PETER HAHN Reviews 

590
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Utter incompetent crooks. Item returned. Tracking shows they got it. They say they didn't and then kept my return with no refund. Utterly awful experience.

Rated 1 out of 5 stars

N'achetez JAMAIS chez PeterHahn, suite a une erreur faite par ma mere âgée qui a fait un paiement non dû a PeterHahn et après 2 mois d'echanges de mails, ils ont finalement promis de rembourser cett... See more

Rated 1 out of 5 stars

I am also waiting for a refund, endless emails, phone calls, ‘your money will be refunded 3-5 days’, still not received my money, been waiting since early May. I am seriously wondering if this com... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Zero stars if possible. I paid £69 for a cardigan which has never arrived. After numerous calls a refund was agreed which also has never materialised. Money lifted from account 30th May 2023.Numero... See more

Company replied

Company details


Contact info

1.3

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

590 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.3

All reviews

(590)

2 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Dreadful service!

Dreadful service!
I used to order from Peter Hahn in the Netherlands ( as do friend and family who live there) and it was great.
Ordering from peterhahn U.K. is quite the opposite:
I ordered a dress and a jumper on the 8-3-2021.
The jumper arrived on the 20–04-2021 and the dress on 28-04-2021! A mere 7 weeks after ordering it.
Unfortunately I had to return it (29-04-2021) to their address in U.K.
On 11-05-2021 I received an email confirming the return and the refund ( £336.00) .
I phoned on17-05-2021 asking them where my refund was as I hadn’t received it. “ should be there in4 working days”.
Today, 20-05-2021, I had to phone them again, as I still haven’t received my refund.
The only solution they could give me was that I should forward them copies of my credit card statement.
Surely it’s up to Peter Hahn to chase it up!
Peter Hahn U.K. is a disgrace and I sincerely hope Peter Han Germany will take note of this.
Never again from Peter Hahn U.K.
Pity

20 May 2021
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. Due to a higher than usual order volume, and Germany still being on a lockdown, sadly our deliveries at present are taking 15-21 working days to be delivered. Typically we deliver in 8-10 working days, and we are working hard to bring our delivery timescale down. As stated in our terms and conditions, we ask you to allow 14 days from the date you post the item back for a full refund to be received. Unfortunately due to a high return volume, and social distancing within our Return Department, our returns are running slightly behind, but they are also working hard to process our customers refund as quickly as possible. Please be advised. all refunds are paid back onto your original paymebt method, and some banks will put your refund underneath your original transaction date, so please check this on your statement. We sincerely apologise for the inconveniences caused to you on this occasion. Please feel free to email us at service@peterhahn.co.uk for any further information. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

Dreadful service

Dreadful service. No communication at all in response to me querying my order but bombarded with at least daily marketing emails. Money taken day of order. Other than an automated email saying they have my order still waiting over 2 weeks later. I hope to goodness it fits when it eventually arrives as I don’t fancy a returns process this company! Will not order from them again.

2 May 2021
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. We apologise for the delay in receiving your order, with Germany entering a lockdown this has sadly increased our delivery timescale to 15-21 working days at present. If you would like to unsubscribe from our newsletter, please email us at service@peterhahn.co.uk and we will action this for you. In the event you need to return, there will be a prepaid Royal Mail sticker inside your parcel. Simply stick this on the front of the box, and take it back to your local Post Office and they will return this to us, free of charge. We ask to allow 14 days from the date you post the item back, for a full refund to be received. We apologise for any inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 3 out of 5 stars

How I wish I had read these reviews…

How I wish I had read these reviews before ordering from here , unbelievable wait for goods and refunds , even when the returned parcel has been received from Royal Mail it takes way too long. Footwear goods are of good quality with top brand names but it’s not worth the hassle of going through this companies ordering and returns process.

