Wehilion Reviews 

187
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 124 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers generally appreciate the wide variety of stylish clothing options available and find the online ordering process very straightforward to successfully navigate. Many people also mention that their purchases often arrive looking amazing, featuring great colors and satisfactory overall quality that matches expectations. Some reviewers were not happy with customer service and support when trying to get timely responses or resolve their purchase issues. Additionally, several customers noted that delivery was frequently delayed, while others experienced serious problems with incorrect sizing or poor material quality.

What people talk about most

Product

Customers consistently note ambiguous experiences with product, as reviewers frequently praise the cute... See more

Order

Users describe ambiguous interactions with order experiences, as many consumers highlight severe shipping... See more

Quality

Consumers find quality to be ambiguous, with reviewers praising well made and fashionable clothing that looks... See more

Delivery service

Reviewers highlight ambiguous aspects of delivery service, noting that while some consumers experience fast... See more

Customer service

Reviewers mention negative feedback about customer service, highlighting that support representatives fail to... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Between Wehilion and the distributor they got my delivery address fixed prior to delivery. I did put in a second order after I received the first. Can you ensure that the yellow suit is removed and th... See more

Rated 4 out of 5 stars

The suit was very crushed when I opened it it couldn’t be wore right away even after hanging up for a few days I still had press it very carefully but good quality and a good fit would have preferred... See more

Rated 4 out of 5 stars

I like the selection. But getting the pants size was difficult. That’s why I didn’t give 5 star

Rated 5 out of 5 stars

The process was easy to follow, the measurements were good and the material was plenty. Great honest price. You can buy a 2piece Linen suit for aboput the same money but i bet it won't be as good as... See more


Company details


Contact info

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

187 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 28% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.3

All reviews

(187)

124 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Buyer Beware!

Order showed up 2-3 weeks later than they said it would when ordered. The suit was no where near the size it was supposed to be (we ordered a 3xl and it was close to an xl) and stitching is sloppy, very poor quality. I reached out to the company and they refuse to give refund when they send the wrong thing...DO NOT USE THIS COMPANY!!

1 July 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

To address your concerns, our customer service team has contacted you by Email, if you did not receive reply please check the spam folder.

Your satisfaction is our top priority, and we assure you that we will take your feedback seriously and work on improving our processes to prevent similar issues in the future.

If you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help.

Rated 1 out of 5 stars

Deceptive Do Not Order

Absolute horrible customer service they deserve -stars. This company is deceptive and has no customer service contact number only a pointless email. They don't post or make the return address available to you leaving you to wait for their slow response which will result in your missing the 15 day window for their return policy. The sizes are not standard they are undersized and misrepresented as well poor quality. Practices like this should BAN this company from even being able to do business in other countries.

7 July 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We’re truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. Your feedback is very important to us, and we’re here to help make things right.
Please contact our customer service team at support@wehilion.com, and we’ll do our best to resolve the issue as quickly as possible.
We appreciate your patience and the opportunity to improve.
– Wehilion® Team

Rated 1 out of 5 stars

IF I COULD GIVE ZERO STARS I WOULD!!

IF I COULD GIVE ZERO STARS I WOULD!!
THIS IS A SCAM!!!!
I ordered a suit and it was a little small.
MANY EMAILS TO SUPPORT HAVE GONE UNANSWERED AND THEY HAVE NO PHONE NUMBER.
DO NOT BUY FROM THIS PHONY COMPANY!!

15 June 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

To address your concerns, our customer service team has contacted you by Email, if you did not receive reply please check the spam folder.

Your satisfaction is our top priority, and we assure you that we will take your feedback seriously and work on improving our processes to prevent similar issues in the future.

If you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help.

Rated 1 out of 5 stars

Extremely misleading company

Nowhere on the website do they say they’re from overseas, very misleading advertising. Very misleading shipping information as well. The suit arrived close to 30 days after ordering it, past the date it was needed. Which was probably a good thing as we had to find something else and if we had counted on the fit of this suit there wouldn’t have been time
for something else. This suit was huge and definitely not linen. Trying to return this suit now for a refund and no one is answering my emails. This company feels very untrustworthy and I would never use them again. I’m tired of companies misleading customers on line.

8 June 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We’re truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. Your feedback is very important to us, and we’re here to help make things right.
Please contact our customer service team at support@wehilion.com, and we’ll do our best to resolve the issue as quickly as possible.
We appreciate your patience and the opportunity to improve.
– Wehilion® Team

Rated 1 out of 5 stars

Extremely Disappointed

Extremely Disappointed – Poor Quality, Poor Fit, and Costly Fixes

I received my suit and was completely disappointed. The quality is terrible. I ordered a size small, but what arrived was closer to an extra large. It clearly wasn’t made with any precision or tailoring—just a generic, ill-fitting cut that didn’t match the sizing at all.

