nurecover.com Reviews 

5,335
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 708 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many consumers expressed deep frustration regarding severe shipping delays, noting that orders took multiple weeks to arrive, tracking information failed to update properly, or packages remained completely stuck in warehouses. Additionally, disappointed buyers frequently stated receiving incorrect items, experiencing poor material quality, and dealing with entirely unresponsive customer support teams. Some reviewers were happy with the customer service and found the items effective and relaxing for their regular daily routines. A few individuals also mentioned that support staff resolved their inquiries quickly and provided very helpful assistance whenever technical problems arose.

What people talk about most

Product

Reviewers mention negative feedback about product quality and performance, noting that heaters fail to reach... See more

Customer service

Customers had negative experiences with customer service, frequently describing support as unresponsive,... See more

Quality

Customers consistently note ambiguous experiences with quality regarding the product build and performance.... See more

Order

Reviewers highlight negative aspects of order processes, frequently reporting significant delivery delays,... See more

Delivery service

Consumers find delivery service to be a deeply frustrating experience, plagued by severe delays and extended... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

I never opened my item and needed to return it. It took a month to get thrm to respond with consistent emails. They finally accepted my return and it took another couple weeks to get a label to send... See more

Rated 2 out of 5 stars

While I love the cold plunge this company has been ridiculously challenging to work with. It has taken far longer than expected to get the sauna (well over six weeks). Then when I received it they sen... See more

Rated 3 out of 5 stars

The unit arrived, assembled with ease, have been using it for approximately three weeks. Temperature is below the 185 degrees they claim. 15% less on average. The infrared light, battery box is made... See more

Rated 3 out of 5 stars

A day after I submitted this review I received an email and a full refund from NuRecover. I have therefore increased to 3 stars due to the refund, but overall, the product and the inconsistent custo... See more



Contact info

2.5

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

5K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 33% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.5

All reviews

(5,335)

655 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Only way for refund - credit card dispute! Worst customer service

I canceled my order within 24 hours and contacted support right away. Despite the order not being shipped, it took multiple emails and several business days to get a real response.

At first, support told me that if the items had already shipped, they would not be able to refund me. Then I received an automated email saying they were rushing to get the items shipped and apologizing that they had not shipped yet. Their own email and the order portal both showed the items had not shipped. I also had screenshots showing this.

Only after repeatedly pointing out that the order had not shipped did they finally say they would cancel it. Their exact message was: “We have canceled your order and requested our finance team to process your refund. Please allow 20-25 business days to receive the refund. You will receive an email confirmation once the refund has been processed.”

After 25 days, there was still no refund and no confirmation. When I followed up, they said they had sent a link from their finance department. I never received any link. They then said they would resend it, but nothing ever arrived.

In the end, the only way I got my money back was by filing disputes through my credit card company. To make it even more frustrating, the charges were split separately, so I had to file three different disputes.

Based on my experience, I would not recommend ordering from this company unless you are prepared to document everything, take screenshots, and potentially go through your credit card company to get your money back.

7 July 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

FRAUDLENT COMPANY

FRAUDLENT COMPANY

Sauna never arrived- the offered to send a second at a discounted rate but charged my credit card twice.

Coming on a slow boat from China since February- NOT RECEIVED- an they are contesting my refund since.

Company is a COMPLETE SCAM- AVOID AT ALL COSTS!!!

Emily Horgan

17 July 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Do not purchase from Nurecover

Do not purchase from Nurecover.
I have had repeated issues and repeated semi solutions that take numerous correspondence back and forth.
My first order had part of the order missing. After following up on this the resolution meant that I was sent part of the item without an AU plug. Which meant again following up.
Some time later my Sauna steamer broke, again contacted them for a replacement as it was within warranty. This took three months to get my replacement, thus was after repeated enquiries and assurances that my order was on its way.
Once this arrived again it has come without an AU power plug.
So again I will be following up for a solution.
Unless you want to waste countless amounts of time and be provided wrong information and consistent errors in your order buy from anywhere else.

3 July 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Customer service is terrible

Customer service is terrible. I was on their sight. I put 1 sauna in my cart. I was still looking. I had not gone through the checkout process. I get an email, while I am on their sight, thanking me for.my purchase. A purchase that I had not made and they charged me full price. I emailed them right then. That I had not made a purchase, let alone for full price. I het an email back about a 20 day refund. I was mad but said ok to the refund. Next thing I know I have received the sauna. I email them again. This time they tell me that I never cancelled and some other nonsense. Stay far away!!

18 March 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don't Purchase ANYTHING from this company.

DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY.
I canceled my order same day as I had an emergency come in and I couldn't afford it. I emailed them the same day. Their response a couple of days later, was it would take 20 BUSINESS DAYS just for the refund and that the refund had been processed.

