While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 79 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people expressed significant dissatisfaction with the constant and unwanted calls, even after requesting to be removed from contact lists. Customers also reported issues with staff professionalism, citing rude attitudes and a lack of helpfulness, particularly regarding account management and withdrawal processes. Furthermore, people frequently encountered difficulties with payments, including problems with withdrawals and concerns about the legitimacy of bonus offers. Some people were dissatisfied with the customer service, noting that it was often difficult to reach a responsive or knowledgeable representative. There were also concerns about the overall service, with some customers feeling pressured to deposit money and experiencing a lack of clarity regarding trading procedures.

What people talk about most

Customer communications

Clients share negative opinions on contact, primarily due to persistent and unwanted calls. Many reviewers... See more

Service

Users describe ambiguous interactions with service. Many customers express extreme disappointment, citing... See more

Payment

Reviewers highlight negative aspects of payment. Many customers report issues with withdrawals being blocked,... See more

Customer service

Consumers find customer service to be negative. Many reviewers report rude, unhelpful, and persistent... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

I already withdraw some money back in the months, but now When i wanna close the whole thing, they dont let me take the leftover money, i already texted the support, wrote them emails, but no answer.... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

It is losing money , I would highly recommend stay away from trading the market and products are manipulating by big players si is not about the company itself but trading . Regarding the compan... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

WONT STOP CALLING.... USING DIFFERENT NUMBERS TO TRICK YOU INTO TAKING CALLS.... EMAILING CONSTANTLY.... Remove my details... also read most of your replys to the other negative comments its... See more

Company replied


1.9

Poor

TrustScore 2 out of 5

556 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 84% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

By now there should be a total review…

By now there should be a total review of how things are run here Every time i try to emphasize of having a steady customer service and perfect pay out structure like ( Best trading ) LLCthat uses modern tools to make life easier for everyone using their services .

2 September 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

This is a spam review, please disregard

Rated 1 out of 5 stars

Stay away from this trading…they are scammer

Stay away from this trading platform, they are scammers. We haven’t got money since we withdraw the money two years ago.

23 September 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Dear Yi Gong,

Thank you for leaving a review of our service.
Nevertheless, we are unable to find an account with your name in our database.

Please answer Trustpilot's email, asking for more information.
This will allow us to to find your account and better understand the issue you are facing.

Kind regards,
Fur-trade

Rated 3 out of 5 stars

Mixed

Mixed, easy to use and review but high unexplained commissions

12 September 2024
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Dear James,

Thank you for taking the time to leave a review of your impressions, here on Trustpilot.

Your comment is very important and we will forward it to your representative in order for him to provide you with more details and explanations.

Kind regards,
Fur-trade

Rated 3 out of 5 stars

Do not use them!


Please do not register with them, and don't even try to make enquiry. Curiosity got me here, don't let it happen to you. Its harassment on another level!
No matter how many numbers I block, they keep calling every day on different numbers. Ive asked multiple times for you to stop calling me as I am no longer interested (I now use stakexcel). And yet they continue to call me constantly, sometimes multiple times a day.

31 August 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Hi Melanie,

In order to assist you and to prove that you are an actual registered user of our platform, please provide Trustpilot and us with more details on your account.

Rated 1 out of 5 stars

Scam site avoid

(Fifth time removing my review when legitimate which makes me think you can’t see the worst ones) Terrible avoid at all costs lost £12000 with this provider, got rang everyday with their only piece of advice was to continually add more money I did this and followed the instruction to only have over 200% margin if I do this I will never lose my money with this provider…simply wasn’t true, charged a £2000 roll over which made it impossible to come into profit. Was given terrible advice of keeping hold of my natural gas directly from their account manager Toka and not to cash out early, being told it would reach 3.2 directly, and to add as much money as possible, which was in direct breach of rules 4.4 of their terms and conditions regarding Financial advice (Now going through ombudsman service)

13 September 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Dear Mr Walsh,

Thank you for taking the time to leave a review of you experience.