The stitching was low quality, with loose threads already coming out when I took it out of the package. The button placement was wrong, the pockets weren’t aligned, and the entire construction felt rushed and cheap. It didn’t resemble what was advertised.

To make matters worse, I had to spend an additional $100 just to get it altered so it would fit—essentially doubling the cost. Even with the alterations, the poor craftsmanship made it hard to salvage.

I don’t usually leave reviews, but I felt I had to in this case. I expected much better and unfortunately cannot recommend this company.

⸻

23 June 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We’re truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. Your feedback is very important to us, and we’re here to help make things right.
Please contact our customer service team at support@wehilion.com, and we’ll do our best to resolve the issue as quickly as possible.
We appreciate your patience and the opportunity to improve.
– Wehilion® Team

Rated 1 out of 5 stars

I will remove the message

I will remove the message. When are you all refunding my money?

On Thu, Jun 19, 2025 at 8:33 PM Wehilion Support Team wrote:
Thank you for your feedback. We’re very sorry that your experience didn’t meet your expectations.

If you’re willing to kindly remove your review, we’d be happy to issue a full refund as a gesture of goodwill.

We truly value your support and hope to make things right.

Please let us know, and thank you again for giving us a chance to improve.

I apologize for any inconvenience to this matter.

This our return policy:

Refunding needs time and the shipping cost is more expensive. In fact, once our suits are shipped you will need to pay for the postage. there are 2 ways to solve it

1. keep it and I can compensate you. I will refund you $10

2. Send suits back to get refund and provide the logistics tracking number. Customers need to bear shipping costs.

There is a cost for tailoring and shipping, I hope you can keep it and I will give you a compensation. I'd be happy to help you, hope you can keep it, thank you very much❤️

Return address:

Huang Binglan 15862459202

China JIANGSUSUZHOU5DONG2-2LOU,108HAO, QING HUA LU,HU QIU QU (215151)

黄炳兰 15862459202

青花路108号四号楼一单元, 215151 江苏​苏州​高新区

Wehilion Support Team

Original:
From:Phillip Wilson
Date:2025-06-25 21:27:37(中国 (GMT+08:00))
To
Cc:
Subject:Refund
I am still waiting on my refund
Sent from my iPhone

These people keep playing with me about my money. This has been going on for a month. Do not order from these people!!!!!!

Original:
From:Phillip
Cc:
Subject:Return
Why have you all not sent the return address. I want my money back
Sent from my iPhone

6 May 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We’re truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. Your feedback is very important to us, and we’re here to help make things right.
Please contact our customer service team at support@wehilion.com, and we’ll do our best to resolve the issue as quickly as possible.
We appreciate your patience and the opportunity to improve.
– Wehilion® Team

Rated 1 out of 5 stars

I order my husband a suit it took 18…

I order my husband a suit it took 18 days to get here..When I finally received the suit it was too small..I emailed for a return they asked me to keep it and even though it's too small and ask me to order another at half why would I do that....Then when I ask for a return they said it was very expensive to return it and the postage and shipping would be really expensive..This is ridiculous I will never order for them again..

18 June 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We’re truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. Your feedback is very important to us, and we’re here to help make things right.
Please contact our customer service team at support@wehilion.com, and we’ll do our best to resolve the issue as quickly as possible.
We appreciate your patience and the opportunity to improve.
– Wehilion® Team

Rated 1 out of 5 stars

DON'T ORDER FROM THIS COMPANY

I ordered 3 mens suits two 5xl and one 6xl and they all was too small, then they said it's easier to exchange then to refund, and I said I got the largest sizes you have to offer and they asked me to put my specific size in the special box and I did that. No response , and then they sent a message saying they can give me a $30.00 refund and I said not when I sent $300.00 so this is how you run your company? Climbing up the backs of Americans? It's not fair for you guys to do that, if you know that your sizes run small you should say just that. But you can't just take people's money and think that's ok!
THIS IS THE COMPANY RESPONSE TO MY REFUND( I can give you a $30 refund or return the goods to me as stated in the return policy and bear the round-trip shipping costs, and provide the logistics tracking number. Please note that shipping and customs duties are very expensive and you need to bear this yourself ) I feel like they could have at least split the cost instead of making the customer eat all the cost . Please Don't Deal with Them You Will Be Sorry 🤬🤬🤬🤬🤬🤷🏼 This COMPANY is not Fair TO They Customer's

5 June 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We are sorry that our products did not satisfy you. Since we cannot obtain your order information, could you please contact us through the following contact information? Please rest assured that we will definitely provide a solution for you.

Email:support@wehilion.com

Rated 5 out of 5 stars

very satisfied

I was really surprised by the quality, their clothes fit very well, I have to say it was a great experience

28 March 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

STAY AWAY FROM THIS COMPANY

Company never mailed items until I contacted them and even then, they did not arrive until 29 days later despite guaranteeing a 6-9 day delivery. Company never resolved issues in emails, they did not offer refund nor were they willing to take back or exchange items. They are deceitful and the quality of the suits do not come close to matching the quality in the images represented.

