INF Company AB Reviews 

6,071
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I’ve used INF a few times over the past few years, and they’ve always been able to supply the products I needed at cheaper prices. My most recent purchase was the smoothest yet. I received the item a... See more

Rated 4 out of 5 stars

Got the correct product within two or three days. Haven’t installed the burner yet but it looks exactly as the old one so I think I’m good.

Rated 1 out of 5 stars

0/5– Extremely disappointing INF kept me waiting for an entire month without proper communication, only to cancel my order due to a stock error. A whole month wasted, no product delivered, and no s... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I had ordered a scarf on November 7th and did not receive it until now. The customer service was very kind in replying to all my emails and in the last email of today, they offered to cancel the ord... See more

Company details

  1. Electronics Wholesaler

Written by the company

Vi säljer produkter som vi själva använder och gillar och där vi kan skapa ett oslagbart värde för dig som kund. Våra produkter utmärker sig genom snygg design, bra kvalitet och ett konkurrenskraftigt pris. Detta lyckas vi med genom att köpa samtliga produkter direkt från tillverkaren, samtidigt som att vi äger hela logistikkedjan.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

6K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(6,071)

666 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Spareparts dont fit the product they…

Spareparts dont fit the product they are listed as replacement for..

23 December 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Hi
Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear that the spare parts did not fit the product they were listed as a replacement for.
We would really appreciate the opportunity to resolve this for you. Please contact us through the order platform or our customer support channel with your order details, and we will be happy to arrange a suitable solution, such as a replacement, refund, or further technical assistance.

We sincerely apologize for the inconvenience caused and thank you for your understanding.

Kind regards,
INF Company AB / Alice

Rated 3 out of 5 stars

Very long delivery time

They promised to deliver my order in a couple of days, but 8 days went by and still nothing. And guess what, they can't provide me a tracking number! I wrote to their email two days ago, they told me to "wait patiently", after I asked them about the money refund as it took too long and I need to leave the country I ordered it to (Finland) and they just ignored me!
I'm going to make an review about this company to the European consumer Centre, as in my opinion it's all a scam, I can understand that long delivery time is not their fault, but no tracking number and no proofs that they actually sent me my order?
Seriously, how can you make a business if you treat your customers like that?

Update : I received the package and they proposed me the refund. And the item works good. I won't take the refund but just for the future - please provide customers with the real terms of delivery.

12 August 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Hello,
We are truly sorry for the delay and the frustration this has caused. Your order was shipped, but unfortunately with the chosen shipping method there is no tracking number available. We understand that this is not ideal, especially when you are on a tight schedule.

We have now contacted you directly to arrange a full refund since the delivery did not arrive in time. We take your feedback seriously and are working on offering more tracked shipping options in the future.

Kind regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

My package was a no show and so was the service

Ordered a product from INF through Elgiganten Marketplace in Sweden. At first when i contacted INF through Elgiganten Marketplace they said the package was delayed and i was told to wait and that the package had left their warehouse. Then after a few days i contacted them again but was once again told to wait patiently. After a total of over 10 days they changed the status on my order on elgiganten marketplace to ”delivered” but i didn’t recieve what i ordered and was never sent an email or anything that the package had been delivered.
So now I’ve spent money for a product i’ve never gotten delivered.
Something about how i was semi-rudely told to wait patiently after just wondering where my package i ordered over a week prior was tells me getting a refund will be a real hassle aswell

29 July 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Hello,

We’re very sorry to hear about your experience.

According to our records, your order was shipped from our warehouse on July 17th. If you still haven’t received it by now, it’s clear that the package has unfortunately been lost during transit.

We sincerely apologize for the inconvenience and any frustration caused by our previous responses. We understand how important timely and clear communication is.

We’ve now initiated a full refund for your order — no further action is needed from your side. You’ll receive a confirmation as soon as the refund is processed.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
INF Customer Service / Alice

Rated 1 out of 5 stars

bGlasses are a scam

I ordered bGlasses that were supposed to be adjustable. They were only 300 magnification. They were $39 and to return them to China would have cost more than I paid. I probably won’t order anything from INFbrands again!

