Vawoo.com Reviews 

850
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 180 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers frequently mention that the website offers a wonderful variety of items to choose from, and many note that the products received are genuine and of good quality. Shoppers also highlight that making purchases is simple and straightforward, with payment processes working smoothly without major issues. Some reviewers were not happy with the exceptionally long shipping periods, noting that parcels can take weeks or even months to arrive. People additionally pointed out that tracking updates are frequently unhelpful or stuck, leaving buyers uncertain about where their packages are during transit.

What people talk about most

Delivery service

Consumers find delivery service to be mixed, as some reviewers note that items eventually arrive within... See more

Order

Clients share ambiguous opinions on order, as some reviewers express great satisfaction with successful... See more

Product

Users describe ambiguous interactions with product, as many reviewers highlight the excellent quality,... See more

Quality

Customers consistently note positive experiences with quality, praising top-notch products that arrive in... See more

Response time

People report ambiguous experiences with response time, as some reviewers praise smooth and fast email... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

I ordered the product on October 14, now it's November 12, more than 25 days have passed, the parcel is still in transit, why? I expected everything to be on time, when will my parcel be with me? I'm... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

My order code is 3221480, it was confirmed on the 27th of november and already 27 days have passed, the maximum waiting time listed on the Vawoo website. I had recieved a email a few weeks ago saying... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

How can i see or know when will my package arrive? I didnt get my tracking number yet its been a day. Only says its been processed. Ive veen reading these reviews saying it takes a long time to arri... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Hello Vawoo Team, I placed two orders on October 6th, and both have shown “Processed” status since October 7th. Could you please confirm when they will be shipped and provide the tracking number... See more

Company replied


Company details

  1. Electronic Cigarette Store
  2. also in
  3. Vaporizer Store

About Vawoo.com

Written by the company

Vawoo is a place to be for manufacturers and the whole world vaping community. We are the most expected vaping e-commerce online platform. We connect best industry manufacturers, e-liquids producers, providers and targeted customers — all in one place.

Vawoo builds trustful relationships with industry essential players and expand brand recognition for the entire vaping auditory.

FOR BUYERS

Vawoo.com is a perfect place for every vape customer. Thousands of customers around the world start using the Vawoo platform for one reason: with a simple click they can discover a large number of vape products from the world famous brands. Just an easy registry procedure will get you through the best e-liquids and vape hardware.

Vawoo is a perfect solution for each of you. As a customer, you will find excellent online ordering platform, with a large variety of e-liquid flavors, types of mods and their producers, a wide range of vape accessories and much more.

FOR MANUFACTURERS

We collaborate with most famous brands and new manufacturers and providers are always welcome to work with us.

Today Vawoo.com hosts a huge variety of vape products from leading international producers and we're always open for new manufacturers and brands to list. We gladly widen our assortment in order to offer our customers the best choice every day.

Register on Vawoo platform and discover the vaping world without borders.

Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

850 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.5

All reviews

(850)

251 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

The product was great

The product was great. I liked The taste and it was easy to use. Only bad thing about it was the time it took to get here.

24 July 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Thank you so much for your feedback, Slokkeri!
We’re glad to hear you enjoyed the product and found it easy to use — that means a lot to us.

We’re sorry to hear the delivery took longer than expected. We’ll continue working closely with our shipping partners to improve delivery times.
Thanks again for your support, and we hope to serve you even better next time!

The Vawoo Team

Rated 3 out of 5 stars

3 days and my order is still not…

3 days and my order is still not confirmed

24 July 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Marián,

Thank you for your message.

We’re happy to confirm that your order has been successfully processed. If you haven’t seen the confirmation email, please check your spam or promotions folder just in case it was filtered there.

Your package is on its way, and you’ll receive your products on time. If you need tracking details or further assistance, feel free to reach out — we’re here to help!