16 April 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I recently ordered a pair of jean

I recently ordered a pair of jean. I wasn't sure when they'd be delivered so emailed the company and got an almost immediate reply saying that they'd found my Royal Mail tracking number, which they gave me. I checked with Royal Mail tracking and sure enough, the item was on its way. It arrived the following day. The jeans are a perfect fit; I'm a size 10 UK but know that I need a size 12 when buying German jeans/trousers. A couple of years or so ago, I had to return a 2 items and the refund was very slow in coming but when I emailed to ask them to expedite it, I received a very nice reply and an apology and the money went back into my account within 2 days.

8 April 2021
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Very strange company to buy from

Very strange company to buy from. Ordered some boots on 24th January. They took the money out of my account on the 1st February.
Still have not arrived on the 12th February. Messaged them and no apology given. Just said they have been dispatched on the 5th. Why does it take so long to dispatch? And where are they now coming from to have not arrived yet...the moon? They offer no updates either on dispatch or delivery updates. Starting to think they won't ever arrive. Oh they manage to send you plenty of emails to get you to buy more and even a catalogue arrive through my door. Not very professional and will not use them again.

12 February 2021
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. As stated in our terms and conditions we do ask to allow 8-10 working days for a delivery from the date your item was dispatched. Your item is dispatched from our warehouse in Germany, shipped to the UK and then passed to Royal Mail for mailing. If you could contact us at service@peterhahn.co.uk we can provide you with the tracking number for your order. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 5 out of 5 stars

Peter Hahn

Iv used this company for a couple of years, professional service, very friendly helpful staff and easy to get through on phone! Chris was lovely and helpful tonight, nothing too much trouble! Everything arrives beautifully packaged, items are beautiful and without doubt I get fabulous comments when friends see boots/trousers etc, I love the choice of fittings for trousers, I can get perfect fit, I wouldn't hesitate to recommend!

14 January 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Dreadful company - don't waste your time ordering from them!

I am absolutely disgusted with Peter Hahn. I placed an order on 11/11/20 for a Size 12 Uta Raasch dress, with my card being charged for this purchase on 12/11/20. This was to be my Christmas present from my husband, hence ordering it in plenty of time as I knew it had to come from Germany. It arrived on 23/11/20, and was labelled a Size 38, which I know is equivalent to a UK Size 10 as I have lived in Europe and continue to order Size 40 (UK Size 12) items abroad now without any problem. I know therefore that for a UK Size 12 it should have been a European Size 40! I tried the dress on and sure enough it was too small. I contacted Customer Services and at first was made to feel stupid by an agent who wouldn't accept that I had been sent the wrong size for a UK Size 12 equivalent. Eventually she conceded and re-ordered it for me, but I had to pay again for it! I duly returned the first dress. The second dress arrived on 30/11/20 and to my horror was labelled Size 38 again! I tried it on and sure enough it was a Size 10 equivalent. I rang Customer Services and was once again made to feel stupid as Ceri told me that I was categorically wrong and that a UK Size 12 was their Size 38. After some to and froing she advised me that they were waiting for new stock to arrive but would place another order for me for a UK Size 14, as this was their Size 40 - implying that I didn't know that I was a Size 14 instead of my usual UK Size 12. I re-iterated that I was a standard UK Size 12 (ordering this size from such places as M&S, John Lewis, etc), but she wouldn't have it! She told me that I wouldn't get the dress until December 20th, and I said that this was a Christmas present and hoped that it would arrive in time, and was then assured that it would. I therefore agreed to place the order with Ceri over the phone, and paid for a 3rd time despite not having received my refund for the first order (it eventually came on 8/12/20!). I never received any formal order confirmation for this 3rd order, i.e. no details of the dress ordered, no order number, nor confirmation of the price. However, 2 days later I received a sarcastic email from Ceri trying to tell me again that I was wrong about the sizing issue and including some links in an attempt to prove my stupidity, and finishing by saying she had ordered me a Size 14 - effectively inferring that I didn't know my UK size! By this time I was blazing and decided to do some research. The result was that I found 23 companies that show Peter Hahn's definition of a UK Size was incorrect, as their measurements were too small and were more in line with a UK Size 10. It further confirmed that my own measurements were indeed exactly that of a UK Size 12 and that these correlated with Peter Hahn's definition of their "UK Size 14"/European Size 40. I was vindicated and wrote back immediately to Ceri with these findings and advised that I thought Peter Hahn's definition of a UK size 12 was wrong as this evidence clearly showed and asked for her comments and whether Peter Hahn needed to review their sizing. To date I have not received any reply from Ceri Chapman, I have been totally ignored! But this scenario gets worse folks! By 17/12/20 I hadn't heard about my 3rd order, so decided to ring Customer Services as I was getting a little anxious as we were fast approaching Christmas. I spoke to a young man who checked what was happening with my order (as I had also noticed that no payment had been taken either). I was horrified when he told me that the stock had not arrived in the UK and that I wouldn't get my dress until January! I was really angry, and even more so when he asked if I had received a card to let me know that there was a delay - I hadn't received one, so I'm afraid I blew a fuse. He said he would take it up with Ceri Chapman who is one of their senior members of staff and would ask her to ring me. You've guessed it - she never rang me. The day after, I received an email from her to say that my order was cancelled! She said, and I quote, "we are very sorry but on checking your account we can see that unfortunately the stock did not arrive from our supplier as expected and the Size 40 is now sold out" I wrote back expressing my displeasure and reminding her that this was to be a Christmas present from my husband and that the first order was placed weeks ago on 11/11/20. I received a reply including such statements as "at Peter Hahn we take pride in providing quality products to our customers", "customer satisfaction is our top priority and I'm truly sorry that wasn't demonstrated to you". So there you have it, my sad tale and I am now without my Christmas present to boot! I have read the numerous complaints from others on Trustpilot and know that I am not alone in my disgust for this company. Others have commented on PH's wrong sizing but they won't listen, preferring to belittle their customers instead. So vote with your feet!