14 June 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Dear Customer,

Thank you for your message, and we’re truly sorry to hear about your experience.

However, we would like to clarify that we are a Swedish company and do not sell or ship any products to the United States. It’s possible that you may have made your purchase through another seller using similar images or product descriptions.

We recommend checking the original order confirmation or contacting the platform or seller you purchased from directly.

Wishing you all the best, and thank you for your understanding.

Best regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

Dollar Tree sells better glasses …

MagVision….Dollar Tree sells better glasses than what l received. Cheap and flimsy. I attempted to return them but was given an address for China that cost more to send than what I paid. Money lost and definitely not ordering anything from this place again.

12 July 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Dear Customer,

Thank you for your message, and we’re truly sorry to hear about your experience.

However, we would like to clarify that we are a Swedish company and do not sell or ship any products to the United States. It’s possible that you may have made your purchase through another seller using similar images or product descriptions.

We recommend checking the original order confirmation or contacting the platform or seller you purchased from directly.

Wishing you all the best, and thank you for your understanding.

Best regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

received a cheap pair of +3 glasses so…

received a cheap pair of +3 glasses so cheap even the dollar tree here wouldn't even sell them. Then after stealing almost $50 they want me to five more monsy to ship the garbage back to them. They already stole $50 from me to send something they already knew was garbage.

7 July 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Dear Customer,

Thank you for your message, and we’re truly sorry to hear about your experience.

However, we would like to clarify that we are a Swedish company and do not sell or ship any products to the United States. It’s possible that you may have made your purchase through another seller using similar images or product descriptions.

We recommend checking the original order confirmation or contacting the platform or seller you purchased from directly.

Wishing you all the best, and thank you for your understanding.

Best regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

1 first class rip-off

Received the 99 cent +3 dollar store glasses today, my fault for not checking this company out before ordering, I won't try to return them as I'm sure that will be another new kind of hell. Hope someone puts them out of business.

3 July 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Dear Customer,

Thank you for your message, and we’re truly sorry to hear about your experience.

However, we would like to clarify that we are a Swedish company and do not sell or ship any products to the United States. It’s possible that you may have made your purchase through another seller using similar images or product descriptions.

We recommend checking the original order confirmation or contacting the platform or seller you purchased from directly.

Wishing you all the best, and thank you for your understanding.

Best regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

These people should be locked up for…

These people should be locked up for real. I thought I was getting some glasses to correct everything as they advertised. When I put them on I couldn't see anything. Im looking at the lenses like there must be some plastic over the lenses. As I continue to look over them I saw +3.00. I was so freaking mad!!. 54 bucks for some reading glasses that are way too strong for me. I wear progressive glasses and my reading part is +1.50. This is freaking ridiculous. I want my money back now and they should be sued for false advertisement. I can get reading glasses from dollar tree for 1.29. This is a joke. Lesson learned, DO NOT BUY EVER!!!

30 June 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Dear Customer,

Thank you for your message, and we’re truly sorry to hear about your experience.

However, we would like to clarify that we are a Swedish company and do not sell or ship any products to the United States. It’s possible that you may have made your purchase through another seller using similar images or product descriptions.

We recommend checking the original order confirmation or contacting the platform or seller you purchased from directly.

Wishing you all the best, and thank you for your understanding.

Best regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

I placed an order and things were added…



I placed an order and things were added which more than tripled my original price. I received an address in China where I had to return it too. Postage was over $32.00 , at my cost. The package was delivered May 14 2025 at 10;32 , it is now the end of June and I am still waiting for my refund. You should have a rating of negative stars, as one star is too much

5 April 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Dear Edward ,

Thank you for your feedback, and we're truly sorry to hear about your experience.

