Varmeste anbefaling!
Man skal lede længe efter et så behageligt sted. Tina som tog imod os er et yderst behageligt og dygtigt menneske. Jeg vil til hver en tid anbefale at man tager ind til hende og prøver kjoler.
Vis hun solgte andre slags kjoler ville jeg kun handle his hende.

Reply from One & Only - Brudekjoler







