Wisey Reviews 

5,747
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 1,215 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the customer service team for being extremely responsive, helpful, and kind when resolving various questions. People also find the application to be a very professional, well-organized tool that genuinely helps them improve their daily focus and overcome procrastination. However, some customers also noted unexpected subscription charges and frustrating difficulties with the overall billing process. Reviewers mentioned being billed unexpectedly long after starting a trial or experiencing extra fees during the initial setup phase. Several users shared concerns about recurring payments continuing even after attempting to cancel their memberships.

What people talk about most

User experience

Users describe ambiguous interactions with user experience, as some consumers found the program very... See more

Customer service

Reviewers mention positive feedback about customer service, highlighting superb assistance, very quick... See more

Subscription

Customers consistently note negative experiences with subscription plans, often facing unexpected monthly... See more

Application

Consumers find application to be ambiguous, with reviewers expressing frustration over unexpected... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

the process to get a refund was a little bit too lengthy after multiple emails. i cannot say anything about the actual app itself because I'm so ADD that I never got around to setting it up 😂 the cu... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I'd love to give feedback, but I've only watched 1 video on day one. So I haven't so II don't have enough experience with it to evaluate is properly?It does seem very professional and well organized k... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The app is great. Intuitive, interesting, helpful, and easy to use. In the beginning you have to make a habit of it. There’s no shaming when you miss, which is great. But making it a habit is key, a... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Good. Very helpful when I had issues logging in. Communication was clear and helpful. Also great when I cancelled membership. Quick response and sorted straight away. Thanks.

Company replied


Company details

  1. Mental Health Service

Written by the company

Our product is designed to transform your personal productivity by tackling common challenges head-on. We provide actionable strategies and practical tools to help you overcome procrastination, manage ADHD, reduce stress, optimize your time management, and organize your environment. Our approach empowers you to stay focused, efficiently manage your time, and achieve your goals with greater ease. Discover how our innovative solutions can help you break through barriers and unlock your true potential. Experience a more productive and fulfilling life today!


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

6K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(5,747)

1,653 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I am still considering being part of…

I am still considering being part of the program. And I appreciate that you all don't force or push. But are very understanding and patient. Thank you.

30 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Antoine,

Thank you for taking the time to share your thoughts.

We really appreciate your kind words about the respectful and patient approach you experienced while considering the program. It is especially meaningful to hear that you felt no pressure, and that our communication gave you the space to make the decision at your own pace.

If there is anything you would like to clarify while you are still considering the program, please feel free to reach out to our support team at support@wisey.app so we can help with any questions you may have.

We hope to hear from you soon.

Rated 5 out of 5 stars
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Berfin,

Thank you for taking the time to leave a review.

It is great to hear that the tips were helpful for you. Short feedback like yours clearly shows what stood out in your experience, and we are glad the content felt useful.

We hope Wisey continues to be a helpful part of your learning journey.

Rated 5 out of 5 stars

Very fast and helpful at resolving the…

Very fast and helpful at resolving the issue I had.. thanks again

28 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day,

Thank you for taking the time to leave a review.

It is great to hear that your issue was resolved quickly and that the support you received was helpful. Feedback like yours shows us that a prompt and clear response can make a real difference.

If there is ever anything else we can help with, please know that our support team is available at support@wisey.app, and we will be glad to look into it for you.

We hope Wisey continues to be useful to you.

Rated 1 out of 5 stars

This is how the SCAM works

Do NOT download! This app uses a textbook "Dark Pattern" to secretly drain your bank account. Here is exactly how their scam works:

The Trap: They make you take a long quiz. Every few questions, you must click a giant "Continue" button. This conditions your muscle memory to click "Continue" just to move forward.

The Bait: You agree to buy the basic $9.99 plan and enter your payment details.

The Scam: Immediately after the $9.99 checkout, they show more screens with the exact same "Continue" button. Because of your psychological inertia from the quiz, you click it, assuming it's just the app setup.

The Theft: SURPRISE! Those post-payment "Continue" buttons secretly authorize completely new subscriptions. They charged me over $70 without a new checkout page or explicit confirmation.

When I contacted support, they played dumb and offered "free months" or a "50% refund." DO NOT ACCEPT IT. I threatened them with a bank Chargeback for unauthorized fraud, and they instantly issued a 100% full refund. Stay away from this predatory app!

28 May 2026
Unprompted review
Wisey logo

Reply from Wisey

Hi Anson,

Thank you for giving us the feedback.

We’re very sorry to hear about your experience and understand how strongly you feel about the purchase and subscription process. We regret that the flow, optional offers, and billing experience created confusion and led to a loss of trust. Transparency is extremely important to us, and we take feedback regarding user experience, subscriptions, and customer support seriously.

We appreciate you sharing your concerns and are glad that your case was ultimately resolved. If you have any additional questions or would like us to review your experience further, please contact us at support@wisey.app.

Rated 4 out of 5 stars

Hardships.

Hardships.
The company shows how hardships is usual.

28 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Fabrice,

Thank you for taking the time to leave a review.

We appreciate your perspective and understand that your experience touched on the theme of hardships and how common they can feel. It is meaningful to know that the company’s message came through to you in that way, even briefly.