Now I purchased the sauna and a warranty for it separately. After the 20 days and seeing no refund, I contacted them again through email about the refund. This time i got a reply that they were processing it....... only the refund for the warranty! How ridiculous. I had to email MULTIPLE TIMES in various ways for them to even respond to the request for the refund for the sauna.... which still hasn't even made it to me. And I definitely cant believe anything shipped as there was no tracking number provided or estimate arrival time.

This company is absolutely fraudulent and I am currently working with a lawyer to sue for my money back. I also will be reaching out to the bank and providing the fraud department all information I have available on this company. BTW purchase was early May and it's July and I STILL haven't received a refund for either purchase and no product. Im ok with no product I DONT WANT IT and more importantly I can't afford it. All extra costs to me because of their intentional avoidance of refund requests will be tact on to this lawsuit and I could more than likely find other customers who've gone through this as well and turn it into a CLASS ACTION lawsuit. This is a trend of the company. AVOID ANY AND ALL PURCHASES with this company. They don't care about their customers, they only care about their pockets.
If you decide to purchase from them after reading this.... just be prepared to wait a minimum of 3 months to even get it and by other reviews Ive seen.... it may or may not work. It may or may not be the right product. It may or may not have all pieces to even put it together.
It may or may not have been a unit sent to a customer that was sent back and sent to you instead......
You absolutely have wasted your money if you did and good luck in getting your money back.

2 May 2026
Rated 3 out of 5 stars

+ - On Quality

The unit arrived, assembled with ease, have been using it for approximately three weeks. Temperature is below the 185 degrees they claim. 15% less on average.
The infrared light, battery box is made with inferior materials... it stopped working. Emailed for a replacement unit (should be under warranty) have yet to receive a response...
Cheer's G. Gordon Liddy.

29 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don't get baited

Don't get baited, they are a terrible company that lies from the start and will try to suppress customers to keep up their scam. If I could give less than 1 star I would. Disputing the charges as their customer service team is non-existant and my order still hasn't been delivered now two weeks past the promise date.

29 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Most awful customer service I’ve ever…

Most awful customer service I’ve ever experienced. You can only contact them via email and nobody actually answers any of your questions or problems after one use the red lights were broken as well as the cheaply made chair… Request was made almost 2 months ago and I have still not received replacement. I have also yet to receive the accessory order I made and it appears as though their customer service has just stopped responding to my emails. By far, the worst company I have ever dealt with.

25 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible Service

I have not received my order however, its already 1 week late and I have had the worst ever customer service experience Ive had.

DO NOT BUY FROM THEM.

18 June 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Zero stars is not an option but they…

Zero stars is not an option but they deserve no stars. They are a horrible company. Never received product and never got refund. Emailed company 20 times and keep getting the same generic message about my refund. I’ll have to dispute the charge with my bank now to get my money back. I wish I could sue this company but I would end up paying more. Does anyone want to go into a class action lawsuit with me? I pretty sure this company has done this to hundreds of people. I also heard if you actually get the product you order it’s a trash product.

4 April 2026
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

EVERY SINGLE AD i saw showed the unit…

EVERY SINGLE AD i saw showed the unit to be approx 6 feet tall,..mine was about 4-ish foot tall at best. The red light therapy unit included fell apart before being used and was worthless. the sauna itself is not the worst experience tho. it heats well and seems to be (aside from the other issues) as advertised. However,had i known the tent was so much shorter than i anticipated or seen advertised, or the red light unit would be so cheaply made,i wouldn't have bought it at that price. lesson learned

20 May 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Stay away

Orderd in hopes to get it for Valentines Day, received late and damaged . It happens but then took until June to receive replacement. Tried multiple times to ask for refund but they kept saying they would look into it and it’s on the way. We have lost the excitement to even use it now. Would highly recommend staying away from them. I think they spend all of there money on marketing and none on customer care.

11 June 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Rocky start, but outstanding customer support and a great final outcome!

We didn’t exactly get off on the right foot with my initial order, as the first setup wasn't hitting the benchmarks I was expecting. However, what really matters is how a company handles things when they don't go perfectly, and Nurecover absolutely stepped up.

After some honest back-and-forth emails with their customer care team, I was incredibly impressed by their professionalism and commitment to making things right. They actually listened to my feedback, escalated the situation, and worked out a fantastic, timely solution to ensure I was completely taken care of.

The new setup works beautifully and delivers a fantastic sauna experience.

It is rare to find a company these days that genuinely stands behind their brand and prioritizes customer satisfaction. I am incredibly pleased with the final outcome and highly recommend them based on their outstanding support alone!

10 June 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look