After reviewing our records, we are unable to locate any order under your name or contact details. Additionally, we would like to clarify that we are a Swedish-based company, and all our returns are processed through our warehouse in Sweden—we do not use any return addresses in China.

It's possible that there may be a mix-up with another seller. We kindly ask you to double-check the store or platform where the order was placed.

If you believe the order was indeed from us, please contact us directly with your order number or any other relevant information at support@inf.se, and we’ll be happy to look into it immediately and resolve the issue.

We value all our customers and are committed to providing fair and transparent service.

Warm regards,
Alice / INF Company AB

Rated 2 out of 5 stars

The product photo on website is wrong

I didn't receive what I ordered. The photo on the website is not of the product I received. I have emailed them several times about this. But my question remains ignored. I wanted the product in the photo.

New note: I have contacted customer service several times, including photo's of the product I received and photo's from the product on the website. I got answers, but never to the question I asked. Every time I got the same standard answer.

4 April 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Dear Customer,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience.

We’ve searched our system but unfortunately cannot find any order under your name or any previous messages from you. It’s possible that the message didn’t come through or was sent to a different address.

We take such matters seriously, especially if the product you received does not match what was shown in the photo. We’d really like to help resolve this for you.

Could you please provide us with the following information so we can assist you properly?

Your order number

A photo of the item you received

A screenshot or link to the product page you ordered from

Once we receive these details, we’ll do our best to make it right.

Thank you for giving us the chance to resolve this.

Kind regards,
INFshop Customer Support Team / Alice

Rated 1 out of 5 stars

Company is no good at all and not trust…

Company is no good at all and not trust worthy at all ,they put orders on me that wasn't made.

20 June 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Dear Customer,

We’re sorry to hear about your experience and truly appreciate you taking the time to share your feedback.

We take such concerns very seriously. However, after carefully checking our records, we were unable to locate any order under your name. Please note that we never place orders on behalf of customers without their direct consent.

It’s possible that there may have been a mix-up with another store or a misunderstanding. We’d be happy to look into this further — could you please provide:

Your order number, if available

A screenshot of the charge or confirmation email you received

We’re here to help and want to make sure everything is clear and properly resolved.

Kind regards,
INFshop Customer Support Team / Alice

Rated 1 out of 5 stars

Very unhappy with my experience, I am getting no response to three emails and two voicemails

I was going to buy one pair of these glasses that were advertised, every time I tried to check out it brought up another object or other things to buy, and I could not seem to get out of that rabbit hole in the end it ended up charging me $119 And now I am trying to get the process to return these items once I finally get them because they’ve already shipped, but I’m not getting any response to any of my emails or my voicemails $119 is way more money than I can afford please please please get back to me

9 June 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

We’re truly sorry to hear about your experience – this is certainly not what we want for our customers.

It sounds like there may have been an issue during the checkout process, and we completely understand your frustration. Please rest assured that we are here to help. Our customer service team will look into this urgently and ensure you receive the assistance you need.

we sincerely apologize and ask you to kindly message us again via support@inf.se, so we can sort this out as quickly as possible — whether it’s a return, refund, or another suitable resolution.

We value your satisfaction and hope to have the chance to make this right.

Warm regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

I ordered repair patches

I ordered repair patches. I attached one repair patch to my t-shirt. It came off in the first wash. The customer service doesn't respond to my message. I am disappointed. Never ever again!

16 May 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

We understand your frustration regarding the repair patch not adhering as expected. Please note that the effectiveness of the patch can sometimes depend on the type of fabric and washing conditions. We’d be happy to offer further guidance or provide a replacement if needed.

Regarding your message to customer service – we’ve checked our records and found that we responded to your email 11 days ago. It’s possible the message may have landed in your spam or junk folder by mistake. If you still haven’t received it, we’d be happy to resend it.

Your satisfaction is important to us, and we’d like the opportunity to make this right. Please feel free to contact us again directly or reply to this message.