24 May 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We are sorry that you were not satisfied with the product you received. We understand how frustrating this must be, and we deeply regret any inconvenience it has caused you.

To address your concerns, our customer service team has contacted you by Email, if you did not receive reply please check the spam folder.

Your satisfaction is our top priority, and we assure you that we will take your feedback seriously and work on improving our processes to prevent similar issues in the future.

If you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a suit from this company on…

I ordered a suit from this company on May 25th today is May 31st expedited hoping I would receive before today. I still haven’t received a confirmation as to when the suit will be be shipped. I usually read reviews of online companies before I order anything. These people are bad this never happen to me before. Now I have to go to my bank to see if they would refund me my money back since these people are scamming people for their hard earned money.

24 May 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We are sorry that you were not satisfied with the product you received. We understand how frustrating this must be, and we deeply regret any inconvenience it has caused you.

To address your concerns, our customer service team has contacted you by Email, if you did not receive reply please check the spam folder.

Your satisfaction is our top priority, and we assure you that we will take your feedback seriously and work on improving our processes to prevent similar issues in the future.

If you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help.

Rated 1 out of 5 stars

This place is a scam

This place is a scam. The garments are garbage quality and they just use major instagram account images and pass them off on their own. The images are what got me in but when i got the actual suit, it was complete trash. Stay away!

22 May 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We are sorry that you were not satisfied with the product you received. We understand how frustrating this must be, and we deeply regret any inconvenience it has caused you.

To address your concerns, our customer service team has contacted you by Email, if you did not receive reply please check the spam folder.

Your satisfaction is our top priority, and we assure you that we will take your feedback seriously and work on improving our processes to prevent similar issues in the future.

If you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help.

Rated 1 out of 5 stars

BE WARNED! FAKE BETTER BUSINESS BUREAU BADGE! They are based in China.

Please be warned they use a FAKE BETTER BUSINESS BUREAU BADGE! You have to read all the fine print and everything to find out they’re located in China and that once you bought something they won’t give a refund unless you go through an insane process. I don’t care what technicalities they’re using to stay online but stay away! Please just check and you will see they just copy and paste the BBB badge. They have been reported to the BBB already because they are not actually registered.

6 May 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We are sorry that you were not satisfied with the product you received. We understand how frustrating this must be, and we deeply regret any inconvenience it has caused you.

To address your concerns, our customer service team has contacted you by Email, if you did not receive reply please check the spam folder.

Your satisfaction is our top priority, and we assure you that we will take your feedback seriously and work on improving our processes to prevent similar issues in the future.

If you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help.

Rated 5 out of 5 stars

Wehilion - For Great Customer Service ...

In All Of My 71 Years I've Never Had A Better Clothing Experience With A Company , Or Any Company For That Matter Then Wehilion ... The Suits That I've Ordered Fit So Well You'd Think A Tailor Came To My Home For The Fitting ... Their Staff Goes Above And Beyond To Make Sure Your Desires Are Met ... The Communication Couldn't Have Been Better ... If You Know Exactly What You Want And Your Measurements Are Correct They Get It Right First Time Up To Bat ... I Can Only Dream Of Working With Other Companies That Are As Professional As Wehilion ... I Appreciate Great Work 👍 So I Give Them 6 Stars Rather Then 5 ...

24 April 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

SCAM

SCAM: If I could put NO STARS I would. My fiance ordered a suit from company. First, it took forever to arrive, over 30 days. Next, the suit WAS NOTHING like the website. We have emailed this company for a return address to be issued a refund and they have STOPPED responding. DO NOT ORDER FROM THIS OVERSEAS WEBSITE. The product comes from China and IS NOT what is described on the site

21 April 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We are sorry that you were not satisfied with the product you received. We understand how frustrating this must be, and we deeply regret any inconvenience it has caused you.

To address your concerns, our customer service team has contacted you by Email, if you did not receive reply please check the spam folder.

Your satisfaction is our top priority, and we assure you that we will take your feedback seriously and work on improving our processes to prevent similar issues in the future.

If you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help.

Rated 1 out of 5 stars

Do not order anything from here

I ordered a suit April 7, 2025 and have only received a confirmation and no tracking number. I've reached out to them but receive no response The suit should have here no later than April 19, 2025. It's now April 24,2025. Do not use this company

7 April 2025
Unprompted review
Wehilion logo

Reply from Wehilion

We are sorry that you were not satisfied with the product you received. We understand how frustrating this must be, and we deeply regret any inconvenience it has caused you.

To address your concerns, our customer service team has contacted you by Email, if you did not receive reply please check the spam folder.

Your satisfaction is our top priority, and we assure you that we will take your feedback seriously and work on improving our processes to prevent similar issues in the future.

If you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look