Geen contact na bestelbevestiging
16 juni een bestelling geplaatst, zou 4-6dagen later volgens de site een verzendbevestiging krijgen. Helaas nog niks vernomen, twee mails gestuurd met de vraag of ze meer weten, tot op heden geen antwoord. Gelukkig heb ik gekozen voor achteraf betalen, maar ik hoop dat ze dit zien of mijn mailtjes en nog reageren