22 December 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. Our goods come directly from Germany which takes 8-10 working days for delivery when the item is in stock. Due to overwhelming demand, some items are taking a little longer than we anticipated to come back in stock, and we don’t charge for an item until it has been dispatched. Unfortunately you won’t receive an email confirmation of your order when the order has been placed over the phone. Please be aware, we do ask up to allow 14 days for a return and a refund to be processed, as stated in our terms and conditions. We have taken on board your feedback about our sizing being different from some other companies in Europe. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team

Rated 5 out of 5 stars

I am really happy with my purchase

I am really happy with my purchase, my cashmere wrap is adorable so luxurious and soft, I love it !
Peter Hahn my delivery was a joy to open, packaged to perfection in soft tissue inside a box , I fully recommend this company for quality, comfort and that special bit of luxury! I have your catalogue too it’s extra special xx will be ordering again and recommending friends! 🎁

13 December 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Careful as this may well be an online…

Careful as this may well be an online scam company. I bought two pairs of trousers from them in Late July. I had to ring three times and email three times and pay an additional 25% plus postage on top of the price just to get the trousers. when they arrived on 6th September (some 6 weeks after I ordered) they were in dirty packaging and not even close to what I ordered. So, I decided to send them back. this is where the scam kicks in. They said they got the goods and a full credit would be given in 3-5 working days. Obviously never got any money back. I have emailed them on numerous occasions, I have rung their customer service department and all I have got is the run-around. Every time they say, it’s the German office who handle that. I rang the German office and they say it’s the English office who handle this. Their emailed invoices come without a number so it’s impossible for them to follow up your case. There is no invoice or returns letter with the goods. I had to pay to have them shipped to me and shipped back as they say they offer free returns but they did not and will not compensate you either. I had to give them one star to do this review but they aren't even close to that. As I write I have now spoken to 7 different company reps and still no sign of my money. The amount of lies they will tell why the credit won’t go through will wreck your head. They also use a sneaky practice when you call them, as they say who they are, they will rustle a piece of paper or talk away from the microphone so you can’t hear their name properly. 12 phone calls to their service department and every single time they did this.
After 2 months of emails and phone call and listening to bare face lies, I finally got most my money back. I’m still out of pocket as I had to pay tax twice (UK and Germany) on the items (another part of their scam) and I paid to send the items back even though they say free returns, but they forget to add in the returns form when you order.
My advice is don’t do it, the good reviews they have are all one liner’s and most don’t even have a name, so obliviously fake as hell. Read the bad reviews and you will be able to judge for yourself. This was by far the worst experience I have ever had of buying something online.
The list of staff I’ve dealt with are, 1 David, 2 Mandy, 3 Carolyn, 4 Tracey, 5 Hannah, 6 David (two of them), 7 Julie and 8 Kiera. Thank you to Julie who sent me the most condescending email I have ever received, when I pointed out all their lies and scamming to her and that they actually agreed to give me my money back TWO MONTHS AGO, she refunded me the price of the trousers and nothing else. Each and every one of these members of staff told me lies. Two claimed they didn’t know the name of their boss! One claimed the last person I spoke to didn’t work for the company!

