While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 614 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers frequently highlight the helpfulness and politeness of the staff, with many appreciating the quick and caring responses from customer service representatives. People often find the ordering process easy and delivery times reasonable. However, some people were dissatisfied with various aspects, including product quality, with some items arriving damaged or missing parts. There are also mentions of products not meeting advertised specifications or being difficult to assemble. A few other people also felt that customer service was unhelpful in resolving issues like damaged goods or incorrect orders.

What people talk about most

Product

Clients share ambiguous opinions on product. Many reviewers express dissatisfaction due to missing or damaged... See more

Customer service

Customers had ambiguous experiences with customer service. While some reviewers praised the helpfulness,... See more

Quality

Reviewers mention ambiguous feedback about quality. While some customers praise products as sturdy,... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order. While some reviewers praise the helpfulness of... See more

Staff

Users describe positive interactions with staff. Many customers praise specific agents for being helpful,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Rough start. Bought on Amazon and was referred to Garvee for Warranty info, and a flyer from Garvee for an extended Warranty was included in the paper work with my purchased AC. The rough part was con... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I ordered a carport off of TikTok shop. One package half the roofing sheet metal was damaged beyond use. TikTok offers a complete return and the buyer pays the shipping. Fiona at garvee was great t... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The product is sturdy and exactly as pictured. Customer service is quick, polite and advocates well. I had to reach out to customer service because one of the two raised beds had scratches through th... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The fork attachment arrived in just a couple days which was impressive, although the box seemed to have been through a grinder(should have taken a picture)but everything was there and so easy to attac... See more

Company replied


Company details

  1. Tool Store
  2. Auto Accessories Wholesaler
  3. Tire Shop
  4. Toy Store
  5. Wholesaler Household Appliances

Written by the company

Welcome to Garvee, your go-to destination for premium automotive parts and home appliances, including tires, jacks, diesel heaters, fuel caddies, ride-ons, ice makers, and air conditioners. With a strong supply chain in China and an extensive warehouse network across the United States, we ensure fast delivery and reliable after-sales support. At GARVEE, we take pride in offering high-quality, industry-vetted products sourced from the best manufacturers to guarantee you only get the best. GARVEE is committed to transparency, offering exceptional value while disclosing recommended retail prices. We foster a positive and inclusive company culture, with a diverse team where women make up 56% of our workforce as of Jan. 2023. Our vision is to consistently provide top-tier products and, over the next five years, become the fastest-growing online retailer for automotive parts and home appliances. Join us at GARVEE, where we blend quality, speed, and service to make your vehicles and your home more convenient! See our full range of products at http://www.garvee.com


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

689 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 98% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Terrible experience with Garvee

Terrible experience with Garvee. They delivered two 100-lb recliner chairs to a 94-year-old and just left them in the front yard without even ringing the doorbell or knocking. Completely unacceptable.

I’ve also made multiple requests asking them to come retrieve the packages, and they haven’t responded at all. Extremely poor service and zero accountability. Maybe I should call Better Get Baquero!

3 March 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are truly sorry to hear about this terrible and unacceptable delivery experience.

We will immediately contact FedEx to verify and investigate what happened.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Pressure washer pump------DON'T!

Pressure washer pump worthless! Also, when ordering i didn't get email confirmation. I called and they said there was no order from me. I reordered. Then, I get two. My email address was put wring by me on online order. When I called and checked I gave name, address, phone number and they couldn't find an order. They were happy to take my order since I didn't have one ordered. Terrible that with all my info given to they only referenced my email.

1 May 2025
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are truly sorry for the frustration and inconvenience caused by your pressure washer pump issue and the order confusion. This is far from the experience we want to provide.

After checking our system, we found that two orders were placed under different email addresses. At the time of your call, we were only able to locate one order based on the email you provided, which led to the misunderstanding.

We sincerely apologize for this oversight and the trouble it brought you.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Garvee customer service is non-existent

I ordered a countertop water distiller using my android phone and after check out I was hit with various add on offers of the companies choosing. I just started declining offer after offer which is a pathetic marketing practice. I fat fingered an item and it was added automatically to my order without an option to review or decline. It was a $162 food warmer. I called and emailed immediately multiple times to remove this item. The order took place around 7pm on March 3, 2026 and I actually connected with a real person approximately 10am the next morning and they cancelled the order. I also received an email saying my order would arrive eight days after placing the order which would be on March 11, 2026. The food warmer arrived at my home approximately 40 hours after the order was placed arriving on March 5, 2026, not eight days later as was stated in the confirmation email. If I wanted to return it I would have to pay the shipping myself which is $152 my cost. Through a bit of wrangling back and forth they sent an RMA, which I was asked to share that cost while my sales tax was just gone and I will be receiving a $123 dollar refund from the original $162.18 purchase. Garvee collected that tax but they cannot refund it.

