BrandAlley UK Reviews 

92,638
•
TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 9,493 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the remarkably fast delivery times, the beautiful range of products, and the exceptionally affordable prices available across the entire online store. Shoppers also heavily appreciate the helpful and polite customer support team, noting that dedicated support agents resolve problems quickly and efficiently. However, some people mentioned ongoing difficulties with missing items, order discrepancies, and exceptionally slow refunds after returning purchased goods to the warehouse. A few consumers also experienced frustrating delivery delays and notable communication challenges when trying to reach support representatives for prompt assistance.

What people talk about most

Product

Reviewers highlight positive aspects of product, noting that items are consistently amazing, of good quality,... See more

Delivery service

Reviewers mention positive feedback about delivery service, frequently highlighting quick shipping times and... See more

Order

People report ambiguous experiences with order, noting that while some shoppers praise fast delivery and... See more

Price

Clients share positive opinions on price, consistently noting that the website offers great deals, bargains,... See more

Customer service

Customers had ambiguous experiences with customer service, noting that while some representatives were... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

BradAlley first is a very trustful company, during more than five years shopping with it, I never have any problem. Products always arrive in faithful time, and as good as I expected while buying th... See more

Rated 4 out of 5 stars

Ordered an item that took much too long to be delivered so was eventually kindly offered a full refund. Thanks to Shannon in customer service I was fully kept up to date with progress and received my... See more

Rated 4 out of 5 stars

Brand Alley worked on an issue i had with a product from one of their partners, they followed up repeatedly until, they decided to refund my purchase themselves. While this took a couple of weeks, th... See more

Rated 4 out of 5 stars

Jack at BrandAlley was very helpful, however it still took 2 months for me to get a refund for the returned goods. Jack did apologise for the delay and expedited the matter for me


Company details

  1. Activewear Store
  2. also in
  3. Clothing Store
  4. Fashion Accessories Store
  5. Lingerie Store
  6. Men's Clothing Store
  7. Women's Clothing Store

Written by the company

Here at BrandAlley, you’ll find up to 80% off your favourite labels in clothing, footwear, accessories, homeware and beauty every single day of the year.


Contact info

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

93K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.1

All reviews

(92,638)

8,316 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Brand Alley worked on an issue i had…

Brand Alley worked on an issue i had with a product from one of their partners, they followed up repeatedly until, they decided to refund my purchase themselves. While this took a couple of weeks, they pursued a resolution through the partner and when none happened they resolved it themselves - which i found to be a good outcome.

1 September 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I had an issue with an item missing…

I had an issue with an item missing from my order and contacted the Customer Experience team. I was really impressed to receive a response within 24 hours, and the issue was resolved quickly with a full refund, including postage, plus my £10 voucher.

Fantastic customer service and a very speedy response!

3 September 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Ordered Item on the 29th April

Ordered Item on the 29th April - returned as its too small its now the 4th September and I'm STILL WAITING for my refund

I've chased 5 times and every time - you have a case open and you'll hear within a number of days then NEVER DO

This was my first order with Brand Alley

I wont be placing any future orders - I feel this is a scam and I'm very disappointed

29 April 2026
Unprompted review
BrandAlley UK logo

Reply from BrandAlley UK

Hi Matthew,

Thank you for your review.

We are sorry for the issue that you have had with the refund for the return that you have made.

Thank you for your patience whilst this has been raised with our Customer Experience team and the refund has since been processed. Please allow for a few working days for this to show onto your original payment method.

We've noted the feedback from the communication that you have had with our team so that we can continue to improve on our service. We are sorry for the inconvenience that has been caused.

Kind regards,
BrandAlley

Rated 1 out of 5 stars

2 Months Overdue Refund - Absolute disgraceful Customer Service

I had a large order with BrandAlley #UKO144001491154-C placed on 3rd June worth £514.92, for which I've sent a return back worth of £310.45 and have a proof of delivery to their warehouse from Parcelforce on 5th July 2026, tracking #GI047134795GB.

