Banner for Harnafit

Harnafit Reviews 10,757

TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 4,510 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers are really happy with the user experience, finding the movements easy to follow and the routines quick and effective. Many people appreciate the tailored programs and how the app helps with energy levels and overall well-being, with some noting improvements in back and knee pain. The app is often described as easy to use and motivating. However, some people were dissatisfied with the subscription and payment practices. There are mentions of unexpected auto-renewals for subscriptions and issues with charges for services where the authorization process was unclear, with a lack of clear notifications about these payments. Some customers also found the subscription management to be poor.

What people talk about most

User experience

Customers had positive experiences with the user experience. Many reviewers found the app easy to use and... See more

Application

Consumers find the app experience to be ambiguous. Many reviewers express satisfaction, praising its ease of... See more

Subscription

Customers consistently express disappointment with subscription practices. Many reviewers report being... See more

Payment

Users describe negative interactions with payment. Many customers report unexpected charges, with funds being... See more

Product

Clients share ambiguous opinions on the product. Some customers praise it, highlighting its positive impact... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I love most videos but there are times that they explain it too fast and it doesn't match what the instructor is doing in the video. It does cut out from time to time but not sure if it's my intern... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

During the practice first practice I felt like I wasn't doing the movements correctly and wondered if I would get benefits out of this. I realized I was feeling like I did feel some benefits and was b... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Harna Pilates has been such a great addition to my routine. The workouts are simple, beginner-friendly, and easy to follow, yet they still make me feel stronger snd more energized. I love how the sess... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

God workout plans suitable for at busy lifestyle, haven't trained for years, now I've been doing workout everyday in 5 weeks. Feels improvement of strength and mobility, and improvement of back pain.... See more

Company replied


Company details

  1. Fitness and Nutrition Service

About Harnafit

Written by the company

Harnafit Trustpilot

HARNA is a cycle-based fitness app for women that knows the nature of your body and provides the best results. We take into account the different phases of a woman's cycle and recognize the profound impact hormones have, offering tailored workout plans to align with the body's natural rhythms. This approach allows women to optimize their fitness efforts and make the most out of each phase of their menstrual cycle.


Contact info

Work with your body - not against it

Feel stronger in every phase.

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

11K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

More exercise can be included

Need more guidence

6 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello! If you don't understand something about our app or have a question, please reach out to our support team at support@harnafit.com, and we will do our best to help you and guide you through any process.

Rated 5 out of 5 stars

I have been doing the Harna program

I have been doing the Harna program, for approximately 6weeks and have found things have been moving for me, I can actually see a difference in my body

6 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello! We're happy to hear that you're seeing positive changes in your body after six weeks on the Harna program! Thank you for sharing your progress and experience with us.

Rated 5 out of 5 stars

Day 3 and I feel the workouts are…

Day 3 and I feel the workouts are perfect for me! I feel immediate benefits in my back, hips and knees. I can feel muscles working...so much better than going to the gym!!

5 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello! We're happy to hear the workouts are a perfect fit! It's great you're feeling immediate benefits and noticing those muscles working. Thanks for sharing your experience!

Rated 4 out of 5 stars

My Harna

I love most videos but there are times that they explain it too fast and it doesn't match what the instructor is doing in the video.
It does cut out from time to time but not sure if it's my internet connection...I don't have problems with other apps....
My favorite is the Asian pilates videos.

5 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello! We appreciate your feedback. We're sorry the instruction speed was sometimes too fast and didn't match the video. We'll look into this. We're also sorry you experienced some interruptions. We're happy you enjoy the Asian pilates videos!

Rated 5 out of 5 stars

This is a super app

This is a super app. Not sure I haven't been charged a couple times since signing up this weekend but the app has a lot of useful information and great exercises.

5 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello! We're glad you find the app useful with great exercises! We appreciate your feedback. Please contact support at support@harnafit.com so we can look into any potential billing concerns.

Rated 5 out of 5 stars

Recommend

As an ex athlete, I have tried many different exercise Apps, but so far, i found the perfect one with Harna. I find their exercise plans, options and diversity , the best one for my daily workouts, hence why i am still with them.

23 December 2025
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello! We're happy to hear that our app suits your workout needs! It's great you find our exercise plans, options, and diversity the best for your daily workouts. Thanks for your positive feedback!

Rated 5 out of 5 stars

Really good soft gentle exercises to…

Really good soft gentle exercises to start your journey

5 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello Marie!

Thank you so much for the kind words! We’re thrilled to hear that our gentle exercises are providing the perfect starting point for you. Every big fitness transformation begins with those first consistent steps. Starting "soft and gentle" is the best way to build a sustainable habit without burning out. We are honored to be by your side as you begin this exciting new journey! Enjoy every stretch and every small victory!

Best regards,
HARNA Team❤️

Rated 5 out of 5 stars

Very relaxing daily pilates and…

Very relaxing daily pilates and reducing stress

5 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello Jennifer!

That’s so wonderful to hear! We’re thrilled that our daily pilates sessions are helping you find that much-needed relaxation and stress relief. In a busy world, taking time for yourself to breathe and stretch is so important for both your body and your mind. Thank you for making us a part of your daily wellness routine. Keep up that amazing calm energy!

Best wishes,
HARNA Team☀️

Rated 5 out of 5 stars

I didn't think it would do much but I…

I didn't think it would do much but I can actually feel it at the end the workouts are just enough to get me going in the morning I am enjoying them and I can actually feel them not overly much just enough to let me know that I've done something

5 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello Phoebbie!

