Oplevelse
Strong but respectful:
Min oplevelse har været, at det faglige niveau ikke matcher de forventninger, der blev skabt. Endnu mere bekymrende er det, at mobning og uacceptabel adfærd ikke håndteres konsekvent af ledelsen. Der er behov for større fokus på både kvaliteten af undervisningen og elevernes trivsel.








