Epos Now Reviews 25,216

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 3,480 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the staff for their helpfulness, patience, and professional approach, often highlighting how employees go above and beyond to resolve issues. The customer service is consistently described as excellent, with many appreciating the clear explanations and efficient support provided, making complex situations feel seamless. People also find the user experience to be very positive, noting the ease of use and effective solutions. However, some people were dissatisfied with payment-related issues, specifically mentioning unexpected charges or difficulties with card payment services. A few other people also felt that the overall service was problematic, citing concerns about invoicing, support responsiveness, and software performance, with some experiencing freezing or syncing problems.

What people talk about most

Staff

Users describe positive interactions with staff. Many customers praise staff members for being patient,... See more

Customer service

People report positive experiences with customer service, highlighting helpful and efficient support agents,... See more

Service

Clients share ambiguous opinions on service. Some customers praise the service, highlighting instances where... See more

Payment

Customers consistently note negative experiences with payment. Many reviewers report disputed charges, hidden... See more

User experience

Consumers find user experience to be positive. Many reviewers praise the helpful and informative support,... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

After being passed from pillar to post over the last few weeks I was lucky enough to get through this time on the phone to Keir Furlong. He dealt with my issue in a way I’d hoped it would have been i... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Had a problem with my internet connection affecting my tills over the bank holiday. Spoke to Hayden Graves who sorted this out for me straight away and gave me troubleshooting tips to use should it ha... See more

Company replied


Company details

  1. Eftpos Equipment Supplier
  2. Card Processing Service
  3. Payment Service

Written by the company

Epos Now is the fastest growing POS company. Our EPOS systems, software and accessories have built up an excellent reputation for being affordable, easy to use and highly reliable. We are also proud to clearly display our pricing and offer the best possible value with no compromise on function or quality, and this has been recognised by us winning a Queen's Award for Enterprise.

Written by the company


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

25K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

AVOID AT ALL COSTS

After being a loyal customer for over six years EposNow have decided to charge me £89 plus vat as I haven't chosen to take the card payment service with them. This is a service EposNow didn’t even offer when I started with them. As you will see from other reviews they are scamming customers to gain more money. Please please avoid and if you have been effected contact Trading Standards & cancel all payments with your bank. I am furious that this is how they are treating loyal customers. EposNow we will not back down & you will not get away with this. TrustPilot please be aware of the fake positive reviews that have been left on this account. It’s clear they are fake and I have made contact with yourselves regarding this. AVOID EposNow at all costs.

5 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Amanda Dallas,

I do sincerely apologize for the inconvenience, It’s clear this has left you feeling extremely frustrated and let down, especially being a loyal customer with us for over 6 Years, this is definitely not the experience we want you have.

We’ve found your account and someone from our team will be reaching out to you directly to discuss your concerns. We’d really appreciate the chance to just listen properly and go through everything with you in more detail so we can make sure your concerns have been fully reviewed.

Thank you for taking the time to share your feedback — we do appreciate you raising it with us, even in difficult circumstances.

Thanks,
Epos Now

Rated 5 out of 5 stars

Great system and hardware

Great system and hardware, but the best is the Great training!

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear OpaGreekCuisine,

Thank you for your review. We’re really pleased to hear you’re happy with the system and hardware, and especially that the training stood out as a positive part of your experience. That’s something the team puts a lot of effort into, so it’s great to know it made a difference for you.

We really appreciate your feedback, and if you ever need anything further, we’re here to help.

Thanks again for your review,
Epos Now

Rated 5 out of 5 stars

Leah was absolutely professional

Leah was absolutely professional, helpful and diligent in her actions to solving my technical issues. They were very frustrating and trying issues and she did a tremendous job in handling the problem and explaining any issues she was seeing while we worked through it so I would fully understand what the cause and solution we were working toward were. She solved my problem and stayed on with me while making sure other areas were also operating as expected.

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Shawn Purdy,

Thank you for your feedback. We’re really pleased to hear that Leah was able to support you so effectively and help resolve what sounds like a very frustrating technical issue. It’s great to know she took the time to explain things clearly and stayed with you to make sure everything was working as expected before finishing the call.

We’ll make sure your kind words are passed on to her — she’ll really appreciate hearing this. If you need anything further, we’re always here to help.

