Plexaderm® Reviews 644

TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 231 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Many customers find that the product effectively reduces under-eye bags and wrinkles, with some reporting immediate and satisfying results that boost their confidence. Reviewers appreciate the product's ability to minimize fine lines and deep wrinkles, making them look younger and more awake. Some users have been loyal to the product for years, finding it to be a game-changer for their appearance. However, some people were dissatisfied with the product's quality and user experience. Several customers reported issues with the product becoming crusty, flaky, or caked on, especially when trying to apply makeup over it. There are also concerns about the product's effectiveness on different skin tones and its tendency to leave a visible film. Additionally, some reviewers find the product to be expensive, and a few mentioned that the formula seems to have changed, becoming less effective than in the past.

What people talk about most

Product

Users describe ambiguous interactions with product. Many reviewers express satisfaction, noting that the... See more

Quality

Customers consistently note ambiguous experiences with quality. Many reviewers praise the product, stating it... See more

User experience

Reviewers mention ambiguous feedback about user experience. Many consumers express satisfaction, noting the... See more

Price

Clients share ambiguous opinions on price. Many reviewers find the product expensive, with some stating it's... See more

Value for money

Reviewers highlight ambiguous aspects of value for money. While some customers consider it money well spent,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I have been using Plexaderm products for over 10 years. The results have been consistently good and satisfying. I intend to continue applying Plexaderm products for the foreseeable future. The only... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I have been using plexaderm since its inception. I loved it. However lately I’ve been having problems. Upon questioning the company they said that they haven’t changed the ingredients. My daughter... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I love your product, I'm a 71 yr old man and use plexaderm maybe about 4-5 times a week if that much there are days I don't need it but glad I have it. A lot of times I use very little in putting it o... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The company is responsive and orders handled with professional care and quick shipping. While I love the immediate tightening results I generally only get 3 - 4 hours max before the product is cra... See more

Company replied


Company details

  1. Skin Care Clinic
  2. Cosmetics Store
  3. Eye Care Center
  4. Pharmacy

Written by the company

Plexaderm® Skincare began simply with a desire to create products that truly work. From concept to commercial, everything we develop starts with one goal….to deliver REAL RESULTS supported by the latest in scientific and clinical research. Our products are designed to improve the most difficult signs of aging, from instantly reducing the look of wrinkles around the eyes to smoothing the appearance of crepey skin on the delicate neck and chest area. Every Plexaderm Skincare product uses science-backed and time-tested ingredients that provide results you can count on. Product safety is as important to us as product efficacy. Every Plexaderm product goes through a series of industry standard tests and processes to ensure safety, stability, and quality.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

644 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 93% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

This stuff actually made it worse

This stuff actually made it worse. I lost money on this one. It pulls on your skin like glue and it’s hard to get off. It doesn’t give you temporary wrinkle or eye wrinkle relief. It actually makes your skin worse

3 April 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thanks for taking the time to leave a review. I’m really sorry to hear about your experience. That definitely sounds frustrating, especially when the Plexaderm didn’t perform as expected and was difficult to remove. What you described isn’t the experience we want anyone to have. Your feedback about the texture, removal, and lack of results is really helpful, and we take it seriously.

If you’re open to it, we’d like to learn a bit more about how you used the Plexaderm so we can look into this further and help make it right. Please feel free to reach out to our customer experience team, we’d be happy to assist you with a solution.

Rated 5 out of 5 stars

The sample offer did it for me

The sample offer did it for me. I have been using my lift serum for years with absolutely amazing results. I thought at 1st it was pricey but in reality it is “priceless”. I tell someone new at least once a week how great it works for me n my 74 year old confidence. Thankyou for this wonderful product.

23 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for such a beautiful review! We’re so happy to hear that our lift serum has delivered amazing results for you over the years. Confidence is everything, and knowing we play even a small part in that for you is incredibly meaningful to us.

We truly appreciate you sharing your experience and recommending us to others. It means more than you know!

Rated 4 out of 5 stars

I love it but it leaves a white Residue…

I love it but it leaves a white Residue are my Eyes

3 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you so much for your feedback, we’re glad to hear you love the product!

