kwiff Reviews 

7,274
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Dont have any issues with the overall site, only use it for Sports betting. App seems good enough, sometimes does need you to sign in more than once if page changes. I know a recent vote for more su... See more

Rated 5 out of 5 stars

Great Customer Support with a friendly and Professional Team. A wide variety of Fantastic Games with many of the Classics as well new games from well known developers. Online Website is easy to N... See more

Rated 1 out of 5 stars

Created an account and they decided to ban me before I even logged in. Hopefully won't keep my details, as they are are a tiny gambling company and I'm conscious they'll end up getting hacked or... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Main thing is fast withdrawals. Mine are received within seconds of applying for them. Downside is some of the slots take and take before paying out. Being prompted every 60 mins is annoying, Imagine... See more

Company details

  1. Online Casino or Bookmaker
  2. also in
  3. Betting Agency
  4. Bookmaker

Written by the company

Get more bang for your bet at kwiff, the home of sports betting. The betting app where any bet can get Supercharged, increasing your odds instantly! From football and horse racing to rugby, boxing, golf, and more - every wager has the chance for bigger wins. Plus, dive into our online casino featuring 5,000+ games, including live casino action, classic table games, and the latest slots. Giving you even more ways to play and win. kwiff is licensed and regulated by the UK Gambling Commission (Number: 000-044448-R-323408). kwiff is a trademark operated by Spryme Ltd.


Contact info

You should know

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

7K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.7

All reviews

(7,274)

988 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Worst site ever

Worst site ever, £650 not had a win over £20 even on bonuses, when/if it gives you a 18 quid win you win naff all for £50 worth of spins.
Terrible site stick to the mainstream ones sky/coral

13 October 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hello and thanks for your review. We can't find your kwiff account based on the limited information provided so far. You should have an email from trustpilot which outlines the next steps so we can assist you further.

Kind regards
Kwiff Product Team

Rated 4 out of 5 stars

Great gambles

Great gambles, took a little while to get into it but I like that because its not just about new players. Seems fair so far. 6 months in. Going good, but know your limits

13 October 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Extremely poor customer service and frustrating verification process

I have been trying to complete Kwiff’s ACC verification and have repeatedly submitted my bank statements directly through the Co-operative Bank app and online banking via Safari, as requested. Despite providing the documents they have asked for, my statements continue to be rejected without a clear explanation of what is actually wrong with them.

I even contacted my bank for assistance, only to be told that I need to obtain my statements from a branch, while Kwiff insists on receiving them in PDF format. I feel as though I am going around in circles, doing exactly what is being requested, yet getting nowhere.

The lack of clear communication and practical support has made this an extremely frustrating experience. Customers should not have to repeatedly submit genuine bank documents without receiving a specific explanation of why they are being rejected.

Based on my experience, I would not recommend Kwiff. One star is more than enough.

13 October 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hey Romeo, thanks for that extra information. We can see that your account is under further review from our specialist team members.

Due to the nature of the case we cannot comment any further in a public forum.

Kind regards
Kwiff Product Team

____

Hello and thanks for your review. We can't find your kwiff account based on the limited information provided so far. You should have an email from trustpilot which outlines the next steps so we can assist you further.

Kind regards
Kwiff Product Team

Rated 1 out of 5 stars

2100 hundred spins

2100 hundred spins, yes 2100 on 20p and not one bonus on big bass bonanza. Make your own mind up !!

13 October 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hello and thanks for your review. We can't find your kwiff account based on the limited information provided so far. You should have an email from trustpilot which outlines the next steps so we can assist you further.

Kind regards
Kwiff Product Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible I’ve withdrawn 10 pound says…

Terrible I’ve withdrawn 10 pound says failed and balance isn’t showing on my account absolute joke

13 October 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hello and thanks for your review. We can't find your kwiff account based on the limited information provided so far. You should have an email from trustpilot which outlines the next steps so we can assist you further.

