0xBET Reviews 

495
•
TrustScore 3 out of 5

3.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I made minimum deposit of $40 expecting to receive 150 spins as on their ad but got nothing from my deposit except $80 restricted balance so I cancelled the bonus and wanted to just withdraw only to f... See more

Rated 5 out of 5 stars

Voor mijn Nederlandse vrienden, goed casino en betrouwbaar. Cruks is geen probleem maar houd je gewoon in. Je staat nu één maal al geregistreerd dombo. Registered and wanting to withdraw on the... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Oxbet casino is a very nice casino, a lot of games, world-class slot producers, which we won't see in others. We have many deposit and withdrawal options, so everyone will find something, and withdraw... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Two years ago I signed a contract with them that a payment of a certain amount would be made. This was supposed to be sent, but then nothing ever came in. After that, the real nightmare began, where t... See more

Company replied

Company details

  1. Online Casino or Bookmaker
  2. also in
  3. Bookmaker
  4. Casino

Written by the company

0x.bet began operations in 2022 and operates under Costa Rican law, offering a versatile platform for both crypto and fiat users. The sportsbook is a significant part of the experience, featuring a wide range of pre-match and live markets supported by real-time match statistics. For high-volume bettors, the site provides VIP options with increased wagering limits to accommodate larger stakes. Everything is designed for easy navigation, and they’ve even included an interactive "Wheel of Fortune" to give regular players extra ways to engage with the site. On the gaming side, the library is vast, with over 10,000 titles from 113 providers like NetEnt and Pragmatic Play. This includes a large live dealer section and various progressive jackpots. The payment system is very flexible, supporting standard banking and a wide range of coins, including TON, ADA, and TRX. One of the standout features is the high payout capacity, allowing crypto withdrawals up to €250,000 per month (€100,000 for fiat). If you run into any issues with your account or transfers, their support team is available 24/7 through live chat and email.


Contact info

You should know

3.0

Average

TrustScore 3 out of 5

495 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 97% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.0

All reviews

(495)

59 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I made minimum deposit of $40 expecting…

I made minimum deposit of $40 expecting to receive 150 spins as on their ad but got nothing from my deposit except $80 restricted balance so I cancelled the bonus and wanted to just withdraw only to find out I have to deposit more to get balance to meet minimum $50 withdrawal amount. I don’t trust this site.

13 October 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Two years ago I signed a contract with…

Two years ago I signed a contract with them that a payment of a certain amount would be made. This was supposed to be sent, but then nothing ever came in. After that, the real nightmare began, where they kept saying we need to investigate. Now, two years later, they still dare to say no, we’re still investigating, even though they themselves had made a contract stating I would have the money within 20 days. Well, that’s now been 2 years. Don’t play here, people. They are shady and always give standard false answers. On top of that, there are many better casinos that are honest. Don’t play here and stay away.

15 October 2025
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We understand your frustration regarding a case that has remained unresolved for such a long time.

Our team is ready to review the matter again. Please contact us at support@0x.bet from the email address associated with your account and include any relevant reference to the previous agreement or correspondence. This will allow the team to locate the full history of the case and reassess it properly.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 1 out of 5 stars

Unjustified loss of funds after…

Unjustified loss of funds after rejected bet. 0x.bet. my bet of 250 was rejected. And i never saw the amount back to my balance

11 August 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

Melvin, we understand your concern regarding the amount you expected to be returned to your balance. After reviewing the case, we can confirm that the bet in question was successfully accepted and subsequently settled as a losing bet, rather than being rejected.

For this reason, the stake was not returned to the balance. If you still believe a different bet or transaction is involved, please contact support with the relevant bet details so the team can review it specifically.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 1 out of 5 stars

I signed up and everything was good got…

I signed up and everything was good got verified and made deposits so I was able to get weekly cashback so I waited all night to get mine then all.of a sudden its gone and no where yo be found they erased it not a good way to show us your loyal

31 July 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We understand how frustrating it can be to expect a weekly cashback and then find that it is no longer visible on the account. However, the review does not contain enough information for us to identify your account or verify what happened with the cashback offer.

Please contact support from the email address registered to your account and provide the approximate date the cashback was expected, along with any relevant screenshots or messages. This will allow the team to review the promotion and provide a specific explanation.

Kind regards,
0x.bet Team

Rated 5 out of 5 stars

Please I can't steak

Please I can't steak

30 July 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

Thank you for your positive rating. We appreciate you taking the time to share your feedback and are pleased that your overall experience was satisfactory.

Kind regards,
0x.bet Team

Rated 1 out of 5 stars

Never go this casino thay are playing…

Never go this casino thay are playing white you like a game

28 June 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We’re sorry to read this feedback. However, based on the information provided in the review, we’re not able to identify a specific account or verify the situation described.