I have been chasing BrandAlley for the last 2 months trying to get my refund without any luck or resolution - all you get are occasional updates from agents that they have updated the original ticket logged by AI bot without any ETA on resolution. It's an absolute disgrace and not customer service! When you try to call them - no one ever responds and the line simply gets cut off after 20 min.

Please read all negative reviews here and stay away from BrandAlley.

It's been 2 months and I still haven't received any refund. Writing this review as my last hope before initiating the refund directly with the bank.

4 September 2026
Unprompted review
BrandAlley UK logo

Reply from BrandAlley UK

Hi Oksana,

Thank you for your review.

We are sorry that you have not received a refund for the returns that you have made.

Some of the items that you sent to our warehouse were actually due to be sent to the partners who sold and delivered the items to you. Our warehouse will help to ensure that these returns are made to the partners as soon as possible.

Our team will continue to liaise with you via the thread that you have opened to help you further with the return made.

We are sorry for the inconvenience caused and your feedback has been noted.

Kind regards,
BrandAlley

Rated 1 out of 5 stars

Abysmal Return Service!

Unable to get any information about a return, it is practically impossible to find any help if you have to return an item, even though I paid for the return. I have been trying to find an email address to find out about the refund but I can't even find an email address or a phone number to get any help. You are told to wait for a week to get a response from a chat-bot. It is easy to place an order but lord help anyone trying to return an item....all the stress is not worth it!

The company who sent the order are also not contactable and I can see that they have received the returned item but I cannot find out when I will get a refund. They also made it so difficult - instead of sending a return label, they want you to print a label as if everyone owns a printer. I would think twice before ordering anything that I MIGHT need to return, it is such a hassle. ONLY order from them if you do not want to return anything. I call that BAD CUSTOMER SERVICE!!

4 September 2026
Unprompted review
BrandAlley UK logo

Reply from BrandAlley UK

Hi Fauzia,

Thank you for your review.

We are sorry for the inconvenience caused with the return of your item.

The item that you were trying to return was one that was sold and delivered by one of our partners.

We can see that you selected within your order that you wished to make a return on the 24th of August and the next day the partner reached out to you via your account with the details on how the return can be made with their portal. You can see this message by selecting the 'Message' option within your account.

If there are any questions about the return, please liaise directly with the partner as this return would be made with them which you can do via the 'Message' option.

We're sorry for any inconvenience caused and your feedback has been noted.

Kind regards,
BrandAlley

Rated 1 out of 5 stars

When Customers Simply Don’t Matter

I’ve been ordering from them for the last 15 years. I’ve had a couple of issues in the past, but nothing serious— until now.I’ve been waiting for an order since July. Last Wednesday, I contacted customer service to ask for an update. They replied the same day, created a ticket and promised to get back to me within 7 days. Nobody did.
Today, I tried their web chat with the virtual assistant, only to be told to wait another 7 days for a reply. I also tried emailing them, but the email bounced back, so I’m not even sure how to contact their customer service directly.

The funny thing is, I don’t actually need this order and it isn’t urgent. What bothers me is the feeling this whole experience leaves you with — that as a customer, you simply don’t matter. Nobody seems to care enough to even send a quick update saying, “We’re still investigating, please bear with us.” If someone had done that, I would have happily waited, just as I’ve been waiting for the last two months.

But this lack of communication and complete disregard for the customer has left a really bad taste in my mouth.
I won’t be ordering from them again. I’ve already moved on to Otrium, Vestiaire Collective, Glamood, YOOX and other outlets.

I’m posting this here not to roast or attack the company, but because, unfortunately, this seems to be the fastest way to get someone to actually contact you and address the issue.

8 July 2026
Unprompted review
BrandAlley UK logo

Reply from BrandAlley UK

Hi Sisa,

Thank you for your review.

We are sorry for the issue that you have experienced with your order and that the delivery has not been received at this time.

Our team have since replied to your raised thread and if there are any further questions, please do continue to liaise with our team.

We have noted your feedback so that we can continue to improve on our service and we are sorry that this has not been a more positive experience.

Kind regards,
BrandAlley

Rated 5 out of 5 stars

Fabiha helped with my query.

One of my order wasn’t arrived, I messaged BA through my order page. They responded quickly and within a week I had my refund. Thank you so much Fabiha for sorting it out.