Update 03.18.2026
Garvee has determined my case contains special circumstances and has refunded my full purchase price and sales tax. I still believe they need to allow a customer the opportunity to review and submit any order that is modified from the original order.

2 March 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are deeply sorry for your frustrating experience with your order, the misleading add‑on process, and the unresponsive support you received.This is absolutely not the standard we hold ourselves to, and we sincerely apologize.

Please share more details about your order through our official support channel, and we will assign a dedicated specialist to investigate and assist you immediately.

We take your feedback seriously and will do everything we can to resolve this for you.

Email: support@garvee.com
Tel: +1 888 891 2855 (Mon‑Fri, 9 AM‑5 PM PST)

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Purchased fence wire that was less than advertised

Purchased fence wire that was advertised as goat & cattle wire. I should have known the price was just too low. This fencing would not hold back a dog much less a goat or cattle. Do not waste your money with this fencing.

15 November 2025
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are truly sorry to hear the fence wire did not meet your expectations and failed to perform as advertised.This is not the quality we aim to provide, and we sincerely apologize for the frustration this has caused you.

Please share more details about your order with us through our official support channel, and we will assign a dedicated specialist to verify and assist you promptly.

Email: support@garvee.com
Tel: +1 888 891 2855 (Mon‑Fri, 9 AM‑5 PM PST)

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

This company is terrible to work with

This company is terrible to work with. We ordered a rug, and upon receiving it, we realized it was too large for the space we had purchased it for. Unfortunately, when we attempted to return the rug — which was still unopened and in its original box — they refused to provide us with the return information and completely disregarded our request for assistance.

Be absolutely sure you want their product before ordering, because once you purchase it, you may be stuck with it whether it works for you or not.

Very disappointing customer service.

3 March 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are truly sorry to hear about your experience with returning your rug and that we failed to assist you properly. This is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment we’ve caused you.

Please share more details about your order with us, and a dedicated specialist will follow up with you personally to resolve this as quickly as possible.

We hope to have the opportunity to make this right for you.

Email: support@garvee.com
Tel: +1 888 891 2855 (Mon‑Fri, 9 AM‑5 PM PST)

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Good support on Replacement parts

We purchased a two drawer file cabinet for our home office. It’s a nice piece of furniture. After assembling my wife found a stain of the draw face. We contacted the company to see if we could get a replacement and was told we could but would be a couple of weeks. They have been communicating with me since to keep on top of our replacement order

12 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

Thank you so much for your kind review and for sharing your experience.

We’re glad you’re happy with your file cabinet, and we truly appreciate your patience while we arranged the replacement part for you. It’s great to hear our team kept in touch and supported you throughout the process.

We hope you continue to enjoy your cabinet, and we’re here for you anytime you need us.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

AVOID AT ALL COSTS

AVOID AT ALL COSTS. Absolute rubbish. Poor finish, arrived with dents which must have been there prior to being spray painted. Not all the sink stand has been painted. Company says item is still useable despite the poor finish dents etc this was supposed a new perfect item. Do not touch this company via the UK sites.No contact number. No customer service
Will not provide full refund

21 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are so sorry to hear about the poor condition of your item and the frustrating experience you’ve had.

We truly appreciate you speaking up, and a dedicated member of our team will reach out to you directly by email to help resolve this properly. Please keep an eye on your inbox.

We hope to make this right for you.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Garvey is awesome!

I asked Google to take me to a place where we could buy outdoor furniture and they took us to Garvee. This place is awesome! Beautiful furniture and a lot of other stuff plus we could pay for our furniture in monthly payments! That was awesome! We can't wait to get our two rockers and table.

28 February 2026
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

Thank you so much for sharing this wonderful experience with us. We’re absolutely thrilled we became your go‑to spot for outdoor furniture, and we’re so happy you love the pieces and the flexible payment options.

We can’t wait for you to enjoy your new rockers and table — they’re going to look fantastic.

If you need any after-sales support, please feel free to contact us at support@garvee.com or call +1 888 891 2855 (Monday‑Friday, 9:00 AM – 5:00 PM PST).

Thanks again for choosing Garvee — we really appreciate you.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Clear descriptions and easy to order..

Great description of the product with easy to understand technicals. Easy to order with a good choice of payment options.

27 February 2026
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

Thank you so much for your wonderful feedback. We’re so glad you found our product descriptions clear, the ordering process easy, and the payment options convenient.

Your satisfaction means a lot to us.

We hope you enjoy your purchase.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointed

I’m extremely disappointed with my experience.

The rug I received arrived with significant creases and visible deformation throughout. The product photos showed a smooth, flat rug in clean condition. There was no disclosure anywhere in the listing that the rug would arrive heavily creased or require time and effort to restore its appearance.

