Kingdom Casino Reviews 

79
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

Around it's a decent slot site, has lots of good games, also in my experience you do get a lot of scatters and bonus features.. Bad points is the withdrawal process!! But soon as they master this.. I'... See more

Rated 1 out of 5 stars

Scammers honestly won 5.9k then off course the classic you need to verify yourself before you can withdrawal,never asked when I was depositing though! After being “verified” they gave me the excuse... See more

Rated 1 out of 5 stars

Avoid at all costs If I had read these reviews would never have deposited on this account Neem waiting since the 18th of December for my withdrawal (account all verified weeks before) G... See more

Rated 1 out of 5 stars

THESE will NOT pay your winnings and make every excuse possible as to why there is a hold up. They try to make it like they are a genuine customer service who want to help, 7 days l have waited for wi... See more

You should know

1.7

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

79 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.7

All reviews

(79)

35 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Avoid at all costs

Avoid at all costs

If I had read these reviews would never have deposited on this account

Neem waiting since the 18th of December for my withdrawal (account all verified weeks before)

Getting the excuse that there is delays due to the volume of withdrawal's I have now been told there is a 9 to 12 month delay for processing withdrawals!!

I don't believe I will ever see my winnings!

Avoid at all costs

18 December 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

AVOID THEM AT ALL COSTS!!

AVOID THEM AT ALL COSTS. They have had me waiting 2 weeks to verify documents for KYC, to then send a bogus email stating I “violated terms” and they will be rejecting my withdrawal. This is a sham gambling site that needs to be investigated. Absolute filthy crooks.

23 December 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scam!!

Scam!!! Void this casino, you will Never receive any money from here.

17 December 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Had a withdrawal of €600 under review…

Had a withdrawal of €600 under review for 5 days made me wait untill account was verified, the account was verified and I was waiting for withdrawal to process, woke up this morning and they have closed my account with no reason atall as to why.

Total scammers avoid at all cost

Also I have the name of there managing director and office adress in Cyprus if anybody would like it

18 December 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scammers honestly won 5.9k then off…

Scammers honestly won 5.9k then off course the classic you need to verify yourself before you can withdrawal,never asked when I was depositing though!

After being “verified” they gave me the excuse “you can only withdrawal 1000£ a day and 2000£ a week so I would need to wait 3 weeks till I could withdrawal all my money and still have had nothing. They need shutting down do not use this website they are con artist you will not get paid

25 November 2025
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Worth it.

Found out about this site from a friend has all of the games you'd expect and although I gambled it last night I had a very good win worth signing up for!

8 November 2025
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Sometimes good sometimes bad but…

Sometimes good sometimes bad but sometimes they give me small bonus to try and make up for my losses. Not been playing long but hopefully it gets better for me as was good in the beginning

1 November 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Absolute scam

Absolute scam. They find any excuse not to pay out by claiming you have broken bonus rules, dont know how when betting €0.50. You can never speak to the withdrawal team on the support team which are useless and whenever you make a complaint they just say tough shit basically. Avoid at all costs.

20 October 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Never use kingdomcasino8.io

Never use kingdomcasino8.io. they ate scammers. They use bs KYC as an excuse to never pay you. Even if you submit all docs. They will never pay you. They need to be shut down. Worst scammiest casino i have ever seen

18 October 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

SCAM DONT USE THIS SITE.

If I could give it minus stars I would!!!! SCAM!! Please read other reviews I wish I had. This site is a scam. Takes ur money quick enough and don’t pay out. 2 weeks my withdrawal was sat under review. Kept being told we are having delays due to technical issues with there banking. Then my withdrawal rejected. I was told by Paul yesterday my payment was sent to my bank but there bank has issues and it got rejected. They are full of excuses. PLEASE AVOID AT ALL COST. The complaints team are no help either. DONT WASTE YOUR MONEY ON THIS SITE. This site is used to rob peoples money you will never receive your withdrawal!!

9 October 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This is my second review about this…

This is my second review about this kingdom casino.Please do not sign up on this site it’s a SCAM site.if you win you will not get a penny of your money they will tell you that you broke terms and conditions so you can only have your deposit back which you don’t get at all.They Robbed me of 3 700 pounds,it’s a scam site,and a bunch of thieves that will just not give you your winnings at All.Please don’t sign up because if you win you will not get your money.all of them that works on this casino site should be ashamed of themselves,but they don’t care has long as they can line there own pockets with your money.Stay away

1 October 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I will rate this scammers 0



I will rate this scammers 0, they are a real scammers. Can't withdraw your money. They only take your deposit. This is unprofessional and unacceptable behavior, which damages the credibility and legality of the platform. I demand the immediate and full payment of my winnings. Otherwise, I will take all necessary legal and public actions to protect my rights.

Players and consumers must be aware of the kind of company they are dealing with, so they can protect themselves from such practices.

7 October 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Total scammers

Total scammers! PLEASE DON’T MAKE THE MISTAKE OF DEPOSITING ANY MONEY - YOU WONT GET IT BACK!
Every time you provide info, as requested, they make an excuse for not paying out!
Fed up with these SCAMMERS 🤬

25 September 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Fick ett mail när jag försökte få ut…

Fick ett mail när jag försökte få ut mina pengar! Otroligt bluff å båg!!

I hope this message finds you well.

Following a thorough review of your account, we regret to inform you that we are no longer able to offer our services to you due to a breach of our Terms and Conditions.

We understand that this may be disappointing, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Please note that acceptance of our Terms and Conditions is a mandatory part of the registration process, and all users are expected to be familiar with them.

As part of this process, we have issued a full refund of your deposits totaling €90. These funds have been returned to the original payment method, and you can expect them to appear within 14 working days.

Additionally, your account has been permanently closed. Any associated contact information and payment methods have been blacklisted to prevent future activity and ensure compliance with our policies.

Thank you for your understanding. We wish you all the best moving forward.

Kind regards,
Kim

8 September 2025
Unprompted review

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look