Norelie US  Reviews 

133
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

The product (RedRevive™ cold laser) is well designed, easy to use, and build with top-notch quality. The customer service was exceptional. Daryel and Ana have responded promptly and professionally to... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Excellent product and customer service, from a real person, not AI! My questions were answered promptly and the insoles have been a game changer. I have high insteps am on my feet for 8 hours on a c... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

My 2 rating is because of how Package arrived just all products in a bag wrap with tap!!! Makes me very curious about the product now,, I guess they are in need to save money because they aren't makin... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Because of a very delayed delivery of a purchase, I was told that my purchase would be cancelled and that my payment would be refunded. After a number of days and no sign of a refund, I contacted Nico... See more

Company replied

Company details

Written by the company

Our Mission is to Make Life Easier We search, test and develop the best innovations from around the world that make everyday life easier. Your opinion is valuable, it helps us develop our products and services according to your needs. We invite you to join us on our journey together.


Contact info

3.4

Average

TrustScore 3.5 out of 5

133 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 40% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.4

All reviews

(133)

16 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a red light at least a month…

I ordered a red light at least a month ago and haven't heard nor seen a thing. Is my order held up somewhere?
That video from the Dr is extremely annoying please shorten it.
Thank You,
Rick Kippenhan

27 December 2024
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Richard, thank you for your feedback pertaining to the video from Dr. Jeff Norman. We'll definitely take a look on how we can make it shorter.

As for your order, we would like to request for your order number and details so that we could locate your transaction and check for updates. Rest assured that once we've gotten the necessary details, we would do our best to expedite the shipment for you. Until then, our apologies for any delay or inconvenience that we may have caused you.

Rated 1 out of 5 stars

I'd like to write a review but I…

I'd like to write a review but I haven't received my product yet. I was told that it was because one of the free items was out of stock. I ordered the item on 12/31/2024 and it was confirmed and paid for, however, then I received an email advising that one of the free items was out of stock and was holding up the order until it came in, but no eta as to when that was going to be. Seems like this is a reoccurring issue with them.

20 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi,

Thank you for reaching out and sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay in your order due to a stock issue with one of the free items. We understand how frustrating it can be to wait without clear updates, and we truly appreciate your patience during this time.

We’re happy to inform you that the stock issue has now been resolved, and your order is already in transit. We’ve prioritized expediting the shipping process to ensure you receive your items as soon as possible.

If there are any further delays or issues encountered, please rest assured that we will reach out to you directly to address the matter. We’re also prepared to offer a goodwill gesture or compensation as a token of our commitment to providing you with the best experience possible.

Thank you again for your understanding and for giving us the opportunity to make this right. Please don’t hesitate to contact us if you have any further questions or concerns.

Rated 1 out of 5 stars

I I am very disappointed

I I am very disappointed. I have been trying to reach your place. I ordered something on January 3. I have been trying to get a hold of you to find out where my package is. It is January 24. I never received an a email of my order confirmation I do have the order it cut off the confirmation number. I want to know where my package is.

3 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the delay in your order and the lack of communication. Your feedback regarding the delivery experience has been noted, and we are committed to resolving this issue promptly.

To assist you better, we kindly ask you to provide us with your order details, including your full name, email address, and any other information related to your purchase. Once we receive this information, we will directly contact you with an update and work to resolve the matter as quickly as possible.

Thank you for your patience and understanding. We are here to help.

Rated 1 out of 5 stars

First off I received a confirmation of…

First off I received a confirmation of the order but nothing after that. I called the company on 1-15-2025. was told the order would arrive on the 1-21-2025 and today is the 23 rd. And still no communication from the company. It would be nice just to have a note telling me that the order is delayed. No communication makes a client feel that they have no value that you only want their Money. To which you have. This makes one not put a lot of trust in this company.

