Filstor Reviews 

1,083
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Supplied us with Wire Basket shelving with no option to supply balance of dividers, Shelving completely useless with them. Went bust set up a new name and the same issue exists no dividers for the wi... See more

Rated 5 out of 5 stars

Arrived in good time- 4 working days. Well packaged and good instructions. Had no difficulty assembling alone until putting roof on and shelves in. Looks good, fits well in space and holds plenty.... See more

Rated 5 out of 5 stars

Very easy to deal with the team there, our purchase was waiting for us when we arrived and a good experience all round.

Rated 5 out of 5 stars

I bought some plastic containers for under my sink. I’ll be buying more for elsewhere as they are really handy, particularly because they have dividers that stop you stuff from falling over. Excellent... See more

Company replied

Company details

  1. Storage Facility
  2. also in
  3. Warehouse
  4. Wholesaler

Written by the company

At Filstor, we help businesses make the most of their space. We specialise in supplying high-quality storage equipment for warehouses, workshops, factories, retail environments and commercial premises across the UK. From everyday storage bins and shelving through to complete warehouse storage systems, our aim is simple – to provide practical, reliable storage solutions that improve organisation, maximise space and increase efficiency. Whether you're purchasing a single storage product online or planning a complete storage system overhaul, our experienced team is committed to delivering the right solution backed by exceptional customer service. Filstor supplies one of the UK's most comprehensive ranges of industrial and commercial storage equipment, from plastic storage bins, wire baskets and shelf bins to shelving systems, lockers and workstations. We combine quality products with expert advice to help businesses improve space utilisation, workflow and workplace organisation. No two businesses use storage in exactly the same way. That's why we take the time to understand each customer's environment before recommending the most appropriate products. Our products support businesses of every size across a wide range of industries, including warehousing & distribution, manufacturing, builders' merchants, retail & garden centres, automotive, engineering, logistics, schools & education, public sector, healthcare, defence, facilities management and workshops & maintenance departments. We work with organisations ranging from independent businesses through to national companies, and we've helped thousands of small businesses and homeowners with their storage requirements too.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(1,083)

31 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Thay are badly damaged not worth the money

Thay are badly damaged

7 July 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hi Susan, we reached out to you regarding the damages as soon as our office reopened on the Monday and you have been in direct contact with my colleague. If we can offer any further assistance then please do not hesitate to contact sales@filstorage.com

Rated 5 out of 5 stars

Quick delivery and lovely quality

Quick delivery and lovely quality. Great value for money.

29 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello Yvonne,
Thank you for leaving us your feedback. We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. We hope that we hear back from you soon.
Thank you!
Jodie

Rated 5 out of 5 stars

Easy to use website and quick.

Easy to use website and quick.

26 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello,
Thank you for leaving us a 5-star review, we really appreciate the feedback. If there is anything we can do to assist in the future then please do not hesitate to get in touch.
Many Thanks
Jodie

Rated 3 out of 5 stars

Delivery just left on path didn’t even…

Delivery just left on path didn’t even chap the door or anything other than that it’s a really great product and works well shame the delivery driver let this down over all product 5/5 delivery -5/5

24 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello Connor,
Thank you for leaving us your feedback, we will pass your comments regarding delivery onto the relevant department. If you have any further queries please do not hesitate to contact us.
Thanks
Jodie

Rated 5 out of 5 stars

Was kept informed all the way through…

Was kept informed all the way through the process. Delivery was when expected and the driver was really helpful. Would use this company again

23 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hi Andy,
We’d like to thank you for your review. It’s always great to hear back from our customers and we really appreciate your feedback. Thank you once again and if there is anything we can do to assist in the future then please do not hesitate to get in touch.
Thanks
Jodie

Rated 1 out of 5 stars

Not very good and so expensive to…

Not very good and so expensive to return item, they want £45 to return an item, i didn’t pay £45 for them to send the item to me so it shouldn’t cost £45 to return the item

16 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hi Felicity, as per your correspondence with our Customer Service Team, you had mentioned you'd ordered the wrong items and you wanted to return them. You can return the goods as per your legal rights, and we have at no point said you can't return these. As per most companies selling larger goods, we do not offer free returns (which is clearly stated on the website) due to the associated costs. We have offered to arrange a collection to save you the hassle of doing so yourself. The costs for collection are similar to what we have to pay to send the goods to you. If we offered free returns, we would have to drastically inflate prices to cater for potential returns. We try to provide as much information on the website, and also have a friendly customer service team to assist with any enquiries to help ensure you are ordering the correct items.

Update: Thank you for amending your review, and we are glad you have retracted your comments that we did not allow returns.

That's great you have managed to source a cheaper alternative. The £45 is the carriage cost charged to us by the carrier company; we only pass this charge on. As per your review, it doesn't cost £45 to return the item - you are able to return this by any method that suits you and can shop around for cheaper carriage costs, we just provide the cost used by our carriers.