Without the registered account details, we cannot review the account history, payment status, or any related communication. If you would like the matter to be examined properly, please contact support from the email address linked to your account so the relevant team can locate your profile and investigate the case in detail.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 1 out of 5 stars

I normally never write review

I normally never write reviews, but after what I have experienced with 0xBet over the last 3 months, I feel obligated to warn other players.

Everything started when I realized I had developed a serious gambling problem and requested self-exclusion on February 13th, 2026. Despite repeatedly asking for my account to be closed, I was still able to access the account and continue gambling afterwards, resulting in losses of almost €5,000.

I eventually had to open a public complaint with Casino Guru because my account remained open for a long time despite my requests and messages explaining my gambling addiction situation.

What followed was months of stress, contradictory information, endless “internal reviews”, KYC checks, source of wealth verification, and long periods without answers. At several points, the casino publicly referred to my refund request as being “under review”, confirmed my KYC approval, discussed the amount under review, and even posted messages that strongly suggested the refund was being processed.

After more than three months of this process, the casino suddenly rejected the refund request without providing any meaningful explanation regarding the self-exclusion issue or why I was allowed to continue gambling after asking for help.

Anyone interested can read the entire public complaint and timeline on Casino Guru themselves.

This experience has caused enormous emotional and financial stress, and I sincerely hope no other vulnerable player has to go through something similar.

Response to the coment of 0xbet: Thank you for your reply.

The issue is not that you cannot identify my account. My account was already identified during a complaint handled by Casino Guru, where I provided documentation, emails, screenshots and evidence regarding my self-exclusion request.

The complaint has now been closed by Casino Guru as unresolved, with the verdict that the self-exclusion failed and the player’s account closure request was ignored.

Anyone interested in the full timeline can review the public complaint on Casino Guru, where all the relevant details and evidence were reviewed during a process that lasted several months.

My intention with this review is simply to share my experience so that other players can make an informed decision.

13 February 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We are sorry to read the seriousness of what you describe. However, this review does not contain the account-linked details needed for us to verify the account history, the closure requests, or the handling of the case you refer to.

Without the registered account information, we cannot authenticate the timeline, review any internal actions on the profile, or assess the requests and communications connected to the matter. If you want this to be examined on the basis of the actual account record, please contact support from the email address associated with your account so the relevant team can identify the profile and review the case directly.

Kind regards,
0xBet Team

Rated 1 out of 5 stars

Won in roullet like 1200-1300$ and they…

Won in roullet like 1200-1300$ and they dont want to pay alleging i did something wrong.

Not even pay my profits, not even my entire deposit for months

They said me withdraw was being proccesed by crypto and here nothing arrived yet

Idk where says win in roullete BY LUCK is ilegal

1 April 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

Juan, we’re sorry that this is how you see the situation. However, the review does not contain enough account-specific information for us to identify the profile or verify the withdrawal history, payment status, or account actions you describe.

Without the registered account details, we cannot check the case, review any game-related conclusions, or confirm what stage a crypto payout may be in. If you want this matter to be examined against the actual account record, please contact support from the email address linked to your account so the relevant team can locate your profile and investigate it properly.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 1 out of 5 stars

Why isn’t anyone replying to my emails

Why isn’t anyone replying to my emails? I asked you to close my account – what’s the problem? Why are you sending me your bonuses again? I told you I’m a problem gambler – what’s the problem?<

2 May 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We’re sorry to read this. Requests of this nature are understandably very serious. However, based on the information provided in the review, we’re not able to identify any specific account or verify the communication history you’re referring to.

Without the registered account details, we cannot check the closure request or the promotional communication settings linked to the profile. If you would like this to be reviewed properly, please contact support using the email address associated with your account so the relevant team can locate your profile and examine the matter in detail.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 1 out of 5 stars

I asked the casino to close my account…

I asked the casino to close my account because I’m a problem gambler, but they refused. It’s a really bad casino!!!

1 May 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We’re sorry to read your review. However, your account closure request was not refused. Your request was received on 1 May, and the account was closed on 4 May.

We understand that even a short delay can feel very serious in a situation of this nature, but the account has now been closed.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 1 out of 5 stars

A few days after my first and second…

A few days after my first and second withdrawals, which I waited over 100 hours (!) for, my bank account transfers were completely blocked, both deposit and withdrawal, without any explanation! Now I only have crypto option. The chat operators can't explain the reason constructively; it's always the same: reset cookies, browser, etc. It is not workig . And please wait , please wait... but how long ? Week, month...I'm just waiting. Support hasn't responded to emails since Monday. I still have a few thousand euros to withdraw. They do everything to delay withdrawing my winnings. When I call for help, they gave me a different version every time. It's pathetic. If you lose, it's fine; if you win, you're the problem.

