En pro-palæstinensisk bar
Baren er nu blevet til en propalæstinensisk bar!
Personligt mener jeg at en bar bør være helt neutral politisk!
Der har desuden været flere kommentarer på Facebook, hvor man ikke ønsker at baren er politisk og hænger Palestina flag op, men det viser sig at den slags kommentarer åbenbart ikke vil høres og kommentarer bliver slettet.
Man VIL altså ikke høre på sine stamkunder!
Hvor er det altså trist, at det skulle gå den vej!
Men måske er det startskuddet til en vandpibe café?








