Shirtinator UK Reviews 

48
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Ordered some specific Chrisfmas designs. One of the shirts that arrived (after 2 weeks) is a women's shirt. I am not a woman. Just bad

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Ordered a printed mug on 16th of July, was sent confirmation email and tracking number. Then it has gone wrong no mug arrived as yet and no replies to emails sent to Shirtinator about my order. Tra... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Shirt came up a little larger than anticipated but the print quality is excellent and nice cotton. Delivery took longer than stated but due to Brexit anything coming from Europe now takes an age. Ove... See more

Rated 1 out of 5 stars

Bought a T-shirt for my 3 year old for that cost 31 euro and it is absolutely disgraceful. The material is horrendous it's like a rag and the neck is that of a man's T-shirt.. it literally hangs of... See more

Company details

  1. Custom T-Shirt Store

Written by the company

At Shirtinator you can find the classics such a t-shirts, hoodies, jackets but also bibs or sportswear. We also have products such as mugs, caps, bottles and many more on stock.


Contact info

1.6

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

48 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.6

All reviews

(48)

1 review in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Poor service

Ordered some specific Chrisfmas designs. One of the shirts that arrived (after 2 weeks) is a women's shirt.

I am not a woman.

Just bad

19 December 2025
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Hello Matt,

thank you for your feedback.

We are sorry that you were not satisfied with your order. Even after some time has passed, we are still willing to further review the situation and work towards a solution that meets your satisfaction.

For further assistance, please contact us via email at info@shirtinator.com, including your order number and a description of the issue.

We will be happy to do our best to meet your request.
We apologize for any inconvenience this may have caused.

Julia, Shirtinator Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Bought a T-shirt for my 3 year old for…

Bought a T-shirt for my 3 year old for that cost 31 euro and it is absolutely disgraceful. The material is horrendous it's like a rag and the neck is that of a man's T-shirt.. it literally hangs off his shoulders!
I emailed them about it and explained my son couldn't wear a top with the neck so huge it would hang off him. They said they don't return money so tough basically, they'd credit me with my own money..
Never will I ever order from them again!

11 September 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Are advertised as being UK

Are advertised as being UK, but actually prints in Netherlands (charges you more than any other similar business in the UK) and it take up to 2 weeks for the parcel to come in the UK....
Nonsense, scam, do not order.

25 June 2024
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Looks Great and well printed but....

Looks Great and well printed but....
I should have checked thier size chart as a 4xl in most shops is big enough to fit me but for some reason, this 4xl is more like a 2xl so won't fit.
Didn't realise there was different sized 4xl till now as always found every other place I buy clothes from seem to use a standard size guide.

12 October 2023
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Hello Andrew,

Thanks for your review.

Please do not hesitate to contact us directly, should you have a question or a claim.

I have sent you an E-Mail offering you an alternative.

I do remaing looking forward to hearing from you soon.

Best Regards,
Miroslava.
Shirtinator Customer Service.

Rated 1 out of 5 stars

Order hasn’t arrived

Order hasn’t arrived

30 September 2023
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Hello Nigel,

Thank you for your feedback.

We have already attended this case and we are in fact waiting for you to please confirm if the package was received, as we do not have a delivery confirmation in our tracking.

If you have not received the package, please reply to the email we have sent you, and we will proceed to offer you options to resolve the problem.

Thanks for your help.

Miroslava
Shirtinator Customer Service

Rated 3 out of 5 stars

Took very long time for delivery and…

Took very long time for delivery and tracking not very good but when eventually arrived item ok

13 September 2023
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Dear Shirtinator customer,

thank you for your review.

We are sorry if the delivery of your parcel took longer than standard. Anyway, we are glad that the delivery was successful and that you were satisfied with the product.

If you have any further questions, we are at your disposal via our hotline or via our e-mail info@shirtinator.com

Julia
Shirtinator Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Order didn't arrive

I got an invitation from Shirtinator this morning to write a review of their service. I paid £10 for shipping ten days ago and still haven't received my order, so all I can say in response to the invitation is that Shirtinator took my money and I got nothing in return.

Just seen that shirtinator has replied and I want to stress that the only reason I wrote this review was that they sent out an email saying "you have received your order, please write a review" so I wrote the only review I could. My recommendation to them is either to look at a shipping service that reflects their premium pricing for delivery, or just to hold off insisting on a positive review until after it is likely to have arrived.

31 July 2023
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Hello Ian,

Thank you for your feedback.

We invite you to always contact us first, our customer service department will gladly help you with your questions.

Estimated delivery time for UK orders is 8 working days.

Your order was dispatched on 20/07 and is currently still on its way to you. You can follow the package on this tracking link:

https://parcelsapp.com/de/tracking/LS752587206NL

If you do not receive your package by the end of this week, we will gladly send you a new order free of charge.

We are available for any other questions you may have.

Best Regards,
Mirka.
Shirtinator Customer Service.

Rated 1 out of 5 stars

It said my t shirt has arrived but it…

It said my t shirt has arrived but it has not haha! It has arrived in the UK when i check tracking (29/06/23) but i don’t actually have the t shirt, so why did you email saying i have?

3 July 2023
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Hello Gary,

Thanks for your review.

We have sent you already a direct email giving you the informaiton about your order and the tracking link, so that you may follow your package. I am tracking your order also. If it does not get delivered by the beginning of next week, I will contact you again to offer you a solution.

Best Regards
Mirka.
Shirtinator Customer Service.