The compliance department is already in touch with you, has looked into your case and answered.
If you are still not satisfied, you have the right to escalate your complaint to the Financial Ombudsman Service.

Kind regards,
Fur-trade

Rated 2 out of 5 stars

BESTTRADING

This company is being run by novices and clearly not experts because we encounter issues as users and these issues are never addressed, the fact that wiitdrawals takes so much time has made me switch over to my head -er where everything is quicker and happen within minutes .

29 August 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

this is a fake review meant to lure people to unauthorized services.

Rated 3 out of 5 stars

I like the platform itself

I like the platform itself. It is a good trading platform and clear, though I believe I still have to learn more about trading. My goal is to be the best trader in Africa.
The management team is the best I have ever seen. They usually call and update about the market but I would like to have more currencies analysed and sent through my Email. I would like to have only my favorites pairs/commodities analysed and sent to my Email as a report.
Something you can improve is to give bonuses up on high performance over a trimester or a year.

Best regards,
Abdoul anziz Ali

12 September 2024
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Dear Ali,

Thank you for taking the time to leave a review here on Trustpilot.
We appreciate your kind words about the platform and the team though it seems that we still have some way to go in order to satisfy you.
Rest assured we're working on it.

Your recommendations will be transferred to the relevant team to see if it can be applied.

Kind regards,
Fur-trade

Rated 2 out of 5 stars

He doesn’t take them any length to…

He doesn’t take them any length to carry away my pension since submitting the request two weeks ago nothing come up at all. I started again with my picture profile and with them I get real cash with no cash

21 June 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Hi Arline,

Could you please expand on your issue and provide us also with your details on as used when signing up?

Rated 3 out of 5 stars
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Good afternoon Mr Rrezon,

Thank you very much for taking the time to leave a review. We're sorry to read that you find the withdrawal process difficult.
We have currently contacted your manager so that they can explain the processes to you when needed.

Best regards,

Fur-trade

Rated 3 out of 5 stars

Honest Fact About Trading:

Honest Fact About Trading:
Honestly as a beginner one would take this platform as a scam. After understanding trading, one starts seeing those mistakes that were made during trading without understanding. I must say, currently I am gaining experience as well as comfort in trading on this platform after losing lots of money which I can easily term that "SCOOOL FEES".
One problem; markets analysis reports delay getting to us as Africans in the South as we get them close to midday meanwhile markets opens in the mornings.

3 September 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Hi Jabulani,

Thank you for taking the time to leave a review here on Trustpilot.

Your comment about the the time you receive the morning analysis is important to us and we will see how we can improve.
Meanwhile, please note that the analysis are usually available on the website about 30-45 minutes before being sent by email.
We hope this can assist you in your decision making.

Kind regards,
Fur-trade

Rated 3 out of 5 stars

I can’t get access to my funds

According to the details on my screen, my account has increased in value, which is great! But, I am unable to get any of the money out ? I have sent a message & photos but the online website just says “The requested amount is higher than your account free margin”It wasn’t even a quarter of it ?! I reduced the amount & it still came up ??
I d appreciate some help asap. The account is active and there is nearly £2000 in it when I log in ? The email said it was because my account was active that I couldn’t access the money. But I haven’t had any advice about how I can get some of it out ? Julie Butcher

3 September 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Hi Julie,
Thank you for taking the moment to leave a review of your experience.

We weren't able to locate your account based on the reference number you shared. Nevertheless, there is one with your name, but there were no funds in it at any point.

Please answer Trustpilot's email asking for more information. This will allow us to confirm the details.
In parallel, we've reached out to the account manager and asked him to call you and try to resolve the situation.

Kind regards,
Fur-trade

***Update***
Hi Julie,

Thank you for sharing the information with us.
We tried calling you a few moments ago, yet you didn't pick up.

In parallel, we thoroughly checked your account and can confirm your account is still in Demo status.
This means it is missing documents to become a real account and funds to start trading.
Is it possible that you were referring to the virtual funds available in the demo trading account?