So as everyone can see, PeterHann is now saying it’s my fault. I found the email from last July!! Yes it has most that info on it. But in reality who reads the small print on an email. If you don’t receive an invoice or returns note, which PeterHann has deliberately not mentioned, the only reasonable course of action is to go to the website where you bought the items. I sent the product back to the address on the website. No others address there for returns. Again PeterHann will not yell you this. PeterHann also did not mention that they sent me an email in September saying the had got the goods and credit would be in 3/5 days as this would be accepting a huge error on their behalf. PeterHann also doesn’t reply to why members of their customer care team repeatedly lied about who or who doesn’t work on PeterHann. What PeterHann do here is a classic shift the blame on the stupid customer and fall back on the small print. PeterHann even go so far as to mention that they are sorry for losing me as a customer but I never said that. Again lies. A pathetic attempt to cover a classic scam. Read everything and then make a decision about using the company.

19 November 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your feedback. We are sorry that you order was not processed to your satisfaction.

Your order could not be dealt with via our branch in England as Southern Ireland is not part of the UK.

You received a detailed written confirmation regarding the order procedure and our terms and conditions when you placed your initial order with us.

Free of charge returns are valid for the UK only. We made you aware of this and we asked you to inform us in advance of any items which needed to be returned.

You sent your return to our UK branch and not to Germany, as requested. The return could not be processed in the UK.

Our office in Paignton and our Export Team did their utmost to resolve the matter. Unfortunately, despite several attempts, it was not possible to contact you on the given number. We therefore contacted you via e-mail.

We sincerely apologise that your refund was not dealt with more quickly and that the amount was not credited back to you immediately. This was an error on our part and we will check our methods for dealing with export returns to avoid such delays in the future.
The refund has now been processed and was transferred to you last week.

We regret, Mr. O’Malley, that we have lost your custom due to this issue. We wish you all the best for the future and keep safe!

Customer Service Peter Hahn

Rated 1 out of 5 stars

Slow and uninformative processing

Refund apparently processed 8 days ago, queried with customer services over the phone who would only say that it had been done, accounts section were in Germany and they were dealing with my previous email enquiry, I would have to wait for them (I know the policy is 14 days but cannot see how funds take so long as it has actually been processed). Agent was not helpful at all.
I had also ordered something else in place of this item back in September. A few days later I was emailed that it would be in stock mid-October. Then another that it would be in 30/10. Funds left my account 14/10, I wanted to query this as it all sounds a bit of a scam. Apparently the item had been dispatched, I won’t hold my breath, not a good company to deal with.

16 October 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. We ask to allow 14 days from the date you send your item back for a refund to be processed. Sadly we are based in the UK, and our Head Office and Financing Department is all based over in Germany, as we are a German company. If you email us at service@peterhahn.co.uk we will certainly investigate this further. In regards to your order, please email us with your customer number/postcode, and we will happily send you the tracking information for your order dispatched on the 14.10. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

Delivery and refund times…

The delivery and refund times from this company are appalling and I will never use them again.

