN'T DO.
TOLD COPS LAST NIGHT I PRAY HE YAKES US TO COURT. WAIT UNTIL THE JUDGE SAYS ALL THESE PICS AND VIDEO I GOT. I MEAN CRAZY THOS PLACE. I CAN GO ON FOR DAYS WITH THE HELL THIS PLACE IS GONNA PUT YOU THROUGH AND NOW I CAN POST THIS AND SEND OUT
I WILL WRITE AND POST VIDEO AND PICS AS I PULL ALL MY STUFF OUT. BUT DON'T STAY HERE AND TELL EVERYONE!!!
Update, front desk devil lady in my a pinion call my wife next day and says if we can be there in couple hours to get rest of stuff we can have it. WOW!! THANKS!! We only lived in this dump for a year. And might I add wasn't planning on having to leave, since we didn't break nothing and could prove this. Not to mention you guys took thousands from me and most nights never fully hide everything the app says where supposed to have. And never as much as a SORRY!! Much less a free night from these crooks!
LISTEN, BEWARE! ITS MUCH MUCH EASIER AND SAFER TO GO TO ANY 5 OTHER PLACES IN AREA. THIS DUMP ISN'T WORTH 25 DOLLARS A NIGHT. THEY GONNA NICKEL AND DIME YOU TO DEATH. ACCUSE YOU OF STEALING AND BREAKING THERE STUFF. WHEN JUST RIDE THROUGH THE PARKING LOT! CHRIST!! YOU CLEANS THIS DUMP. I ASK NUMEROUS TIMES FOR A JOB. THERE RESPONSE, WE AREN'T HIRING OR DON'T NEED ANYONE! WHAT! YOU NEED A HOLE HOTEL CREW. CAUSE THIS PLACE HAS GOT NOBODY AND I MEAN NOBODY TO DO THERE JOB. AND IF ANYTHING GOES OUT WHEN THIS DUDE THEY CALL A MANAGER ISN'T SLEEPING IN ONE OF THE ROOMS. THEN YOU ARE NOT GONNA GET NOTHING! THEY DON'T CALL HIM AFTER HOURS AND THEY DON'T UNDERSTAND WHAT YOUR SAYING. THESE PEOPLE SHOULD NOT BE OPEN AND DO MOT LET THEM TELL YOU THEY SPRAY. I WENT I TOLD THEM I WANT IT EVERYTIME. WIFE AND I ARDDED IT UP AND NO MORE THAN 3 times did

22 April 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Red Roof Kissimmee STAY AWAY!

I recently under went spinal surgery and due to the weather conditions in Boston I booked at the Red Roof Kissimmee..WHAT A BIG MISTAKE!!, this hotel.. is a flop house for long term tenants with dogs, cats and is nothing but a high traffic hotel for people coming and going all hours of the night. If you love headlights lighting up your room, the sounds of dogs barking, ice machines getting party traffic all night, and sleep sounds of people locking and unlocking car doors all night, this might be the place for you to book your stay. Upon check in I was assigned to room 117, directly next to the ice machine..after 9 days of no HOT WATER I was informed that after "recent  upgrades"..the shower valve was installed upside down!! Lmfao. Now with the understanding I am permanently disabled, I was not given a handicap room until 9 days into my stay. In addition the the room change was a big inconvenience due to the face I could not lift anything. I did settle into a the new room, but knowing I had no car and could not drive I had to use Lyft for the 32 days I was there. The new room 103, was updated.. but definitely not ADA or handicap compliant (no grab bars near the toilet, door lock and peep hole were at normal hight and let's not forget the set of stairs you have to climb to get to the pool!!. Last but not least the washing machine was covered in a grease that ruined 3 shirts and 2 pairs of pants from construction workers washing there clothes. The resort refused to address this issue only saying the machines were not owned or operated by the Red Roof. ( NO signs to indicate you are using at your own risk) in short due to the constant disregard for customer service and the lack of response, I have put the Red Roof on notice that I am proceeding with a small claims court action.. save your the headache stay somewhere