As a note, we can't return failed balances to the account - this constitutes a "rollback" and isn't permitted by the regulators in the UK. Our team will gladly help return your funds or reprocess the withdrawal to a different method :)

Kind regards
Kwiff Product Team

Rated 1 out of 5 stars

Just awful

Just awful, harrasment and delaying customers winnings to pay out, excuse after excuses and some of the people would never get paid their winnings, stay away.
I have even offered to send them my card, but they wanted statement, which they never mentioned to begin with, and now they are blaming the system and asking for a statement, which does not generate until the 28th of this month, however, I did provide them with transaction history from the bank, which they rejected and adamant, it has to be a bank statement. I am not the only one, who has face this and would not be the last one to do so. The anxiety and sorrow is unbearable as the documents are genuine and Legal, but to them it is not satisfactory. Unless they sort it out completely, they are not going to get good words from me.

30 September 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hello and thanks for that extra information, we've found your account now.

We can see your account is pending one document - that is evidence of the ownership of the card ending 3414. This was flagged in our system as it doesn't belong to you and therefore we need evidence that it is actually yours. We can see you've struggled to provide a bank statement as evidence of this, which explains why your verification is currently pending.

Kind regards
Kwiff Product Team

____

Hello and thanks for your review. We can't find your kwiff account based on the limited information provided so far. You should have an email from trustpilot which outlines the next steps so we can assist you further.

Kind regards
Kwiff Product Team

Rated 1 out of 5 stars

ONE OF THOSE SITES THAT GIVE FREE SPINS…

ONE OF THOSE SITES THAT GIVE FREE SPINS KNOWING THEYLL NEVER GIVE YOU A WIN

12 October 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hello and thanks for your review. We can't find your kwiff account based on the limited information provided so far. You should have an email from trustpilot which outlines the next steps so we can assist you further.

Kind regards
Kwiff Product Team

Rated 1 out of 5 stars

ABSOLUTELY SHAMEFUL — A DISGRACE TO THE INDUSTRY. AVOID!

Unfortunately, Kwiff really is not a genuine or reputable site — and as so many others have said on Trustpilot & other platforms , they have trustpilot remove reviews constantly, claiming they are fake, they "cannot locate the player account". Well of course they can’t — nobody posts their private login credentials in a public review! But they know exactly who I am — I’ve been posting all week, they’ve replied to me multiple times, always with the exact same standard message: "Please refer to our email from the expert team". Their responses are slow, hostile, and often sarcastic — the tone speaks volumes.their customer service is appalling.

I opened my Kwiff account back in March. For several months I used my own bank account. Then I went overdrawn and started using my mum’s bank account — I am fully authorised to use it, I am a registered user, and I have my own debit card linked to that account. But — this wasn't good enough for Kwiff to reconsider giving me my winnings.

For months they let me gamble freely — I increased my deposit limit from £500 to £2,000 a month and not a single question was asked. No safeguarding, no source of funds request, no identity verification, no affordability checks — nothing. A complete failure of duty of care.

I’m a single mum living on Universal Credit — low income, self-employed as a cleaner. They never once asked for proof of income — they don’t hold any of my details at all. Yet their parent company Eaton gaming Ltd was fined substantially by the Gambling Commission in 2022 for nearly £500k ! for these exact same failures — so clearly they have learned absolutely nothing.

I won a significant amount — £10,300 on a live game — after depositing over £1,000 in just a couple of hours. No problem at all with the deposits — but the moment I tried to withdraw, everything changed. Suddenly they wanted documents, then they closed my account, voided my winnings, and said the decision is final. The Gambling Commission states clearly that casinos should NOT only verify when people withdraw — but Kwiff appears to operate by its own set of rules.

I’ve contacted them all week explaining how this is affecting my mental health — I care for my son who is autistic, has ADHD and complex behavioural challenges. I have no partner, no support. That money would have cleared the debts I built up gambling when everything felt overwhelming — and I was going to self-exclude through GamStop. Instead, I’m left feeling so desperate I have to play more to try and win it back. I’ve barely eaten, barely slept — this has drained me completely. This company has no decency, no compassion — they simply do not care.

