While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I've been trying to transfer my US dollars from Gatehub to my bank account in the USA for a very, very long time, but Gatehub no longer facilitates transfers to the US. I've asked their support many... See more

Rated 2 out of 5 stars

I have setup GateHub wallet back in December to store my Ripple. Later decided to move my coins elsewhere. I then realised that creator of that wallet has put in place a cheeky reserve where 20XRP wi... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Had an account from 7 or 8 years ago, used it occasionally, but had no idea it couldn't be used for UK customers, had received no info about this. Anyway, would allow me to withdraw most of funds (som... See more

Rated 5 out of 5 stars

Huge thank you to Emma and Anna at GateHub Support team for helping me with an otherwise tricky update of my GateHub account. I moved address and was confirming my new details, but had difficulty with... See more

Company replied

Company details

  1. Currency Exchange Service
  2. Financial Consultant

Written by the company

GateHub is a platform for the Internet of Value. Built on ripple protocol it allows everyone to send, receive, trade and manage any type of assets.


Contact info

  • Level 3 207 Regent Street, W1B 3HH, London, United States

  • gatehub.net

You should know

2.1

Poor

TrustScore 2 out of 5

293 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Exceptional customer support

Exceptional customer support! I recently rediscovered an old wallet from 2016 that I’d forgotten about. When I logged in again in 2024, the account had issues, but the support team was incredibly helpful. They guided me through each step to restore my wallet, including recovering my old balance. Their response was fast, professional, and made the whole experience seamless. Highly recommend!

30 October 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Useless for me UK

I hold xrp in an xrp ledger. I have a euro account dapp in that ledger. I can't use Gatehub in the uk. I can only link gatehub to my euro account in the ledger. I look forward to revisiting this review once the issues with the uk regulator is fixed. I mean, a UK based company, striving for growth in future currency/tech, and it's unusable for me and many other uk crypto traders. Looks lazy, fellas. Just how it looks. Is there a roadmap to regulatory compliance?

23 October 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Unable to withdraw, do not use!

I'm unable to withdraw merely a few hundred $ that I hold in my wallet. When I deposited the XRP in 2018 there was no KYC or questions asked. But now that I want to consolidate it to another wallet they have heightened KYC to a point that it's impossible to find the original transaction/details for me to withdraw the amount held in this wallet. Would not recommend anyone to use this wallet.

11 September 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Pulkit, We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. As regulatory requirements have evolved, we’ve updated our KYC procedures to ensure compliance and the security of our users. We understand this can be challenging, and our support team is here to help guide you through the process. Please reach out so we can assist you in resolving this and ensure you’re able to access your funds.

Thank you for your feedback, and we apologize for any inconvenience caused.

Rated 1 out of 5 stars

A horrible customer support

A horrible customer support. I am waiting since 2 month for my money to be transferred to my account. Still nothing happened.
Something is wrong with this company. I‘ll try to transfer my digital assets to other provider.
The don’t deserve even one star.

Don‘t trust them.

22 August 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Reza, We’re very sorry to hear that you’re not satisfied with our service, and we sincerely regret the frustration this delay has caused. We understand your decision to consider transferring your funds elsewhere, and while we hope to resolve this issue as soon as possible, we respect your choice. Should things be sorted out, we’d love to welcome you back in the future.

Once again, we apologize for any inconvenience and truly appreciate your feedback. Thank you for taking the time to share your experience with us.

Rated 5 out of 5 stars

Love Ripple

Love Ripple, XRP is a brilliant, hope all you guys a re OK..

God Speed.

bye for now

26 July 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Matthew, Thank you for your kind words and support! We're thrilled to hear that you love Ripple and XRP. Our team is doing well, and we truly appreciate your encouragement.

Rated 2 out of 5 stars

There's something wrong with this company!

IMO they gone rogue! I wanted to payout few euro and after 2 weeks I still don't have My money. Not in my bank account and not in gatehub account. I feel robed!

I have reach out to support AGAIN (ticket number 586961) no luck! Same LAME answer! Still no Money!

Update: After 3 weeks (happy Me) I got My Money! 1star UP + title change!
But praise be to those who have so much patience to wait for the money to be paid out without nerves and emotions.