Rated 5 out of 5 stars

Had a small problem regarding an item…

Had a small problem regarding an item that wasn't sent with the order. It was looked into swiftly and I was contacted throughout. Professional and friendly service.

15 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello Paul,
Thank you very much for taking the time to leave us a review. We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. We really hope to hear back from you in the near future.
Thank you!
Jodie

Rated 5 out of 5 stars

WORTH A LOOK AT

Easily to find easy to order quick delivery good service and I had a small problem which was quickly sorted. Thank you to the lady who answered the phone. Good service.

15 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello,
 Thank you so much for sharing your experience with us. I'll pass your feedback onto Sherri who will be thrilled with your comments. We hope to hear back from you soon. Thank you! Jodie

Rated 5 out of 5 stars

Pleased with cupboard

Pleased with cupboard, fit perfect in the garage

3 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello Dawn,
We’d like to thank you for your review. It’s always great to hear back from our customers and we really appreciate your feedback. Thank you once again and if there is anything we can do to assist in the future then please do not hesitate to get in touch.
Thanks!
Jodie

Rated 1 out of 5 stars

Garden storage

Bought a garden storage cupboard it came flat pack it's flimsy and not worth the £105 I paid for it.would not recommend this item. save your money

14 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hi Marueen, thank you for taking the time to leave a review and we are sorry to hear you are unhappy. You are correct that the item was supplied flat pack (as stated in the product description) and is our lightweight budget option. If you are unhappy with the product, please contact us, and we can help sort a return for a refund.

Rated 1 out of 5 stars

Poor quality

This garden cupboard is not good quality the top is particularly not strong enough and sags also there are four like plastic studs across the top with very sharp plastic sticking up l almost cut my fingers on these l am 80 a friend put it up for me l emailed Filstorage at customer care explaining my dissatisfaction was called by in my opinion an unhelpful member of staff could not understand the problem with the cupboard said sand down sharp bits or take it down and return it
I had just got a friend too put it up ! No apology or understanding of an 80 year olds problem just we don't make them just sell them well aren't you then responsible for goods you sell needless to say l will not be recommending or buying from them again

19 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hi Joy, we're sorry to see this review. We did try to assist you, and my colleague called you to see how we could help, but you hung up the phone when we asked what resolution you were seeking, after rejecting our offer to have the item returned for a full refund, along with other solutions. We explained that the sharp part was likely due to the injection moulding manufacturing process, and have at no point stated we share no responsibility?

The solutions we offered were that you could swap the top and bottom piece (both are the same) so the sharp part was underneath and out of reach, return for a full refund and that we would collect the item free of charge, or alternatively, you could remove the small amount of plastic with a light sandpaper.

Our customer service team were only trying to assist you and were concerned and trying to calm you down, but struggled to get a word in edgeways because you were rude and shouting. Our staff should not have to tolerate rude behaviour - we understood you were unhappy and offered you a number of resolutions, which you did not take up.

Rated 1 out of 5 stars

The storage unit when put together…

The storage unit when put together doesn't fit that well and also very light weight and flimsy. The shelves are fine though. I think it would be better using screws.

31 May 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hi Bert, thank you for taking the time to leave us your feedback. We are sorry to hear that you are not satisfied with the product. We have reached out directly to you as you had not contacted us to explain that you have had issues that we may have been able to assist with. We always ask customers to allow us to try and rectify issues before leaving negative feedback, which can be harmful to smaller companies like ours. We are a company that cares and wants to leave every customer satisfied. In regards to the cupboard being lightweight, it states within the product description that the product is a lightweight and budget option, with more robust options available in the range.

Rated 5 out of 5 stars

The quality of the cabinet doesn't…

The quality of the cabinet doesn't really match the price but I think it's a common issue at the moment.
Customer service really helpful and with fast response

26 May 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello,
Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. I'll pass your comments onto our customer services. We hope to hear from you again soon! Thanks

Rated 5 out of 5 stars

good cabinet,value for money.great…

good cabinet,value for money.great customer service.

2 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello Tanya,
We really appreciate you taking the time to share your rating with us. I'll pass your comments onto our customer services team. We look forward to hearing from you again soon. Thank you!

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service and speedy…

Great customer service and speedy delivery

6 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello Allan,
Thank you so much for leaving us a 5-star rating. I will pass your feedback onto our customer services team regarding the service. We hope to hear from you very soon!

Rated 5 out of 5 stars

Excellent Customer Service

Easy shopping experience! We ordered a colour they didn’t match our previous order and they spotted it and called to check we knew! Highly recommend!

3 June 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello Jane,
 Thank you so much for sharing your experience with us. I've passed your comments onto our customer services team who would love to hear your feedback. We hope to hear from you again soon. Thanks!

Rated 5 out of 5 stars

Good product

Excellent product and good service, very pleased. Will be ordering the bigger ones as well.

Alan D. Kimber

19 May 2025
Filstor logo

Reply from Filstor

Hello Alan,
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future. Thanks again!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look