Best regards,
Vawoo Team

Rated 4 out of 5 stars

Everything else has been great except i…

Everything else has been great except i have gotten few of the yumi ones broken like leaking fluid and others just dont work

1 July 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Amanda,

Thank you for your feedback and for being a valued customer!

We’re truly sorry to hear about the issues you've experienced with some of the Yumi products. While we're glad to hear everything else has been great, product quality is very important to us, and we never want you to be disappointed.

Please don’t hesitate to contact our customer support team with the details of the faulty items — we’ll be happy to assist you and arrange replacements where applicable.

We appreciate your understanding and look forward to making this right for you.

Warm regards,
Vawoo Team

Rated 1 out of 5 stars

i bought an nord 5 kit

i bought an nord 5 kit, it was broken screen when i turning it on charge it working when i put off charger cable it not working very unhappy with this scam shop.

22 July 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Šarunas,

Thank you for your message, and we’re truly sorry to hear about the issue with your Nord 5 kit.

Please be assured that we take such matters seriously. All our products are covered by warranty, and faulty devices are replaced in accordance with our return policy. To assist you promptly, we kindly ask that you reach out to our customer support team with your order number and a brief description of the issue. Our team will be happy to help and arrange a replacement if the item is confirmed to be faulty.

We understand your frustration and hope to resolve this to your satisfaction as quickly as possible.

Best regards,
Vawoo Team

Rated 1 out of 5 stars

Refund

Received e-liquids in 3 weeks was happy that it came in time (they give 17-25 working days) of course it should come to home but it came to post office (sad because delivery cost ~17€) after i tried them i could’t believe there is no flavour at all , feels like 90% of water so i tried to open second bottle , then third and all of them was the same, changed 3 pods for every time i opened new bottle then i bought e-liquid which i was smoking before and guess what, the taste was back and normal with the same pods, on bottle it writes “premium quality” there is zero quality and it was worst e-liquid i tried, so i went to read refund policies and i have 14 days to return the items , (why would i not if it’s terrible e-liquids ) reached after 5 days for return this is what was their answer:
“We truly believe this is a great product, and we’re genuinely sorry to hear that it didn’t meet your expectations.
As the item was delivered as described, we’re unfortunately unable to issue a refund in this case. Thank you for your understanding.”

They don’t want to return because couple of e-liquids is open , but how do i check them if not opened? 😆

Worst experience i ever had with e-liquids so better don’t ever try ordering here, better fill the pod with water because it was totally the same 😡

26 June 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Darius,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that your experience with e-liquids of this brand did not meet your expectations.

While we strive to ensure fast delivery and accurate product descriptions, we understand your frustration regarding both the delivery method and, more importantly, the quality of the liquids you received. Taste can be highly subjective, and we regret that the flavors didn’t match your preferences — despite our confidence in the product’s quality.

Regarding your return request, we understand that this outcome is disappointing. Our refund policy does not cover items that are opened and used, as per standard hygiene and safety guidelines, but we do take all customer concerns seriously and are reviewing this case internally.

Your feedback is valuable and will be shared with our product and service teams to help improve the experience for future customers. We're genuinely sorry for the inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
Vawoo Team

Rated 5 out of 5 stars

Great service

Great service - product in line with expectations

1 June 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Thank you so much for your kind words! We're glad to hear that the product met your expectations and that you were happy with our service. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Rated 4 out of 5 stars

I'm from Mexico

I'm from Mexico. Do you know if there's any problem shipping items to my country and if there's any kind of guarantee if I don't receive what I bought?

17 June 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Thank you for reaching out, Javi!

We’re happy to hear from you all the way from Mexico. In most cases, international shipping to Mexico is not a problem, but we always recommend checking with our support team for the most accurate and up-to-date information regarding shipping options, delivery times, and any potential restrictions.

As for guarantees—yes, we absolutely want you to feel confident shopping with us. If you do not receive your order or encounter any issues, our support team is here to help. Please contact them directly at support@vawoo.com for assistance regarding your specific case. They'll be glad to assist you with any concerns about delivery or refunds.