When I contacted customer service, they stated this was “common during long-distance shipping” and not a defect. If that’s the case, it should be clearly disclosed before purchase. Customers should not be surprised by a product that looks materially different from the advertised photos.

What made the situation worse was that they required me to pay return shipping ($40), and only offered to split the cost. I was told I would need to pay $20 out of pocket to return an item that did not match its advertised presentation.

I was willing to return the rug for inspection, but I do not believe customers should bear return costs when a product arrives in a condition that does not match how it was marketed.

Very disappointing experience overall. Buyers should proceed with caution.

26 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We’re truly sorry you had such a disappointing experience with your rug. We understand how upsetting it is to receive an item that doesn’t match the listing, especially with creases and deformation, and we regret the extra stress about return shipping costs.

Please share a bit more information with us, and we’ll assign a dedicated specialist to reach out to you personally and fix this for you.

Again, we’re very sorry for the frustration and inconvenience we’ve caused you.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Great Customer Support

I needed more info about how to install the shower doors. I chatted on line and the same day I got all the requested info. Great customer support!

24 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

Thank you so much for your kind review. We’re delighted we could help you with the shower door installation quickly and effectively.

Great service is what we aim for every day, and we really appreciate you sharing your positive experience.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Having received a rollator/wheelchair…

Having received a rollator/wheelchair and found that it would not fit into the boot of my car I have tried to return it. Every excuse in the book is given to avoid my return of the item. Extremely disappointed. The item was assembled but unused and no damage then disassembled the same day and put back in box. Garvee now want photos of trying to get it into car and then photos of the parts. I have sent a photo of the box with parts in original poly bags etc. and awaiting further response.

After having been given a return address in Houston in the US I have eventually been given a UK address and had to arrange and pay for a carrier to pick up the item. This was eventually done on 2nd March and now awaiting the delivery to Garvee and finally the refund. It has been stressful with e-mails possibly coming from the US.

Garvee have refunded cost of wheelchair/rollator via paypal and getting a refund of shipping cost from Chinavasion Wholesale Limited. Paypal have held this for 21 days. Thank you trustpilot.

24 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We sincerely apologize for the frustration and disappointment you’ve experienced while trying to return your rollator/wheelchair.

Please provide us with more information, and we will immediately assign a dedicated specialist to contact you directly and resolve your issue properly. You may also reach us at support@garvee.com or call +1 888 891 2855 (Monday‑Friday, 9:00 AM – 5:00 PM PST).

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

The customer service was A+

The customer service was A+! Had a unit less than a year that had an issue and with very little hassle, has the unit completely replaced. Responses were prompt and new unit arrived quickly.

12 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

Thank you so much for your wonderful review.
We’re thrilled to hear our customer service exceeded your expectations and that we were able to replace your unit quickly and smoothly.

Your satisfaction means everything to us.If you ever need help in the future, please don’t hesitate to reach out:
support@garvee.com
Phone: +1 888 891 2855 (Monday‑Friday, 9:00 AM – 5:00 PM PST)

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

They sent me a defective product…

They sent me a defective product (15-bar espresso machine with grinder), and it's been almost two weeks now and MULTIPLE hours of dealing with customer service, and they still have not resolved the issue with either a refund or a replacement product that actually works, despite me purchasing the additional "worry-free purchase guarantee." DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!! They are scammers and thieves.

13 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are truly sorry for the extremely frustrating experience you’ve had with your defective espresso machine and the lack of resolution after nearly two weeks.This is completely unacceptable, and we sincerely apologize for the stress and disappointment we’ve caused you.

We take your case very seriously and have immediately assigned a dedicated specialist to handle your issue personally.Our team will contact you within 24 hours to provide a full resolution.

We are deeply sorry for letting you down and will do everything we can to make this right.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

SCAM COMPANY

ordered item. returned it to them. contacted support phone number, they say it has to go to support in writing. sent 2 emails, still NO REFUND. This company is a scam, DO NOT ORDER FROM THEM....IT'S BEEN 2 WEEKS

7 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are extremely sorry for the frustration and stress caused by your delayed refund. We understand how upsetting it is to return an item and not receive your money back after two weeks, and we sincerely apologize for this unacceptable experience.

We have tried to locate your order using your name, but we were unable to find any matching records in our system.

To verify your situation and process your refund right away, please provide us with more details such as your order number, purchase email, or return tracking number.

Once we confirm your information, we will immediately process your full refund if everything checks out.

Again, we are truly sorry for the inconvenience we have caused you.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service!