Thanks again for your review,
Epos Now

Rated 1 out of 5 stars

If I could put less than one star I…

If I could put less than one star I would. It’s a rubbish system, costly. No support. You can’t speak to anyone unless you’re looking to buy something. They kept charging me after I cancelled after 12 months of being stuck in a contract. Said they would stop payments and refund me, then they haven’t and I can’t speak to a a real person to sort it! Can’t get through on the phone. They only answer sales, then cut me off when I explain. No emails to contact, had to cancel through my bank but that won’t last forever. They should be shut down! Worst company ever! Any good reviews on here can’t be real!

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Hannah Wolverson,

I’m genuinely sorry reading this. It sounds like you’ve been trying for quite some time to get a straightforward issue resolved and instead have been left going in circles, which must feel incredibly frustrating. I can completely understand why you’ve reached this point.

When you’re actively trying to sort something out and feel like you can’t get through to the right team, it can quickly become exhausting — especially when it starts affecting your confidence that things will actually be resolved.

We’ve found your account and someone from our team will be reaching out to you directly to review what’s happened and speak with you properly about your concerns. We’d really like the opportunity to help move this forward.

Thanks,
Epos Now

Rated 1 out of 5 stars

No Guarantees with this company -

Account: 0376745474
Original review 24/04/2026.
Disappointed frankly. I've spent a further 2 phone calls and 1 live chat with eposnow agents, and while they've started out with wanting to help, the conversation does dissolve quickly into a sales pitch. The first call on 6/05/2026 they confirmed that further charges will be dependent on the number of licensed devices being used.
Today 11/05/2026; another agent reached out to try to get me to join up for their card machine, stating that the charges were because of the number of card machines being used? I told them I've only ever had 1 card machine and that the original pop-up said it was for each device that had not integrated their card machine to their epos till with mention of signing up for an Eposnow card terminal at that point.
The agents today were then saying that because I was originally charged for 2 devices, that there was no way to change the future amount payments, which is not what was stated on the 6th May phone call. I've also got a chat transcript that confirms that I will only be billed for 1 licensed device going onwards from 6/05/2026, so why are the agents now saying that the original charge is permanent, regardless of any changes? They're now pushing that I can still keep my current machine and just to take theirs and process 'only £2000' worth of transactions each month to avoid the payment premium charge. This whole episode has shown me that there are absolutely no guarantees with this company.
-As of now, Jake from Cancellations has stated that he would look into changing those charges to only 1 license and to wait for a call back shortly-

10 years since 2016, and you've managed to burn any goodwill I might have had with you.

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Warina T,

I’m really sorry to hear how frustrating and draining this has been, especially after being with us for 10 years. That kind of loyalty genuinely means a lot, which is why it’s particularly disappointing to hear that this experience has left you feeling like your trust has been lost.

From what you’ve shared, it’s clear the mixed messages and repeated conversations have created a lot of confusion and uncertainty, and I can completely understand why that’s been so frustrating. You shouldn’t feel like you’re getting different answers depending on who you speak to.

We’ve located your account and can see this is already being reviewed. A member of our team will be following up with you directly to continue that conversation and make sure your concerns are looked into properly.

Thank you for taking the time to explain everything so clearly — we do appreciate it.

Thanks,
Epos Now

Rated 5 out of 5 stars

Dante is the best !!

I am very happy with the system; it is very intuitive and easy to use. In addition, Dante’s support and the way he explains things make it even easier.

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear David González,

Thank you for your review — it’s great to hear you’re finding the system intuitive and easy to use. We’re especially pleased to hear Dante has been so helpful and clear in his explanations, making things even easier for you.

We’ll make sure your kind words are passed on to him — I’m sure he’ll really appreciate the feedback. If you ever need anything else, we’re here to help.

Thanks again for your review,
Epos Now

Rated 1 out of 5 stars

Unfair charges - avoid

Great until recently. I am now, however, backed into a corner regarding charges for not using their card machines. I’ve happily paid £30 per month for years and suddenly have to pay another £100+ as I won’t switch to their merchant services. Seriously considering cancelling the whole system and starting over elsewhere despite the huge logistical inconvenience this would cause. Shocking that they are allowed to do this. Terrible customer experience, avoid them if you can.

10 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Rachel,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear about your concerns regarding recent charges and understand how frustrating this may be.

We have reached out to our dedicated team and arranged for them to contact you directly to discuss this in further detail. Our team will be in touch shortly to assist you with this.

Thanks,
Epos Now

Rated 1 out of 5 stars

Epos Now are forcing existing customers…

Epos Now are forcing existing customers to use their inhouse payment systems. Effectively fining loyal customers for choosing to use another business. This is clearly in breach of anti-trust law in the UK regarding anti-competitive tying practices and abuse of market position. We have been a customer of Epos Now for 10 years and this is the final straw.

