While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Product appears to be okay but was disappointed with delivery. Ordered on a Saturday but wasn’t dispatched until the Wednesday, eventually arriving on the Saturday. Seems very slow and at £4.29, quite... See more

Rated 2 out of 5 stars

Having shopped at pabo before when I saw an email promising a free gift I thought why not! Ordered and arrived quite quickly! No free gift! Thought the offer might have expired and I hadn't noticed so... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Having been really pleased with previous orders from pabo I thought I would order again. I placed my order on the 19/05/2016 and payment went straight out. Received an email saying items will be despa... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Loved the variety of items to choose from and all from the comfort of my home. Easy website to navigate and given a realistic idea of delivery times and options. My box of joy arrived quickly and was... See more

Company details

  1. Lingerie Store
  2. Sex Toy Store

Written by the company

Be a pioneer. Be independent. Break down conventions. Do the right thing from the start - even when society is not ready for it. This is what Beate Uhse stands for, in the past, the present, and even the future. Beate Uhse does not only fulfil their customer’s wishes but also inspires and encourages them to pursue their dreams and desires, and to embrace their sexuality. This is the case for all of Europe. After all, with more brands alongside Beate Uhse, such as Pabo and Adam & Eve and with affiliates in the Netherlands, France, Belgium, Austria, Czechia and Great Britain, we are there for our customers.


Contact info

3.4

Average

TrustScore 3.5 out of 5

231 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

Placed an order recently for partners …

Placed an order recently for partners birthday in good time. Received confirmation quickly and they took the money from my account quick enough. Not dispatchd when they said it would be. Tried to contact the telephone number on the website but could not actually get through to anyone. tried to contact via online form which did not work, emailed the email address contained in the conformation of order, emails bounced back as their server 'did not exist'. Eventially managed to find an email address that worked from doing a google search. Had a very vauge reply simply saying 'Unfortunately we can not speed up the delivery.

For as far as I can see, you order will be dispatched today.
This means you should recieve the order on Thursday or Friday if the
shipment is going as planned'
My order still has not been dispatched and my further emails requesting this order be cancelled and I be issued a full refund as it has not yet been dispatched have not been responded to. Very frustrating. Once this is resolved I will not be ordering from this company again, very slow and poor communication. Lets hope the items should they ever be dispatched are of good quality at least. Having since read other reviews I am not holding high hopes.

4 April 2017
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Dear Natalie,

I have read your previous mails and answered your last one. We always try to improve and do apologize for the answer
you received on the first mail.

If you have any questions, please contact us on: onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk

With kind regards,

Wendy
Webcare Team

Rated 1 out of 5 stars

Wrong address

I have sent over 20 emails to pabo as they sent my order to the wrong address so over the last week they haven't answered any emails I have sent the stuff was for my girlfriends birthday it is the worst company I have ever come up against regarding customer service all I want is my items or a refund

27 March 2017
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Hello,

We just checked our mailboxes and haven't found any new emails regarding a wrong address. Is it possible that you've sent the emails to our "no reply" email address?

We kindly ask you to send your customer details to onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk so we can look further into this.

Regards,

Tessa
Webcare Team

Rated 1 out of 5 stars

Dire

I ordered some clothes from Pabo, I received the parcel within a week, however upon opening, I found that they'd sent me someone else's order, name, address, email etc on the delivery note. Surely this breaks UK data protection laws, god knows who has all my details, so thanks Pabo.
Surely someone in there delivery department might check that the name and address on the delivery note matches the address on the parcel. Hmm not Pabo I guess.
So when you email Pabo to tell them they've made a huge mistake, you'd expect them to apologise and send the correct order immediately, no again, send the wrong order back to them, they'll have a look and they might sort things out in 5 weeks, heeeellllloooo Pabo, this is YOUR mistake.

So I've sent it back to them, filled out the return note ( addressed to someone else of course) now what do you think the chance of me receiving a refund and not the person who's order I received, yep no chance.

I'll keep you updated as to what happens but Pabo's customer service is shockingly bad.

Ok, to give credit where credit is due, after my initial response from Pabo so called customer service, I posted this review, only after did they sort out a refund which was given quickly without fuss. It's a shame you have to resort to review sites to get a level of service you'd expect in the first place.
I still have no idea who was sent my personal details along with my order, I'll just have to hope it's not someone involved with identity fraud.

Hopefully Pabo might implement further checks before sending out customer orders in future.

12 January 2017
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Hello,

We are so sorry this has happened. Can you please send us an e-mail with your customernumber
and/or addressdetails. As soon as we have received your mail, we can sort this out for you.

