Easytiles Reviews 

458
•
TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 143 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently highlight the impressive quality of the materials, noting that the stickers are durable and look remarkably like real tiles. Consumers find the application process remarkably straightforward, allowing them to easily transform their living spaces with vibrant colors and patterns. Buyers appreciate the helpful sample options available before making a full purchase. Some reviewers were not happy with the delivery service, mentioning that shipping took several weeks or faced unexpected delays from carriers. A few other people also felt that communicating with support and managing returns presented unnecessary challenges when orders encountered issues.

What people talk about most

Product

Customers consistently note positive experiences with product, highlighting the gorgeous design, realistic 3D... See more

Quality

Reviewers highlight positive aspects of quality, noting that the tiles are firm, easy to apply, and feature a... See more

User experience

Customers expressed great satisfaction with the user experience, highlighting that the products are very easy... See more

Delivery service

People report ambiguous experiences with delivery service, as some reviewers express great appreciation for... See more

Order

Consumers experience mixed feelings regarding their order process, with some praising quick sample deliveries... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

The tiles work perfectly in my kitchen. The only thing would be better is the photos on the website. The pink tiles are more pink in real life than on the website. So we expected a different colour. I... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Good quality and easy to fix. The only disadvantage is the calculation of how many tiles you need on the website. It is not accurate. Also the delivery time is a bit too long (3 till 4 weeks)

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The tiles are great and good quality. I ordered 4 samples to see how I'll move forward and it helped my decision. The delivery time only took quote some time, couple of weeks. But otherwise all good... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

very nice stickers! super easy to cut with scissors and add to the wall. it took a long time to be delivered tho.. but I was not in a rush. the other feedback is that I would have liked them to be le... See more

Company replied


4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

458 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 58% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.1

All reviews

(458)

301 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Quality is amazing and I love Milan’s…

Quality is amazing and I love Milan’s design.

22 April 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Hello Ece,

Thank you so much for your lovely review!

We are very happy to hear that you are impressed with the quality and that you love the Milan design. It’s wonderful to know that the tiles met your expectations.

Thank you again for your support and enjoy your beautiful new look!

Kind regards
Alaa EasyTiles

Rated 1 out of 5 stars

Still waiting on my delivery of 3th of…

Still waiting on my delivery of 3th of april

20 April 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Hello Zubaydah,

We are sorry to hear that your order has not yet arrived.

Unfortunately, international deliveries can sometimes experience delays with the shipping carrier or customs, which is outside of our direct control. We kindly ask you to contact our customer service with your order number so we can check the current status of your shipment and help resolve this as quickly as possible.

Kind regards,
Alaa EasyTiles

Rated 4 out of 5 stars

The product is lovely - slow communication and delivery

The product is lovely. It looks great and is easy to apply. What isn't so great is the communication from the company. The postage and delivery process takes about 10 days - 14 days, and we would have appreciated more updates inbetween to reassure us as to what to expect.

19 April 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Hi Tracy,

Thank you for your review and for your kind words about the product. We're very pleased to hear that you are happy with how it looks and that it was easy to apply.

We are sorry to hear that the communication and delivery process did not meet your expectations. We understand that waiting without regular updates can be frustrating. We are currently working on improving our communication during the shipping process so customers receive more frequent updates and know what to expect.

Thank you again for your feedback, it really helps us improve.

Kind regards,
Alaa Easy Tiles

Rated 4 out of 5 stars

Great quality

Great quality, easy to install

14 April 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Hi Dimitri,

Thank you very much for your review.

We’re delighted to hear that you are happy with the quality and found the tiles easy to install.

Enjoy your new look!

Kind regards,

Alaa Easy Tiles

Rated 4 out of 5 stars

Quick delivery.

6 April 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Hi Jacqueline,

Thank you for your review.

We’re happy to hear that your order arrived quickly.

Kind regards,

Alaa Easy Tiles

Rated 5 out of 5 stars

Gotta admit

Gotta admit, I was super skeptical at first about the quality, the ease-of-use and the haptics. I'm happy to report that nearly all of my concerns are gone after I upgraded my boring white kitchen tiles with some green mosaic ones. Yes, it was a bit pricey but the effect it has on the entire atmosphere of the cooking space is enormous. Guests are praising it, it gives me calm and peace and still, to this day, I love how they feel. Can't say much about the longevity but so far the tiles do a wonderful job of sticking to the surface, even after 2nd or 3rd application. Very cool product!

2 April 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Hi,

Thank you so much for your wonderful review.

We completely understand being skeptical at first, so it means a lot to hear that the tiles exceeded your expectations. It’s fantastic that the green mosaic tiles transformed your kitchen and created such a different atmosphere.

We’re especially happy to hear that they continue to stick well, even after being repositioned, and that you’re still enjoying both the look and feel of them.

Thank you again for sharing your experience.

Kind regards,

Alaa Easy Tiles

Rated 1 out of 5 stars

Dropshipper

Dropshipper, even with discounts way too expensive. It takes a long time before the tiles arrive, and we didn’t like the tiles so we had to e-mail to send them back. Than I had to e-mail again for the money back.

In the end: we ordered 6 weeks ago, and it took us at least 5 e-mails (delivery, retour, money back) and are still waiting for the refund.

2 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear Danielle Hoppenbrouwers,

We are sorry that you had this experience. However, we do not work with dropshipping; all orders are shipped from our own warehouse.