30 December 2024
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Susan,

Thank you for reaching out, and I sincerely apologize for the experience you've had so far. I completely understand how frustrating it can be to face delays without clear communication, and I want to assure you this is not the standard of service we strive to provide.

The delay was due to an issue with one of our freebies being out of stock, but I’m pleased to inform you that we’ve started shipping all pending orders this week, and yours is on its way.

To ensure your satisfaction, I’ve escalated this matter so your order is given priority. One of our team members will be reaching out to provide further assistance and ensure everything is resolved promptly.

We deeply appreciate your patience and understanding during this time, and we are committed to improving both our processes and communication to ensure a better experience moving forward.

Thank you again for your feedback, and we look forward to making this right for you.

Best regards,
Norelie

Rated 1 out of 5 stars

I'd like to write a review but I still…

I'd like to write a review but I still haven't received my products yet and it's been almost 2 weeks now. Definitely shipping is extremely slow if they're sending me a message to write a review!!!!

22 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Donald,

Thanks so much for reaching out, and I’m really sorry about the delay. I completely understand your frustration – it’s been longer than expected, and that’s definitely not the experience we want you to have. We encountered an issue with one of the freebies being out of stock, which caused the delay, but I’m happy to let you know that we’ve started shipping all pending orders since last Tuesday. After checking, I can confirm that your order is now in transit and will be delivered as soon as possible.

We’re really sorry for this delay, and I assure you that we’re working hard to improve our processes to prevent this in the future. I’ve escalated the matter to ensure your order is prioritized, and one of our reps will be in touch with you shortly to assist further.

We truly appreciate your patience, and we’re doing everything we can to get this sorted out for you quickly.

Thanks again for your understanding!

Best regards,
Norelie




Rated 1 out of 5 stars

STILL WAITING FOR WEEKS FOR ITEM TO BE…

STILL WAITING FOR WEEKS FOR ITEM TO BE SENT!!!!!

22 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi John,

Thanks for reaching out, and I’m truly sorry for the extended delay. I completely understand your frustration—it’s been much longer than expected, and this isn’t the experience we want for you.

There was an issue with one of the freebies being out of stock, which caused the delay. However, we’ve started shipping all pending orders since last Tuesday, and I can confirm that yours should be on its way soon. We’re really sorry for the wait, and we’re working hard to ensure this doesn’t happen again.

I’ve escalated this matter to make sure your order is prioritized, and one of our team members will be in touch with you shortly to provide any additional support.

We truly appreciate your patience, and we’ll make sure this gets taken care of for you as quickly as possible.

Thanks again for your understanding!

Best regards,
Norelie

Rated 1 out of 5 stars

Will you PLEASE give me a date for…

Will you PLEASE give me a date for delivery of my wand light. Ordered and paid for on 1/6.2025, this is the second request for this product delivery.
Joe McLaughlin
813-716-8773

6 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Joseph,

Thank you for reaching out, and I’m really sorry for the delay with your order. We did experience an issue with one of the freebies, but I’m happy to let you know that we started shipping the product yesterday.

I’ve already followed up with our fulfillment team to ensure your order is prioritized, and they will send it out as soon as possible. Please keep your line open today, as one of our customer service team members will contact you to provide the latest update on your order’s status.

We truly appreciate your patience, and I apologize again for the inconvenience. If you have any further questions, feel free to reach out!

Best regards,
Norelie

Rated 1 out of 5 stars

This company is obviously a scam…but finally gave me a full refund!

This company is obviously a scam outfit. I never placed the order, no invoice, nothing. Reading the reviews below makes me certain that I will not be refunded the $169.90 they charged me on 12/30. I will report them as fraud.
After many emails and warning that I would report them, they finally refunded me the full amount. If I hadn't devoted considerable time and effort, i doubt they would have done so.

20 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi flmorris,

We hope that this message finds you well. Here at Norelie, we prioritize the satisfaction and experience of our customers. As such, for us to address your concern right away, may we request for your transaction details so we can check it out on our system.