Please mail to: onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk

Kind regards,

Wendy
Webcare Team

Rated 2 out of 5 stars

Refunds are terrible.

Bought items on two occassions, had to return some items due to sizing issues.

In both instances the parcels were labeled as "lost" by Pabo, only to surface as "received" after about 8 weeks of my constantly reminding them.

If you don't push them - they don't reply. I've managed to get a refund in a form of a voucher that did not work online as it was only valid for 14 days (I was not even remotely aware of that, nor did anyone mention it).

So far I am still awaiting around 20£ back from Pabo that I requested back in... October (at this time it's 10-January)

10 January 2017
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Hello Michael,

We are familiar with the problem. It can be quite a long time before we receive the return package.
Can you please provide your customernumber or address details, so we can sort this out for you.

You can mail to: onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk


Kind regards,


Wendy
Webcare Team


Hello Michael,

We have not received your details. We like to help, so please send your details.

Kind regards.

Wendy
Webcare Team

Rated 2 out of 5 stars

Shocking service

Returned items mid November, still no refund (£30). Called the start of December and the woman was so unhelpful. Told me I'd need to wait up to 6 weeks until items returned back holland. I will now be contacting my credit card to see if they can refund.

I originally filled out an online form which I was also told I did not do. Laughable.

Absolutely shocking way to treat customers. Do not buy anything from this company I have never experienced such poor customer service.

Update - Pabo have now refunded me. This could have been avoided if a good level of service was provided when I contacted them in November. I will not use again as their returns policy is far too slow especially in this day and age. Thanks to Tessa for taking ownership of my complaint.

3 January 2017
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Hello,

We'd like to look into this. Could you please provide us with your customer data? Please send your email to the email address onlineserviceteam@beate-uhse.com

Kind regards,

Tessa
Webcare Team

Rated 1 out of 5 stars

No response, no order, account suspended

Ordered from here, got confirmation and they took money as normal, then i got a email saying account is suspended due to not being able to delivery or some crap. Came with a click here to activate account, clicked "page not found" Address was correct on order confirmation, logged into account only to find address just screwed up and special characters, completed online form as i tried to correct the address a number of times but each time logging in it screwed up again. No response back, few days later completed form again, nothing, found this site and a contact address emailed them, nothing but got suspended email again a few days later.
As i paid from paypal i logged a complaint through them, very slow to respond and no useful info given only to confirm first line of address, i gave the full address, chased again through Paypal, finally a message saying they have corrected address and i have to wait 1-2 weeks for delivery. In account my address is now correct but no order information is there. I have now asked to cancel order and give refund, lets see if they bother to reply to this!

Use one of the other sites that get things right and when they dont they say sorry and sort it out quickly. But if you like hassle and talking to a brick wall give these guys your money!

13 December 2016
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Hello,

We're very sorry that you have had to go through such a hassle and we can understand that you're annoyed by all this.

Please send your order information to onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk so we can look into this. We'd like to know what happened with your order and the addresses.

Kind regards,

Tessa
Webcare Team

Rated 1 out of 5 stars

CANNOT GET REFUND

My wife and myself bought some items on 4/09/16 we still have not got these items on 11/10/16 i have asked for a refund and they are refusing. Phoned customer services and they hang up on me. DO NOT USE THIS COMPANY AVOID. As well as this today i phoned 2 weeks ago and was pretty much told they thought i nicked parcel but turns out royal mail didnt deliver it no sorry or anything. I was very annoyed by lack of resovling the issues razed 5 weeks ago tessa because you do not follow up on compaints or sent a simple email explaining you are still "investigating" and when i asked to speak to manager is when your employee hang up phone dam right i was annoyed its disgusting and i hope your company goes bust just looking at other reviews hopefully it will not be long.....

11 October 2016
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Hello Robert,

Our colleagues redelivered the parcel as you expressed the wish for this in the form you filled out. Because you didn't mention that you didn't want to receive the ordered items anymore we were not aware of this.

As requested we tried to pull the parcel out of shipment and fortunately our colleagues in the warehouse were able to, normally this isn't possible because of the automatized processes.

The refund will be processed shortly. You will be informed by email when it is processed.

Based on the tone of voice and choice of words in the conversation by phone
we deleted your customer account. We will not accept any future orders.

Regards,

Tessa
Webcare Team

Rated 4 out of 5 stars

Good deal with groupon voucher

I bought a voucher for £19.00 to spend at Pabo worth £45. Ordered 3 sets of lingerie. I received a confirmation email but after a week I hadn't had notice of dispatch. I rang customer services and the lady told me it had been dispatched. It arrived the next day! The items were good quality and fit well. Definitely worth the £19!