We understand that you may not have been satisfied with the product or the price, but we do not feel it is fair to describe us as a dropshipper because of this.

Regarding your refund: according to our administration, the refund was already processed last Friday. We had also asked you for the return tracking number so that we could locate your return and process the refund. Without this information, unfortunately extra email communication is sometimes necessary.

Kind regards,
Alaa EasyTiles

Rated 2 out of 5 stars

No refund

I ordered some tiles for my kitchen but didn’t quite like the color. After speaking to the costumer service I returned them but never got the money refunded. The costumer service doesn’t answer. Would not recommend buying here

3 April 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear Nora Fritzsche,

We are sorry to hear that you feel this way.

According to our administration, the refund was already processed last Friday. As stated in our return policy, refunds can take 7 to 10 business days to appear on your account, depending on your bank.

Kind regards,
Alaa EasyTiles

Rated 1 out of 5 stars

The company sent me the incorrect color…

The company sent me the incorrect color of tiles and then stated I would have to pay the return shipping costs (international shipping to Denmark - not cheap) in order to get the correct color sent to me. I asked if a shipping label could be provided to me since they mistakenly sent me the wrong product. No effort made to correct their mistake, I did get a 20% refund and will have to sell them on my own. The “100% money back guaranteed” on their website is a lie, you must pay return shipping. Also very difficult to get a hold of them, took multiple messages and waiting multiple days. And they only give you 14 days to return your product.

8 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear,

We are sorry to read this review.

Please contact us directly with your order number, as we are unfortunately unable to identify your case from this review alone.

We do offer a 20% refund if a customer prefers to keep the product, but this is always optional and never mandatory. If we sent the wrong product, we also offer a full refund and reimbursement of the return shipping costs. In those cases, we simply ask the customer to send us the return receipt and shipping costs so we can arrange this properly.

We therefore believe this could likely have been resolved together without the need for such a review.

Kind regards,
Alaa EasyTiles

Rated 5 out of 5 stars

Easy to apply looks great

Easy to apply looks great

11 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear Leah,

Thank you for your review.

We are very pleased to hear that the tiles were easy to apply and that you are happy with how they look.

Kind Regards,
Alaa EasyTiles

Rated 4 out of 5 stars

Easy tiles for kitchen renovation

Except for the delivery delays, even which was handled smoothly and Promptly by the support team, I would say its a good product.

29 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear Shrikanth,

Thank you for your review and for your patience regarding the delivery delay.

We are very pleased to hear that you are happy with the product and that our support team was able to help you quickly and smoothly.

We hope you enjoy your new kitchen!

Kind Regards,
Alaa EasyTiles

Rated 5 out of 5 stars

good quality

good quality, easy to apply, looks great

30 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear denl,

Thank you for your review.

We are very pleased to hear that you are happy with the quality of the tiles and that they were easy to apply.

Kind Regards,
Alaa EasyTiles

Rated 5 out of 5 stars

Not my last buy

Good quality, easy to apply and the look is amazing. Love it!

28 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear Alexandra,

Thank you for your review.

We are very happy to hear that you are pleased with the quality, that the tiles were easy to apply and that you love the final look.

We hope this will not be your last purchase indeed!

Kind Regards,
Alaa EasyTiles

Rated 5 out of 5 stars

Super product.

28 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Beste Zabe,

Bedankt voor jouw review.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons product.

Met vriendelijke groeten,
Alaa EasyTiles

Rated 5 out of 5 stars

Good quality and easy to apply

Good quality and easy to apply. Such a fantastic solution for covering unwanted tiles. Great colours and selection.

27 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear Michelle,

Thank you for your review.

We are very pleased to hear that you are happy with the quality and that the tiles were easy to apply. It is wonderful to know that they helped transform your existing tiles and that you enjoyed the colours and selection.

Kind Regards,
Alaa EasyTiles

Rated 5 out of 5 stars

East to apply and looks great.

Easy to apply and looks great.

23 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear Fiona,

Thank you for your review.

We are very pleased to hear that the tiles were easy to apply and that you are happy with how they look.

Kind Regards,
Alaa EasyTiles

Rated 5 out of 5 stars

Really happy with my Easytiles that I…

Really happy with my Easytiles that I used to pimp my kitchen. Super easy to install, good quality, and the result looks far more professional than I expected. Great option if you want a quick upgrade without a full renovation, especially if you rent. Already thinking of what else I can DYI with Easytiles... :)

24 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear Claudia,

Thank you for your lovely review.

We are so pleased to hear that you are happy with your EasyTiles and that they gave your kitchen such a beautiful upgrade. It is wonderful to know that they were easy to install and exceeded your expectations.

We are already curious to see what your next EasyTiles project will be!

Kind Regards,
Alaa EasyTiles

Rated 5 out of 5 stars

Very easy to use

Very easy to use. Look almost like the real deal!

15 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Dear Beatrijs,

Thank you for your review.

We are very pleased to hear that the tiles were easy to use and that they look almost like the real thing.

Kind Regards,
Alaa EasyTiles

Rated 5 out of 5 stars

Good product

2 March 2026
Unprompted review
Easytiles logo

Reply from Easytiles

Beste Pieter,

Bedankt voor jouw review.

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons product.

Met vriendelijke groeten,
Alaa EasyTiles

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look