9 August 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Barr-find, we’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. It appears that one of your issues is related to a cross-chain recovery, and the information provided by our support team is the most accurate we can offer. Regarding the delays with your transaction, we sincerely apologize for the inconvenience. Unfortunately, there's nothing more we can do at this moment, but please know that we’re working hard to resolve this as soon as possible. We share your eagerness to see this resolved quickly.

Rated 2 out of 5 stars

Asked for a pay-out 3 months ago

Asked for a pay-out 3 months ago, still nothing is transferred! Avoid!! 2 stars as the website is user friendly

28 July 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Job, we're sorry to hear that you've encountered issues with the withdrawal process. While we can't diagnose the problem directly here, our support team is ready to assist you. Please reach out to us at https://support.gatehub.net/hc/en-us/requests/new so we can look into your case and provide further assistance.

Thank you for your understanding and feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Poor. Deserves zero stars!

Zero stars!!

Customer support is slow and terrible. It's like they don't care if customers stay or leave. Verifying my account is a nightmare and when I hinted that I would like to close the account due to verification issues, they were like sure here is what you have to agree to if you want to close it. No efforts to understand why and try to fix the problem. Automated verifications take hours nowadays but with GateHib, expect to wait for ages. A complete waste of time.

28 June 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Nyasha, we apologize for the frustration you've experienced with our customer support and verification process. We understand how important your concerns are and regret any inconvenience caused.

Our verification rules are strict to ensure the security and integrity of all our users, and these standards apply equally to everyone. We strive to respect our users' wishes, and we're sorry if you felt our response was insufficient when you mentioned closing your account.

We would be very happy if you decide to stay with us. Please contact us at https://support.gatehub.net/hc/en-us/requests/new. Our team will help you navigate the verification process. If, after that, you still wish to close your account, we will assist you in doing so smoothly.

Thank you for your feedback. We hope to improve your experience and retain your trust.

Rated 1 out of 5 stars

I've been trying to withdraw my money…

I've been trying to withdraw my money from there for months. Their support is terrible. They rejected my documents multiple times. I would suggest not to go any near with that service

25 June 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Dmitry, we're sorry to hear about your difficulties with the withdrawal process. While we can't pinpoint the issue here, our support team can help. Please contact us at https://support.gatehub.net/hc/en-us/requests/new so we can investigate your case and help you further.

Thank you for your patience and feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Their customer service provide no detailed explanation or receipts. Red flags.

"At the moment, we cannot guarantee that our processing partner will process your transaction within the expected timeframe due to increased demand.

We can offer, in case the transaction has not yet been processed, to enquire whether the funds can be returned to your wallet at GateHub. "

I've been waiting for half a month for the funds to be wired to me. It's a lot like Hotel California.

Update: it is now 28 days later, 4 weeks, and I have still not received my funds. My original support ticket ##584504, to this day is unresolved.

There are high fees to open XRP wallets, to transfer to the withdrawal stable coin, and to withdraw via wire transfer. At this point I have never seen proof you'll ever see the value of your deposit back with Gatehub, you will never see that money again it appears.

16 May 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Robert, we apologize for the delay in processing your transaction. We understand your frustration after waiting for half a month. If you prefer, we can enquire about returning the funds to your wallet at GateHub. Please let us know if you'd like to proceed with this option by replying to the support request you’ve been using to communicate with our team. Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

I still don't know how to get past the…

I still don't know how to get past the security check

23 April 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Bob, we're sorry to hear about your difficulty with the security check. Our team is here to assist you every step of the way. Please reach out to our customer support team, and we'll guide you through the process to ensure a smooth experience. Additionally, you can find helpful information and resources on this topic on our support page at
https://support.gatehub.net/hc/en-us

Rated 5 out of 5 stars

Thank you, Emma

Our time zones are different, so I'm asleep when their awake and vise versa, but still Emma was there for me every time no matter what! Really better than I expected. Emma if you are reading this, I love you.
-Michael ❤️

26 March 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Michael, thank you for your heartfelt review! We're thrilled to hear that Emma provided exceptional service, despite the time zone differences. We've already shared your kind words with Emma and the team. Your satisfaction is our priority, and we look forward to serving you again in the future!