Please visit our support contact page https://norelie.co/pages/contact, or you can also call our support hotline through this number: +1 307 218 3666.

Until then, we will be waiting for your response regarding the additional information. Thank you and we look forward to resolving this issue together with you.

Rated 1 out of 5 stars

NO PRODUCT NO STATUS 20+ DAYS

Guess I'm part of the one star choir now. Ordered my red light device 22 days ago and quess what. No status, no order, nothing. Should have known better or read the reviews before I ordered.

20 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hello Edward, We apologize for the lack of information regarding the status of your RedRevive™ Cold Laser Therapy Wand order. This isn't the experience we aim to provide. Due to high demand, there was a delay, but we’ve escalated your order and are now fulfilling all pending shipments.
A member of our team will reach out to you shortly. We truly apologize for the inconvenience, and we're actively working on improving our products and services

Rated 1 out of 5 stars

Haven't received my order yet and I'm…

Haven't received my order yet and I'm still waiting. I don't even get an updated tracking for it.

20 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Sandy, apologize for the delay in processing your order of RedRevive™ Cold
Laser Therapy Wand and providing an updated tracking number. Due to high demand, we experienced some delays, but the issue has been resolved, and our team is now shipping all pending orders. You will receive a call from us shortly with more details about your order.

Again, we sincerely apologize for the inconvenience, and we're working hard to improve our services

Rated 1 out of 5 stars

Never received product

I placed my order two weeks ago and have not received any confirmation that my product had been sent. I call customer service and was told both times that it had been sent. If not received by the end of January I will be reporting it as fraud. Would not encourage anybody to deal with company.

19 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

HI Laurie, We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you have experienced. We understand how important it is to receive your order on time, and we deeply regret the delay.

Due to high demand, we experienced an unexpected delay, but we are working diligently to fulfill all orders as quickly as possible. Your order will be shipped starting tomorrow.

Please expect an email or call from us with further updates. We are committed to resolving this matter and ensuring you receive your product as soon as possible.

Once again, we deeply apologize for the inconvenience, and we truly appreciate your understanding. Your feedback is invaluable to us as we continue to improve our services.

Rated 1 out of 5 stars

It's been a month since I ordered this…

It's been a month since I ordered this device and as of today I have not received it. I have not received any confirmation of shipping nor any other forms of communication except for a charge on my credit card

15 December 2024
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Leila,

We sincerely apologize for the delay in receiving your order. We completely understand your frustration and greatly appreciate your patience.

Due to high demand, we experienced an unexpected delay, but we are working diligently to fulfill all orders as quickly as possible. Your order will be shipped starting tomorrow.

Please expect an email or call from us with further updates. We are committed to resolving this matter and ensuring you receive your product as soon as possible.

Once again, we deeply apologize for the inconvenience, and we truly appreciate your understanding. Your feedback is invaluable to us as we continue to improve our services.

Rated 1 out of 5 stars

I have not received this product yet

I have not received this product yet. Where is it . At this point I want a refund I paid in good faith seems like I’m not the o my customer that has never received your so call product. Please credit back my money

16 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Joan,

We sincerely apologize if you have not received your product. We truly appreciate your purchase from us. Due to the high demand for our product, we experienced an unexpected delay.
We have expedited the process and will begin shipping tomorrow. A member of our team will contact you directly to assist and ensure this issue is resolved to your satisfaction. Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely appreciate your patience.

Once again, we apologize for the delay and want to assure you that we are taking steps to improve our services moving forward.

Rated 1 out of 5 stars

STILL WAITING

I ordered the cool laser for $149.95 on January 4, 2025.
It's been over two weeks and I still don't have it.
I'm beginning to think that I'm out 150 bucks.

4 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Dave,

Thank you for purchasing our product. Due to high demand, we experienced a delay with one of the products included in your order, and we understand that this is unacceptable. We sincerely apologize for the inconvenience.