If there was any part of the experience that felt unclear or difficult, please reach out to our support team at support@wisey.app so we can better understand what you meant and see how we can help further.

We hope to hear from you soon.

Rated 5 out of 5 stars

I am happy that the response was so…

I am happy that the response was so prompt whenever I had queries and clarifications on my subscription and content.
Assurance guaranteed for the right content based on the results of the personal answers derived from the onboarding questionnaires.
However they claim there are no refund for services subscribed even by mistake... Which they offer additional materials to cover the payments made

27 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, John,

Thank you for taking the time to share your review.

We are glad to hear that you felt supported by our prompt responses when you had questions about your subscription and the content. It is also great to know that the onboarding questionnaire helped provide content that felt relevant to your personal answers. We also understand from your note that the refund policy and the way additional materials were offered left some room for concern.

If you would like, please reach out to our support team at support@wisey.app so we can take a closer look at your experience and help clarify the options related to your subscription and the materials you received.

We hope to continue being helpful to you and wish you a pleasant day.

Rated 5 out of 5 stars

quick response

quick response, dealt with my delays and ultimately offered the best options available

27 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day,

Thank you for taking the time to leave this review.

We are glad to hear that you received a quick response and that the delays were handled in a way that helped you move forward. It is especially good to know that the options offered felt like the best available for your situation.

We hope Wisey continues to be useful to you and wish you a pleasant day.

Rated 4 out of 5 stars

I enjoyed the app very much

I enjoyed the app very much so. Having to cut corners means giving up things i like so kinda bummed.

26 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Rick,

Thank you for taking the time to share your review.

It is great to hear that You enjoyed the app so much. We also understand from Your note that having to make trade-offs meant giving up parts of the experience You liked, which is understandably disappointing.

If You would like, please reach out to our support team at support@wisey.app so we can better understand what felt missing for You and see what options may be available based on Your situation.

We hope to hear from You soon and wish You a pleasant day.

Rated 5 out of 5 stars
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day,

Thank you for taking the time to leave this review.

It is great to hear that You received a prompt response and detailed help. Knowing that our support was both quick and clear makes a real difference, and we are glad this was Your experience with Wisey.

We hope Wisey continues to be helpful to You.

Rated 4 out of 5 stars

If you purchase this offer, remember that after the "trial" period the cost dramatically increases to $39.99 unbenounced to me

Nothing for me personally, however I didnt dive into the program like I should have. Was dealing with painful health issues 😪

26 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Tony,

Thank you for taking the time to share your experience.

We appreciate your honesty, especially in noting that the program was not something You were able to fully explore at the time. It is completely understandable that dealing with painful health issues would make it difficult to dive into something new, and we hope things are feeling easier for You now.

If You would like, please reach out to our support team at support@wisey.app so we can better understand Your situation and see how we may assist You further.

We hope to hear from You and wish You all the best.

Rated 1 out of 5 stars

predatory, bait-and-switch subscription practices

I signed up for what I believed was a one-time ADHD assessment and structured management plan after seeing an online ad on Instagram. Months later, I discovered I had been enrolled in recurring subscriptions totaling over $100 per month through two separate monthly charges of $45 and $59.99.

I never knowingly agreed to ongoing charges at these amounts and did not realize I was being billed continuously until reviewing my payment history. The subscription structure and billing terms were blatently hidden and not made sufficiently clear to me during signup.

After searching online, I found many other users describing nearly identical experiences involving unexpected recurring charges and difficulty obtaining refunds or cancellations.

I have now disputed the charges, requested cancellation of all subscriptions, and demanded deletion of my payment information from customer service and they're trying to pretend like I knowingly signed up for this service. total BS!

Please review all terms extremely carefully before entering payment information with this service.

26 May 2026
Unprompted review
Wisey logo

Reply from Wisey

Hi Nicholas,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how upsetting unexpected recurring charges can be.

At Wisey, we aim to make subscription details and billing terms clear, and we regret that this was not your experience. We understand your concerns regarding charges you did not expect and the difficulty you experienced while trying to resolve the issue.

To make this right, we have issued a full refund for the charges and ensured your subscriptions have been canceled. Please email us at support@wisey.app if you have any additional questions or feedback. Thank you for sharing your feedback, as it helps us improve transparency, communication, and the overall user experience.

Rated 5 out of 5 stars

Problem resolved.

I was heard, acknowledged and understood. And they did what was needed to make it right. I really appreciated the way they handled the issue. It was a clinic in customer service!!

26 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Richard,

Thank you for taking the time to share your experience.

It means a lot to hear that you felt heard, acknowledged, and understood throughout the process. Your words about how the issue was handled and your description of it as a clinic in customer service truly stand out, and we’re very glad we could make things right for you.

We hope Wisey continues to be helpful for you and wish you a great day.

Rated 5 out of 5 stars
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day,

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re glad to know that your experience with Wisey has been positive enough that you would like to continue your membership. That kind of trust means a lot, and it’s wonderful to see that the app has been useful for you.

We hope Wisey continues to be a valuable part of your learning journey.

Rated 5 out of 5 stars

Congratulations and thanks!