2 April 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We’re sorry to read that this has been your experience. We understand how unsettling it can feel when payment options change and you’re not receiving the clarity you expect.

At the same time, with the information included in this review, we’re not able to link the situation to a specific account. Without the registered account details, we can’t verify the payment settings, the withdrawal status, or the communication history you’re referring to.

If you would like the case to be reviewed properly, please contact support using the email address connected to your account so the relevant team can locate your profile and look into the matter in detail.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 5 out of 5 stars

The casino runs smoothly and reliably…

The casino runs smoothly and reliably that`s all you need.

14 March 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

Exactly — sometimes that’s what matters most. When everything runs smoothly and reliably, the whole experience becomes easy to enjoy, and we’re glad that’s been the case for you.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 4 out of 5 stars

Payout takes too long

I requested a deposit seven days ago, and as of today I still haven’t received any payment. There has been no communication, no updates, and it feels as though they are unwilling to pay.

Update: They paid after countless chatsessions after 8 days. Increasing score from 1 to 3.

Update 2: Second withdrawal, if it is processed within 1 week I will add another star.

Update 3: After receiving a confirmation mail that the withdrawal request was succesfully processed I waited 24 hours and contacted support. Oscar told me it was transferred and I should contact my bank?!? When I told him it was nonsense he asked for a bank statement of the last week... WTF?!? Lowering score from 3 to 2 stars.

Update 4:
Fair is fair, payout within 7 days.
Score from 2 to 4.

I will close my account.

14 March 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

Raoul, thank you for updating your review. We understand that waiting for withdrawals can be frustrating, especially when expectations are different from the actual processing time.

Your account has already been successfully verified, and your current withdrawal requests are in progress. As previously explained, withdrawal processing can take up to 96 hours, so a little more waiting may still be required before the funds are completed on the payment side.

We also note your intention to close the account and respect your decision.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 5 out of 5 stars

I came across an ad for this project

I came across an ad for this project, decided to give it a try, won a huge amount of money, and withdrew it right away thank you so much!!!

9 March 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

What a great first impression — thank you for sharing that! We’re glad you decided to give the platform a try and that the experience turned out to be such a memorable one. Huge congratulations on the win, and thank you for the kind words.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 5 out of 5 stars

The support service is good

The support service is good, they helped me with my problems within 5 minutes

1 March 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

Thank you for mentioning the support team. Quick and helpful assistance is something we always strive to provide, so it’s great to hear your issue was resolved so quickly.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 5 out of 5 stars

Magic site

Magic site! Is my new love casino ever

1 February 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We love hearing that! It’s wonderful to know the platform has quickly become one of your favorites. Hope you continue enjoying the experience.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 5 out of 5 stars

Cashed out twice this week

Cashed out twice this week, both times landed in my account faster than expected. No complaints at all

28 February 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

Congrats on the wins! It’s always great to hear when withdrawals arrive quicker than expected. Thanks for sharing your experience.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 5 out of 5 stars

I was playing for a couple of hours…

I was playing for a couple of hours last night everything worked fine, no crashes or anything. I used my debit card for a small deposit and it showed up instantly. well i didnt win much, but the games loaded fast on my browser

26 February 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

Gary, thank you for sharing your experience! Glad to hear the games ran smoothly and the deposit was credited instantly. We aim to keep performance stable so you can enjoy uninterrupted play.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 1 out of 5 stars

Scam you can't withdraw winnings dont…

Scam you can't withdraw winnings dont use this

15 January 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We’re sorry to hear that you had this impression of our platform. Withdrawal-related matters are taken very seriously and always require a detailed review.

Unfortunately, we did not receive the information needed to identify your account within the given timeframe, so we were unable to locate your profile or investigate the situation. Without these details, we cannot verify what occurred.

If you are willing to contact our support team again and provide the requested information, we will be able to look into your case and do our best to assist you.

Kind regards,
0xBET Team

Rated 1 out of 5 stars

They promised me a payment of 2100…

They promised me a payment of 2100 euro. I wait now since january 2025, and i still get no money. They promise me everytime to fix it, but never actually do it. Iam very disappointed and about to hire a lawyer.

1 January 2026
Unprompted review
0xBET logo

Reply from 0xBET

We have reviewed your case and can confirm that it is currently being handled as part of a refund review process. Your account is closed, the balance is zero, and the case is being processed in accordance with our standard internal procedures.

You have already been informed about the status of your request, and once the review is completed, you will receive an update from the relevant department.

We appreciate your patience while this process is ongoing and remain available for further communication through the appropriate support channels.

Kind regards,
0xBET Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look