This is the email I sent to the CEO and Founder.

Dear Jacyn,

I am writing to you in your position as CEO of Epos Now to formally complain about your recent policy requiring customers to use Epos Now card payment services or face an additional charge of £89 per card terminal.

We have been a loyal Epos Now customer for more than 10 years. During that time, we have invested heavily in your platform and built up over a decade of valuable customer and sales data within your system. The practical difficulty and cost of migrating to another POS provider are therefore significant.

However, your decision to impose punitive charges on customers who choose alternative payment providers is, in our view, both deeply unfair and potentially unlawful.

By introducing a substantial additional fee for businesses that do not use Epos Now Payments, you have effectively removed our freedom to choose our preferred card payment provider. This appears to be an attempt to force customers into using your in-house payment processing services through financial pressure rather than fair competition.

We believe this conduct raises serious concerns under UK competition and anti-trust principles, particularly regarding anti-competitive tying practices and abuse of market position. There are already thousands of Epos Now customers publicly expressing similar concerns, which suggests this is not an isolated issue but part of a wider pattern affecting your customer base.

As a result of this policy, we are now actively considering:

Reporting this matter to the Competition and Markets Authority.

Seeking formal legal advice regarding potential anti-competitive behaviour.

Participating in or supporting a potential class-action style legal claim against Epos Now.

Moving our business to an alternative POS provider despite the considerable cost, disruption, and likely loss of over 10 years of customer and sales data.

We are aware that the CMA has the authority to impose fines of up to 10% of a company’s global turnover where it believes anti-trust or competition laws have been breached. Given the seriousness of this matter, we believe Epos Now should treat these concerns with the utmost urgency.

Should we proceed with legal action or formal regulatory complaints, we will also be seeking to recover the substantial costs and damages associated with being forced to migrate away from your platform. This includes, but is not limited to:

The significant operational disruption and administrative burden involved in changing POS providers.

Staff retraining and implementation costs.

Loss of business continuity.

Time spent transferring systems and processes.

The potential permanent loss of more than 10 years of customer and sales data accumulated within the Epos Now platform.

It is extremely disappointing that after more than a decade as a customer, we now feel compelled to leave your platform because of a policy that appears designed to coerce businesses into adopting services they may not want or need.

We request that Epos Now urgently reconsider this policy and confirm:

The legal basis for imposing the additional £89 terminal fee.

Whether customers will continue to have genuine freedom to choose third-party payment providers without financial penalty.

What steps Epos Now intends to take to address the growing concerns being raised by long-standing customers.

Please treat this as a formal complaint and provide a written response within 14 days.

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Alistair,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear about your concerns regarding recent changes and understand how frustrating this situation must feel after many years as a customer.

We have reached out to the dedicated team and requested that they contact you to discuss this in further detail. Our team would like the opportunity to advise on the charges applied and how we can get this matter resolved for you.

Thanks,
Epos Now

Rated 5 out of 5 stars

Mohit Francis very helpful guide me…

Mohit Francis very helpful guide me working with new card machine and very good service. Thank you very much 🙏

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Jitrinee Sakphattanakul,

Thank you for your kind review. We’re really pleased to hear that Mohit was able to guide you through the new card machine and provide such good support. It’s great to know the process felt smooth and helpful for you.

We’ll be sure to pass your feedback on to him — I know he’ll really appreciate it. If you need anything else, we’re always here to help.

Thanks again for your review,
Epos Now

Rated 5 out of 5 stars

John h was helpful and got me where I…

John h was helpful and got me where I wanted to be

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Paul,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re glad to hear that John H was helpful and able to get you where you needed to be while supporting your request. John H has been with us for some time now and has excelled in displaying the best customer service. We will be sure to pass on your kind words.

Please don’t hesitate to reach out if we can assist you further in the future.

Thanks again for your review,
Epos Now

Rated 1 out of 5 stars

The worst company to ever deal with

The worst company to ever deal with. Please disregard all the fake 5 star reviews here and do a proper due diligence on this company. They will lock into a contract, take your money and not support you when you start having issues with their platform this riddled with issues. Do not be fooled

9 September 2025
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Erika,

Thank you for taking the time to share your feedback. We take matters like this very seriously.

We would like to paint a slightly clearer picture here, however, to ensure everything has been represented fairly. First and foremost, our positive reviews reflect on the hardware and the service that our staff provide.

