Banner for repprovisions.com

repprovisions.com Reviews 

794
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 547 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptional quality and delicious taste of the meat and other food products, emphasizing the fresh ingredients and sustainable farming practices used by the ranchers. People also appreciate the smooth online ordering process and fast delivery services, noting that items consistently arrive frozen and securely packaged. However, some customers also noted that unexpected shipping delays occasionally caused products to arrive thawed or spoiled during transit. A few reviewers additionally mentioned experiencing occasional problems with packaging leaks, broken seals, or specific meat cuts being smaller than anticipated.

What people talk about most

Product

Reviewers mention positive feedback about product quality, noting that the delicious meats arrive securely... See more

Quality

People report positive experiences with quality, expressing deep appreciation for the delicious, fresh taste... See more

Delivery service

Users describe positive interactions with delivery service, noting that orders ship quickly, arrive on time,... See more

Order

Reviewers highlight positive aspects of order execution, noting that the process is super easy and intuitive... See more

Customer service

Clients share positive opinions on customer service, highlighting that representatives are friendly, prompt,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

REP never disappoints. From the packaging to the chicken, beef, cottage bacon, bone broth kits and dog treats, my family has experienced what those items used to taste like. Thank you for staying the... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The ordering was so easy. The shipping was excellent. The packing of each individual package was phenomenal. The products are amazing. I will absolutely be ordering more in the very near months ahead... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great tasting beef and pork! Customer service is friendly, helpful and always available. So refreshing to speak with a live english speaking person instead of a robot or foreign call center. They alwa... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Rep provisions is an awesome company! It was easy to order and know exactly what you are getting. The order shipped quickly too! We’ve tried the bacon, chicken breasts & ribeye so far and they are inc... See more

Company replied


Company details

  1. Farmers' Market
  2. also in
  3. Butcher Shop
  4. Health Food Store
  5. Meal Delivery
  6. Meat Products Supplier

Written by the company

REP Provisions is a direct-to-consumer meat delivery company. We raise grass-fed and grass-finished beef, soy and corn free pork and lamb. We also provide no-soy pasture-raised chicken. All of our animals are free from antibiotic and mRna vaccines. Our farms are chemical free meaning we don't use fertilizers, herbicides or pesticides. Our mission is to regenerate America's grasslands and improve ecosystem health by supporting local regenerative farms to build a more resilient and transparent food system. We have been safely delivering regenerative, nutrient-dense clean protein to 48 states for more than 5 years.


Contact info

4.7

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

794 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.7

All reviews

(794)

548 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great service!

Easy, affordable, high quality. I was going to try for a month and cancel but got hooked and don't plan on going anywhere.

13 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Gabe! Well, this just made our day! We love knowing you gave REP a try and now don’t plan on going anywhere! Thank you for choosing us and supporting our small family farms. You are now part of our REP family and we’re super grateful for you!🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

Service and quality

6 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Terry! We’re super happy you’ve had a great experience with REP! Thank you for choosing us and supporting our small family farms. We truly appreciate you!🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

Best tasting beef.

Quality taste and great service. There Burger Meat has ground chuck brisket and Ribeye in it so it has great taste.

13 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Ken! We’re super happy you’re enjoying our burger blend and have had such a great experience with our team! Thank you for choosing REP and supporting our small family farms and for being such a blessing. We truly appreciate you!🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

Great company, has always been my GO TO…

This company has always been my GO TO for meats, or really anything they sell❗️That's because when Dad first started making the century old wood, cutting boards, there was a problem with one that I bought and they shipped me another right away as the first one was being shipped back to them. I bought 3 of them because they are keepsakes❗️You just can't find a better chopping block❗️Meats are superb as well‼️

21 August 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Andrew! Wow, you just made our day! Thank you for taking the time out of your day to provide such a positive shout-out! Knowing REP has become your go-to means more than you know. We love that our dad’s cutting boards have become keepsakes for you. Each one is definitely a one-of-a-kind and something very unique and special. And we’re super glad you’re enjoying the meat, too! Customers like you are such a blessing to our family and small farms. Thank you for your continued support! We are truly so grateful for you! 🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

Easy to order

Easy to order, the quality is amazing, comes well packed and taste soooo good!

13 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Amy! We love hearing this! We’re super happy your experience with REP has been such a good one. Thank you for choosing us and supporting our small family farms. We truly appreciate you, more than you could even imagine! 🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

Packaged well and frozen

I was happy to get our package and to see how well packed it was with the insulation and dry ice. Everything came extremely cold. So far the meat has been great. I would cut the steaks a hair thicker though :)

13 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Kenneth! We’re super happy your order arrived in great condition and that you’re enjoying the meat! We really appreciate your feedback about the steak thickness, too. Thank you for choosing REP and supporting our small family farms! You’re a real blessing! 🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

Keep coming back!