Rob

26 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

They say they're pet friendly they're not we checked in they told us we have thirty minutes to leave there are other dogs here but nothing is said to them no refund

They are a bunch of liars pet friendly my ass there liars one day it's fine to have a dog the next day you got to go even though the man next to us have a big dog he can stay drug dealers everywhere you. Can't go outside without seeing drug deals everyday in this motel homeless everywhere coming up to you everyday wanting money this is one of the biggest trap hotels in augusta don't recommend it anyone

16 April 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Feel unsafe

For one the tv don’t work dent in the door the bathroom is to small the phone don’t work The beds are itchy. The beds are dirty the ice bucket is very dirty there’s black stuff on the beds the toilet was dirty. Had a little blood on it!! Don’t feel safe.!!!!! Don’t come here!!!! And my son eyes are red and puffy.!!!!!!!!!!!!!!! phone is broke detached like the phone is broken!!!
Pee stain on bed sheets rat shit!!!
Can’t go to sleep without itching and people moaning and nasty shit !!!

10 April 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

The hotel room was dirty

The hotel room Red Roof Plus Miami was dirty, the carpet damp and mouldy. There was no shuttle; the dispenser in the bathroom was broken and I was told they would fix it after our stay wwas over.

The best thingabout this hotel was the location; we stayed here a year ago and it was not decent but alot has changed in a year.

13 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Red roof in Augusta ga Washington rd

Red roof in Augusta ga. Room had roaches crawling in shower took a video showed rhe rude night manager and she refuse to return my money for that day being I had to go get another room from a different hotel. Argued with me and stated hotel just got sprayed but I can get a different room. Stating they can’t resell room that day do to me getting of work and finding the roach in my shower. Not only that I had to return to get my cash deposit cause the manager quote on quote forgot to give it to me.

11 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

The condition of the room was atrocious

The condition of the room was completely unacceptable and uninhabitable. Within minutes of sitting on the bed, we began seeing roaches and noticed significant filth throughout the room. As a precaution, we pulled back the covers to check for bedbugs after seeing the roaches, and we immediately found hairs on the sheets along with visible dirt and debris in the bed. The bedding was clearly not clean.

The bathroom door had visible holes in it, the outlet fixtures were coming out of the walls, and there was mold above the doorway entering the room. The overall condition of the property looked nothing like what is advertised online. The photos are misleading, and the hotel felt unsafe and unsanitary.

Management is now claiming the bed was “used” and is using that as the reason to refuse a refund. The only reason the bedding was disturbed at all was because we pulled the covers back to inspect for bedbugs after seeing roaches. We did not sleep in the bed, we did not stay in the room, and we checked out within an hour of arrival specifically because the room was unfit for occupancy.

Despite the clear condition of the room and the fact that we left immediately, management has refused to refund the first night. It is unacceptable to expect guests to pay for a room that is roach-infested, dirty, and clearly uninhabitable.

Because of the refusal to resolve this appropriately, we will be sharing our honest experience and advising friends and family not to stay at this location. This situation could have been resolved easily with basic accountability and customer service.

We are extremely disappointed in how this was handled.

11 February 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Unethical Johnson City NY Red Roof Inn

We reserved 3 nights November 18-20 at the Red Roof Inn in Johnson City NY. We were there to visit our terminally ill sister. We arrived after 9pm after driving 12 hours. The parking lot had numerous men loitering and sitting in cars late at night. We were so concerned for our safety that we put a chair against the hotel room door and hardly slept. We checked out the next morning and wanted our credit card charged back for the two nights we were not going to use. We were told Booking.com had our money, this was not true, Red Roof Inn not only kept our money but they told Booking it was only our perception of the environment. We had to find another hotel and have since found out this Red Roof was used for the unhoused but did not tell us, they lied to us and kept our funds from two unused nights. There is no excuse for them to take advantage of Senior Citizens, this is neither ethical nor defensible. I want to be reimbursed for the two nights we did not stay at this hotel.