I’ve now referred this to GamCare, and once I have my deadlock letter I will escalate to eCOGRA for a proper independent investigation — and then to the Gambling Commission, who I hope will fine them again. There was ZERO safeguarding on my account — to allow someone on benefits depositing hundreds in a day to gamble so significantly for months, not days or weeks, is a clear failure to follow compliance and KYC regulations.

AskGamblers also removed their accreditation in 2024 due to the sheer volume of unresolved complaints — exactly the same issue: they do not pay out. Read through the Trustpilot reviews yourself — the pattern is identical: you win, they find a reason not to pay.

Please be extremely cautious before you deposit here. If you hit a big win — they will turn on you. I will keep deleting and reposting this review so other players can see and don’t get into this situation it is just absolutely soul destroying they really are so cruel no compassion whatsoever.

Casinos like Kwiff are the ones that give the entire industry a bad name — reputable sites protect their players, check people can afford to play, and pay out when they win. Kwiff don’t comply with regulations. That's what's so wrong here. Absolute shameful casino !

I will update on here as my complaint escalates and post the findings once eCOGRA & the Gambling Commission complete their investigations.

PLEASE JUST AVOID !! There is much better sites to play at.BetVictor All British casino to name a couple you wont have issues with payouts with them.

IN RESPONSETO BELOW REPLY

You say there are mistruths — yet you also say you can't verify me or discuss my case here. That makes no sense. How can you claim I'm lying if you won't even confirm who I am? You can't have it both ways.

Everything I've said is true. I'm an authorised user on my mum's account. You never asked me for funds checks in seven months — only when I tried to withdraw. You ignored clear signs I was struggling.

The Gambling Commission and eCOGRA will decide. I'll post their ruling here and on Google with screenshots of their responses as can post photos on Google reviews & Let people decide for themselves who’s telling the truth.

9 October 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hello Chloe,

Thanks for your latest review. Naturally all customers are entitled to their side of the story in a review forum - there are however a lot of mistruths in your post.

Since we can't verify your identity via Trustpilot we can't go into further specifics about your case here. The most suitable method to speak with the team members handling your case is email where all correspondence can be collected in one central place.

Kind regards
Kwiff Product Team

Rated 2 out of 5 stars

Not a genuine site.

I have been a kwiff customer for a while now and play the virtual European roulette, i had £4 on number 23 that came in and i wasnt paid out £144 for some reason. Never had a problem in the past so not sure if this was a glitch. I have decided to close my account as i dont find this trustworthy now and lost confidence in this site.

3 October 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hello Paul, thanks for that extra information - we can't see any support tickets with our team on this topic. Would you mind dropping them an email via help@kwiff.com (or alternatively jump onto Live Chat), where they can take a deeper look for you please?

Kind regards
Kwiff Product Team

____

Hello and thanks for your review. We can't find your kwiff account based on the limited information provided so far. You should have an email from trustpilot which outlines the next steps so we can assist you further.

Kind regards
Kwiff Product Team

Rated 1 out of 5 stars

Played kwiff a little while

Played kwiff a little while, good selection of games at enjoyed my time on site until recently!
Made a withdrawal on 07.10.26 of £200 and a withdrawal on the 08.10.26 of £100.
The later withdrawal was received however the £200 on 07.10.26 is still pending. Approaching 48hours since withdrawal was requested, their terms state withdrawals are processed in under 24 hours.
Contacting them im told that my withdrawal failed and that it will be processed soon but cant give me a timeframe. For a withdrawal to fail it first needs to be processed. The withdrawals pending status has not changed therfore it was never processed in the first place to enable it to fail.
Unable to talk to the department dealing with withdrawals and no clarification on what has actually happened, no goodwill gesture or apology. I would avoid

7 October 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hello and thanks for your review. We can't find your kwiff account based on the limited information provided so far. You should have an email from trustpilot which outlines the next steps so we can assist you further.

Kind regards
Kwiff Product Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service.

9 October 2026
Unprompted review
kwiff logo

Reply from kwiff

Hello and thanks for your review. We can't find your kwiff account based on the limited information provided so far. You should have an email from trustpilot which outlines the next steps so we can assist you further.

Kind regards
Kwiff Product Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look