Rated 5 out of 5 stars

Good:) Thank you!

18 March 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Lyudmyla, thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a good experience with us. If you ever need anything else, don't hesitate to reach out. We appreciate your support :)

Rated 1 out of 5 stars

If I new what scammers these are I…

If I new what scammers these are I would've never deposited my money with them. Be aware they will make everything complicated and expensive. Can't take out my money, can't transfer properly and so on. Avoid this company as the plague.

12 March 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Kronos, we appreciate you taking the time to share your feedback with us, and we apologize for any inconvenience you've experienced. Rest assured, we take such feedback seriously and are committed to addressing your concerns promptly. Please reach out to our support team directly so we can assist you with resolving any issues regarding your top-ups, withdrawals, or transfers. Your satisfaction is our top priority, and we're here to ensure a smooth and secure experience for all our customers. Thank you again for bringing this to our attention.

Rated 5 out of 5 stars

Professional

Professional

11 March 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Juan, thank you for the kind words! We're committed to maintaining a high level of professionalism in all aspects of our business. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We appreciate your feedback!

Rated 3 out of 5 stars

I dont have passport

Is the “passport” the only way to prove my identity? I do not have any.

6 March 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Jessie! Thank you for leaving a review. ID requirements can vary depending on your country. You can find detailed KYC requirements for account verification at https://support.gatehub.net/hc/en-us/articles/360021131234-KYC-requirements-for-account-verification. If you have any questions or need further assistance, don't hesitate to reach out to our support team. They're here to help you with any issues you might encounter.

Rated 5 out of 5 stars

My question was answered very quickly, thank you.

My question was answered very quickly, as always, thank you. However, I preferred the system you had in place before - where all transactions going back to the opening of wallets was readily available. Now only the most recent are shown.

23 January 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Steve, thank you for your feedback and for taking the time to share your positive experience. We're glad we could assist you promptly. We appreciate your preference and are always striving to improve our services. If you ever need assistance or have further feedback, feel free to reach out.

Rated 5 out of 5 stars

I would like to leavGateHub's customer service is the best!e a review about…

I would like to leave a review about GateHub's customer service. I really like their support team, they respond very quickly and are always very polite and always quick to respond in difficult situations. I really like these guys - you guys are the best!

17 January 2024
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Azatoken, thank you so much for taking the time to share your positive experience with our customer service! We're thrilled to hear that you appreciate our support team's quick and polite responses, especially in challenging situations. We're dedicated to providing the best service possible, and your kind words motivate us to keep up the great work. If you ever need assistance or have further feedback, feel free to reach out. We truly value your support!

Rated 5 out of 5 stars

(error_secret_decrypt), problem fixed :)

I had a problem with my wallet.
My wallet did not update itself and i could not get to my funds or transfer my funds.

I have send a email to GateHub and the response was fast and they helped me to fix the problem.

Super happy i can got my funds back.

17 December 2023
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Lennert, thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that our support team was able to promptly assist you in resolving the issue with your wallet. Our goal is to ensure our users have a seamless and positive experience, and we're thrilled that you're now able to access your funds.

If you ever have more questions or need further assistance, feel free to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

FRAUD !!! I have been struggling to get my withdrawal done, funds on the platform are hostile and i am receiving no help from support team

I have been struggling to get a transaction i made on dec 2 processed even after 5 days from gatehub, i have been writing endlessly to customer support and no productive or real help has been given.

I doubt that my funds and wallet in gatehub aren't secure anymore, although i am an 6 year old user of this platform, my withdrawal is in thin air and customer support takes longer than 36 hrs to even give a mail acknowledgement

2 December 2023
Unprompted review
GateHub logo

Reply from GateHub

Hi Ritu, we are sorry to hear about your experience. Please note that processing time for International wire transfers takes between 4 to 7 workdays and SEPA transfers take between 1 to 3 workdays. Delays are possible. Transaction time depends on the bank system. We take concerns seriously and want to assist you promptly. Please open a new support ticket or provide your ticket ID or contact details via direct messages on social media (X), and we'll prioritize resolving your withdrawal issue. Your security and satisfaction are our top priorities. Thank you for being so patient.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look