Rated 5 out of 5 stars

They are reasonable.

The company is fine, I never experience anything bad from them. Withdrawal process is good. Spreeds alright, swaps not high. It is perfect.

1 September 2024
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Dear Mr Adams,

Thank you very much for the great and honest review!

We wish you many more successful trades!
Kind regards,
Fur-trade

Rated 1 out of 5 stars

They claim they have expert analysts…

They claim they have expert analysts studying the market, however there has never been a time where I've spoken to anyone from the company and the advice they gave was actually beneficial and has led to a gain. However, whenever I've done my own research on the markets I've managed to make money. During my time with fortrade I have had 4 different people from the company manage my account which just shows me that they can't even hold their own employees, so how do they expect their clients to trust them?

31 August 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Dear Mr Tamer,

We're sorry to hear that you had a poor experience while trading with us.
Would you please be so kind as to email us and expand on these issues so that we can investigate them?

Furthermore, kindly note that we do not provide any type of advice.
The analysis provided is only an analysis. All the decisions remain in your hands.

Kind regards,
Fur-trade

Rated 4 out of 5 stars

I’m happy with everything but I think…

I’m happy with everything but I think that you should give more information about the market

27 August 2024
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Hi Marcelo,

thank you for taking the time to leave a review of your experience.

What further information would you be interested in receiving?
We would greatly appreciate if you could email us with your suggestions. Please find the contact information availible in our website.

Kind regards,
Fur-trade

Rated 3 out of 5 stars
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Dear Mohammed,

Thank you for sharing your impressions with us here.
We're sorry to hear that you had to wait in order to receive your funds.
Unfortunately, this process isn't always entirely at our control as we need to follow a strict procedure.
We hope you can understand and wish you many more pleasant trades.

Fur-trade

Rated 4 out of 5 stars

My Trading Experience

The company offers timely information on current affairs and first hand help to traders

30 August 2024
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Hi Emmanuel,

Thank you very much for the positive review.
We're pleased to hear that you appreciate our efforts to keep you updated.

Kind regards,
Fur-trade

Rated 1 out of 5 stars

I don't even know how they got my information

I don't even know how or why they created an account for me. Maybe I was looking for information on my private pension and I accidentally clicked on them instead of the free Pensionwise service.
But they have got me and won't leave me alone and I am not going to waste my time trying to get them to delete my 'account'. I am just going to be totally rude every time they call.
Someone said don't trust the positive reviews on here. I would probably confirm that

29 August 2024
Unprompted review
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Dear Caroline,

We are sorry to hear about your experience. I can confirm that, as a regulated broker, we cannot take anybody's information without their consent. If you have clicked the wrong button by mistake, we don't have any issues deleting your account so that the calls can end. We will need your email account to proceed.
If, on the contrary, you prefer to keep answering them, we are happy with that, too. However, please keep in mind that our sales team is not to blame for this misunderstanding, and they, like you, deserve to be treated with respect, not rudeness.

We have sent you an invitation to provide more information to us in case you want to proceed with deleting your account.

Best regards,
Fur-trade

***Update 2/9/24***

We tried reaching out to Caroline via trustpilot in order to assist, unfortunately, we have yet to receive any information.
Hence we cannot guarantee she is our customer.

Rated 5 out of 5 stars

It’s not fraud.

My manager is great to give me news and helps me.

29 August 2024
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Good morning Fakhri,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sure that your manager will appreciate knowing that you appreciate the help.

Best regards,

Fur-trade

Rated 5 out of 5 stars

Fortrade is a trustworthy platform

Fortrade is a trustworthy platform, where I believe it worth it indeed. The last time I checked in the course of my finding about the credibility of fortrade. behold, I found nothing but good recommendations.

29 August 2024
Für-trade logo

Reply from Für-trade

Dear David,

We are glad you found good recommendations and very grateful for your review.

We sincerely hope you have a great time trading with us.

Best regards,

Fur-trade

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look