I received the frame and it got bent during shipment. I reached out to get the one piece replaced and they ended up sending a whole new frame! They were always quick to reply and very kind. I assembled the rest of the bed and it seems very sturdy and quiet! When I redo my guesthouse I will definitely be buying more of these!!

21 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

Thank you so much for sharing this wonderful review — we absolutely love reading this.

We’re so sorry your frame arrived bent during shipping, but we’re thrilled we could make it right quickly by sending you a brand-new full frame. It means a lot to us that you found our team responsive, kind, and easy to work with.

We’re also really happy to hear the bed is sturdy, quiet, and fits perfectly in your space — and we can’t wait to serve you again when you refresh your guesthouse.

If you ever need anything at all, please feel free to reach out anytime at support@garvee.com or call us at +1 888 891 2855 (Monday‑Friday, 9:00 AM – 5:00 PM PST).

Thanks again for your trust and support. We truly appreciate you.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service

I was missing an instruction booklet. I sent an email and was promptly sent another.

23 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review. We truly appreciate it!We’re delighted to hear our team responded quickly and helped you resolve the missing instruction booklet right away. Providing reliable, friendly, and efficient customer service is one of our top priorities, and it makes us happy to know we lived up to your expectations.

If you need any further assistance, have questions, or need support with your product in the future, please don’t hesitate to reach out to us at support@garvee.com or call us at +1 888 891 2855 (Monday‑Friday, 9:00 AM – 5:00 PM PST).

We hope you’re enjoying your product, and we look forward to serving you again soon.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

I purchased a kids car from Garvee in…

I purchased a kids car from Garvee in November 2024. It arrived not working. Over the past four months, it has been a back and forth email (as they don't take customer service calls) on a part that they would be sending. I have never received it and it's now February. No refund and no help at all from them. It was a $400 car.

19 November 2025
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are truly sorry for the terrible experience you’ve had with your kids’ car that arrived not working, and for the four months of unanswered emails, missing parts, and total lack of support.This is completely unacceptable, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment we’ve caused you over a $400 purchase.

At this time, we are unable to locate your order using only your review.Please provide your order number or purchase details directly to us, and we will immediately assign a dedicated specialist to resolve your case fully.

You can reach us at:support@garvee.comPhone: +1 888 891 2855 (Monday‑Friday, 9:00 AM – 5:00 PM PST)

Thank you for your patience as we make this right for you.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service ever

Worst customer service ever. They try to scam you. I ordered a carport from them and step on on the assembly manual is do inventory. I was missing 15 parts. I called the company and they told me they would escalate it. After a week I called back and was told the same thing. The third time I called they said they couldn’t find my order so I ask to speak to their supervisor and he told me that he doesn’t have a supervisor. I ask him for his name and he said he didn’t have a name. Everyone has a supervisor. The fourth call the guy said he was going to escalate it and I lost my mind. I did receive an email saying that the parts would be packaged and sent but would take 2 to 3 months which everyone knows that puts you outside your refund date. This company is a scam, you can tell by the way they speak to you. I ask his name and he told me he didn’t have a name. Buyer beware. Do not order anything from them.

22 February 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are deeply shocked and sincerely apologize for the absolutely unacceptable treatment you received from our phone support team.Being given vague updates, unable to get help with missing parts, told there is no supervisor, and being refused a representative’s name — this is completely unprofessional, disrespectful, and goes against every standard we stand for.

We take this matter extremely seriously. We are reviewing the full call recordings from your conversations with our agents, and we will escalate all details to our management team for formal investigation and disciplinary action.

A dedicated specialist has already reached out to you directly to resolve your missing parts as a top priority.Please check your email and reply at your earliest convenience so we can fix this for you immediately.

We are truly sorry for the frustration, stress, and distrust we have caused you. We will do everything we can to make this right.

Best regards,

Rated 1 out of 5 stars

I received the 20-ton press and the…

I received the 20-ton press and the jack doesn't work. I contacted customer service and was told to send a video of the jack not working I did. They said I would receive a new one. I have not received anything. It's been two months since I've ordered this and I thought I would check the reviews on Garvee. I'm not sure how a company can stay in business with such bad reviews.

2 January 2026
Unprompted review
Garvee logo

Reply from Garvee

Hello,

We are truly sorry to hear your 20‑ton press arrived with a non‑working jack, and that we failed to send you the replacement after you provided the video, waiting for two months with no resolution is completely unacceptable, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment we’ve caused you.

We take full responsibility for this oversight, and have immediately assigned a dedicated specialist to follow up on your case personally.
Our team will contact you directly as quickly as possible and resolve this issue for you at once.

If you need to reach us in the meantime, you can contact us at:support@garvee.comPhone: +1 888 891 2855 (Monday‑Friday, 9:00 AM – 5:00 PM PST)

We are committed to making this right for you.

Best regards,

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look