19 November 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Not a healthy place to stay

I stayed in Red Roof 966 South Outer Drive in Saginaw MI. Deplorable! lock broken/laying in window, bathroom mold/mildew, stained bedspreads, filthy walls/ceilings, no soap, no washcloths, hole in wall, bathroom doorknob falling off. Disgusting. Had it not been bad weather/holiday, I would have demanded my money back & stayed elsewhere. Calling health dept. in MI.

24 December 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

The Red Roof is a community in its own

The Red Roof is a community in its own. The Service it outstanding as well as the rooms. If I had to choose this hotel would be top priority! Come stay where the Staff is amazing an never disappoints. Thank you Cash an Roger for your hospitality here at the Red Roof!

23 December 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I am submitting a formal complaint…

I am submitting a formal complaint regarding a suspected bed bug infestation at Red Roof Inn Dunbar, located at 317 11th Street, Dunbar, WV 25064.
I stayed at this property on December 20, 2025. Upon discovering evidence consistent with bed bugs, I contacted the hotel to report the issue. I made multiple attempts to notify the front desk throughout the day.
The front desk staff repeatedly hung up on me, refused to allow me to explain the issue, and stated that my attempts to report the infestation constituted “harassment.” The hotel refused to document or address the complaint.
I subsequently contacted Red Roof corporate, which acknowledged receipt of my concern (Record ID 636854) but advised that the property is independently operated and declined further involvement.
I requesting that the Kanawha–Charleston Health Department investigate this property for possible pest infestation and sanitation violations, and document this complaint for public health and guest safety.
I am able to provide documentation, including call logs and written correspondence, upon request.
Thank you for your attention to this matter.

20 December 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

RED ROOF INN ROCHESTER HILLS

ROCHESTER HILLS, MI
DO NOT STAY
What a major hole. So many health/safety violations AND CRIME, drug use, will be calling the health dept.
Stayed 1 night, bugs crawling everywhere, fruit flies, sink unusable, smelled, mold everywhere.
We left the room after paying, should have looked at room first.
I went to office and manager stated when I left he was going to credit my account-he never did, no worries-I will dispute the cc charge!!

FOLLOW UP!------------------------------------------------------------------------------

This was there response from manager:
Dec 03, 2025

Record ID 615590

Hello Wendy L,

Thank you for informing the Red Roof Guest Relations Department of your concerns regarding the Red Roof Inn Detroit-Rochester Hills/Auburn HIlls. You have requested that we conduct all necessary research with those involved and provide you with a resolution.

Please accept our sincere apology about the situation that you had at the property about the issues of bugs crawling, fruit flies, sink that is unusable and the molds. I contacted the property, discussed this concern and coordinated the resolution that you wants which is a refund, I spoke to Marian the Manager and she confirmed they will not provide any refund. They come up to that resolution due to the reason that the new Management took over the responsibilities December 02, 2025 and your reservation was dated way back November of 2025. Marian has no record of the agreement between you and the Manager during your checked in. They took over the Hotel last Monday and they have no records of the previous management before they Manage the property.

Thank you again for bringing this to our attention. Red Roof takes pride in providing superior service, and we are disappointed to learn that we have fallen short of our goals in this instance. Feedback like yours helps us take steps to prevent similar problems in the future. We hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.

Regards,
Jayvee
Guest Relations Department
Red Roof

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
MY RESPONSE because no credit was offered:
Reported to health department, filed a BBB complaint, contacted local law enforcement as the building is unsafe (from door locks to electrical outlets) and drug use was present, looks like sex trafficking too. What a disgrace. I will also contact a hotel agency also.

FOLLOW UP:
Called Marian @ local hotel (they first tried to lie (Shawn-a worker) and say that she wasn't the manager and disconnected me) ---she wouldn't help me, then she threatened me because I said I was going to file reports on state of the building. Thanks ok. I'll just keep filing reports. THIS HOTEL SHOULD NOT BE IN BUSINESS AND NEEDS TO BE CLOSED DOWN. It is a drug infested, bug infested, unsafe (crime everywhere) establishment.

ALSO: Put "Red Roof Rochester Michigan Police" in your search engine, and see the people whom have died there, and were robbed at gunpoint on the property!

17 November 2025
Unprompted review

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look