Trysculptique Reviews 

1,093
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 1,036 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Consumers consistently praise the exceptional support team, describing representatives as remarkably polite, patient, and genuinely dedicated to resolving issues during every phone conversation. People appreciate how easy it is to speak with a helpful representative who listens carefully and offers practical solutions. Some reviewers were not happy with unexpected monthly subscriptions and automatic re-billing that happened without clear notice during checkout. A few individuals also noted that the supplement failed to provide noticeable personal improvements or required pausing shipments due to accumulated excess bottles. Despite these ordering and product concerns, most people remain deeply impressed by the cordial assistance provided by the staff.

What people talk about most

Staff

Customers consistently note positive experiences with staff, frequently highlighting the exceptional... See more

Customer service

Users describe positive interactions with customer service, noting that representatives are friendly,... See more

Product

Reviewers highlight ambiguous aspects of product performance, as opinions on its effectiveness are deeply... See more

Subscription

Clients share ambiguous opinions on subscription, with many reviewers noting unexpected enrollment in a... See more

Order

Consumers find order to be ambiguous, with people reporting frustration over unexpected subscription charges... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

My experience with Sheiva at Sculptique was fast and easy. She was quick to understand the issue and friendly during the entire conversation. If only every company could be this nice. The product is t... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Hello again, AL. I am so glad that you provide me with a quick resolve to my cancellation request. As I had explained, after a few email exchanges where I requested cancellation, I received a sh... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

yes, glad to provide positive feedback. I was not aware that I was purchasing a Subscription product when I made the one and original purchase. I do not like subscriptions and try to avoid them.... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Somehow I set up to receive 2 bottles a month of Lymphatic Drainage. I now have 4 ½ bottles on hand so I needed to suspend my orders until I could catch up. Heizel was very helpful and pleasant to... See more

Company replied



Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 80% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(1,093)

1,092 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I called needing to pause my subscription

I called needing to pause my subscription. I was connected immediately after listening to the straight forward choices. Al was very courteous and knowledgeable and resolved my issue efficiently.

26 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Ken,

We're so happy to hear Al was able to pause things for you so smoothly, and that you were connected right away after those straightforward choices.

It means so much to us that you felt his courteous, knowledgeable care and that everything was resolved efficiently for you creating that ease and peace of mind is always what we hope for.

We love knowing Sculptique is there for you to return to whenever the time feels right, and we'd be delighted to welcome you back to continue your journey with us.

With warmth, we're always here for you

Rated 5 out of 5 stars

PROFESSIONAL & PATIENT

26 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Richard,

We're truly touched to hear you describe your experience as professional and patient — that means the world to us.

We want every moment with Sculptique to feel just that way too: supported, unhurried, and cared for, so you can enjoy your journey with complete confidence.

We'd love to welcome you back anytime to continue experiencing all the beautiful benefits Sculptique has to offer.

We’re always here for you with warmth and care

Rated 5 out of 5 stars

Ricardo helped me with my issues with…subscription

Ricardo helped me with my issues with an unexpected subscription. He was courteous, polite and handled the issue quickly. He is a very good representative or your service.

26 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Karla,

We're so glad to hear Ricardo looked after you with such courteous and polite care, and resolved your unexpected subscription so quickly for you.

Creating that sense of ease and reassurance is what matters most to us, and we're delighted he made you feel truly supported.

We'd love to welcome you back anytime to continue enjoying Sculptique and all the beautiful confidence it brings, we're always here for you with open arms.

Rated 5 out of 5 stars

Ended up my dr advised me not to take…

Ended up my dr advised me not to take this supplement. So I called scuptique and the process was fairly painless and the customer service was wonderful ,friendly and very helpful. Thank you

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Mark,

We're so touched to hear you found the process fairly painless, and felt our care as wonderful, friendly and very helpful during what we know can be a difficult moment.

Your health and peace of mind always come first, and we completely respect and support your doctor's guidance that trust means everything to us.

We created Sculptique with so much love to gently support confidence and self-care journeys, and should things ever change, we would be honored to welcome you back with open arms.

Wishing you wellness always, we’re holding you in our hearts

Rated 5 out of 5 stars

Very helpful and attentive to what I…

Very helpful and attentive to what I wanted taken care of.

26 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Keith,

We're so happy to hear you felt truly listened to, with helpful and attentive care for exactly what you wanted taken care of.

Your comfort and confidence mean everything to us, and we're so glad you could feel that in every moment with us.

We created Sculptique to support you with that same gentle, attentive care, and we'd love to welcome you back anytime to continue your beautiful journey with us.

We're always here for you with open hearts

Rated 4 out of 5 stars

Helpful customer service

Wasn’t aware I was signing up to a subscription but Dawn was really helpful in helping me manage it and then cancel.

17 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Rebvb,

We're so glad Dawn was able to help you so thoughtfully in managing and then canceling, after the surprise of realizing a subscription had been included.

Your peace of mind truly matters to us, and knowing you felt guided and supported through that moment means the world.