4 September 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Order No UKO144001569924 and UKO144001569556

I have been a very good customer of BrandAlley over the years, but I feel the experience now is not worth the hassle anymore. Two orders for items were placed on the 30th July. Estimated delivery was between 21st - 27th Aug. I have had to chase the awful AI customer service 3 times without any luck as to when my orders will be delivered by. I know these orders are coming from one of your suppliers, but given I ordered end of July and we are now in September I think most people would have lost their patience by now. Maybe BrandAlley it might be better to have the products in house rather than keep frustrating regular customers with undeliverable dates. One of the items was for a birthday present and that date has well and truly gone. As of 3 September, I still have no idea when my items will arrive.

As of the 15th September i’m still trying to find out when my orders will be delivered that I placed on the 30th July. The AI CS is not fit for purpose.

30 July 2026
Unprompted review
BrandAlley UK logo

Reply from BrandAlley UK

Hi Harry,

Thank you for your review.

We are sorry that you have experienced delays with the items in the order and the dispatch has yet taken place.

Please be assured that we are working hard to ensure that the delay is minimised as much as possible so that you can receive these at the earliest opportunity.

We do apologise for the inconvenience which has been caused by these delays. The feedback that you have raised with us will be relayed so that we can continue to improve on the service, especially with items which are not available for dispatch at the time of ordering due to being sourced after the sale ends.

Kind regards,
BrandAlley

Rated 1 out of 5 stars

No response by phone, chat or email to missing order

Part of my order from the 8th July has not arrived and I cannot talk to anyone at Brand Alley so did on line chat and still have received no update can only assume that this company has now chosen to ignore customer issues. I have been a regular customer with BrandAlley UK which was sold in a pre-pack administration deal on May 29, 2026 to a non related company called Brand Alley International. I would be very wary of shopping again with a company who do not answer calls ( I waited 20 minutes then was told no one could talk to me) and they did not respond to Chats / emails within the 2/3 days they stated . Still no response and No refund given at this time.

3 September 2026
Unprompted review
BrandAlley UK logo

Reply from BrandAlley UK

Hi Alan,

Thank you for your review.

We are sorry that you have not received all of your order.

We have requested for some details through Trustpilot to help us to look into this feedback further.

We do apologise for the inconvenience that has been caused.

Kind regards,
BrandAlley

Rated 1 out of 5 stars

Not worth it anymore

i used to be a regular customer. However recently Brandalley became really bad in communication and they have been very slow processing my refunds with 2 refunds still pending after 4-5 months! I understand there has been a recent merge with another business. since then their services andquality of products have been horrific!

2 September 2026
Unprompted review
BrandAlley UK logo

Reply from BrandAlley UK

Hi M,

Thank you for your review.

We are sorry that you have not had more positive experiences recently.

To help us to look into this feedback further and ensure that this is raised in its entirety, we've requested some details through Trustpilot.

We do apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
BrandAlley

Rated 1 out of 5 stars

BrandAlley owe me money and have ghosted me!

I bought an expensive Dyson fan, when it arrived I thought it was to big and arranged a return. I then cancelled it as my partner wanted to see it. The next day I went to return it again, I was told that they were moving warehouse and could not organise the return. There was some back and forth with Customer Service, Shanna, and they agreed to pay the postage charge, i sent them the invoice and they said OK. They paid me the VAT of the invoice and not the full amount. I have now been ghosted by Shanna and the Customer Service team. BrandAlley are not to be trusted.

3 July 2026
Unprompted review
BrandAlley UK logo

Reply from BrandAlley UK

Hi Hayley,

Thank you for your review.

We are sorry for the experience that you have had with this return.

We've requested for some details via Trustpilot to help us with looking into this matter further.

We do apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
BrandAlley

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely outstanding customer…

Absolutely outstanding customer service. I ordered a print a little late for my Mum's 93rd birthday. Having emailed customer services, I received the parcel today, in plenty of time. I only ordered it a few days ago. The print was exceptionally well packed, delivered with care and at an excellent price. This level of customer care and consideration is exceptional.

2 September 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look