We understand that white residue can sometimes occur, and it’s often related to using a bit more product than needed or layering with certain skincare or makeup. Applying a very small amount (about half of a pea) and ensuring the skin is clean and dry beforehand can help minimize this effect. You also want to make sure its thin and spread out evenly. Allow to set up to 10 minutes with minimum facial movements.

Please don't hesitate to reach out to us at 1-800-681-0366 to help you get the best results!

Rated 5 out of 5 stars

This stuff really works

This stuff really works! A friend at Thanksgiving said "I'll have what she's having" when she saw my face!

19 November 2025
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for your wonderful review! We’re so happy to hear you’re getting such great results and that your glow didn’t go unnoticed at Thanksgiving! That’s exactly the kind of confidence boost we love to hear about.

Rated 5 out of 5 stars

Your product is the best in the world. Butttt

Your product is the best in the world! I’ve tried Korean, product, China ,, Japan yours actually works for a few hours longer than the rest. And I pay more here in Canada for your products Yes it is still worth it when buying larger amounts…But! These new tariffs are not cheap along with the extra Duty $40.00 isn’t fair , To expensive!!

5 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you so much for your incredible feedback, we’re truly honored to hear you consider our product the best you’ve tried! It means a lot, especially knowing you’ve compared it with products from around the world.

We completely understand your concerns regarding pricing, tariffs, and duties. Unfortunately, these additional costs are determined by external regulations and are beyond our control. That said, we know how important affordability is and truly appreciate your continued support despite these challenges.

Your feedback is valuable, and we’ll be sure to share it with our team. Thank you again for being a loyal customer!

Rated 4 out of 5 stars

Family Affair

My husband and I having been using Plexaderm for over a year. He started once he saw my results. I use it daily, even without make-up and get so many comments about how great my eyes look.

The only reason for one less star is your website does not allow me to manage our subscription. I wanted to up the quantity delivered and had to call customer service, who had to cancel my existing subscription and re-instate a new one. Cumbersome as I still do not see the date of fulfilment on your site.

29 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for being such a loyal customer and for sharing your experience! We’re thrilled that both you and your husband are loving the results and that you’re getting so many compliments, that’s the best part!

We’re sorry to hear about the frustration with managing your subscription. We completely understand how important it is to have an easy, transparent process, and we truly appreciate you bringing this to our attention. We’re actively working on improving this experience.

Please feel free to reach out anytime if you need assistance at customercare@plexaderm.com or 1-800-681-0366. We’re here for you!

Rated 4 out of 5 stars

I love your product

I love your product, I'm a 71 yr old man and use plexaderm maybe about 4-5 times a week if that much there are days I don't need it but glad I have it. A lot of times I use very little in putting it on in one thin line where as it makes half the droop disappear and also looks good on me. Only thing I don't like are the after effects the wrinkling of the skin sometimes when not using. This I've never had before but I'm attributing to my age.

30 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you so much for sharing your experience with us! We’re delighted to hear that Plexaderm has been working well for you and that you’ve found a routine that suits your needs.

We also truly appreciate your honest feedback. While individual experiences can vary, your input is very valuable to us, and we’ll be sure to share it with our team. If you ever have questions about application or ways to get the best results, don't hesitate to give us a call at 1-800-681-0366. We’re always here to help!

Rated 5 out of 5 stars

I have tried other products that did…

I have tried other products that did not work anywhere nearly as good as Plexaderm.

7 January 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that Plexaderm worked better for you than other products you’ve tried. Your feedback means a lot to us, and we’re glad you’re seeing great results!

Rated 1 out of 5 stars

Its nothing more than glue

Its nothing more than glue, does nothing for the skin.. I think elders glue thinned down would be about as effective.. Im glad I only bought the trial version and not wasted a lot of money on a bottle of it.. my under eyes feel like cardboard, actually hurts a little, scratchy.

28 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

We’re sorry to hear this didn’t meet your expectations. Application really is key with the Plexaderm Rapid Reduction Serum, as using too much product or not applying it correctly can lead to the tight or “cardboard-like” feeling you described.