Repeat customer, never disappoints!
Tried others, keep coming back!
Love the Primal Mix

6 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Mark! Knowing you’ve tried others and keep coming back to REP means a whole lot to us! We’re super happy you’re loving the Primal Mix. Thank you for your loyalty and for keeping our small family farms at your table! You are a blessing! 🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

I ordered meat from you guys from 2001…

I ordered meat from you guys from 2001 and i always impressed with service and quality!
Thank you very much!

12 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Irina! It’s such a blessing to have your continued support! We’re super happy you’ve been pleased with your orders and the care from our team. Thank YOU for sticking with us and supporting our small family farms!🙏🏻🥰

Rated 2 out of 5 stars

Good flavor but horrible value

Good flavor but horrible value on the NY Strips. My second shipment of 10oz steaks ($25 per steak) once again came way under once you cut off the massive fat portion. These three steaks weighed 6.8, 8.0, and 8.8oz. So just for me the cost per dinner was $37. Stick to the primal ground beef which is fantastic and avoid the other cuts.

6 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hi Brandon, we’re really happy that you were pleased with the flavor and so sorry you were disappointed with the size. As I mentioned before, as noted on the paper we placed inside your box, as well as our website, we do ask to reach out to us with photos anytime there is an issue so that we can properly resolve a potential problem. As stated on our website regarding the steaks:
(approx. 10oz each/Listed weights are an average and may vary slightly.)
We try our hardest for consistency but these are part of the challenges of raising animals regeneratively and not conventionally. Conventional beef will almost always fit into a perfect mold each time, same size, shape, consistency, but for us that is nearly impossible. Each beef we deliver is grass fed and finished from the day it’s born to when it is harvested and this sometimes creates inconsistent sizes in the primal cuts amongst animals and may occasionally affect appearance, weight and thickness of individual steak cuts. But we do encourage reaching out to us with photos so that we can get a better understanding of what you received. It’s the only way we can understand if we sent something that we shouldn’t have. It’s also important so we can address it with our processor. Again, I’m very sorry about that Brandon. We truly do appreciate the support for our small family farms and regenerative agriculture. 🙏🏻

Rated 1 out of 5 stars

The ground beef was really dry

The ground beef was really dry. The steaks were tough even though I cooked them to medium rare.

5 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hi Holly, thank you for sharing your feedback. I’m so sorry our ground beef wasn’t what you were expecting. We typically receive wonderful feedback on it, so we’re very sorry it wasn’t the experience you were hoping for.

Our 90/10 blend is very lean, and because our beef is 100% grass fed and grass finished, its flavor and texture can differ from beef that is grass fed and finished on grain. It can also overcook easily, so using a gentler heat cooking slow and watching the cooking time closely can help keep it tender and juicy. You might be happier with our 80/20 blend.

Regarding your steaks, grass finished steaks do have their challenges when cooking the perfect steak. Since we don’t feed any grain, consistency is difficult. It’s extremely difficult to make every beef finish exactly the same each time and it will vary from beef to beef due to genetic differences or seasonal differences in grass species they are grazing at the time. So although it’s the healthiest way to eat beef, and even though you may have had grass finished beef before, one grass finished beef may not always be as tender as the next. One way that can help maximize the tenderness of our steaks is by following our prep and cooking tips. If you have any steaks left, I would love to share those with you if you’d like to reach out to us at kim@repprovisions.com

Thank you for giving our small family farms a try! We truly are very grateful. 🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

The best cleanest beef ever!

The best cleanest beef ever!

24 June 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Ralph! What a compliment! You just put a big ol’ smile on our faces. Thank you for continuing to support our small family farms. We’re super grateful for you!🙏🏻🥰

Rated 1 out of 5 stars

Do NOT order from this company

Do NOT order from this company. I added additional food to my order to hit the “free shipping” threshold that the order process was pushing. I was still charged for shipping and when I contacted the company to correct this, they told me that shipping is expensive so they have to charge despite the “free” offer advertised. I politely asked to therefore cancel the order (much of which I didn’t originally want and was just added to earn free shipping). They told me they would cancel but would charge a not-insignificant fee to do so. I fear what else is wrong here - this is not a trustworthy business.i seriously doubt a company that is this dishonest in their marketing and sales is not also dishonest about food quality and origin. Too many good options to take a risk with this company. Stay away.

15 October 2026
Unprompted review
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hi Hoyt, as stated in our previous emails, while we do offer free shipping for orders over $175, the $14.95 you’re seeing is a surcharge fee. Like we mentioned before, because UPS and FedEx significantly raised our rates in certain areas, including yours, we had to make a decision to either stop shipping to those areas altogether, or continue giving our customers that option that are still interested. But in order to continue, we had no choice but to add a surcharge fee to those areas. I’m really sorry about that. So that customers are not surprised by this charge, we have it clearly stated at the top of our website, our FAQ section and also at checkout before submitting the final payment. When you asked us to cancel your order because of the surcharge fee, we explained to you that our payment processor charges us this cancellation fee for the processing of the original payment and for cancelling. We also have this stated on our website as well. We actually take pride in running our business with honesty and integrity and we’re very sorry you feel that way. We truly do appreciate you giving us a try and wish you the very best. 🙏🏻

Rated 5 out of 5 stars

I really like the honey flavor....nice

I really like the honey flavor....nice!
reliable provider, great products!

