Nieuw product met vlek ontvangen. Daarna contact opgenomen en kreeg als antwoord het misschien eruit te kunnen wassen. Na het wassen is de vlek er niet uitgegaan. Heb vervolgens weer contact opgenomen... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Enorm spijt dat ik een bestelling heb geplaatst bij Devon. Desbetreffende artikel is 2 maanden geleden geretourneerd. Het bedrag van de terug gestuurde artikel krijg ik tot heden niet terug. Als ik na... See more
Company replied
Slechte kwaliteit van de kleding.. Geen probleem natuurlijk want dit kan een productiefout zijn.. Ik heb echter meerdere malen contact geprobeerd op te nemen met de klantenservice om tot een oplossi... See more
Company replied
Update: Contact gekregen na paar weken. Met elkaar een goed gesprek gehad over wat nu de status is van het retourpakket en welke acties er nu volgen. Wel jammer dat ik eerst een negatieve review moet... See more
Company replied
Company details
Written by the company
Kleding winkel en webshop gevestigd in centrum Rotterdam. Zowel online als in de winkel vind je de leukste items! Kom gezellig langs in onze winkel in Rotterdam of shop gemakkelijk online via; www.devonofficial.nl.
Contact info
Beurstraverse 111, 3012AT, Rotterdam, Netherlands
- +31 6 58016473
- klantenservice@devonofficial.nl
- www.devonofficial.nl
Asks customers to review
This company invites their customers to review, whether positive or negative
Hasn’t replied to negative reviews
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Nieuw product met vlek ontvangen
Nieuw product met vlek ontvangen. Daarna contact opgenomen en kreeg als antwoord het misschien eruit te kunnen wassen. Na het wassen is de vlek er niet uitgegaan. Heb vervolgens weer contact opgenomen maar niks meer gehoord.
Spullen niet ontvangen
Ik heb bij jullie meerdere items besteld. 2 dingen zijn nooit aangekomen wel betaald, en 1 ding dat ik niet heb besteld heb ik wel gekregen. Hierover heb ik een mail gestuurd, maar geen reactie ontvangen. Wel kunnen jullie mij twee keer mailen voor een recensie, dus bij deze!
Krijg van 3 bestellingen 1 ding…
Krijg van 3 bestellingen 1 ding opgestuurd en geen ractie
Totaal niet tevreden
Totaal niet tevreden !
Ik bestelde 2 stuks
Het ene kwam toe andere was een bloes in plaats van een kleedje. Ik mailde al maar krijg geen respons meer enkel dat ik de bloes mag houden ! Die ik niet bestelde en ook niet pas .
Ik wil of mijn bestelde kleed ontvangen of mijn geld terug !
Super snelle verzending en meerdere…
Super snelle verzending en meerdere goede bestellingen gehad! Alleen helaas bij de laatste bestelling een kapot item maar verder zeker aan te raden!
Product besteld niet binnen
Product besteld
Wacht op reactie via mail,app,
Weinig reacties tot zover. Maar nog steeds geen juiste product binnen.
Al eerder mee gemaakt dat het verkeerde product word geleverd.
Geen aanrader
Een tijd geleden heb ik hier een witte broek gekocht. Nadat er op de website stond dat die niet doorschijnt, bleek echter dat die zeker wel doorscheen. Ook was de kwaliteit erg slecht. Toen ik hierover contact had opgenomen werd er verteld dat ik deze niet mocht retourneren, wat ik niet erg klantgericht vind en volgens mij ook helemaal niet mag. Zou deze webshop niet aanraden, kwaliteit is zelfde als AliExpress.
Wat een slechte communicatie
Wat een slechte communicatie. In de sale een set (blazer met broek) gekocht. Enkel de blazer ontvangen. Kan gebeuren natuurlijk, maar hoe het wordt afgehandeld? Ik ben al 3 weken bezig om fatsoenlijk contact te krijgen en wil mijn geld terug!!
Nooit meer hier iets kopen
Bestelling geplaatst en 1 product ontbreekt
Bestelling geplaatst en na een week binnengekregen. 1 product ontbreekt.
Heb al geprobeerd om contact op te nemen maar geen reactie. Ik zou graag mijn geld terug willen
Bestelling incompleet en kapot, geen reactie
Bestelling geplaatst en binnengekregen. 1 product ontbreekt en 1 item is kapot. Contact proberen te zoeken via mail, whatsapp, dm en ook gebeld. Weinig tot geen reactie en nog steeds geen oplossing. Ik wil mijn geld terug voor het ontbrekende item en een oplossing voor de kapotte broek. Slechte site en klantenservice. Erg jammer!