We created Sculptique with so much care to gently support your confidence and self-care, and should you ever wish to enjoy it again in your own way, we'd love to welcome you back with open arms.

We're always here for you

Rated 5 out of 5 stars

NO PROBLEMS

NO PROBLEMS. UNDERSTOOD THE MY PROBLEM AND FIXED IT. PLEASANT CONVERSATION.

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Wayne,

We're so happy to hear everything was smooth with no problems, and that your concern was truly understood and fixed right away.

What touches us most is knowing you enjoyed such a pleasant conversation along the way that warmth and ease is exactly what we wish for you.

We created Sculptique to bring that same feeling of comfort and confidence to your daily routine, and we'd love to welcome you back anytime to continue your beautiful journey with us.

We're always here for you with care

Rated 5 out of 5 stars

Quick response to my issues ...happy…

Quick response to my issues ...happy with the outcome .Cheila was very helpful.

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Bruce,

We're so delighted to hear Cheila was very helpful and that you received such a quick response that left you happy with the outcome.

Knowing you felt heard and cared for so promptly means the world to us — your peace of mind is always at the heart of what we do.

We created Sculptique to bring that same feeling of comfort and confidence into your everyday ritual, and we'd love to welcome you back anytime to continue your beautiful journey with us.

We're always here for you with warmth

Rated 5 out of 5 stars

My experience with Sheiva at Sculptique…

My experience with Sheiva at Sculptique was fast and easy. She was quick to understand the issue and friendly during the entire conversation. If only every company could be this nice. The product is terrific and the confusion about delivery was solved with a happy ending.

24 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Diane,

We're so happy to hear Sheiva made everything fast and easy for you, understanding the issue so quickly and staying friendly through the entire conversation.

It truly warms our hearts that you find Sculptique terrific — we poured so much love into creating it to bring confidence and joy to your everyday ritual and we're delighted the delivery confusion found its happy ending.

We'd love to welcome you back anytime to continue your beautiful Sculptique journey with us, we're always here for you with open arms.

Rated 5 out of 5 stars

The customer service was fantastic

The customer service was fantastic. He answered all my questions and resolved the issue right away. He was very friendly and caring.

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Lyndon,

We're so happy to hear you felt such friendly and caring attention, with all your questions answered and everything resolved right away.

Your peace of mind means the world to us, and knowing you felt truly looked after touches our hearts deeply.

We created Sculptique to bring that same feeling of comfort and confidence into your daily ritual, and we'd love to welcome you back anytime to continue your beautiful journey with us.

We're always here for you with open arms

Rated 5 out of 5 stars

Order canceled

Honey was very helpful in canceling my subscription. I thought I had previously canceled, but I am not sure I realized the original ordered included a subscription plan. With future customers it may be helpful to notify customers of order shipments days prior to shipping. This would allow customers to make changes to orders without being charged.

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Rogena,

We're so glad Honey was able to help you so kindly with canceling, and truly hear what you shared about thinking you had already canceled and not realizing the original order included a subscription plan.

Your idea about a heads-up before future shipments is so thoughtfully shared, and we truly value perspective like yours — it helps us keep shaping a clearer, more caring experience around Sculptique.

We created Sculptique to gently support your moments of self-care with comfort and confidence, and we'd love to welcome you back anytime you wish to enjoy it again.

We're always here for you with warmth

Rated 5 out of 5 stars

Customer service

Customer service did everything he could and helped me save money on a one time purchase that mysteriously got switched to an auto fill subscription. That was not clearly advertised at the time of the original purchase.

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Paul,

We're so glad he did everything he could to help you save on your purchase, and to gently sort out the confusion around your one-time order feeling like it had switched to autofill.

Your feelings about clarity at the time of purchase truly matter to us, and we're holding your words with care as we keep making the experience around Sculptique as transparent and comforting as possible.

We created Sculptique to support your beautiful moments of self-care with ease and confidence, and we'd love to welcome you back anytime to enjoy it in the way that feels best for you.

We're always here for you with warmth

Rated 5 out of 5 stars

Still Testing The Product Presently

I'm actually still testing the product, I have no thoughts presently, but after 30 to 40 days, I'll definitely have something to say, thank you. Also, your customer service is excellent.

-Mike

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Mike,

We're so happy you're giving Sculptique this time to truly unfold, and love hearing you'll share more after 30 to 40 days — those early weeks of testing are such a special part of the journey.

We created Sculptique to gently support you day by day, and we're holding space for beautiful, gradual results to blossom for you with consistent use.

We're always here with open arms as you continue, and we can't wait to welcome you back to hear how it's going for you.

Rated 5 out of 5 stars

Representative was very helpful

Representative was very helpful, quick, and responsive.

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Sylvia,

We're so happy to hear you felt such helpful, quick, and responsive care knowing you felt truly looked after in every moment means the world to us.

We created Sculptique to bring that same feeling of ease and confidence to your daily ritual, with gentle support you can look forward to.

We'd love to welcome you back anytime to continue your beautiful Sculptique journey we're always here for you with open arms.