9 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Bill! We’re super happy the honey flavor is a hit! Thank you for counting on REP and sharing these kind words. We couldn’t do it without you! Your support is such a blessing to us!🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

REP is a great company that supports…

REP is a great company that supports the growing food-is-medicine movement.

1 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Ryan! Helping families nourish themselves with food raised the right way is at the heart of what we do. Thank you for recognizing that and supporting our small family farms! We’re super grateful for you!🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

Easy ordering process and wonderful…

Easy ordering process and wonderful food. Looking forward to next month's bounty.

30 September 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Johnny! We’re super happy you’re enjoying the food! We look forward to sending your next month’s bounty, too! Thank you for choosing REP and supporting our small family farms. It means so much to us!🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

Great Products - Great People

They are great people and great to work with! We love all of the products we’ve tried.

1 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Scott! You know we love you! Your kind words about our team just made our day! We’re super happy you’re loving everything you’ve tried. Thank you for being part of the REP family!🙏🏻🥰

Rated 3 out of 5 stars

First time ordering from Rep…

First time ordering from Rep Provisions. The order came quickly and was packed well. However, I was disappointed in the size of the NT strips. It says it was 10 oz but was more like 7 oz. There’s also a large fat strip on the cut of strip. I also cooked the ribeye for myself. Both pieces of meat were tough. I expected more since I thought this was prime meats. I haven’t tried any of the other meats in the box but if it’s anything like the strip or ribeye unfortunately I will not be purchasing again. I always like supporting small businesses, but I can get better quality meats at a little higher price at our local Son of a Butcher shop in Birmingham.

9 October 2026
Unprompted review
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hi Sherri, Thank you for your feedback. We are so sorry to hear you haven’t had a great experience so far. Typically we have great feedback on our steaks, so we are very sorry this didn’t happen for you. We do ask, as stated on the paper we placed inside your box and our website, to please reach out to us anytime there are any issues with any of the products. This is the only way we can understand what you received and to properly resolve a potential problem. If you have any photos you could email us, that would be very helpful.

Grass fed, grass finished steaks do have their own challenges when cooking the perfect steak, as they are very different from a grass fed, grain finished steak. Since we don’t feed any grain, consistency is difficult. It’s extremely difficult to make every beef finish exactly the same each time and it will vary from beef to beef due to genetic differences or seasonal differences in grass species they are grazing at the time. So although it’s the healthiest way to eat beef, and even though you may have had grass finished beef before, one grass finished beef may not always be as tender as the next, one may have more fat than another or one may look different than another. We do have prep and cooking tips we like to share with our customers to maximize tenderness. If you have any of those steaks left, please reach out to us and let us know and we will be happy to share those tips with you.

Thank you again for giving us a try Sherri. We truly do appreciate you for supporting our small family farms. 🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

You did great as usual but it was even…

You did great as usual but it was even better this time because of the BEEF BACON!! Now if only you could add beef breakfast sausage I’d be even happier. All the recipes out there just don’t taste right.

7 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Gina! We’re super happy the beef bacon was such a hit! Thank you for the beef breakfast sausage suggestion, too. We love hearing what you’d like to see next! Your continued support means the world to us. Thank you for sticking with REP and our small family farms!🙏🏻🥰

Rated 5 out of 5 stars

Communication was great regarding my…

Communication was great regarding my delivery, I've been able to skip or delay a delivery. I will continue to order. Absolutely no complaints about quality of products I have received.

7 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hey Julie! We’re super happy that adjusting your deliveries has been easy and that you’re enjoying your orders! Your continued support is such a blessing to our small family farms. Thank you for trusting us to keep you stocked on your schedule! You are a real blessing to us! 🙏🏻🥰

Rated 4 out of 5 stars

We were overall pleased with what we…

We were overall pleased with what we received. One of the filets honestly didn’t look like a filet but we trust that it is. Our only real complaint is that two of the packages have had a hole in them somewhere because when thawing blood leaked out everywhere. Now I thaw the meat in a bowl as a precaution.

7 October 2026
repprovisions.com logo

Reply from repprovisions.com

Hi Jennifer! Thank you so much for taking the time to share your feedback! We’re happy you were overall pleased and so sorry about the leaking packages and your concern with the filet. Inside each box, we include a paper called “Good Things to Know” with important information about your products when they arrive. One of the things we explain is that the packaging can become brittle from the extreme cold and develop small holes as the frozen products move against each other during transit. For this reason, we recommend placing a plate underneath the meat while thawing to catch any leaks. We’re very sorry for the mess this caused! We support small family owned processors who hand cut our steaks, so there can be some variation in shape and appearance. We would love for you to reach out with a photo of the filet so we can better understand what you received. Thank you for supporting our small family farms and regenerative agriculture. We truly appreciate you!🙏🏻🥰

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look