Looking forward to serving you soon!

Rated 5 out of 5 stars

trusted site review from India kolkata

I am from India kolkata. ordered uwell caliburn gk3 kit.
Took almost one month (I am happy with that ) . Original product received in good condition. Price also cheaper than other site.

17 June 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Thank you so much, Sumanta, for your kind feedback! We're delighted to hear that your Uwell Caliburn GK3 Kit arrived in good condition and that you're happy with both the product and the pricing. We truly appreciate your patience with the delivery time and your trust in our service. Warm regards to you in Kolkata – we look forward to serving you again!

Rated 1 out of 5 stars

Shipping from this site is so poor

Shipping from this site is so poor. It's been 2 weeks and only just been shipped.

Also, be aware even though it shows as a GB company this is shipped from overseas and not made clear when ordering.

Won't use them again

Edit to add:
Why are you not publishing the 1* review I've left for the seller on your platform??

31 May 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Mike,

Thank you for your honest feedback. We’re truly sorry to hear about the delay in your order and the confusion regarding the shipping origin.

While Vawoo is a UK-based platform, we work with multiple international warehouses to offer a wide range of products. However, we understand how important it is for customers to have clear information about shipping times and locations, and we’re actively working to improve this visibility at checkout.

Regarding your review, please rest assured that all customer feedback is processed in line with our moderation policy and working hours. If there was a delay in publishing your 1-star review, we sincerely apologize — it was not our intention to ignore or suppress your experience.

We value your input and are sorry for the inconvenience caused. If there’s anything we can do to assist you further, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
Vawoo Team

Rated 1 out of 5 stars

Ordered on 7th May

Ordered on 7th May.
Arrived 11th June.
Over one month later for 5 x pods.

Was supposed to be delivered to home address - delivered to post office instead.

I have since left the country (didn't imagine an order would take such a ridiculously long time to arrive) and the order cannot even be collected by someone else - ID is checked by Ukraine Post.

I've come to understand that Vawoo is a UK company - the order was actually supplied by a company in the Netherlands, who then ordered from China, who then sent the pods to Netherlands, who then sent the order to Ukraine. The most ridiculously convoluted order route.

Their fine print gives them something like 45 days to send the order.

My advice - don't waste your time and money.

14 June 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Clare,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry to hear about the inconvenience and frustration caused by the delay and delivery issues with your order.

While we aim to deliver all orders as quickly and smoothly as possible, some items are dispatched from different warehouses across Europe and Asia, which can occasionally result in longer shipping times—especially when customs or postal systems introduce delays beyond our control.

We understand how disappointing it must have been to expect home delivery and instead receive a notification to collect it from a post office, particularly given the need for ID verification in Ukraine and your change in location. We sincerely regret any disruption this has caused.

Your feedback regarding the logistics process is valuable and will help us in our ongoing efforts to improve the clarity around shipping expectations and partner fulfillment chains.

If there's anything we can do to make this right, please don’t hesitate to reach out to our support team. We’d like the opportunity to assist you further.

Kind regards,
Vawoo Team

Rated 5 out of 5 stars

Great price

Great price.
Wide selection of products.
Uk warehouse for faster delivery.
Cheaper if you can wait a couple of weeks.
I've used them a bunch of times and always been happy

1 June 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Menik,

Thank you for your continued support and for sharing such positive feedback! We're glad to hear you appreciate our prices, product range, and delivery options. It's great to know you've had consistently good experiences with us—we truly value your loyalty.

Looking forward to serving you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Your Company is Appreciated 🙏

Happy to be provided the opportunity to purchase the vape products my Canadian Government doesn't allow us to purchase from any other country!!! Or the US government whacks high tariffs on making it impossible for normal people like me living pay check to pay check to purchase. I truly appreciate your company!!! Keep doing what you do. It may take time, but your
Service is appreciated 🙏 God Bless!!!

30 May 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Amanda,

Thank you so much for your thoughtful and touching message. We're truly grateful for your kind words and support. It means a lot to know that we can help make these products accessible to you despite the challenges you face.

