epapoutsia.gr Reviews 

106
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Trying to get update on my order which was made on 5th of October with no luck! The chat is a mess and they sent mails to review products for which they have been paid but they have not been received!... See more

Rated 1 out of 5 stars

Worst experience ever. They must be the most incompetent people, or they are just a bunch of thieves. It took me 3 months to get a refund from an order where they charged my card twice,... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointing experience with epapoutsia.gr. I returned a product more than 16 days ago and still haven’t received my refund. There has been no response to my emails and no clear update on the st... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

I have ordered shoes, thanks god at least I received the tracking number but it seems since 6 working days there is no movement about my order. I sent email to the company but nobody answered yet. I a... See more

Company replied

Company details

  1. Shoe Store
  2. also in
  3. Bags and Luggage Store
  4. Fashion Accessories Store

Written by the company

Το epapoutsia.gr είναι ένα κατάστημα με τα επώνυμα παπούτσια και αξεσουάρ. Στην πρότασή μας έχουμε πάνω από 800 μάρκες και 50 000 μοντέλα παπουτσιών και τσαντών. Μας εμπιστεύτηκαν οι μεγαλύτερες μάρκες Tommy Hilfiger, Guess, Carinii, Liu Jo, Calvin Klein...


Contact info

1.5

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

106 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 87% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.5

All reviews

(106)

26 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Bought a Lacoste t shirt once it was…

Bought a Lacoste t shirt once it was washed , it ended up 2 sizes smaller . Company sans was my fault . Stay away .

10 September 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Αγαπητέ Πελάτη

Σας ευχαριστούμε για τη γνώμη σας. Θέλουμε να διευκρινίσουμε τυχόν αμφιβολίες, γι’ αυτό σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση info@epapoutsia.gr

Με εκτίμηση
Η ομάδα epapoutsia.gr

Rated 1 out of 5 stars

Worst experience ever.

Worst experience ever.

They must be the most incompetent people, or they are just a bunch of thieves.

It took me 3 months to get a refund from an order where they charged my card twice, and sent me a duplicate pair of shoes.

My bank refunded me, otherwise I would still be waiting for these morons to issue me a refund.

And if you happen to read their answer, it's pure bull. They are just incapable of taking responsability for their mistake, and they are delusional. My bank refunded me after 3 months, that's it.

Also, as I read the other reviews, people mention fake shoes (meaning know-off shoes).
Time will tell whether the ones I ordered were fake or not.

Shame on them..

16 July 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for submitting your feedback.

We would like to inform you that, in accordance with our terms and conditions, refunds are processed within 14 days of the parcel being received at our returns warehouse.
The parcel status indicates that the carrier delivered the parcel to us on 12 September.
We processed the refund on 17 September, which means you have received the refund twice – once from your bank and once from us.
Our customer service team have sent all the necessary information regarding the refund to the email address provided in your order.

We believe that our future cooperation will be a success.

Best regards,
The team epapoutsia.gr

Rated 5 out of 5 stars

Excellence

Professionals with capital P. Excellent after sales service and quick response to any queries

21 August 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I received a defective product

I received a defective product, and for the past week I have been trying to complete the warranty claim form on their website, but the site simply does not allow me to submit it.

Customer support via email is practically nonexistent. Emails are not answered in a timely manner, or sometimes not at all. In my case, I had to call them by phone before I finally received a response to my email a full week later. Even reaching them by phone is difficult, as it takes considerable effort to get through and receive assistance.

When you purchase a product and there is a problem with it, you expect the company to provide an easy, fast, and effective warranty and customer support process. Unfortunately, my experience so far has been the complete opposite.

I hope they improve their customer service and warranty process, because dealing with a defective product should not be this difficult or time-consuming.

Very disappointing experience.

3 August 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for submitting your feedback.

Please note that the product complaints procedure can be found on our website and is extremely straightforward. The form simply asks you to enter your order number, attach photos and provide detailed information regarding the product defect. We do not accept complaints sent directly to our email address; they must be submitted via the form provided for this purpose. Unfortunately, due to the increased volume of orders, our customer service team has experienced delays in responding. Our system shows that the decision regarding your complaint has already been sent to you.
We encourage you to familiarise yourself with it and follow the instructions that have been sent to you.

We trust that our future cooperation will be successful.

Yours sincerely,
The epapoutsia.gr team

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointing experience with…

Very disappointing experience with epapoutsia.gr. I returned a product more than 16 days ago and still haven’t received my refund. There has been no response to my emails and no clear update on the status of my return. Customer service is practically non-existent. I expected much better from such a well-known online store. I would not recommend.

10 August 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

We have sent you an enquiry asking you to provide your order number so that we can verify your order.