24 September 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. We apologise for the delays in our deliveries, our warehouse have now caught up with our orders, and i'm pleased to confirm our delivery is now back to our standard 8-10 working days. Please be aware, we do ask up too allow 14 days for a return and a refund to be processed, as stated in our terms and conditions. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

Environmental Vandals

I bought 1 thing from them once, now they are cutting down a rainforest worth of trees to send me catalogues very week. I've rung them to stop, I've emailed them to stop. They are oblivious, will not stop. They are just environmental vandals.

20 September 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. We apologise if you are still receiving our catalogues, as they are printed some time in advance, it is impossible to stop advertising immediately. Please email us your customer number or full billing details at service@peterhahn.co.uk, and I will ensure you have been completely removed off our mailing lists. We apologise for the inconvenience. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

I agree with previous reviewers

I agree with previous reviewers, appalling service post purchase. If you go to catalogue on line you will see how many items are not in stock for many weeks, they happily take your money at the time however. It is my guess that items are only picked and sent to UK distribution centre when they have a ‘lorry load’. I cannot believe a country known for its efficiency can provide such a service. It is evident from my own experience and obviously the experience of many others this is a long term problem, however Peter Hahn turns a total blind eye to the issue. Currently Peter Hahn has taken £715 from my account with no acknowledgement of order sent to me. I am going to do as recommended already, buy direct and avoid this circus. The items made by Peter Hahn themselves are very small for the size quoted and involve returns. I have had enough.
Postscript as a result of the response from Peter Hahn....I have now rung your UK centre to be told that both items were despatched from Germany some days ago. I have not received any email/tracking info. Told it takes ten days for items to arrive quoting customs as the issue. I often buy items from other companies in Germany and they arrive within ⅔ days. Peter Hahn you have to do a lot better than this, I do not understand that having read feedback from disgruntled customers, your main office in Germany does not overhaul the current system for a much better customer experience

20 September 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. Please be assured, we do not charge for any orders until they are dispatched from our warehouse, and are on the way to you. Please email us your customer number or billing address at service@peterhahn.co.uk, and we will check the status of your order. If the order has been dispatched, we will also email you your Royal Mail tracking number. We apologise for the inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

Poor Communication

Order placed, confirmation of order sent and card debited immediately. Over a week later no order received, so when chased told out of stock & that no payment was taken. I had to chase showing screenshots of bank statement, then said they had refunded. No apology and quite abrupt email and woman on phone. Poor communication...sorry but wont be ordering anything again.

17 September 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. We are sorry to hear of the troubles you faced regarding your order. I have checked your customer account, and I can confirm a refund was processed for you on the 14.09.2020 for the amount of £39.95. Please allow 3-5 working day for this to clear with your bank. Please accept our apologies for the inconvenience. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

I am still waiting for my order after…

I am still waiting for my order after 14 days with no information from Peter Hahn apart from initial invoice raised on date of order. Something very wrong with this company and very unprofessional. I would avoid . I am now attempting to get a refund but so far no response

12 September 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. We apologise for the delay in receiving your order. Our goods come directly from Germany, and due to border restrictions, goods at present are taking 10-15 working days to be delivered. We do offer tracking on our items, if you email us at service@peterhahn.co.uk, we will happily chase up the status of your order. Please be assured we are a legit company. If you receive the goods, and they are not suitable we will of course refund you. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

Exceptionally poor delivery and customer service

As with other reviews, if I could have given no stars, I would have. I ordered 11 days ago and still no sign of my order and no tracking number as it has not arrived in UK, yet it left the factory the day after I placed the order! So where is it. No indication on the website that delivery times are longer than normal though looking at the reviews this is a historic problem from before Covid 19 so I don't buy it! I have also been advised that I won't get a refund until they receive the goods back! but that is not what it says on the email. Looking at reviews, refunds are also extremely slow. I have to agree with other reviewers, this company is providing exceptionally poor service on a number of levels. I would avoid