I would like to thank the company's employees for their kindness, patience and immediate response to every request or problem I encountered! I congratulate the company for its employees! I also want to warmly thank the company for its customer satisfaction policy and its overall costumer service! This is the first time I have received such understanding, with excellent professionalism. Thank you very much!

25 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Spirou,

Thank you for taking the time to share your experience.

It means a lot to hear that the kindness, patience, and quick response you received made such a strong impression. Your words about the understanding and professionalism of our team, as well as your appreciation for our customer service approach, reflect exactly the kind of experience we want every customer to have.

We hope Wisey continues to be helpful to you, and we wish you a pleasant day.

Rated 5 out of 5 stars
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Ellen,

Thank you for taking the time to leave a review.

It is great to hear that Wisey was very helpful for you right away. A fast and useful experience can make all the difference, and we are glad that was the case for you.

We hope Wisey continues to be a valuable support for you and wish you a pleasant day.

Rated 4 out of 5 stars

Here i see very good customer service

Here i see very good customer service

24 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day,

Thank you for taking the time to share your review.

It is great to hear that your experience with our customer service stood out to you. Clear and helpful support can make a real difference, and we are glad this was part of your experience with Wisey.

We hope Wisey continues to be useful for you and wish you a pleasant day.

Rated 1 out of 5 stars

Another business model to con your vulnerability

I subscribed wisey, what was sold as a annual subscription. I had subscribed for workbook but unintentionally a click got me to subscribe for their workbook too (a total of £85). These workbooks were just a pdf versions to help fifth graders. Such repetitive stuff that after day 4, I stopped using the app. Then suddenly i got a payment of £45 + £30 taken off my account. Turns out this was all a monthly subscription. When I asked for a refund, I was given bunch of alternate options including a lifetine subscription for the same amount. But since i declined, i was then told a refund cannot be made. Do not take the bait. There's no magic to this, just another business model designed to con the vulnerables. But thats my take on it, so use your own logic

24 May 2026
Unprompted review
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Afzal,

We appreciate you sharing your experience and understand why this situation left you feeling upset and distrustful.

From your review, it’s clear that the subscription setup and the charges that followed did not match what you believed you were agreeing to, and that the workbook content also felt far below your expectations. We can see how frustrating it must have been to stop using the app early and then later notice additional payments from your account.

Please contact our support team directly at support@wisey.app so we can look into your experience in more detail and review the situation with you carefully. We hope to hear from you soon.

Rated 1 out of 5 stars

BAD Contebt, No Value and Autorenew

The stuff is so basic it’s insulting. Then auto renew is turned on. I didn’t log on in after day one or two. No check-ins. ZERO VALUE delivered. They credited me 34% off monthly charges or 50% off last transaction”turned out to be MASSIVELY expensive over a few minutes months.

No responsibility taken by them. This business model is to scam you out of your money. In can be nothing else. Recurring charges come in as “KOFLIMIN”. Company HQ is in Republic of Cyprus. BUYER BEWARE.

Dirtbag organization.

Taking this to the AG .

22 May 2026
Unprompted review
Wisey logo

Reply from Wisey

Hi John,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how disappointed and frustrated you feel.

We regret that the platform did not provide the value you expected and that the subscription and renewal process left you with concerns about transparency and fairness. Your feedback regarding engagement, billing, and customer support is important to us, and we take these concerns seriously.

We would appreciate the opportunity to review your case in detail and better understand what happened. Please contact us at support@wisey.app with your account information so we can investigate and assist you further!

Rated 5 out of 5 stars

Really great support, it doesn't get any better.

My experience with Wisey Support was terrific. I called their support number (my choice, as I could have sent an email), I left a detailed message including my email address. I was amazed that I received a response from Ruby at Wisey support within seconds (literally, it wasn't 2 minutes) when I received a very helpful email that progressed me towards resolution. I sent one more email with the screenshot I was getting. Again, I received a response within 2 minutes (it may sound like I'm making this up, but I'm not) and Ruby identified my problem and gave me the steps I needed to take to totally resolve my problem. FYI: My former job, prior to retirement, was as Vice President of Support for a $3.7 Billion/year software company - so I know support, and I know really great support and that is exactly what I received today, really great support. It doesn't get better than that. Thank you all very much.

23 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Greg,

Thank you for taking the time to share such a thoughtful review.

It means a great deal to hear that your experience with Wisey Support stood out so clearly, especially because you described exactly how quickly the follow-up happened after your call and how the email exchange helped move you all the way to a full resolution. Your perspective, shaped by many years leading support in the software industry, makes your words especially meaningful, and we are very glad that the responsiveness, clarity, and problem-solving you received met such a high standard.

We hope Wisey continues to be just as helpful for you going forward.

Rated 5 out of 5 stars

Facil y comprensihy

Facil y comprensible

22 May 2026
Wisey logo

Reply from Wisey

Good day, Carlos,

Thank you for taking the time to leave this review.

We are glad to hear that you found Wisey easy to use and clear to understand. It is especially nice to know that the experience felt simple and accessible for you.

We hope Wisey continues to be useful to you and wish you a pleasant day.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look