Trustpilot reviews

Trustpilot reviews

Acceptable
5.9

Måske skulle det bare hedde pilot for trust er der ikke meget af tilbage

Det kunne være så godt men nej. Tag f.eks Jukebux.com de er blevet haglet ned og har med 79 anmeldelser en score på 0,7 det tyder på dette firma er noget man skal holde sig fra. Jukebux synes nok ikke de er så fede de anmeldelser så mon ikke trustpilot har fået en lille skilling for lige pludselig er ALLE anmeldelser midlertidig slettet indtil folk indsender deres kvittering for deres køb så kan ligge år tilbage.

Det er faktisk løgn at alle er slettet for der er Én ja en anmeldelse der har fået lov at stå og det er sjovt nok den eneste der har givet dem 5 stjerner.

Hvis Trustpilot mener at vi andre 78 brugere bare smider dårlig anmeldelser for sjov for at ødelægge et firmas renommé, hvad så med at udelukke os brugere i mener er fyldt med løgn. Det må jo enten være brugerne eller firmaet der er fyldt med løgn. Trustpilot vælger så at tage dem vil give dem nogle penge i forsvar. føj siger jeg bare

Fantastisk!

Fantastisk godt koncept. Intet andet.

find de rigtige steder!

Inden du handler på en hjemmeside så tjek den lige her: trustpilot.dk. der kan du finde andres oplevelse med handel/service..

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Super kundeservice!

Med Olivier i spidsen er jeg blevet godt kørende med Trustpilot, som jeg i øvrigt synes er et fantastisk site. Tjekker tit et firma for anmeldelser før jeg selv køber noget på nettet.

Super kundeservice med masser af hjælp og forklaringer der er til at forstå. Man får fornemmelsen af at de arbejder i døgndrift for deres kunder :) Kan varmt anbefales.

God Service

Jeg føler Trustpilot er et selskab, der er værd at have på sin webshop, da det er godt for ens kundekreds og egen omsætning. Den behandling jeg fik var utrolig tilfredsstillende og det betyder meget for mig og mit firma. Så jeg kan kun klart anbefale det til jer andre iværksætter derude. Mvh S.larsen

forvirring

først skriver i at jeg skal rette den og så retter jeg den og så kl 15:29 skriver at den er offentliggjort, men den er stadig under undersøgelse :-(

exelent service

En fantastisk service og flink betjening

Utroværdigt medie

For nogle år tilbage kunne man bruge Trustpilot til noget fornuftigt.
Det kan man desværre ikke længere. Der er gået profit i TP, og de handler ud fra ussel mammon i dag.
Trustpilot har mistet deres troværdighed. Desværre det eneste som de egentlig burde kunne leve højt på.
Det er en ommer´ - Back 2 basic.
trustpilot.dk

Reply from trustpilot.dk

Hej Thomas

Tak for din kommentar.

Vi prøver ihærdigt på at skabe en anmeldelsesside, der igennem anmeldelser viser et reelt billede af en anmeldt virksomheds service. Så når det kommer til anmeldelser, har vi et regelsæt, der gælder for alle brugere - lige meget om de er slutbrugere, b2b-brugere eller kunder.

Jeg synes du skal læse den følgende blog, som yderligere forklarer, hvordan Trustpilot hænger sammen:

Mvh
Kasper
Trustpilot

God hjælp til vores virksomhed

Vi er ikke 100% fan af Trustpilot da det kræver at man betaler for at få en vallid vurdering fra sine kunder. Til gengæld har vi fået en super hjælp fra en medarbejder på TrustPilot som har givet et troværdig billede af vores kunders mening.

Super betjening

Super god betjening. Hurtigt svar på min mail. Svaret nemt at forstå. Meget tilfreds.

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

Smart

hurtig, nemt, giver en god bedømmelse og overblik

Super redskab til at tjekke op på virksomheder inden man køber noget

Jeg ville ønske at man altid fik en mail ang. om man ville rate virksomheder, når man havde bestilt noget på nettet - Når man kun får det nogle gange, så glemmer man at gå ind at gøre det, med mindre man har noget at klage over.

Falske brugeranmeldelser

Hvis en virksomhed henvender sig, og ønsker at få nul stillet sin konto grundet at hjemmesiden som brugerne har anmeldt er HELT udskiftet (ikke bare design, men alt), så nægter TrustPilot. Dvs. alle de anmeldelser der står om siden er skrevet om en side der var der engang, og ikke den nuværende side. Det er for dårligt, at denne type henvendelser ikke tages seriøst. Kan man så regne med anmeldelser på Trustpilot overhovedet??
trustpilot.dk

Reply from trustpilot.dk

Hej Philip

Tak for din kommentar.

Det er, som du beskriver helt korrekt, at vi ikke sletter anmeldelser, på baggrund af, at den anmeldte virksomhed har ændret deres hjemmeside.

Årsagen er, at vi stadigvæk mener, at de anmeldende brugere har haft en reel købs- eller brugeroplevelse med jeres virksomhed, selvom I skulle have skiftet ud på jeres hjemmeside.

Mvh
Kasper
Trustpilot

Trustpilot Bruger- og Kundesupport

Om virksomheden

Trustpilot er Danmarks største platform til brugeranmeldelser. Her kan du læse og skrive anmeldelser af virksomheder, du har handlet hos, og dele erfaringer med andre forbrugere. Vores mission er at gøre det mere gennemskueligt at handle.

Til virksomheder tilbyder vi en service, der giver mulighed for automatisk at invitere alle kunder til at skrive en anmeldelse, besvare feedback og dele virksomhedens anmeldelser og troværdighed på deres eget website.
Vi er blandt de 25 største websites i Danmark og har over 600.000 besøgende hver måned.

Visit Trustpilot

Call us on: +45 69 91 12 82