We have expedited the process, and shipping will begin tomorrow. A member of our team will be reaching out to you regarding this matter.

Once again, we apologize for the delay and want to assure you that we are taking steps to improve our services moving forward.

Rated 2 out of 5 stars

I never received the device

I never received the device. I ordered it on January 5 but I didn't receive a notice of it being shipped yet. So, how can I write a good review of a product I never received? I appreciate it if you could ship it out ASAP so I can try it and write a true review. Thank you.

18 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi,

Thank you for purchasing our product on January 5. We truly appreciate your support, and we don’t want to keep you waiting.

We sincerely apologize for the delay. Due to the high demand for our product, we experienced an unexpected setback.

We have expedited the process and will begin shipping tomorrow.

Once again, we apologize for the inconvenience and want to assure you that we are taking steps to improve our services moving forward.

Rated 1 out of 5 stars

Never got notification it was shipped!

3 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi,

We sincerely apologize for the delay. Due to the high demand for our product, we experienced an unexpected delay.

We have expedited the process and will begin shipping tomorrow.

Once again, we apologize for the inconvenience and want to assure you that we are taking steps to improve our services moving forward.

Rated 1 out of 5 stars

I don’t order anything that is being…

I don’t order anything that is being shipped from China. It’s either a scam or it’s not what you thought you ordered so good luck getting your money back. They want you to pay to send product back to china. Good luck with that. I have been burnt several times and I make it a point if it comes from china rather then a store her in the states it’s a no go for me. Don’t trust them at all.

18 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi,

We understand your concerns and appreciate you sharing your experience. We want to assure you that we are a legitimate company committed to providing high-quality products and excellent customer service.

While some of our products are sourced globally, including from China, we ensure that they meet strict quality standards before they are shipped to our customers. Additionally, we have fulfillment centers in the U.S. to ensure faster delivery and easier returns.

If you have any concerns about your order, please feel free to reach out to us. Our team is here to assist you and ensure a smooth shopping experience. Your satisfaction is our top priority, and we’re always working to improve our services.

Rated 1 out of 5 stars

They keep sending things I did not…

They keep sending things I did not order and I can not get them to stop!
They are a total dcam

18 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Jesse,

We sincerely apologize for any confusion regarding your order and the charges. Upon checking, it appears that you had an active subscription for our product.

Please know that it is never our intention to mislead our valued customers. Regarding the charge and subscription, we want to clarify that a notification email is sent five days in advance for every subscription renewal, allowing customers the option to cancel if they do not wish to continue. However, we completely understand your concerns and are committed to resolving this matter promptly.

We have already canceled your subscription and assure you that no further charges will be made.

One of our team members will contact you directly to assist and ensure this issue is resolved to your satisfaction. Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely appreciate your patience.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered my nerve foot massage in…

I ordered my nerve foot massage in January 4 , 2025 . I haven’t receive any notification when it will be send out . And of course you already took the payment the same day I placed my order. I would like to receive an update!
Regina

4 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi Regina,

Apologies for the delay in your order. Upon checking, the delay was due to the high demand for our product, which caused an unexpected setback.

We have expedited the process, and shipping will begin tomorrow. Please expect an email or call from us, as we will be reaching out to you regarding this matter.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and want to assure you that we are taking steps to improve our services moving forward.

Rated 3 out of 5 stars

I ordered on 1/4/2025 and still haven’t…

I ordered on 1/4/2025 and still haven’t received my order.

4 January 2025
Unprompted review
Norelie US  logo

Reply from Norelie US

Hi,

Thank you for your purchase, and we sincerely apologize for the delay in delivering your item. Due to high demand for our product, we experienced an unexpected delay.

We have expedited the process, and shipping will begin tomorrow. Please expect an email or call from us, as we will be reaching out to you regarding this matter.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and want to assure you that we are taking steps to improve our services moving forwa

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look