Begin er niet aan bij deze sportschool
Begin er niet aan bij deze sportschool. Je word misleid en ze pakken je geld af. Ik wilde in december stoppen en dan vragen ze bewijs wat eigenlijk al privacy schending is maar ja daar heb je dan blijkbaar voor getekend. Vervolgens kwam ik in januari met bewijs en word ineens mijn lidmaatschap tot april doorgetrokken of dat ik even februari en maart ook maar betaal.
Nu ben ik het er niet mee eens en staat er een fout in het contract over dat je gelijk ze zeggen dat je gelijk met bewijs moet komen. Maar dat staat in het contract niet op die manier gemeld. En nu zeggen ze dat je die in samenhang moet lezen. Zo kan iedereen wel een contract maken en regels aan passen echt heel bijzonder.
Ik word ineens anoniem gebeld door Joshua ik heb niet opgenomen want waarom zou iemand mij anoniem bellen. Later bleek in de mail dat het Joshua was. En dan stuur ik hem een mail terug word 4 dagen niet op gereageerd en er werd wel geld van m’n rekening afgeschreven. Dus ik ben er weer achter aan gegaan dat het niet klopt. En je word nog net niet uitgescholden.