Secondly, we always want to ensure our customers' issues are addressed and properly investigated. Therefore, we have taken the appropriate time to review your entire account and can see you had previous issues with your network, which resulted in you experiencing some issues with the system.

We identified that the issue was with the shared network you have. If there are any new details you would like to bring to our attention, though, please do let us know, and we would be more than happy to investigate.

Thanks,
Epos Now

Trustpilot is assessing this review in accordance with our flagging process.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service

Mohit was very helpful , sorted my issue efficiently and politely

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Dawn,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re pleased to hear that Mohit was able to assist you efficiently and in a polite, professional manner while resolving your issue. Mohit has continued to provide amazing service time and time again. We will be sure to pass on your kind words.

Please don’t hesitate to reach out if we can help you further in the future.

Thanks again for your review,
Epos Now

Rated 1 out of 5 stars

SCAM!

SCAM!! This company used to be great. Have been using since 2018 and was paying £30 per till system. As I haven’t taken a card machine with them (as I’m in contract with my card machine) they are holding a gun to my head and taking £261.60 per month. Absolutely disgusting way to treat loyal customers all because we can’t take an extra service which we didn’t sign up for. Apparently they made contact via email, that was another lie. I will be seeking legal action and have contacted my bank as payments have been taken without my agreement or knowledge

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Hello Amanda,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We’re sorry to hear about your concerns regarding recent charges and the impact this situation has had on your business after being a long-standing customer. I have reached out to the team and asked them to contact you directly to discuss this further.

Thanks,
Epos Now

Rated 1 out of 5 stars

avoid avoid Need a court and local Authority…

avoid avoide
Need a court and local Authority involved
Recent forceful charge and worst thing is they are not even allowing us to cancel unless pay off these force charged . We must all get together and take legal action . It’s not fair .

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Poona,

Thank you for sharing your feedback.

We’re sorry to hear about your concerns regarding recent charges and the difficulties you’ve experienced while trying to resolve the matter. I can see you have already brought this issue to our attention, and our team is currently investigating this issue for you. I can see the team has reached out since, but we are more than happy to review this again for you. We will be in touch once we have investigated further.

Thanks,
Epos Now

Rated 5 out of 5 stars

Mohit was very helpful and knowledgable

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear The Bike Shed Kent,

We appreciate you taking the time to leave a review.

It’s great to hear that Mohit was helpful and knowledgeable while supporting you, and your feedback is truly valued. Mohit has been with us for some time now and never fails to exceed our expectations for providing quality customer service. We will be sure to pass on your feedback!

Our team is always happy to help if you need any further support in the future.

Thanks again for your review,
Epos Now

Rated 5 out of 5 stars

Cameron Lusher is the absolute man!

Cameron Lusher is the absolute man!! Thanks for sorting the mess up! Give the man a raise please!!!

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Omar,

Thank you for sharing your feedback.

We’re delighted to hear that Cameron Lusher was able to help get everything sorted for you and leave such a positive impression. Cameron is an asset to the team and never fails to provide the best service for our customers. We will be sure to pass on your kind words!

Please don’t hesitate to reach out if we can assist you again in the future.

Thanks again for your review,
Epos Now

Rated 5 out of 5 stars

Great staff

Great staff, excellent training sessions.

11 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Daniel

Thank you for the lovely feedback!

We're glad to hear you've had a great experience with our team and found the training sessions valuable.

We'll pass your kind words on to the staff.

We appreciate you taking the time to share this!

Epos Now

Rated 5 out of 5 stars

MOHIT IS VERY VERY HELPFUL

MOHIT IS VERY VERY HELPFUL
THANK YOU

10 May 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear Trigun

Thank you for the brilliant feedback!

We're so glad Mohit was able to help — we'll be sure to pass your kind words on to him.

We appreciate you taking the time to leave a review!

Epos Now Team

Rated 5 out of 5 stars

The customer service was fab

The customer service was fab, no stress, issue quickly sorted out. Max was lovely

29 April 2026
Unprompted review
Epos Now logo

Reply from Epos Now

Dear JBar,

Thank you for sharing your feedback. It’s great to hear everything was sorted quickly and without any stress — exactly the kind of support we aim to provide. We’re especially pleased to hear Max made such a positive impression.

We’ll be sure to pass your kind words on to him. If you ever need anything in the future, we’re always happy to help.

Thanks again for your review,
Epos Now

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look