BESTEL NIKS VIA DIT BEDRIJF
Pakket besteld en komt twee dagen later 'aan'. DHL bezorgt het pakket niet en zet hem op 'bezorging verhinderd'. Contact opgenomen met DHL en geven aan dat de verzender, DEVON dus, deze terugkrijgt en ik dit moet afhandelen met hun. Vervolgens stuur ik hun per direct een bericht en geven aan dat ik dit zelf met DHL moet oplossen. Dat gaat moeilijk gezien DHL mijn pakket teruglevert aan hun?? Vervolgens zegt DHL dat er een fout is met de retour en zetten handmatig een adres op het pakket. Ik heb alle bewijzen naar DEVON doorgestuurd maar ik word totaal niet geholpen door hun. Het enige wat ik terug krijg zijn korte zinnen onder het mom van hier kunnen wij ook niks aan doen, het retour adres is verkeerd. Hier heb ik niks mee te maken en kan ik zelf ook niet oplossen. Dit horen jullie met DHL op te lossen en tevens mij ook op de hoogte te houden. DHL geeft dit zelf ook aan!!! Ik ben al sinds 29 augustus hiermee bezig en word totaal niet geholpen. Mijn advies is bestel NIKS via dit bedrijf. Ik wil mijn geld terug.
SCAM!!!!!!!!
Jurkje besteld twv 50 euro, nooit geleverd….. krijg geen contact via w app telefoon of email. Bestel hier niet !!!!!! Grote scam!!!!!
Happy custemor
Zeer leuke en fijne webshop. Als je iets zoekt staat het duidelijk aangegeven. Ook als iets uitverkocht is.
Wanbetalers!
Omdat mijn review van Google is verwijderd bij deze. Ik heb nooit mijn geld teruggekregen na retour in de winkel in Rotterdam. Meerdere malen contact proberen te zoeken maar geen succes. Sindsdien nooit meer besteld en zal ik ze ook zeer zeker niet aanraden.
Ontzettend slechte kwaliteit
Ontzettend slechte kwaliteit! Deze kleding komt direct van AliExpress :). Niet bestellen!
Slecht bereikbaar, geen oplossing
Helaas een zelfde ervaring als één van de andere dames hier in de reviews. Voorheen toen de winkel nog in Rotterdam zat, vaker hier kleding gekocht en niks op of aan te merken. Helaas hebben zij geen fysieke winkel meer, dus gaan de bestellingen nu online. Op 4 juli, 2 weken geleden, een bestelling gedaan. Devon adverteert zelf met “voor 23:59 besteld, volgende dag verzonden” ik ontving direct een bevestiging maar toen ik afgelopen zondag 13 juli nog geen pakketje had en/of bericht hierover heb ik ze bericht via whatsapp. Ze antwoorde de eerste keer netjes binnen 24 uur en gaven aan te gaan kijken waar het fout zou gaan en dezelfde middag er nog op terug te komen. Dit was afgelopen maandag 14 juli, vandaag 19 juli heb ik nog geen reactie. Nadat ik zelf alle dagen, dinsdag t/m donderdag contact hebt gezocht. Ik zie op de site dat de items die ik had besteld uitverkocht zijn, echter weet ik niet of mijn pakketje al was verstuurd en kwijt is of iets anders. Ik heb Devon verzocht mijn bestelling te annuleren en het geld terug te storten maar krijg hier helaas ook geen reactie op. Jammer van de klantenservice/bereikbaarheid, want de kleding van de website is erg leuk.
Snelle levering mooi artikel
Mooie jurk besteld maar helaas niet voor mij. Geretourneerd en uiteindelijk geld retour ontvangen.
PayPal was wat lastig hierin maar daarop hebben ze goed gereageerd. Bedankt en zeker tot de volgende bestelling 👌🏻☺️
1 ster is nog teveel
1 ster is nog teveel. Bestelling gedaan op 30 juni. Niets ontvangen. Email en bericht gestuurd... maar reageren nergens op. Wel iets meer dan 200 eur betaald... Dus niet zo maar hier iets bestellen.
Super slechte ervaring met deze site
Super slechte ervaring met deze site, wilde een super mooie jurk. Heb een bevestiging gekregen van de bestelling. Volgende dag was hij uitverkocht. Vervolgens heb ik ze zelf moeten benaderen dat ik nog geen bevestiging had van verzending en wanneer de jurk zou aankomen. Daarna hoor ik dat de jurk even niet op voorraad is en hij volgende week verzonden zou worden. Vandaag 2 dagen later krijg ik een mail dat hij kwijt is geraakt in de post en ze me de jurk niet meer kunnen opsturen omdat hij uitverkocht is.
Allemaal smoesje en ik teleurgesteld.
Jammer
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