That said, it should never feel uncomfortable. We want you to feel confident trying Plexaderm, which is why we offer a 30-day money-back guarantee. Please reach out to our customer experience team with your order details. We’d be happy to help with a refund or walk you through application tips if you’d like to give it another try.

Thank you for your feedback, we truly appreciate it!

Rated 1 out of 5 stars

I might as well used Elmers glue.

I might as well have used Elmers glue.not even worth 1 star.

25 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

We’re sorry to hear this didn’t meet your expectations. We understand how frustrating it is to invest in a product and not see the results you were hoping for.

Our Plexaderm Rapid Reduction Serum is designed to deliver temporary tightening effects, but results can vary depending on individual skin type and application. We appreciate you giving it a try and sharing your honest feedback.

If you’d like, please reach out to our customer experience team with your order details, we’d be happy to assist you further and explore available options.

Rated 2 out of 5 stars

Disappointing Results & Lasting Puffiness

I treated myself to the 10ml Rapid Reduction Serum ($54.13) for Christmas after seeing so many good reviews, but it really let me down. I followed the directions to a T on my forehead and smile lines back in January, but saw basically no difference. I decided to give it one last shot on my right under-eye to compare it to my left. Not only did it fail to work, but I woke up the next morning with a bloodshot eyeball and puffy eye bag that wasn't there before. When I tried the serum on the very bag it caused, it still did nothing! It’s been three months and my eyeball is still bloodshot and the swelling has decreased some but it still hasn't fully gone away, while my untreated eye looks totally normal. I’m honestly so bummed that this pricey product didn't just fail—it actually made my eye look worse.

I take back what I previously said about their customer service. Not only did they give me a full refund but they actually called. You can definitely buy this product and know that their customer service is going to make it right if something goes wrong.

13 January 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for sharing your experience. We’re really sorry to hear this. That’s definitely not the result we want for anyone using our Rapid Reduction Serum, especially after you followed the directions so carefully.

While many customers see temporary tightening effects, we understand that results can vary, and what you’re describing, sounds like you experienced sensitivity.

We strongly recommend discontinuing use and if you haven’t already and consulting with a healthcare professional regarding the ongoing symptoms. Your safety and comfort come first.

We’d also really appreciate the opportunity to make this right. Please reach out to our customer experience team with your order details so we can look into a refund or further assist you.

Thank you again for your honest feedback, it helps us improve and better support our customers.

Rated 1 out of 5 stars

Disappointed

I was excited about this product. I read all the instructions first. I used it as directed, and the product turned a dark color. I figured that
I applied too much. I rinsed it off and started from scratch with a smaller amount. Then, it turned white, and began to peel. I tried it a third time the exact same thing ocurred. I saw no difference. I spent $64. I'm so disappointed. I didn't think it would totally change my puffiness, but absolutely no difference and it made my skin look worse/dry. I feel like I was taken advantage of and have no recourse. Plexaderm responded below that it was too much product. That's not the case the second and third time. I used way less and it didn't matter.

11 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for sharing your experience, we’re really sorry to hear how disappointing this has been.

From what you’ve described, it sounds like too much product may have been applied. When the formula leaves a visible residue, turns white, or begins to peel, it’s typically a sign that a smaller amount is needed. Using a very minimal layer and gently dabbing it in can help it absorb properly and avoid that effect.

We understand how frustrating it is not to see the results you were hoping for, especially after giving it multiple tries. Please know that we offer a 30-day money-back guarantee. If your order falls within our policy, we’d be happy to help you with a return. You can also give us a call at 1-800-681-0366, we’d be glad to walk you through application tips to help you get the best possible results.

We truly appreciate you giving the Plexaderm Rapid Reduction Serum a try and the opportunity to make this right.