Best regards,
The team epapoutsia.gr

Rated 1 out of 5 stars

Epapoutsia - NEVER AGAIN.- Update

Where to begin?
* my account at epapoutsia.gr is broken and does not show I have made orders since 2022.
* I ordered four pairs of shoes in July 2026. I now need to return three pairs.
* cannot fill out return form online bc it does not show I have anything to return!
* I cannot print out a return label bc of the same reason,
*The tele. Customer Support used to have an English language option- NO MORE. I cannot speak Greek, therefore I could not use their tele. Support.
* Next, tried emailing them. No reply.
* In the end, AI talked me through what I needed to do to return the shoes without a label. epapoutsia’s site was useless. The courier office helped me make the return.
* Now, let’s see if I get my money back!
* Thankfully I paid via PayPal so I can register a complaint with them. They are very good at handling problems.

13 July 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for submitting your feedback.

First of all, we would like to apologise for any inconvenience caused regarding the visibility of orders. Our IT department is working to improve the app every day, which is why it may occasionally cause some issues.

Regarding the return, please note that you placed the order as a guest; as such, these orders do not appear in your account. To register a return, you must first log out of your account and then register the return as a guest.

We respond to all messages in chronological order, and we provided assistance in English with some delay. We would also like to inform you that the refund was processed on 11 August.

We apologise once again for any inconvenience caused and trust that our future collaboration will be a success

Best regards,
The team epapoutsia.gr

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a pair of shoes

I ordered a pair of shoes. I paid for them and the next day I received an email saying that due to a problem my order canceled. I spoke with them immediately to give me more details and they told me that when they checked the shoes to send them to me they found a fault in them and they didn't have other pair to send me. In the mean time they had take my money and I have to wait 5 to 7 days for refund and no shoes for me. As I said to them, if they want to be a serious Company they should check the quality of the shoes as soon as they take the products in their store and not when they are about to deliver them. Waste of time to choose them. Never again.

7 July 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for submitting your feedback.
We’re sorry, but for reasons beyond our control, we were unable to fulfill your order in its entirety.

The product did not pass the final stage of production. The product you ordered had a manufacturing defect that prevented it from being used properly. The product has been returned to the manufacturer.

We processed the refund the day after the order was canceled.

As a gesture of apology, we have sent you a discount code in case you are interested in a new product.

We believe that our future collaboration will be a success.

Sincerely,
The epapoutsia.gr Team

Rated 1 out of 5 stars

walk naked better than buying from them

I really wanted to write a negative review, but when I saw the rating as 1.5 out of 5, I knew that all had been said

1 May 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for submitting your review. After reviewing your order, we would like to inform you that our product range is very extensive, and our prices are updated dynamically and automatically; therefore, in certain cases, they may change over time. However, we always ensure that the offers we’ve prepared for you allow you to shop at exceptionally good prices. Discount codes and promotions are not refunded to your account in cash. As per the information you received, you can return the product and place a new order at the current price.

We believe that our future cooperation will be successful.

Best regards,
The team epapoutsia.gr

Rated 1 out of 5 stars

Don’t buy stay away

I bought a pair of shoes from the online store. They were late in arriving. When they arrived I used them for ten days and with light use they started to peel off on the outside and the soles started to come off. Tragic quality. I sent them a message for a return and they replied (like everyone else from what I saw in other reviews) that they don't accept them. Scammers with fake products. Stay away

20 February 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

We would like to inform you that you have a 30-day right to return an unused product. In your case, in accordance with your legal rights, you filed a complaint about the product, but the complaint was rejected because the product that is the subject of your complaint was manufactured correctly. The damage is exclusively related to use and improper maintenance. The changes due to use are proportional to the period of use. Therefore, the complaint is rejected. The shoes you complained about were very worn out due to use and not because of a product defect.

We believe that our future cooperation will be successful.

Best regards,
The team epapoutsia.gr

Rated 5 out of 5 stars

Hi,I placed an order about a pair of…

Hi,I placed an order about a pair of "Hoka Kaha 2 Frost", by my mistake I place it twice!! I tried to cancel one of the orders but epapoutsia.gr had a very slow response due to canceletion and I finally received 2 pairs of shoes!! I asked to return one pair and have a refund!! I send it back and after few weeks they send me back my money!!!
I am happy!! I have a great original pair of shoes and my money back!!!

