Dansk E-logistik Reviews 6

TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details

  1. Logistics Service
  2. Distribution Service
  3. Storage Facility

Written by the company

Vi sætter en ære i, at levere den perfekte performance til dig og dine kunder – og til den rigtige pris. Vi tror på, at jo bedre performance, vi leverer til dig og dine kunder, desto mere sælger du og desto flere pakker, skal vi sende for dig. Det kalder vi: WIN (for dig) – WIN (for din kunde) – WIN (for os) Det skal være nemt! Det skal være så nemt for dig som kunde, som overhovedet muligt. Jo mindre tid du skal bruge på logistik og administration af din webshop, desto mere tid kan du bruge på, at udvikle din forretning. Din webshop fungerer stadig, som den plejer, men vores løsning gør, at din webshop og din logistik bliver fuldt automatiseret. Du skal blot indkøbe dine varer og sælge dem – så sørger vi for resten. Både for store og små webshops – og grossister! Vores Pick & Pack setup er meget effektivt. Ud over, at vi kan garantere et meget højt serviceniveau for dig og dine kunder, så medfører det også, at vi kan levere meget attraktive priser til både store og små Virksomheder. Så alle er velkomne!


Contact info

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

6 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Jeg har benyttet Dansk-E-Logistik i 13 år og anbefaler dem

Jeg er indehaver af eAnatomi.com og har benyttet Dansk-E-Logistik siden 2013, til håndtering af mit lager og mine forsendelser i ind- og udland. Da jeg valgte DEL og siden har været kunde i alle disse år, er det fordi at jeg oplever et system der virker. Jeg oplever også en forståelse for min forretning, som gør det muligt at bevare en effektiv forretningsgang, når der sker ændringer i strategi og behov. Om det handler om nye behov for plads, pakning eller optimering, så er der en personlig dialog og en imødekommenhed, som jeg værdsætter. Jeg giver derfor min varmeste anbefaling af Dansk-E-Logistik til andre, som overvejer at udlicitere deres logistik.

21 May 2026
Unprompted review
Dansk E-logistik logo

Reply from Dansk E-logistik

Kære Christian

Tusind tak for den flotte anmeldelse og de 5 stjerner.

Det betyder utrolig meget for os, at du har været kunde hos Dansk e-Logistik siden 2013 — og endnu mere, at du stadig oplever et samarbejde, hvor systemerne virker, dialogen er personlig, og hvor vi kan tilpasse os, når din forretning udvikler sig.

Det er netop den type samarbejde, vi arbejder for: en logistikløsning, der ikke bare håndterer lager og forsendelser, men også understøtter den daglige drift og de ændringer, der naturligt følger med en virksomhed i udvikling.

Tak for tilliden gennem alle årene — og for din varme anbefaling.

Med venlig hilsen
Dansk e-Logistik

Rated 1 out of 5 stars

Jeg gik konkurs på grund af e-logistik

Nu kan jeg se der er flere der har haft samme oplevelse som jeg, så jeg vælger at lave denne anmeldelse, sådan at der er mindst muligt folk der bruger det her firma.
De er ekstremt uprofessionelle, og som jeg kan se flere steder så er jeg ikke den eneste der oplever at efter man bliver kunde, så bliver ens fakturas pludselig væsentligt større end aftalt. Hvis man spørger til hvad årsagen er for dette, skal man ikke regne med at få et svar på andet end at man bare skal betale, ellers så låser de for udsendelsen af ens varer. Jeg havde en virksomhed der gik fra at omsætte for ca 5 mio om året, inden jeg kom til e-logistik, men har måtte efter deres dårlige behandling måtte indmelde min konkurs.

Jeg kan på ingen måder anbefale at bruge dem som lagerhotel!!

20 December 2023
Unprompted review
Dansk E-logistik logo

Reply from Dansk E-logistik

Vi går hver dag på arbejde, med det formål, at levere en høj-kvalitetsløsning til vores Klienter, og deres kunder som vi dagligt sender varer til.

Det har vi heldigvis mange Klienter, der synes, at vi lykkes rigtig godt med – Og med hvem, vi sammen nyder godt at mangeårige samarbejder.