Rated 1 out of 5 stars

This product sucks and feels awful on…

This product sucks and feels awful on your skin. It leave a horrible dry film and half the time amplifies your wrinkles if it works at all.
The first time I ordered was when product first came out and it worked great. It was a white cream that soaked in nicely and worked. When I told company this they argued with me like I was wrong. Claiming they had not changed their formula and that it has always been made with clay. BS. They claim you get a 90 day money back guarantee but when you request it they say oh no only 30 day money back guarantee and will not honor it. Lots of false advertising. Product barely works if you apply it just so and even if you do get results it feels so horrible on the skin you can't wait to get it off. Product used to be good. Now company lies. First batch of product I received didn't work at all. So then sent me more from a different batch. It worked slightly but was still not like the commercials. And like I said feels so awful you can't wait to remove it. Awful product, awful company, don't waste your money here because they do not honor money back guarantee.

17 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for taking the time to share your experience, we’re really sorry to hear how disappointed you’ve been.

We do want to clarify a couple of points: The Plexaderm Rapid Reduction Serum has always been formulated as a pink-tinted serum, and the formula has not changed. We understand this may differ from your expectations, and we’re sorry for any confusion that may have caused.

Regarding our policy, we offer a 30-day money-back guarantee, and we apologize if there was any misunderstanding around that. That’s certainly not the experience we want anyone to have.

After reviewing your account, we can confirm that your request fell outside of our 30-day money-back guarantee window. However, as a courtesy, we did provide a replacement to try to make things right.

For best results and to help minimize the residue you mentioned, we recommend:

- Applying a thin, even layer to clean, dry skin
- Gently spreading the product out without over-applying
- Allowing it to fully dry for about 10 minutes
- Avoiding facial movements while it sets

If you’re still having concerns, we’d truly appreciate the chance to assist further. Please feel free to reach out to our Customer Experience team at 1-800-681-0366 so we can continue working toward a resolution.

Thank you for sharing your thoughts with us.

Rated 2 out of 5 stars

I appreciate Plexaderm's response

I appreciate Plexaderm's response to my review. I use a water based foundation and not a heavy amount. I also avoided applying any moisturizer or any other product on my clean, dry skin (according to the directions). It's good to acknowledge that this product just does not work on ALL skin types. In reality, NO skin product is cookie-cutter so to admit that it doesn't work for everyone, no matter how much you'd like it to, is a noble gesture indeed.

16 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

DO NOT buy this product

DO NOT buy this product! The trial package was set in small "buttons" on a sheet. Very hard to get to product. Also, did not work at all on any wrinkles, whether fine lines or other. Dries the treated areas exponentially, and flakes, and moisturizer doesn't help. Waste of time and money.

9 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience with the trial pack did not meet your expectations.

The sample packs are designed to contain small, single-use portions, though we understand they can sometimes be difficult to open or access, and we appreciate you bringing that to our attention.

For best results, the Plexaderm Rapid Reduction should be applied in a very small amount (about a pea-sized amount or less) to clean, completely dry skin. It’s also important to allow the product to fully set before applying additional skincare or makeup. When using moisturizers, serums, or makeup, we recommend that they be water-based, as oil-based products can interfere with how the formula sets and may sometimes cause flaking or visible residue.

Plexaderm is designed to provide temporary smoothing benefits for many users, but results can vary depending on skin type, application technique, and the other products used in a skincare routine.

If you would like assistance or tips on application, our team would be happy to help. Please feel free to give us a call 1-800-681-0366 so we can better understand your experience and see how we may assist you further. We truly appreciate your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

I started to order the $14.95 sample…

I started to order the $14.95 sample but changed mind after I had completed my information clicked the cancel button, noticed the following morning it's pending on my bank account, so I called their customer service number and was told it shipped already ( supposedly in 10 hours-overnigh) said they can't cancel because it shipped already
So made sure nothing else is ever shipped and charged ever again.
The advertisement and the website is a typical bait and switch.
I don't care how well it works I wontever order anything from them ever again

2 March 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating that situation must have felt.

Once an order is processed, orders are typically processed and shipped quickly, which can sometimes make cancellations difficult if the shipment has already been prepared. That said, we always want our customers to feel confident about their purchase.

Please remember that we offer a 30-day money-back guarantee, and our team would be happy to review your order and help resolve the situation for you. We’d appreciate the opportunity to make this right.

Please give our customer experience team a call so we can look into your order and assist you further at 1-800-681-0366.