Further to the response from Peter Hahn, there is ABSOLUTELY no mention on the website regarding delays due to the pandemic. Details about delivery state 8 days, NOT 8 working days though it does state that occasionally delivery may be delayed due to acts or events out with their control. However the reviews would suggest that this is an age old problem with Peter Hahn not just because of Covid 19. This is now the 9th working day, 12 days since my order left the warehouse in Germany and still no tracking number as it is still not in the UK, so where is it? The response from Peter Hahn does not alter a thing. The delivery service and customer service from this company is shocking

25 August 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. Stock permitting we aim to deliver within 8 working days, although due to limited staffing in our warehouse to support social distancing measures, and delays with the European border, deliveries are taking between 10-15 working days. If you would like to email us at service@peterhahn.co.uk with your customer number or post code, we will check your customer account and chase your order for you. We apologise for the inconvenience caused. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 2 out of 5 stars

Abysmal delivery times

Delivery time for orders is interminable. Dress came within about 4 weeks, but am still waiting for jumper ordered a month ago. On trying to cancel I was told that I could not do so as the order had already been dispatched. After waiting a week there was no sign of it and I was then told that delivery takes up to 15 working days (i.e. 3 weeks!) as goods are sent from Germany. They must be using snail mail! I have been told that I can refuse the delivery (when it arrives!) and the goods will return to the company. I have already been charged on my credit card, so shall have to pay the bill prior to receiving a refund. Shall not be using this firm again.

31 July 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. Stock permitting, we aim to deliver goods within 8 working days. We apologise for any delays during the circumstances we are currently experiencing. In regards to refunds, we do aim to refund within 14 working days, from the date you send the parcel back to us. Please accept our apologies for any inconvenience and delays you have experienced. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

I’m very disappointed those people…

I’m very disappointed those people don’t know what is a good customer service. I wanted to order a coat, first they says my bank account it’s blocked, then I ask my niece to ordered and the story was the same. Someone need it to contact us but still waiting already 3 weeks. Very sad

13 July 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. We are sorry to hear you have had issues with your account with us. We can confirm that this has been escalated to our Customer Services Team, and someone will be in touch with you today to discuss this. Once again, please accept our sincerest apologies. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

Truly awful service from peter hahn.

Truly awful service from peter hahn.
Placed an order with them received an email to say there was an issue with my address so replied with my address and then nothing for 2 weeks. Emailed them to check on my order and eventually was told they had no record of my order but as a goodwill gesture they sent me a discount code which when I tried using it had a minimum purchase price attached which I didn't reach, I think its the worst customer service I've encountered online.
Edit my original order was for £67 and your voucher was for 75 so I'd have to order something else just to receive the discount for the original order again bad to worse.

2 July 2020
Unprompted review
PETER HAHN logo

Reply from PETER HAHN

Thank you for your review. We are sorry to hear of the difficulties you have encountered while ordering with us. We have looked at the emails, and the minimum order spend for the voucher is £75.00. Please also accept our apologies for the address issue, sadly it would appear the address did not download through with the order you placed online. We understand your frustration, and we sincerely apologise for all the inconvenience. Kind regards, your PETER HAHN team.

Rated 1 out of 5 stars

Reply from PETER HAHN

Reply from PETER HAHN
13 minutes ago
We are sorry to read your inconvenience. Returns take 2-3 weeks to be processed. We thank you for your patience.
It is actually quite easy to stop receiving our catalogue, it just takes a phone call or e-mail to our customer service to stop it. Even when you have received a first catalogue as introduction we can remove your address, without a problem. Kind regards, Peter Hahn Customer Service NETHERLANDS

IN ANSWER TO YOUR REPLY. Firstly if it takes 2 - 3 weeks to process returns when will I see the funds in my account. If it also takes 3 + weeks to receive goods, by the time I received a replacement for my summer wear it would be winter. A bit pointless re-ordering?
You completely missed the point on GDPR in the UK. UK law states that you can only use customer details with their express permission, and must protect their data collected by yourselves. Also by sharing it with other companies it is impossible to stop them sending out their catalogues etc. Maybe Peter Hahn should check UK law to ensure you comply.

1 July 2020
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look