Vi er godt nok meget uforstående og ærgerlige over din anmeldelse.

Vi er ærgerlige over, at jeres forretning ikke gik, som I havde håbet.

Men vi er også ærgerlige fordi, vi – trods jeres betalingsproblemer og løfter – igennem flere måneder, forsøgte at hjælpe jer. Det endte med at koste os over 200.000 DKK. Og så giver I os en dårlig anmeldelse som tak.

Vi er uforstående, idet vi ikke kan genkende, at I skulle have haft en omsætning på 5 mio DKK, da I startede hos os.

Jeres økonomiske udfordringer, skyldtes jo netop, at I næsten ikke havde nogle ordrer, da I startede hos os – som I ellers havde fortalt os, at I ville have.

Som I selv fortalte: ”Vi har lidt problemer med manglende ordrer pt. Men det bliver meget bedre, når højsæsonen kommer”. Det blev desværre ikke sådan, som I lovede, trods at vi forsøgte, at hjælpe jer med afbetalingsløsninger.

Jeg kan bekræfte, at vi, som det er normal praksis og som det står i vores aftale, ikke ønskede at udlevere varelageret, da I forsøgte at afhente dette, uden at betale jeres udestående.

Rated 1 out of 5 stars

Advarsel - Dansk E-logistik

Advarsel - Brug ikke denne Dansk E-logistik! Vi føler os snydt og bedraget af denne virksomhed. Vi bliver faktureret anderledes end vi er blevet lovet ( på skrift) - Vi har betalt 75.000 i depositum og alligevel truer de med at blokere vores varer, hvis vi ikke betaler til dem. Deres direktør er ligeglad med hvad vi er blevet lovet mht priser, og vil ikke tale med os om det. Vi får bare en ny regning og nye trusler. Hvis du allerede er kunde hos dem, kan jeg kun opfordre til at du tjekker dine fakturaer igennem. Jeg vil opdatere denne anmeldelse når vi er længere i sagen - Men indtil videre har det været et mareridt at være kunde hos dem.

2 December 2021
Unprompted review
Dansk E-logistik logo

Reply from Dansk E-logistik

Hej Peder.

Vi er utrolig kede af at det er sådan du har oplevet at være kunde hos os.

Vi er dog ikke enige i dine betragtninger, hvilket vi ved talrige møder og korrespondancer, og med en grundig gennemgang af det aftalte, har kommunikeret med dig omkring.

Hvis man som kunde hos os, efter gentagende påmindelser, fortsat ikke betaler sine regninger, så ser vi ikke anden løsning end at tage de tiltag, som de fleste virksomheder tager. Derfor har vi bl.a. rykket for vores tilgodehavende (hvoraf det indbetalte depositum til tider kun har udgjort en lille del af det samlede skyldige beløb). Vi kan på din trustpilot-side se, at du ligeledes har rykket dine kunder for udeblevne betalinger, og har givet dem inkassovarsel.

Vi går hver dag på arbejde med et brændende ønske om at yde den bedste service for vores kunder, og får, for den indsats, daglige positive tilbagemeldinger.
Naturligvis ønsker vi at skabe en så sund forretning som muligt, og dette kan bedst gøres ved at alle parter overholder de aftaler, der er indgået inden et samarbejde.

Vi er derfor ret uforstående overfor din trang til at skade vores omdømme online, på dette grundlag.

Rated 5 out of 5 stars

Bedste service

Jeg synes, Dansk-E-logistik har en af de bedste services jeg har oplevet længe. og ikke mindst deres ærlighed og service. Vil klart anbefale dem til alle, som har en webshop

29 October 2019
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Super service!

Jeg har nu haft mine produkter på lager hos Dansk E-logistik i Dalby ved Køge/Haslev i mere end 2 år. Jeg gik målrettet efter det lagerhotel, som havde de billigste priser. Siden har har min webshop haft stor succes, da jeg nu kunne fokusere 100% på den daglige drift.

God service, hurtig levering og lave priser.

Jeg kan på det varmeste anbefale Dansk E-Logistik.

29 August 2019
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look