3 February 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for your purchase and for your positive feedback.

Best regards,
The team epapoutsia.gr

Rated 1 out of 5 stars

REFUND DELAY

I have bought 2-3 times from epappoutsia.gr and products were ok so i kept them. Last time, i bought a pair of shoes, the size was too small so i had to return them and ask for money return. Also i want to mention that the box was tottaly destroyed (GABOR brand)! I returned them and send photos of box so they should know that the box was destroyed and they answered me that it is not their fault, it is the courier's handling...but they have chosen the courier company! Anyway, my return was delivered to them on 23/01/2026, i found that out after conducting on chat. I asked them when they would return me the money and answered that they will first send me a delivery confirmation and then they will start the refund procedure...it is the second day today and they have not sent me email! Moreover, they sent me an email to rate the shoes...shoes that they have received back! After my recent contact to them, they told me that i will receive a return confiarmation until 06/02/2026...from 23/01 they received the product, they will confirm until 06/02/2026! Just to delat the refund...Everything works as along as you do not have to return the delivery! If you return, and they gave to refund they dealy the whole procedure! I will never shop from epappoutsia and also let my friends know! Be careful with that eshop!

26 January 2026
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for sending us your feedback.
We would like to inform you that if the box is delivered crushed, it means that this incident must have occurred during delivery and the carrier you chose yourself on the day of placing the order is responsible for any damage. However, as the seller, in a situation where the box or product is damaged, we guarantee a 30-day free return. In your case, only the box was crushed.

The refund period, i.e. 14 days from the date of delivery, is governed by the terms and conditions that you accepted when placing your order and which you received by email on the same day.
We apologise for the damage to the box, but the refund process is in accordance with the regulations.
We believe that our future cooperation will be successful.

We believe that our future cooperation will be successful.

Best regards,
the epapoutsia.gr team

Rated 1 out of 5 stars

Worst site in the universe.

I ordered these shoes and they were essentially given to me as a gift. I have had them for no more than one and a half to two weeks, and I would like to express my complaint, as I find it unacceptable that after such a short period of time the soles of the shoes have completely come off from the bottom, rendering the shoes completely unusable.

We paid €80.00 for these shoes, and they are from the Guess brand, which is considered a reputable and high-quality brand. Despite this, after such a short time, the soles have completely detached.

I have already encouraged all my friends and acquaintances never to shop from your website, as I showed them photos of the condition of the shoes. Considering the amount of money I paid, the situation is truly unacceptable.

I will send you the photos via this email, and I request an immediate refund.

Please contact me as soon as possible, as I would really like an explanation. I had heard very positive reviews about your company, but unfortunately, they have proven to be false.’’ This is the email I have sent you since December 22nd, and I have still not received any response. Your complete lack of interest is unacceptable. Honestly, you are a scam, and thank you for convincing me of this for the second time, as I had also submitted an initial review through ACS, to which, obviously, no one responded either.

Nevertheless, thank you, because I have encouraged all my friends and even the store where I work never to purchase from you again, after showing them the photos I had already sent you via email. There is no need for any response, honestly, as it is pointless. Money wasted and terrible quality — one of the worst websites out there.

Kind regards.

25 December 2025
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for sending us your feedback. We would like to inform you that you received instructions on how to file a complaint by email on 05/01/2025. Every product in our store is covered by a 2-year warranty. You will receive an email update on the status of your guarantee within 14 days of the date of receipt of your request.

We believe that our future cooperation will be successful.

Best regards,
The team epapoutsia.gr

Rated 1 out of 5 stars

Fake shoes

I bought a pair of shoes, specifically the new balance 530. The product was fake

8 December 2025
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

All products in our store are genuine and their authenticity is proven, as in other stores, by the sales receipt, all trademarks, and brand labels. The sale of non-genuine products is prohibited by law.

If you have any issues with the product, please contact our customer service department, who will be happy to verify your order.

Best regards,
The teams epapoutsia.gr

Rated 1 out of 5 stars

Faulty Goods - Fake?

I bought Gant snowboot online which have a fault. I have tried to contact customer service but no luck. The sole of boot squeaks making them unwearable. Not Gant quality.

14 October 2025
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Good morning,

Thank you for sending your feedback. All products in our store are genuine and their authenticity is proven, as in other stores, by the sales receipt, all trademarks, and brand labels. The sale of non-genuine products is prohibited by law. Every product in our store is covered by a 2-year warranty. You have received instructions on how to submit your guarantee by email. We will send you our decision regarding the guarantee by email within 14 days of accepting the guarantee.

We hope that our future cooperation will be successful.

Best regards,
The team epapoutsia.gr

Rated 2 out of 5 stars

Fake??

Thank you!.. And I thought I was crazy! Yes, I also think many products are fake. The last two times I bought staff (running shoes for the kids-adidas I think they were) and a bag 6 months ago…they looked fake, I mean shoddily made and cheap.

13 March 2025
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Good morning,

Thank you for sending us your feedback.
All products in our store are genuine and their authenticity is proven, as in other stores, by the sales receipt, all trademarks, and brand labels. The sale of non-genuine products is prohibited by law.

Best regards,
The team epapoutsia.gr

Rated 1 out of 5 stars

Marginally crap!

Marginally crap!
They take no responsibility for paid orders that are not delivered to customers. their call center is answered by a bot with terrible Greek (you didn't even get one article—it takes effort to say), and when they connect you to a representative, you wish you hadn't been connected!