Warm regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

Waiting for my money to be refunded

Waiting for my money to be refunded, they never send me product, order was taken 16 april, 17 april they made refund, money never came back, STOP BUYING FROM THIS COMPANY ITS NO GOOD

5 May 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

We’re truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. According to our records, the order was indeed cancelled and the refund was processed on April 17. However, we regret that the funds have not yet appeared on your end.

Sometimes, depending on the bank or payment provider, it may take a few business days for the refund to reflect in your account. That said, we take your concern seriously and would like to investigate this further.

Could you please confirm the payment method you used and check if the refund might have been credited under a different reference name? If the money still hasn’t arrived, we are happy to provide a refund confirmation or assist you in contacting your bank or payment provider.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience caused and are committed to resolving this for you.

Best regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

Stay away‼️‼️‼️⛔️

Stay away‼️‼️‼️⛔️
It’s not possible to return purchase, i had send it back but they just not picking up from post. Another one package they just ignoring email and not providing with return ticket. By my experience I DO NOT recommend to buy anything from them.

6 March 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

We’re very sorry to hear about your experience and truly regret any inconvenience caused. This is certainly not the level of service we aim to provide.

To better understand the situation and assist you promptly, could you please provide us with your order number? We will look into the issue right away and do our best to resolve it as quickly as possible.

Thank you for your patience and cooperation.

Best regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

Package not delivered

Package not delivered. Period!

4 March 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Hello,

Thank you for your message. We are very sorry for the delay. Could you please provide us with your order number? We will immediately look into the matter and provide you with an update as soon as possible.

We look forward to your response.

Kind regards,
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

Money is gone, No Item received

Asked several times. I only receive information when I ask for it.
On the first occasion, they apologised and promised a replacement, but not when.
I asked again weeks later what the status was. Then suddenly there was talk of 8-13 days. Finally a concrete time frame.
In the meantime, over 30 days have passed and no update from the company, nor have I finally received the item.
Service: it couldn't be worse. The customer is left alone. Money is gone and I still haven't received the item. Nobody contacts me from them. And even if they did, the statements cannot be believed.

Update 6.2.2025:
My replacement is now unclear. The article Is available in the shop. But the service Said "is still in Preparation". No commitment, when I will get my article.
Again: the article is available in the shop. If I Order it today, I will get it end of next week.
Awesome service, NOT!!!
Update 7.2.:
Everyone can read your Statement from 6.2.2025: "...We will provide you with an exact date for the replacement...".
I wrote above from 6.2., No commitment with an shipment Date.
Today I got a refund. No apolagize, nothing.
THANKS FOR NOTHING!!!

5 February 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Thank you for your feedback, and I sincerely apologize for the lack of communication and delays you have experienced. I completely understand your frustration, and I want to assure you that this is not the level of service we aim to provide.

I have reviewed your case, and I can see that the process has been far too slow and unclear. I truly regret that you have been left without updates and have had to chase us for information.

Please allow me to personally ensure that this matter is escalated and prioritized. We will provide you with an exact date for the replacement, or if that is no longer a viable option, I will offer an alternative solution or a full refund.

Once again, I apologize for the inconvenience caused, and I appreciate your patience. You can expect a concrete update from us within the next 24 hours.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards
INF Company AB / Alice

Rated 1 out of 5 stars

Do NOT Recomend INF Company!!!

3 times longer shipingtime than promised. Customerservie that could not speak English and could not answer simple questions. Promised to send an E-mail with information, they did not. Would not recomend anyone to buy anything from them!

3 January 2025
Unprompted review
INF Company AB logo

Reply from INF Company AB

Hi
I sincerely apologize for the delayed shipping and the frustration caused by your experience with our customer service. This is not the level of service we strive to provide, and I understand how disappointing it must be.

I would like to make things right. If you could share your order details, I will personally look into this matter and provide you with the correct information as soon as possible. We truly value your feedback and will use it to improve our service.

Thank you for bringing this to our attention. I appreciate your patience, and I will do my best to assist you.

Best regards,
INF Company AB / Alice

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look