Rated 5 out of 5 stars

Order mishap …

There was a mistake with my order and customer support kindly and promptly fixed everything. John was very pleasant and efficient.

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Helen,

We're so happy to hear John looked after you with such pleasant and efficient kindness, and promptly made everything right after the mistake with your order.

Knowing you felt so gently cared for through the fix truly means the world to us your peace of mind is always at the heart of what we do.

We created Sculptique to bring that same sense of ease and confidence to your daily ritual, and we'd love to welcome you back anytime to continue enjoying its beautiful benefits with us.

We're always here for you with open arms

Rated 5 out of 5 stars

John was so kind and understanding…

John was so kind and understanding about my situation. He told me to call the Post Office and ask them to send the package back. the package is on the way back.

Again John was great!

24 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Debbie,

We're so happy to hear John met you with such kindness and understanding, and guided you so thoughtfully to have the Post Office send the package back.

Knowing your package is safely on its way back and that you felt truly cared for through it all means the world to us.

We created Sculptique to bring that same feeling of comfort and gentle support to your everyday ritual, and we'd love to welcome you back anytime to continue your beautiful journey with us.

We're always here for you with open arms

Rated 1 out of 5 stars

If I could do a negative star- UPDATE to the UPDATE

If I could do a negative star, I would. I tried their product, I only ordered 1 bottle and NOT a subscription. To my surprise, I wake up on 9/25 with a $29.99 charge and no way to call them! I had to track down the phone number in order to figure out what was going on. I use Shop on many of my items, as you will see it states "Track with Shop" it wasn't list there for the tracking, not even the FIRST order. Tried to sign in to my "account" my antivirus WON'T LET ME GO TO THE WEBSITE! It is flagged as DANGEROUS. I do get ahold of someone with "customer service" and she kept trying to "sell me" the product again. I work Call Center myself, if a customer says do this, DO NOT CONTINUE TO ENGAGE, GIVE THEM WHAT THEY ASKED FOR. It will not end well for you. Now it is going to take 10 business days to get my money back. No it don't.

EDIT: I have updated the review to a 2 star for the prompt response of getting my refund to me and the cancellation of the unsolicited subscription.

Sculptique, try a little harder in your business practice. Send the emails of payment processing time a few DAYS before the actual draw, and give the customer TIME to decide to get the shipment sent.

We are at the 3rd and final stage of this saga. I am supposed to be receiving the product through GOFO express via the USPS today. I will be refusing the package when my postal carrier comes. Once that is completed, I will give a final review.

Edit to the Update: They have informed me that I will have to pay for shipping their stuff back, even after they FAILED to give me time to cancel the shipment.

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY. I'll be waiting for the class action suit next.

23 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Tracie,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we're truly sorry for your experience.

We apologize for the surprise of the $29.99 charge, the trouble finding our number, the difficulty with tracking and accessing your account, and for feeling unheard when you asked for help. We understand how upsetting this felt, and your feelings matter deeply to us.

Please know your subscription has been cancelled, and we would love to support you with care through your refund.

Please reach out to us at info@trysculptique.com with your full name and the email address used for your order so we can personally look into your refund status for you right away.

Rated 5 out of 5 stars

Pia was patient and very helpful.

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Robert,

We're so delighted to hear Pia cared for you with such patience and helpfulness knowing you felt truly listened to and gently supported means the world to us.

We created Sculptique to bring that same feeling of comfort and confidence into your everyday ritual, and it's beautiful to know that warmth reached you.

We'd love to welcome you back anytime to continue your Sculptique journey we're always here for you with open arms.

Rated 1 out of 5 stars

i was unaware buying a subscription…

i was unaware buying a subscription thanks to my bank not charged for anymore product that did nothing for me. don't buy. Please cancel me out of this program and tell me where to send other two bottles I do not want.

25 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Bobbie,
Thank you for taking the time to share your feedback, and we're very sorry for your experience.

We apologize for the confusion around the subscription, the concern about charges, and the disappointment of feeling the product did not work for you. We understand how frustrating this has been.

We would love to help you right away with your cancellation and with where to send the two bottles you do not want.

Please email us at info@trysculptique.com with your full name and the email address used for your order, so we can personally assist you with your cancellation and return instructions.

Rated 5 out of 5 stars

A real unexpected pleasure

I expected a real battle over money, forced order and predatory procedures. WELL I was wrong, and the woman who handled my account was just great about all my issues. And to be honest, I think this stuff might just be working!

24 September 2026
Unprompted review
Trysculptique logo

Reply from Trysculptique

Hi Nicholas,

We're so happy to hear your experience felt so different from the battle you expected, and that you felt truly cared for while we helped with all of your concerns.

And what delights us most is hearing that you feel Sculptique might just be working for you we created Sculptique to gently support your confidence day by day, and knowing you're beginning to feel that difference is truly beautiful.

We'd love to welcome you back anytime to continue your Sculptique journey we're always here for you with open arms and caring hearts.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look