Rated 5 out of 5 stars

It Works Wonders—But The Cost!

I have used Plexaderm for several years. I am 61 and have always rubbed my eyes, even as a teenager, so I have horrible bags under my eyes. Plexaderm works wonderfully for me. I mix a tiny amount of my foundation with it in my palm then apply to each eye separately. I do this for two reasons: Plexaderm begins to dry quickly so if I try to do both eyes at the same time the second eye will be flaky; and I’ve learned the right amount for each eye is different so they must be done individually.
I also used Plexaderm on the wrinkles forming around one side of my mouth. It works wonderfully there also and does not crack during the day.
For me, there are two keys to getting all day wear without flaking: trial and error to determine the amount needed for each eye and mouth area because they are different for me; and taking the 7-10 minutes that Plexaderm needs to set before doing anything else. Yes, my husband says I look strange standing there staring into the mirror without moving my eyes or mouth, but whatever.
My only problem with Plexaderm is the cost. I cannot afford to use it when I know I will be home all day or when I am going out to visit with family or close friends. The cost is just too prohibitive.

18 February 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you so much for taking the time to share your detailed experience with Plexaderm. We truly appreciate hearing how well it’s working for you!

It’s wonderful to know that you’ve found an application method that gives you consistent, all-day results. Mixing a small amount with foundation and applying each area individually is a great tip, and you’re absolutely right, allowing the full 10 minutes for it to set can make all the difference in achieving a smooth, flake-free finish. Your patience (even if it earns a few funny looks!) clearly pays off.

We also understand your concern about the cost. We know how important it is to feel confident using a product regularly without worrying about the expense. We frequently offer promotions, subscription savings, and special discounts that can help make it more affordable. We encourage you to check our website or sign up for email updates so you can take advantage of those opportunities.

Thank you again for your thoughtful feedback and for being a loyal customer over the years. We’re so glad Plexaderm has been able to deliver the results you were looking for!

Rated 1 out of 5 stars

False advertisement…

I applied it under my eyes and my forehead still have wrinkles on my forehead and still had the bags under my eyes it might work on some people but it didn't work on me

14 February 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that the Plexaderm didn’t deliver the results you were hoping for.

We understand that you applied it under your eyes and on your forehead and did not see an improvement in the appearance of wrinkles or under-eye bags. We know how disappointing that can feel, especially when you’re specifically targeting those areas.

While many customers do see visible smoothing benefits, results can vary based on skin type, depth of lines, hydration levels, and how the product is layered with other skincare. Factors such as using too much or too little, applying on damp skin, or not pairing it with a compatible moisturizer can also affect the overall finish.

That said, we truly appreciate your honest feedback. It’s important to us that customers feel confident in their purchase. If you’d like, our customer experience team would be happy to provide personalized application tips or further assistance, please call 1-800-681-0366 anytime!

Thank you again for taking the time to leave a review.

Rated 1 out of 5 stars

I have tried this twice over a ten year…

I have tried this twice over a ten year period, thinking I may have applied it wrong. I tried it again This makes your wrinkles look dry and worse.....even with very little use. This was applied on family members at different ages. All family said the same thing. It did nothing !
How can they get away with selling this ?
Buyer beware: Do not buy this it makes your wrinkles look worse

7 February 2026
Unprompted review
Plexaderm® logo

Reply from Plexaderm®

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry to hear that the Plexaderm did not meet your expectations, especially after trying it more than once over a ten-year period.

We understand from your review that you personally applied the Plexaderm to yourself as well as to family members of different ages, and that everyone experienced similar concerns, including increased dryness and the appearance of more noticeable wrinkles, even when using a small amount. We can certainly appreciate how frustrating and disappointing that must have been.

Skincare products can respond differently depending on individual skin type, hydration levels, environmental factors, and the products layered before or after application. Even so, we never want anyone to feel unhappy with their results.

Your feedback is important to us, and we would welcome the opportunity to learn more about how the Plexaderm was incorporated into your routine so we can better understand your experience and offer assistance. Please reach out to our customer experience team anytime at 1-800-681-0366.

Thank you again for sharing your honest feedback.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look