10 September 2016
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Wouldn't recommend.

Poor quality items. Slow service. Expensive tat.

22 August 2016
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Dear Shaun,

We are sorry that you are not happy with your order. Please contact us: onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk

After we receive your e-mail we we will provide you with our free post returnaddress.

Regards,

Wendy
Webcare Team Pabo

Rated 3 out of 5 stars

inaccurate dispatch date

Having been really pleased with previous orders from pabo I thought I would order again. I placed my order on the 19/05/2016 and payment went straight out. Received an email saying items will be despatched on 23/05/2016 and a comfirmation email will be sent to me. I am still waiting to find out when the items will be despatched as on their website it states 4-5 working days to actually receive the order. I have emailed customer services but not heard a response back. Starting to wonder if I will receive my order

25 May 2016
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Dear Debbie,

There has been an error in our e-mailservice. We are sorry for this inconvenience, but our IT-specialists are very busy to resolve this problem. Can you please send us your customernumber and the e-mailadress that is linked to your customernumber?
We will check the status of your order.
If you want to, you can e-mail your information towards onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk.

We are happy to help you.

With kind regards,
Monique
Webcare Team

Rated 1 out of 5 stars

Shocking👎🏻😱

I shopped here and was waiting a week and a half for my items to arrive I bought a sex bomb box which should have £75 worth of stuff in it, it definitely wasn't worth that I could get same stuff offline for £10 I also got a free Easter gift box worth £40 same again, customer service is an absolute joke, cheap tat defiantly will not use again.

Wish I could give a -10⭐️

16 April 2016
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Dear Lindom,

We're very sorry that you aren't satisfied with the ordered box and the free Easter gift.

If the content hasn't been used and can be returned, you can send the items back to us and get a refund. Please contact us to receive the freepost address: onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk

With kind regards,

Tessa
Webcare Team

Rated 1 out of 5 stars

Flexible returns policy

I bought an item from Pabo that was faulty straight out of the box, so I contacted Pabo to return the item. After receiving a uk free post address from Pabo I was then informed that it could take a further 25 working days to process and send me a replacement. Even tho it states on there return policy it should only take 14 days (10 working days) to process, I questioned this and was told that the weren't changing there policy. Clearly they don't know what there stating on there website. Pabo also only seem capable of replying to emails once a day even if you respond straight away. One of the worse company's I've had the misfortune of dealing with!!!

15 April 2016
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Dear Andy,

On our website it is stated that we'll refund your payment within 14 days after we've received the returned products. This does not mean that it takes 14 days to process the parcel:

We will make reimbursement without undue delay and not later than 14 days after the day we receive back from you any products we have supplied, or (if earlier) 14 days after the day you provide evidence that you have returned the products.
Source: http://www.pabo.com/returnhowlong

As our warehouse is in the Netherlands, it can take a while before we receive the returned items. You'll receive a confirmation as soon as your parcel is processed and we'll send a replacement as soon as possible.

With kind regards,

Tessa
Webcare Team

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service ever!!!

I returned some items and after a few weeks I received an email with a voucher cod to use, valid for 2 weeks only. By the time I decided to placed another order, the voucher was already expired. I called customer services (very rude staff) and advised me to write a complaint email, which I did, but the answer was exactly the same, probably written by the same staff. Not a returning customer!!

2 April 2016
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Dear Simona,

In our webshop it is mentioned that return vouchers are valid for one month:
http://www.pabo.com/voucherreturn

If you have received a voucher code that was only valid for 2 weeks we kindly ask you to get in touch with us. We look forward to receiving your email on onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk.

With kind regards,

Tessa
Webcare Team

Update:

Dear Simona,

Thank you for providing us with your customer details.

We're very sorry that your voucher was only valid for 2 weeks. We do hope that you are satisfied with our solution, as we have extended the voucher code.

Regards,

Tessa

Rated 1 out of 5 stars

Claimed they didn't receive my returned item

Takes 2-3 weeks to send out orders. And when I returned an item via their Freepost address they claimed they never received it so kept my money. Some items are made of cheap materials and not comfortable to wear. Beware.

22 March 2016
Unprompted review
Pabo UK logo

Reply from Pabo UK

Dear ML,

We're very sorry that you're unsatisfied with our items and our service.

We kindly ask you to provide us with your order details. Our email address is onlineserviceteam@service.paboshop.co.uk. Weĺl look into this and help you.

With kind regards,

Tessa
Webcare Team

Rated 5 out of 5 stars

Highly Recommended

Purchased many items on here for my beautiful lady. She loves getting gifts and especially the ones from Pabo!

Great prices, great selection and great products!

3 March 2016
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look