I should have received my package yesterday, but no one informed me that it had been lost and my order, WHICH I PAID FOR, had been returned!
My package contains a suitcase that I need for an upcoming trip abroad (in 2 days), so they've left me without a suitcase!
The representative's reasoning was that the courier company is responsible, but of course that would be the reasoning of a company that does not take responsibility, an incompetent company with no policy or principles!

The easy and totally cowardly way to blame another company that I don't know why the customer should care if you as a company work with the wrong partners! Guess what? That's your problem, not the end user's!
Come on, let's learn the basics, amateurs!

P.S. I still haven't received any official response from the company epappoutsia, and I haven't been refunded a single euro of my money, which they happily took, and of course the system worked perfectly there. Coincidence?

16 September 2025
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την αποστολή της γνώμης σας.
Κατ' αρχάς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, σύμφωνα με τους κανονισμούς, το δέμα σας έφυγε από την αποθήκη μας και παραδόθηκε στον μεταφορέα που επιλέξατε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας στις 13/09.

Σύμφωνα με τους τρέχοντες κανονισμούς, από τη στιγμή που το δέμα παραδόθηκε στον μεταφορέα, αυτός έχει την κατοχή του δέματος σας και είναι υπεύθυνος για αυτό.

Μετά την επαλήθευση της αίτησής σας, επικοινωνήσαμε με τον μεταφορέα για να ρωτήσουμε τι συμβαίνει με το δέμα σας. Στην απάντησή μας, μας ενημέρωσαν ότι, δυστυχώς, κατά τη διάρκεια της παράδοσης έχασαν το δέμα σας. Σας ενημερώσαμε για αυτό μέσω email και σήμερα σας επιστρέψαμε τα χρήματά σας.

Λυπάμαι πολύ για την κατάσταση που δημιουργήθηκε και για το γεγονός ότι δεν μπορέσαμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας. Πιστεύουμε ότι η περαιτέρω συνεργασία μας θα είναι επιτυχής.

Με εκτίμηση,
Η ομάδα epapoutsia.gr

Rated 1 out of 5 stars

A return that was never processed

*Edit after their reply:
They reply shamelessly to all the complaints claiming that all is fine and dandy, when what they should be doing is fix their customer service and overall way of conducting business.
Customers didn't go crazy collectively: they are reporting serious problems they're facing because they trusted your business. You get the same complaints from everyone. That should have clued you in. We pay money to buy from you. You should treat that with more respect than the poor excuses you are spouting here. As customers who foolishly chose your business to buy from, we face a nonexistent return and after-sales service. That is stressful and frustrating to say the least. No one should face the stress you're putting your customers through.

Here is my initial review:

"I asked for a return, but the courier never contacted me. I tried to contact epapoutsia, but my first email went unanswered, while my second was answered only when i managed to call them (I had to ask AI for a number since there wasn't a telephone number in sight anywhere). I didn't get a specific answer when I finally managed to speak to an actual person (not a bot who didn't help at all) and 10 days after I asked for a return, I still wasn't contacted by anyone.
The call center didn't answer at all on my second attempt. I wonder how this site is still working."

4 September 2025
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for sending us your feedback. We would like to inform you that you registered your return on 30/08 and the carrier has 10 days to collect the parcel. At the same time, we would like to inform you that we sent you an email on 04/08 with an alternative return option. And today, you received these instructions again from our consultant during a chat conversation.

Please check your e-mails.
We believe that our future cooperation will be successful.


Best regards,
The modivo.gr team

Rated 1 out of 5 stars

Bought 3 pairs of Puma and they are all…

Bought 3 pairs of Puma and they are all fakes .I`m not buying anymore from them.SCAMMERS, stay away !Just because it is illegal,doesn't mean that you don't do it .In digital era you can easily see on internet what your product should be and what you actually get .You always have good prices and that is why i chose to buy from you but your products are not genuine and i am not the only one to complain.Don't think that people are fools

4 September 2025
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for sending us your feedback. All products in our store are genuine and their authenticity is proven, as in other stores, by the sales receipt, all trademarks, and brand labels. The sale of non-genuine products is prohibited by law. Please contact our customer service department at info@modivo.gr and we will be happy to verify your order.

Best regards,
The modivo.gr team

Rated 1 out of 5 stars

Birkenstock fake

30 August 2025
Unprompted review
epapoutsia.gr logo

Reply from epapoutsia.gr

Dear Customer,

Thank you for sending us your feedback. All products in our store are genuine and their authenticity is proven, as in other stores, by the sales receipt, all trademarks, and brand labels. The sale of non-genuine products is prohibited by law. Please contact our customer service department at info@epapoutsia.gr and we will be happy to verify your order.

Best regards,

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look