Thank you for sharing this! We’re so glad to hear the workouts are hitting that "sweet spot" for you. Our goal is exactly that: to provide a routine that’s effective enough to wake up your muscles and boost your energy, without leaving you too exhausted to tackle your day. That feeling of "knowing you've done something" is the best motivator to keep coming back every morning. Keep enjoying that early morning glow—you're off to a fantastic start!

Best regards,
HARNA Team🙌🏻

Rated 5 out of 5 stars

Easy to follow exercises and not…

Easy to follow exercises and not overwhelming amount of time to spend doing them.

5 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hi Lynn! We're happy the exercises are easy to follow and don't require too much time. Thanks for letting us know about your experience!

Rated 5 out of 5 stars

I've been verybinactive since December

I've been verybinactive since December. Its now May and I just started with Harna. I find the tau chi walking and indoor walking excellent to start moving the body and loosening stiff and unused muscles. I hope to keep going 🤞

5 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hi there! We're happy to hear that the Tai Chi and indoor walking features are helping you ease back into activity! It's great to know our program supports your journey to loosen stiff muscles. We appreciate your feedback and wish you continued success!

Rated 5 out of 5 stars

I feel great though it’s only a short…

I feel great though it’s only a short workout but I can feel that my muscles are waking up..

5 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hi Angie! We're so happy to hear that you're feeling the positive effects of our workouts! It's great to know your muscles are activating. Thank you for the feedback!

Rated 5 out of 5 stars

Fill wonderful

Fill wonderful! Thank you!

4 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hi there!We're happy to hear that you enjoyed it! Thank you for your wonderful feedback; we appreciate it.

Rated 5 out of 5 stars

I like it

I like it. I feel good with it.

4 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hi Dominiek! We're happy you're enjoying your experience and feeling good! Thank you for your feedback; it truly means a lot to our team.

Rated 1 out of 5 stars

SCAM OF THE FIRST DEGREE

SCAM OF THE FIRST DEGREE.
I have today had £107.99 taken out of my bank account. I’ve never used the app. I asked like many others before me for a refund which again like many others was rejected as I didn’t fit the ‘refund criteria’. I received no notification to say this was due.
I would advise anyone to please read the reviews then make up your mind if this is the type of company you wish to deal with.

4 May 2026
Unprompted review
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello, Elizabeth Singleton! We are really sorry this happened — we completely understand how frustrating and alarming it is to see a charge like that, especially if you weren’t expecting it and haven’t been using the app.

We definitely want to look into this properly for you. Please reach out to our support team once again at support@harnafit.com with your details. We will take another look at your case and do our best to help you and make everything right.

We take feedback like yours seriously and are continuously working to make our billing clearer and more transparent.

Kind regards,
HARNA Team.

Rated 4 out of 5 stars

There easy work outs that arnt an hour…

There easy work outs that arnt an hour long

4 May 2026
Harnafit logo

Reply from Harnafit

We totally agree—nobody has an hour to spare every single day! Our goal is to give you maximum results in minimum time. By keeping the workouts short and easy to follow, we make it possible for you to stay consistent and strong without rearranging your entire life. Quality over quantity, every time!

Rated 1 out of 5 stars

Like many others I was charged for services I never used

Like many others, they continued to charge me £49/month (as opposed to the initially low subscription) for services and an app I never used. When asked to process a refund as a gesture of goodwill for the last month out of 4 (as I became aware I was paying) they refused citing their policies.

4 May 2026
Unprompted review
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello Bettina,

thank you for sharing your feedback. We are sincerely sorry for the frustration you’ve experienced regarding the subscription charges and the subsequent refusal of your refund request. We understand that discovering charges for an unused service can be stressful, and we want to help you clarify this matter.

Transparency is a fundamental principle of our service. All information regarding subscription costs, billing cycles, and automatic renewals is clearly presented on the payment page before any transaction is finalized. We take your feedback seriously and want to ensure your specific case has been handled correctly and fairly.

Please reach out to us again at support@harnafit.com with "Trustpilot" in the subject line. Our team will perform a priority review of your account and billing history to ensure all protocols were followed and to explore any further ways we can assist you.

Sincerely,
Harna Team

Rated 1 out of 5 stars

I should have read the reviews - NEVER use this company

I should have read the reviews prior to engaging with this company. In my experience, payments were debited from my account without any clear or timely notification. I did not receive receipts, and there was no obvious communication to indicate that I had an active subscription. As a result, I only became aware of the charges after reviewing my bank statements.

I was not actively using the service during this time, which makes the ongoing charges particularly concerning.

When I contacted the company to clarify, I received a standard automated response and was advised that no refund would be provided.

Overall, I found the process lacking in transparency and customer support.

4 May 2026
Unprompted review
Harnafit logo

Reply from Harnafit

Hello Linda! We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We want to reassure you that our app is completely honest and never involves any misleading practices. All subscription details are clearly shown before purchase, and we are always transparent about any charges.

That said, we understand how frustrating it is to feel unaware of ongoing billing, especially if you weren’t actively using the service. We also hear your concern about the support response — our team consists of real people, and each case is reviewed individually according to our terms and policy.

Please contact us again at support@harnafit.com so our team can take another look at your case and make sure everything is clear and properly checked.

Best regards,
HARNA Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look