We're committed to continuing our service with care and integrity, and your encouragement reminds us why we do what we do. Thank you again for your trust—wishing you all the very best, and may you be blessed as well.

Rated 4 out of 5 stars

I have ordrede from vawoo 2 times with…

I have ordrede from vawoo 2 times with no problems it took 3 - 4 weeks as they wrote the items was fine so all in all a good experience

2 April 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Uffe,

Thank you for your kind words and for placing your trust in us again. We're happy to hear that everything went smoothly with your orders and that the delivery time met your expectations. It's great to know you had a positive experience overall.

We truly appreciate your continued support and look forward to serving you again!

Rated 5 out of 5 stars

i love u

i love u, i love u

17 May 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Mario,

Thank you for your enthusiastic message! We're truly glad to know you're happy with our service. Your support means a lot to us.

Looking forward to serving you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Products were very good and just what I…

Products were very good and just what I ordered.

30 May 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Pasi,

Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that the products met your expectations and were exactly what you ordered. Your satisfaction is very important to us.

We hope to serve you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Good service.

Clear and fast delivery. Good service

16 May 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Tommy,

Thank you very much for your kind words! We're glad to hear that you were satisfied with our service and the speed of delivery. Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share it.

We look forward to serving you again in the future!

Rated 4 out of 5 stars

Been great for years!

I've ordered from this company about once a year for the last 4 years and the item has always arrived, as described in about 3-4 weeks. There has never been a tracking number applied in my account and sometimes they don't respond so you're never quite sure what is happening which is why only 4 stars but my order has always arrived and I've always been happy with it.

23 May 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Thank you, Chris, for your kind and honest feedback, and for your continued support over the past four years.

We're glad to hear that you've consistently received your orders and have been satisfied with the products. We appreciate you highlighting the tracking and communication aspects—sometimes there can be issues with the automated input of tracking numbers, and our customer support is currently unavailable on weekends. That said, we always aim to respond to all inquiries as quickly as possible.

Your feedback helps us improve, and we truly value your understanding. Looking forward to serving you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Perfect e juice!

Perfect e juice!

21 May 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Thank you so much for your kind feedback! We're thrilled to hear you enjoyed the e-juice. If you ever have any questions or need recommendations, we're always here to help.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered juice 2 months ago.

Ordered juice 2 months ago.
Havent received anything.
Also when i try to contact customer service i get an entry saying its unavailable.
Total scam site is my honest opinion.

16 March 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear MiQie,

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the inconvenience you've experienced.

We completely understand your frustration and are truly sorry to hear that your order hasn’t arrived and that you were unable to get through to our customer service. This is certainly not the experience we aim to provide.

In order to investigate this further and proceed with a refund as quickly as possible, could you please provide us with your order number?

Once we have this information, we will prioritize your case and ensure it’s resolved promptly.

Thank you for your patience, and again, we apologize for any inconvenience caused.

Best regards,
Vawoo Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

I have a complaint

I have a complaint. I placed an order, the payment was deducted, but the seller has not confirmed the order yet. What kind of system is this? You take the payment in advance but still wait for the seller to confirm the order! Refund my money! It has already been more than a day. İd 3178948

6 May 2025
Unprompted review
Vawoo.com logo

Reply from Vawoo.com

Dear Məhəmməd,

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for any frustration or inconvenience caused.

Please be assured that your order (ID 3178948) was processed the same day it was placed. While the payment is confirmed immediately to secure your purchase, it typically takes up to one business day for the shipping company to provide the tracking number. This is standard procedure, and we understand how the delay might be confusing or concerning.

We truly value your patience and want to assure you that your order is on its way. You will receive the tracking details shortly via email as soon as they are made available by the courier.

If you have any further questions or need assistance in the meantime, please don’t hesitate to contact us by e-mail support@vawoo.com. We're here to help.

Kind regards,
Customer Support Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look