Rated 1 out of 5 stars

It says my parcel arrived but it never…

It says my parcel arrived but it never came!!!

19 June 2023
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Hello Matt,

Thanks for your review.

We have sent you already a direct email giving you the informaiton about your order and the tracking link, so that you may follow your package. I am tracking your order also. If it does not get delivered by the beginning of next week, I will contact you again to offer you a solution.

Best Regards
Mirka.
Shirtinator Customer Service.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

The t-shirt was very good quality and it was easy to customise on the website. When the first t-shirt did not arrive I contacted Shirtnator and Miroslava organised a replacement to be sent promptly. I would definitely recommend this company.

30 March 2023
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Overall very pleased...

Shirt came up a little larger than anticipated but the print quality is excellent and nice cotton. Delivery took longer than stated but due to Brexit anything coming from Europe now takes an age.
Overall, very pleased and will be ordering again.

9 March 2023
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Poor customer experience and poor quality product

Customising a special shirt seems like a great idea, so I ordered one for my wife's birthday on Shirtinator. Positives: a) their website offered the best choice of shirts and customisation; b) the printing/ words were accurately produced. Negatives: a) delivery time was much longer than stated on their website - shirt arrived too late for birthday; b) there was no communication or tracking information provided - I was left in the dark; c) despite paying extra for premium product, the cotton material is so thin you can see through it. I have better cotton T-shirts at a quarter of the cost. In conclusion: a) this product is not worth the money I paid; b) this company does not provide a good or reliable customer experience; c) I would never ever use this company again.

10 February 2023
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Dear Andreas,

Thank you for your review.

According to the shipment tracking report, your order was successfully delivered to you yesterday.

We would like to ask you to confirm the successful delivery by sending an e-mail to service@shirtinator.com.

In case the delivery has not been delivered, we will suggest a solution to the problem so that it will be OK for you.

Julia
Shirtinator Service Team

Rated 4 out of 5 stars

delayed delivery but good communication

Had little bit of trouble with the delivery, after not receiving them when advised we had, but there has been postal strikes and once i had been in contact they sent out a new order and it was received today. the product itself is really great, the quality of the apron is really good an sturdy, and the printing is of a good quality i am happy wth my purchase, the 4 stars is because of the time it took more than the product itself.

11 January 2023
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Good product but a bit late

Ordered a puzzle made from a family photograph. Puzzle was well made, we were happy with it but it came a few days after Christmas despite notification of it being posted on the 15th.

14 December 2022
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Dear Rayna,

thank you for your review.

We are sorry that your parcel was delivered later than you expected. Your satisfaction is important to us, so as a small reward we offer you a discount code for your next purchase with us.

In case of interest, please send us a short message to our mail service@shirtinator.com

We apologize for any inconvenience caused.

Kind regards,

Julia
Shirtinator Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Beware of shipping time, products come from Europe

Ordered custom tee shirts on a Sunday, they were made and shipped on the Monday and a tracking number was issued. I was surprised to see that these shirts were shipped from somewhere in Europe. I had placed the order on what appeared to be a UK website. Hats off to Shirtinator for the very fast turn around, however where it all falls apart is the shipping side of things. My shirts have been stuck in the Netherlands now for nearly a week. If you are expecting to get something quickly plan ahead with this company. I have been told it can take 14 working days before I will receive my delivery. If that is the case it should be made prominent on the website, and alternative expedited shipping made available. The extremely fast turn around of one working day is meaningless if it takes 14 working days to receive it. Now I will be the first to say that Shirtinator is not responsible for the UK leaving the EEC, however I have purchased other things from Europe and they don't take 14 workings days (could be 3 weeks!) to get here. So someone has managed to crack the customs processing. Right now I am still waiting for them, and the event that they were going to be used at will likely be missed. I anticipate that the vendor should remain responsible for the transaction right through to delivery, not blaming a third party for the delay.

11 July 2022
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Hi Mark,

Thank you for your review.

We are very sorry that there was a problem with the delivery of your package.
The parcel was sent as standard and we are very sorry that it was so complicated or that we caused you inconvenience. For this reason we have refunded the payment for your order back to your account.

Once again we would like to apologize to you in every form. We are at your disposal in case of any questions.

Julia
Shirtinator Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Still no refund …

Still no refund even though I returned the T-shirt over two weeks ago. Would rather discuss this via email but you seem to have blocked me!

27 September 2021
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Dear Paul,

Thank you for your new review.

We have not blocked you. Why should we do this? We usualy try to comunicate as long as necesary with our customers. Our system can not block customers.

We have not received your order yet. As soon as we have recieved it, we will refund you the amount to your Paypal account.
Thank you for your patience.

Best regards,
Inge
Shirtinator Senior Service Team

Rated 1 out of 5 stars

No response to damage product

I bought a custom cup and it broke after one cup of tea, messaged on their site to try and get a refund but never had a response

6 September 2021
Unprompted review
Shirtinator UK logo

Reply from Shirtinator UK

Dear Reece,

Thank you for your review.
This was our answer on the 16th of August. You never send us pictures of the cup.

We are sorry to hear that you are disappointed with your order.

We would be grateful if you could send us a photo of the mistake so that we can determine how to resolve the problem. At your earliest convenience, please send the photo to service@shirtinator.co.uk
In addition, please include a brief description of your complaint as well as your order number.

Once we have received your photo, we will be in touch as soon as possible.

Thank you for your patience with us in this matter.

Best regards,
Inge

Shirtinator Service Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look